Szukaj

FHU Czakram Okoński Jacek

Informację kontaktowe
Adres: Dojazd 1, Tarnów
Województwo: małopolskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 198 ocen ocen
Jakość montażu
4,9
Kultura obsługi
4,9
Poziom cenowy
4,8
Polecany warsztat
4,9
Średnia ocena
4,9
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
175 opinii
Powyżej 20%
23 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
185 opinii
2-3 razy rocznie
11 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
196 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
188 opinii
Dobrze
10 opinii
Mapa

Oceny instalacji LPG (198)

5,0
BMW Seria 2 F22-F23-F45-F46
Gran Tourer 218i 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 26 tys. km
użytkowana przez: 31 tys. km
Jeżdżę na lpg ponad rok czasu, zrobiłem ponad 30 ty km. Z montażu instalacji oraz eksploatacji jestem zadowolony. Problemów żadnych nie miałem i nie mam. Instalacja firmy Brc, model Sequent 32. Jakość bardzo dobra.
4,5
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.4 VTi 98KM 72kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 142 tys. km
użytkowana przez: 4 tys. km
Jeżdżę na instalacji Zavoli Winner od dwóch miesięcy. Instalacja nie najdroższa, a z opinii wywnioskowałem że dobrej jakości. Myślę że wkrótce się przekonam. Póki co bardzo ładnie auto pracuje, nie szarpie, nie gaśnie, płynnie się zbiera.
5,0
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC SQ 32, silnik pracuje na niej bez problemów. Spalanie wychodzi w graniacach 13l/100km. Moc została po montażu, przyspieszenie również. Bałem się trochę o pracę silnika przy niskich temp., ale jak się okazało bezpodstawnie. Nawet przy dużym mrozie odpalał bez problemu.
5,0
Toyota Avensis Verso
Verso 2.0 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 112 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
Z wyboru auta jestem bardzo zadowolony, sprawdza się. Ze spalania również, sama instalacja gazowa firmy Brc robi swoją robotę. Na gazie przejechałem ponad 20 tys km. Nic niepokojącego się nie dzieje. Wybór możliwości lpg uważam, za słuszny.
5,0
Renault Grand Scenic II
Grand Scenic Facelifting 1.6 16v 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 44 tys. km
użytkowana przez: 51 tys. km
Silnik bardzo ekonomiczny, spalanie na lpg jest zadowalające. Technicznie wszystko spisuje się bez zarzutu. Na lpg przejechałem ponad 50 tys km, jedyne o czym pamiętam to wymiana filtrów.
5,0
Chevrolet Kalos
Hatchback 1.4 82KM 60kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 28 tys. km
Auto bardzo ekonomiczne, silnik 1,4 w zupełności wystarcza na moje potrzeby. Auto użytkuję głównie w mieście, to była przyczyna montażu lpg. Gazownik zamontował mi instalacją Brc Kit Alba. Montaż przebiegł prawidłowo, sama instalacja nie sprawia żadnych problemów. Na lpg przejechałem już prawie 30 tys km.
5,0
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.9 V6 510KM 375kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 29 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Instalacja gazowa zamontowana u mnie to Brc P&D. Przejechałem na niej ponad 20 tys km. Z wyboru oraz sposobu montażu jestem zadowolony. Nie zauważyłem żadnych mankamentów. Jakość bardzo dobra.
4,5
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 226 tys. km
użytkowana przez: 39 tys. km
Mam zamontowaną instalację BRC P&D. O instalacji mogę powiedzieć jedynie tyle, że bardzo ładnie sobie radzi z tym silnikiem. Została idealnie dobra do mocy, ma jeszcze spory zapas i jest otwarta na wgranie mapy. Silnik pomimo swoich lat i przebiegu, bardzo ładnie pracuje. Koszta jazdy kolosalnie się zmniejszyły.
4,5
Seat Toledo III
Sedan 1.6 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 204 tys. km
użytkowana przez: 32 tys. km
Z samej instalacji jestem bardzo zadowolony. Zamontowałem instalację BRC Sequent 32 Była tania i okazała się bardzo dobra do tego silnika. Auto po montażu nie zmieniło swojej pracy, nadal ładnie wkręca się na obroty i równo pracuje.
5,0
Infiniti FX I
Terenowy 4.5 i V8 32V AWD 319KM 235kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 255 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Montaż LPG to był dobry wybór. Instalcja BRC P&D zwróciła się po niecałych 20 tys km. Spalanie wychodzi mi ok 13-14l/100km. Moc i dynamika zostały na swoim miejscu. Nie mam nic do zarzucenia.