Szukaj

FHU Czakram Okoński Jacek

Informację kontaktowe
Adres: Dojazd 1, Tarnów
Województwo: małopolskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 198 ocen ocen
Jakość montażu
4,9
Kultura obsługi
4,9
Poziom cenowy
4,8
Polecany warsztat
4,9
Średnia ocena
4,9
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
175 opinii
Powyżej 20%
23 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
185 opinii
2-3 razy rocznie
11 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
196 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
188 opinii
Dobrze
10 opinii
Mapa

Oceny instalacji LPG (198)

5,0
Seat Mii
Hatchback 5d 1.0 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja sprawuje się bardzo dobrze, nie daje żadnych złych oznak. Na lpg przejechałem już ponad 10 tys km. Autem jeździ się bardzo komfortowo. Jakość montażu super!
5,0
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 16V 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 88 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
auto pracuje na gazie tak samo jak na bp
5,0
Seat Altea
Standard 1.6 Mpi 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Bardzo dobry silnik od LPG. Instalacja BRC SQ 32, zakładana był rok temu. Od tego momentu na LPG zrobiłem blisko 30 tys.km, głównie trasy. Spalanie wychodzi mi w zależności od obciążenia i warunków od 10-12l/100km , gdzie benzyny spalał ok 8-9,5l/100km, także różnica niewielka, a oszczędność spora. Co do samej instalacji uwag nie mam. Nic nie muszę przy niej robić, serwis i...
5,0
Opel Mokka SUV
SUV 1.6 Ecotec 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Silnik bardzo dobrze znosi lpg, praktycznie nie odczuwam przełączenia z benzyny. Na instalacji przejechałem ponad 7 tys km. Zero problemów.
5,0
Volvo S60 II
Sedan 2.4 D5 215KM 158kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 116 tys. km
użytkowana przez: 18 tys. km
Opinia bardzo pozytywna, zarówno z instalacją jak i silnikiem nic złego się nie dzieje. Na lpg przejechane prawie 20 tys km. Oszczędności są. Silnik bardzo dobrze znosi lpg, co mnie cieszy. Jak bym miał podejmować decyzję kolejny raz, to na pewno bym tą instalację założył.
5,0
Audi TT 8J
Coupe 1.8 TFSI (160) 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Ocenę mogę z czystym sumieniem wystawić pozytywną. Na lpg przejechałem ponad 30 tym km. Odczucia są pozytywne, nie dzieje się nic złego. Za serwis instalacji jest odpowiedzialny gazownik, tym samym dla mnie instalacja jest bezobsługowa. Ekonomicznie jest bardzo dobrze.
5,0
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 200KM 147kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 25 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Auto mam od dwóch lat, przejechany dystans prawie 40 tys km, w tym ponad 10 na lpg. Z eksploatacji jestem zadowolony, silnik pracuje równo na pb jak i lpg. Instalacja lpg nie sprawia problemów, jest bardzo elastyczna. Auto bardzo komfortowe.
5,0
Ford Ecosport II
SUV 1.0 Ecoboost 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
Silnik bardzo ekonomiczny i elastyczny dla lpg. Przebieg na instalacji ponad 20 tys km. Wszystko pracuje wzorowo!
5,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Jeżeli chodzi o auto to z forda jestem bardzo zadowolony, sylwetka auta uważam, że jest nie do przebicia, prezentuje sie pięknie. U mnie pod maską siedzi silnik 1.6 115KM ( przydałoby się więcej ale nie ma co narzekać). Auto ma zamontowaną instalację gazową BRC Sequent32, dzięki czemu jest na prawdę oszczędne. Ogólnie ford w mojej opinii jest niedoceniany.
5,0
Fiat Panda III
Hatchback 5d 1.2 69KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Instalacja Brc Kit Alba, silnik 1,2. Jeździ się bardzo komfortowo, zarówno w mieście, jak i na dłuższych trasach. Z instalacją nie ma żadnych problemów, tankuję i jadę dalej. Inwestycja jak najbardziej trafna.