Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Subaru

5,0
Kombi 2.0 122KM 90kW
Subaru Forester I
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 114 tys. km
użytkowana przez: 274 tys. km
Spalanie miasto mam w przedziale 11,5 - 12,5 (na reduktorze w korkach wychodzi ok. 1L mniej), trasa - raz udało mi się zejść poniżej 9l/100, ale to przy dziadkowej jeździe. Jestem mega zadowolony z tego auta i z LPG, no i z kompetentnego serwisu. Teraz jest w warsztacie z drugą wymianą UPG. Dodam tylko, że wymienianie filtra co 10tys. km. i świec co 30tys. to bzdura. Filtr...
4,0
Kombi 2.0 i 16V 160KM 118kW
Subaru Impreza II
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Impreza wyposażona jest w silnik EJ20F przystosowany do zasilania gazem i pierwsza instalacją gazowa (StarGas) była montowana w salonie Subaru podczas przeglądu na 20k km. Przy przebiegu ~160k km wymieniłem instalację ze wzglądu na problemy z wtryskami, parownikiem i serwisowaniem. Do dziś samochód przejechał 170k km z czego ~150k km z zasilaniem gazowym i silnik chodzi...
2,5
Terenowy 2.5 230KM 169kW
Subaru Forester III
homologacja: WYDZIAŁ TRANSPORTU POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 44 tys. km
Mam pecha co do instalacji. Generalnie radzono mi że silnik subaru 2.5 ST turbo nie lubi się z lpg ale spalanie w moim forku mnie już dobijało. Generalnie check engine mi wywalał już 3 razy. 2 razy musiałem regulować zawory, po ok 20 tys a w forku to koszt 2,5-3 tyski. Generalnie sprzedałem samochód, mam aktualnie D4 XC60 czyli dobry diesel i jest dobrze. Jak ktos ma...
3,5
Kombi 2.5 i 16V Turbo 230KM 169kW
Subaru Forester II
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: KME
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Auto naprawdę dobre! Natomiast trzeba mieć świadomość, że częstotliwość serwisowania stosunkowo bezawaryjnego auta zwiększy się co najmniej dwukrotnie - tak było w moim przypadku. Mimo że założyłem instalacje w Warszawie u człowieka, którego wszyscy rekomendują, na każdym forum to niestety miałem kilka niespodzianek. 2.5 turbo bokser NIE LUBI GAZU! - to jest fakt - czy...
5,0
Sedan 2.0 i 16V 165KM 121kW
Subaru Legacy IV
homologacja: "A.MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J
instalacja: KME
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Wtryski: HANA H2000 Reduktor: KME SILVER Jednostka sterująca: AEB KING Instalacja spisuje się bardzo dobrze, silnik pracuje równo. Czas spalania gazu a benzyny 98 jest taki sam - moc taka sama. Polecam. Spora oszczędność na paliwie. Przegląd instalacji (wymiana filtru fazy ciekłej co 15kkm + wymiana filtra lotnego co 30kkm). Przegląd przy 15kkm 100 zł i przegląd przy 30kkm...
5,0
SUV 3.6 260KM 191kW
Subaru Tribeca
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D, montowana przy przebiegu autentycznym 70 tys.km. Przebieg na instalacji 41 tys.km, dwa przeglądy, wymiana filtrów, sprawdzenie ustawień. Praca silnika bez zarzutów. Moc pozostała po montażu, nie ma problemu z wyprzedzaniem, wkręcaniem na wyższe obroty, dynamiczna jazdą. Spalanie w normie tak jak mniej więcej zakładalem. Wszystko unormowało się po...
5,0
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Subaru Forester III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC SQ 32, silnik pracuje na niej bez problemów. Spalanie wychodzi w graniacach 13l/100km. Moc została po montażu, przyspieszenie również. Bałem się trochę o pracę silnika przy niskich temp., ale jak się okazało bezpodstawnie. Nawet przy dużym mrozie odpalał bez problemu.
5,0
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Subaru Forester I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 216 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja sprawdza się mega dobrze. Żadnych problemów. Spalanie porównywalne do benzyny ok 12L mieszany. Po mieście do 14L. Przyspieszenie identyczne, sprawdzone 0-100 ok 9,5s na benzynie lub gazie.
4,5
Sedan 2.5 i 4WD 173KM 127kW
Subaru Legacy IV
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 58 tys. km
Samochód ma sporo mocy przed montażem obawiałem się czy jakakolwiek instalacja sobie z tym poradzi. Wybór padl na BRC Sequent P&D. Jestem bardzo zadowolony na dzień dzisiejszy z decyzji. Auto super pracuje na lpg i nie odczuwam, żeby były jakieś problemy.
5,0
Sedan 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
Subaru Impreza II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 65 tys. km
użytkowana przez: 95 tys. km
Silnik bardzo mocny , spalanie w granicach 16 litrów przy spokojnej jeździe . Przy mocniejszej i dynamicznej jeździe spalanie wzrasta do 20 litrów . Instalacja nie koliduję w żaden sposób z silnikiem.