Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Subaru

5,0
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Jestem bardzo zadowolony.Polecam Omegas Evo. Świetnie sie sprawdza. Średnie spalanie wychodzi 10,8. Na autostradzie przy 140-160 wyszło 10,9. Na trasie przy 100 da się zejsc w okolice 8 l/100 Wiadomo do rozruchu troszkę benzyny trzeba mi wychodzi 10 l miesięcznie-przy dojazdach do pracy i podwożeniu dzieci do szkoły. Wtryski są membranowe-cichutkie i precyzyjne. Nie ma...
5,0
Subaru Forester I
Kombi 2.0 122KM 90kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 114 tys. km
użytkowana przez: 274 tys. km
Spalanie miasto mam w przedziale 11,5 - 12,5 (na reduktorze w korkach wychodzi ok. 1L mniej), trasa - raz udało mi się zejść poniżej 9l/100, ale to przy dziadkowej jeździe. Jestem mega zadowolony z tego auta i z LPG, no i z kompetentnego serwisu. Teraz jest w warsztacie z drugą wymianą UPG. Dodam tylko, że wymienianie filtra co 10tys. km. i świec co 30tys. to bzdura. Filtr...
4,0
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 160KM 118kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Impreza wyposażona jest w silnik EJ20F przystosowany do zasilania gazem i pierwsza instalacją gazowa (StarGas) była montowana w salonie Subaru podczas przeglądu na 20k km. Przy przebiegu ~160k km wymieniłem instalację ze wzglądu na problemy z wtryskami, parownikiem i serwisowaniem. Do dziś samochód przejechał 170k km z czego ~150k km z zasilaniem gazowym i silnik chodzi...
2,5
Subaru Forester III
Terenowy 2.5 230KM 169kW
homologacja: WYDZIAŁ TRANSPORTU POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 44 tys. km
Mam pecha co do instalacji. Generalnie radzono mi że silnik subaru 2.5 ST turbo nie lubi się z lpg ale spalanie w moim forku mnie już dobijało. Generalnie check engine mi wywalał już 3 razy. 2 razy musiałem regulować zawory, po ok 20 tys a w forku to koszt 2,5-3 tyski. Generalnie sprzedałem samochód, mam aktualnie D4 XC60 czyli dobry diesel i jest dobrze. Jak ktos ma...
3,5
Subaru Forester II
Kombi 2.5 i 16V Turbo 230KM 169kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: KME
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Auto naprawdę dobre! Natomiast trzeba mieć świadomość, że częstotliwość serwisowania stosunkowo bezawaryjnego auta zwiększy się co najmniej dwukrotnie - tak było w moim przypadku. Mimo że założyłem instalacje w Warszawie u człowieka, którego wszyscy rekomendują, na każdym forum to niestety miałem kilka niespodzianek. 2.5 turbo bokser NIE LUBI GAZU! - to jest fakt - czy...
5,0
Subaru Outback III
Kombi 2.5 175KM 129kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 129 tys. km
użytkowana przez: 59 tys. km
Instalacja BRC SQ 32. Wersja z OBD. Spalanie w granicach 11-12l na 100km. Czas użytkowania 3 lata. Roczne przebiegi w granicach 20 tys.km. Wizyty w serwisie 4 - na przeglądy co 15 tys.km. Brak usterek.
5,0
Subaru Tribeca
SUV 3.6 260KM 191kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D, montowana przy przebiegu autentycznym 70 tys.km. Przebieg na instalacji 41 tys.km, dwa przeglądy, wymiana filtrów, sprawdzenie ustawień. Praca silnika bez zarzutów. Moc pozostała po montażu, nie ma problemu z wyprzedzaniem, wkręcaniem na wyższe obroty, dynamiczna jazdą. Spalanie w normie tak jak mniej więcej zakładalem. Wszystko unormowało się po...
5,0
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC SQ 32, silnik pracuje na niej bez problemów. Spalanie wychodzi w graniacach 13l/100km. Moc została po montażu, przyspieszenie również. Bałem się trochę o pracę silnika przy niskich temp., ale jak się okazało bezpodstawnie. Nawet przy dużym mrozie odpalał bez problemu.
5,0
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 216 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja sprawdza się mega dobrze. Żadnych problemów. Spalanie porównywalne do benzyny ok 12L mieszany. Po mieście do 14L. Przyspieszenie identyczne, sprawdzone 0-100 ok 9,5s na benzynie lub gazie.
4,5
Subaru Legacy IV
Sedan 2.5 i 4WD 173KM 127kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 58 tys. km
Samochód ma sporo mocy przed montażem obawiałem się czy jakakolwiek instalacja sobie z tym poradzi. Wybór padl na BRC Sequent P&D. Jestem bardzo zadowolony na dzień dzisiejszy z decyzji. Auto super pracuje na lpg i nie odczuwam, żeby były jakieś problemy.