Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 207

Model należący do segmentu B produkowany w latach 2006-2012. Następca Peugeota 206 i podobnie, jak on jeden z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie. W 2007 roku był najczęściej kupowanym samochodem w Europie, a po zaledwie dwóch latach przekroczył barierę miliona wyprodukowanych egzemplarzy. Pod względem stylistycznym, 207 stanowił kontynuację koncepcji zastosowanych u swojego poprzednika. Zapewniło mu to szereg nagród, m. in. zwycięstwo w plebiscycie Auto Europa 2007. Dostępny był też w wersjach coupe-cabriolet oraz kombi. W 2012 roku został zastąpiony przez model 208.

Peugeot 207 Kombi RC - tył - reflektory wyłączone
Peugeot 207 Kombi RC - lewy bok
Peugeot 207 Kombi RC - widok z przodu
Peugeot 207 Kombi RC - widok z tyłu
Peugeot 207 Kombi RC - tylna kanapa złożona, widok z bagażnika
Peugeot 207 Kombi RC - podłokietnik tylny
Peugeot 207 Kombi RC - szyberdach od wewnątrz

206, poprzednik opisywanego modelu, zasłynął z oryginalnej, przyciągającej wzrok karoserii. Czy 207 również zachęca do siebie stylistyką? Raczej tak. Niemal jednobryłowa forma nadwozia sprawia, że auto wygląda zgrabnie, a dzięki takim elementom jak trójkątne reflektory, potężny, mocno zaokrąglony grill czy masywne zderzaki całość prezentuje się drapieżnie. Ciekawie wystylizowano wszystkie warianty nadwoziowe – włącznie z funkcjonalnym kombi, w którym dominuje jedyna w swoim rodzaju linia okien bocznych oraz duże lampy tylne atrakcyjnie wkomponowane w karoserię.

Projektantom „207-ki” zabrakło niestety odwagi przy tworzeniu wnętrza. Deska rozdzielcza jest monotonna stylistycznie i brak jej własnego wizerunku, przez co nijak pasuje do fantazyjnego designu zewnętrznego. Proste kształty sprzyjają jednak czytelności i przejrzystości – odczyt wskazań zegarów odbywa się bez jakichkolwiek utrudnień, a posługiwanie się klawiszami pokładowymi okazuje się intuicyjne. Bez zarzutu jest ponadto widoczność z miejsca kierowcy oraz pozycja za „kółkiem”. Szczególne pochwały należą się jakości wykończenia – zastosowane materiały sprawiają bardzo pozytywne wrażenie, a wszelkie elementy porządnie spasowano.

Pod względem przestronności, kabina pasażerska nie plasuje się w czołówce segmentu B, ale trudno uznać, żeby było w niej ciasno. Zarówno na głowy, jak i na nogi miejsca jest wystarczająco, a długim podróżom sprzyjają wygodne siedzenia. Bagażnik nie grzeszy pojemnością (co tyczy się zwłaszcza kombi), jednak przekonuje do siebie funkcjonalnością – próg załadunkowy poprowadzono stosunkowo nisko, kufer opatrzono w regularne kształty i praktyczne schowki, a mechanizm składania 2-częściowej kanapy zaprojektowano tak, aby po jej złożeniu nie powstał żaden „schodek” na podłodze.

Wbrew oczekiwaniom, francuski „maluch” ma twardo zestrojone zawieszenie. Dzięki temu, samochód stabilnie prowadzi się na zakrętach, choć czasem lubi „zarzucić” tyłem. W kierowaniu przeszkadza niestety mało precyzyjny układ kierowniczy, który nie daje odpowiedniego wyczucia drogi. Z racji sztywnych nastawów układu jezdnego, niezbyt dobrze prezentuje się skuteczność pochłaniania nierówności.

W porównaniu do poprzednika, który regularnie „obdarowuje” swoich użytkowników usterkami, Peugeot 207 to znacznie bardziej niezawodne auto, nieustępujące w tej kwestii większości rywali. Jedyną „plamą na honorze” jest w zasadzie awaryjny silnik benzynowy 1.6 THP - poza nim psują się mniej istotne elementy elektrycznego wyposażenia wnętrza i niektóre części zawieszenia. Plus za niskie ceny na rynku wtórnym, minus za ograniczony dostęp do tanich części zamiennych.

Komentarze redakcji

Powagosław: 207 to naturalna ewolucja modelu 206, który święcił spektakularne sukcesy na całym świecie. Ewolucja raczej udana, choć patrząc na ten samochód od razu widać kompleks poprzednika. Nie wiem, czemu projektanci musieli być aż tak ostrożni.
Luzacjusz: Zabawkowy samochód dla zbieracza resoraków. Kto u licha wpadł na pomysł umieszczania z przodu czarnej plastikowej paszczy udającej sportowy wlot powietrza? Przecież to wygląda jak sztuczna szczęka! Do tego te wszystkie listewki, przetłoczenia, wgięcia i zagięcia… Ugh!

Wersje nadwozia Peugeot 207

Silniki Peugeot 207

Lista silników:
1.4 16V (88KM), 1.4 VTi (95KM), 1.4 (75KM), 1.6 VTi (120KM), 1.6 THP (150KM), 1.6 THP RC (174KM), 1.6 16V (109KM), 1.6 THP (156KM), 1.6 VTi (120KM), 1.4 HDi (68KM), 1.6 HDi (109KM), 1.6 HDi FAP (92KM), 1.6 HDi FAP (112KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Najtańszego 207 dostaniecie z benzynowym motorem 1.4l o mocy 75KM. Wbrew pozorom auto trochę waży, dlatego nie spodziewajcie nic nadzwyczajnego – nie jest dynamiczne. Da się nim jechać spokojnie w dolnym zakresie obrotów, ale żeby cokolwiek więcej osiągnąć, to trzeba trochę silnik pomęczyć. Tak czy owak – na trasę się nie nadaje. Jeśli kupować 207, to najlepiej co najmniej z benzynowym 1.4l o mocy 95KM. Ten też nie poraża osiągami, ale przynajmniej odnajdzie się zarówno w mieście jak i poza nim. Do tego jest cichy, ale do pracy rwie się dopiero powyżej 3,5 tys. obr./min. i wtedy lubi sobie trochę za dużo „łyknąć” ze zbiornika paliwa. Z masą auta najlepiej radzi sobie motor 120-konny, ale akurat nic w tym dziwnego – jest dość mocny. Diesle są trochę drogie, bo najmniejsza, 70-konna jednostka jest droższa aż o 10 tys. zł od podstawowej „benzyny”. Jak się pewnie domyślacie – jest podobnie kiepska, ale przynajmniej mało pali i ujdzie w mieście. Najrozsądniejszy motor wysokoprężny liczy 110KM i 1.6l. Choć na papierze wydaje się słaby, to całkiem zgrabnie prze do przodu, nie drży nadmiernie podczas postoju i mało pali. Jeśli przełkniecie jego cenę, to warto go kupić.

Publikacje o Peugeot 207

Peugeot 207 CC - tanie marzenia
 
Nasz test Peugeot 207 CC – tanie marzenia

"Nie kupuj cabrio, bo są drogie i nie nadają się na zimę. Żyjesz w Polsce, a nie w Buenos Aires" - jakie to życiowe. Tymczasem świat się zmienia i teraz nie każde marzenia trzeba zepchnąć na dalszy plan. Jaki jest Peugeot 207 CC?

Czy warto kupić: używany Peugeot 207 (od 2006)
 
Nasz test Peugeot 207 (od 2006)

Wiele osób podchodzi z dużą rezerwą do samochodów z Francji. Obiegowe opinie na temat wysokiej awaryjności czy trudnych i kosztownych napraw robią swoje. Miejskie auto spod znaku lwa obala motoryzacyjne mity. Czy warto kupić używanego Peugeota 207?

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Auto na F. Peugeot 207

Skojarzenia są różne. Dla jednych francuskie auta to bujające na boki pontony, które zbyt często goszczą w serwisach, dla drugich, wspominających choćby kultowego peugeota 205 Gti, będą to zwinne miejskie autka o sportowym zacięciu. Jaki zatem jest testowany Peugeot 207 ze 109-konnym dieslem pod maską?

Peugeot 207 - na podbój rynku?
 
Nasz test

Dwie biedronki uprawiające seks na antenie w środku dnia - taki pomysł na reklamę miał kiedyś Peugeot. Czy smaczny? Raczej głupi, ale zarazem trafny, bo przynajmniej spot potrafił wryć się w pamięć. Dzieci cieszyły się, że w telewizji są biedronki, a rodzice mieli nadzieję, że ich pociechy nie wiedzą...

Peugeot 207 Sporty - zwinny i wygodny

Usportowiona wersja następcy najpopularniejszego modelu w historii Peugeot (206) przyciąga atrakcyjną stylistyką. Przekonuje także jakość wykonania nadwozia i wnętrza. Rozczarowuje za to silnik.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 207

Społeczność kierowców Peugeot 207autoWcentrum - społeczność Peugeot 207

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 207

Peugeot 207 KOMFORT LWIĄTKO 65,87

Peugeot 207 83,41

Peugeot 207 31,63

Peugeot 207 60,65

Peugeot 207 Szpachla-Szpachla 51,00

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 207

lukas125p 30,14

nanowaty 44,86

kiniaturek 65,13

sourc 30,17

Fili_P 42,53

dawcio 45,13

krystians 30,14

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 207

Miejski tuning
Miejski tuning Po 5 miesiącach znajomości z "Peżokiem" i wspólnym przebyciu 1700 km nadszedł cz...
nadszedł czas zmian
nadszedł czas zmian z okazji 60kkm zafundowałem mojemu Pegazowi kilka zmian. 1. Po zakupie felg i o...
Nowy domek "Peżoka"
Nowy domek Przechodząc tydzień temu moją ulicą przypadkowo dostrzegłem wiszące na kiosku og...
Jubileuszowy psikus
Jubileuszowy psikus Nie dalej jak w poprzednim wpisie rozpływałem się w zachwytach nad bezawaryjnośc...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 207

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 207
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 207

Peugeot 207

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 207
 

Peugeot 207 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 207

Peugeot 207
1.4 benzyna 73 KM
54 992 km, 2011
31 500 PLN
Peugeot 207
1.4 benzyna 95 KM
43 500 km, 2009
26 900 PLN
Peugeot 207
1.6 diesel 90 KM
61 000 km, 2009
24 400 PLN
Peugeot 207
1.4 benzyna 73 KM
60 000 km, 2008
20 000 PLN

Ocena auta Peugeot 207

Wybrane opinie

Peugeot 207 Hatchback 5d 1.4 (75 KM)

Uwaga na warunki gwarancji !!! Gwarancja nie obejmuje części tzw. "zużywających się podczas normalnej eksploatacji" co w praktyce oznacza, że na gwarancję producenta nie ma co liczyć (bo cóż się nie zużywa)!!! Ponadto serwis nie radzi sobie nawet z typowymi usterkami "ten typ tak ma". A jak jakiś element ma wadę konstrukcyjną, wymieniają taką częśc na nową z taką sama wadą konstrukcyjną (oczywiście na koszt klienta patrz wyżej) Życzę radości z jazdy:)

dodał: dapio111@wp.pl
Peugeot 207 Hatchback 5d 1.4 16V (88 KM)

Samochód godny polecenia, wybrałem do spośród : Fiata Grande Punto/ tylko ładny.../, Skody Fabii/ stara technologia,linia nadwozia pozbawiona nowoczesności/,Ford Fiesta/ też się postarzał i nie ma dobrego silnika /,Renault Clio III/ ciekawa alternatywa/, Opel Corsa III/ POWAŻNY KONKURENT / Ogólnie pojazd robi wrażenie, linia nadwozia, urok przedniej maski, wnętrze to cechy pojazdu nowoczesnego na kolejne 5-8 lat!

dodał: Janek
Peugeot 207 Hatchback 5d 1.4 16V (88 KM)

Widzę 2 problemy związanez eksploatacją w naszym pięknym kraju:1już zaj... mi kołpaki(orryginalki w salonie 720 za kpl.Amiałem nawet nie draśnięte.2:przedni spojler to koszmar dla każdego za fajerką.70% parkingów demoluje ten skądinąd piękny element,ale w Polscezupełnie bezsensowny.Ktoś powinien uświadomić Żabojadów,żę unas kołpaki się pod....a a kraweżniki są dla furmanek.

dodał: Freedomski
Peugeot 207 Hatchback 5d 1.4 16V (88 KM)

Pojazd prezentuje się bardzo efektownie, zwraca na siebie uwagę, wykończenie dobre, materiały użyte do wykończenia wnetrza tj. tworzywa i tkaniny są dobrej jakości, wszystko jest dopasowane, ergonomiczne, obsługa intuicyjna, wygodne fotele, mocny silnik, brak dotychczas jakichkolwiek usterek.Jestem pod wrażeniem pewno dlatego,że poprzedni samochód był zwykłym bublem.

dodał: Irek
Peugeot 207 Hatchback 5d 1.4 (75 KM)

Jedyną rzeczą, która mi się nie podoba to brak mozliwości wyłączenia sygnału niezapiętych pasów bezpieczeństwa, w innych samochodach można to zrobić a w Peugeocie niestety nie. Gdybym miał jeszcze raz wybierać, wybrałbym też 207 ale zdecydowanie silnik 1,6 HDI, niestety jest droższy ale elastyczność i zużycie paliwa jest rewelacyjne.

dodał: kaz

Galerie Peugeot 207

Peugeot 207 RC Peugeot 207 CC 2007 Peugeot 207 Kombi RC Peugeot 207 Outdoor Peugeot 207 Kombi Peugeot 207 Berline Peugeot 207 Hatchback 5d - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 207

  • 1.
  • 2,50 Peugeot 207 1.4 VTi (95KM) 2008r.
    dodał: To Pisał Ja, Jażąbek, 07.09.2011

    Najgorsza firma jaką moge polecić do montowania gazu zero profesjonalizmu drogo i nie wygodni z servicem ;/ Jedym słowem na wiedze która posiadam po 2 latach jeżdzenia na gazie wybrał bym teraz STAG iV i listwa wtrysjkowa MATRIX im wyższy numer tym lepiej co za tym idzie drożej ;/

  • 2.
  • 4,50 Peugeot 207 1.6 VTi (120KM) 2008r.
    dodał: Pikut J., 09.11.2010

    Bardzo dużo jeżdżę i teraz widzę,że było warto.Z pewnymi oporami założyłem instalację,ale fachowość i wiedza Pana Piotra pokazały,że nie ma co oszczędzać na dobrej jakości.Polecam ten warsztat!!!

  • 3.
  • 4,50 Peugeot 207 1.4 16V (88KM) 2007r.
    dodał: Marco, 22.06.2010

    Wszystko w porządku od samego początku! Oby tak dalej!

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 207 1.4 16V (88KM) 2007r.
    dodał: jamop, 20.06.2011

    czasem zapala sie kontrolka silnika zaubogie paliwo

  • 5.
  • 5,00 Peugeot 207 1.4 16V (88KM) 2007r.
    dodał: kip, 20.06.2011
  • 6.
  • 5,00 Peugeot 207 1.4 (75KM) 2006r.
    dodał: Marta, 24.08.2012
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 207

Peugeot 207

51 komentarzy

44 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~MM~MM

Ja z podobnym problemem - w 207SW 1.4 vTi co chwila resetuje się komputer pokładowy. Najczęściej widać same kreski. Tylko chwilowe wskazanie spalania co jakiś czas prawidłowo pokazuje. Oczywiście tester nie pokazuje żadnego błędu. Jakiś pomysł o co chodzi?

~d.~d.

Wy powaznie ze spalaniem na poziomie 4,5/100? Gdzie Wy mieszkacie, całodzienne jezdzenie i zalatwianie spraw po Poznaniu to 8/100 wg komputera, normalna jazda zadnego scigania sie. Litosci 6 litrow na miescie, zapraszam do duzego miasta a nie jakas wieksza wies w tempie 20kmh nie mieszajcie innym w glwach

~elek~elek

Mam 2071.4 HDI od czasu do czasu gaśnie podczas jazdy komputer nie pokazuje usterki.Niedawno mechanik wymienił filtr paliwa ale tylko nie gał tak często.Czy ktoś miał również takie problemy i ew. co pomogło.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
20 052
Przejechany dystans
12 161 090 km
Zatankowanego paliwa
749 673 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 439
Wydanych pieniędzy
1 154 395 zł
Średnie wydatki na auto
1 290 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 269
Wydanych pieniędzy
1 183 988 zł
Średnie wydatki na auto
1 323 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (895)

Testy zderzeniowe Peugeot 207

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 207 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 207 CC

Peugeot 207
2007

Peugeot 207

Peugeot 207
2006

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 207

Na podstawie 253 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: UZYTKOWNIK, dodano: 29.01.2012 18:05

Bardzo przyzwoite ceny przeglądów w ASO-nawet na przegląd pogwarancyjny opłacało mi sie pojechac do peuegota-zrobili co trzeba i policzyli nieznacznie wiecej niz w nieautoryzowanym warsztacie, a przynajmniej jest jakas pewnosc ze wszystko wykonali dobrze i podpisali sie pod tym. Natomiast spalanie wypada tak sobie:jezdze głównie po miescie(95%)i spalnie oscyluje w zaleznosci od kilku oczywistych czynników w granicach 7,1-9,4 przy czym znacznie czesciej blizej 9 litrów. Uwazam, ze to dosc duzo jak na nowoczesne auto z takim silnikiem.Przy próbie ekonomicznej jazdy zsszedłem po miescie do 6,4 ale przy baardzo sprzyjających warunkach i z ogromnym wysiłkiem. Nawet na krotkich odcinkach poza miastem przy baardzo spokojnej jezdzie spalanie oscyluje w granicach 6,5-7,2L (jak dla mnie troszke za duzo) Co do pozostałych kosztów,to zauwazyłem ze wiele podzespołów i mechanizmów jest wspólne z innymi modelami peugeota a nawet innych marek (np.taki sam panel klimatyzacji znalezc mozna w fiacie scudo)Jest to oczywiscie wynikiem unifikacji motoryzacyjnej,ale oznacza sporą szansę na duzy wybór rożnych elementów auta na rynku wtórnym w niskiej cenie. Dane dot. spalania podaje dla jazdy miejskiej:

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.4 16V

autor: Kivlov, dodano: 23.07.2012 15:56

Autem przejechałem 70 tysięcy. Zimą w rekordowych mrozach i na pełnych obrotach uzyskałem niejednokrotnie spalanie 12l/100km w trasie. Jeżeli ktoś szuka wrażeń to to auto jest bardzo dobre pod względem przyczepności. Zawieszenie sztywne - bardzo dokładnie wchodzi się w zakręty, ale niestety silnik 1,4l to nie żadna rewelacja. W zasadzie to odradzam, gdyż bardzo czesto trzeba mocno "piłować", aby coś wyprzedzić oraz, aby swobodnie poruszać się po mieście.

pełny raport Peugeot Hatchback 3d 1.4

autor: Asiek, dodano: 01.02.2007 10:06

I tutaj zaczynają się schody. Żłopie paliwko, aż miło .. Robię mało tras, więc biorę na to poprawkę. Na mieście poniżej 8 nie schodzi, ale też nie jeżdżę jak typowa baba. Przeglądy drogie i częste. Jestem przed pierwszym, który jest darmowy, ale jak znam

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.4 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Peugeot 207

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 207

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 207
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 207, oglądali także