Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Peugeot 308 w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Peugeot 308

Lata produkcji: 2007 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2007 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił Peugeota 307. Był pierwszym samochodem nowej generacji Peugeotów nazywanych według klucza X08, a prace nad nim trwały od kilku lat w ramach przedsięwzięcia „Project T7”. Od 2013 roku na rynku oferowana jest druga generacja 308. Do tej pory Peugeot sprzedał prawie 1,3 miliona egzemplarzy tego samochodu. Na bazie modelu 308 powstało sportowe, 2-drzwiowe coupe RCZ oraz SUV 3008.
Elegancki i zadziorny. Niektórzy zarzucają mu designerską zachowawczość, ale również tak zwykło się określać klasyczne kształty. Dobry ruch Peugeota, to może być przebój na miarę poprzednika z przełomu wieków – modelu 306. ~Powagosław
Przyjemny dla oka, choć chyba trochę za bardzo konserwa jak na Peugeota, czuć ducha VW Golfa, co, biorąc pod uwagę zamiary marki wobec tego modelu, dziwić nie może. Plus za niebanalne, ciekawie zaprojektowane wnętrze. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Peugeot 308

Liczba wpisów: 5
Zgrzyty jakby tarcie z lewej strony auta!
dodał: ~adam, 5 lat temu
Witam - problem jest ciekawy... Podczas jazdy najczęściej po przejechaniu kilku - kilkunastu kilometrów nagle słychać jakieś zgrzyty jakby tarcie z lewej strony auta jakby ze skrzyni biegów. Najciekawsze jest to ze zgrzyty występują tylko gdy następuje hamowanie silnikiem lub poprostu na luzie gdy zmniejsza się prędkość. Nie ma znaczenia czy wcisnięte jest sprzęgło czy też nie. Gdy dodam gazu i samochód ciągnie zgrzyt ustępuje prawie całkowicie a najczęściej całkowicie. Olej w skrzyni dolewałem ale to nie to. Jak auto jest zimne czy też może ustało chwilkę problem mija i znów za kilka...
po uruchomieniu silnika zapala się napis STOP,
dodał: ~marian, 7 lat temu
Po uruchomieniu silnika zapala się czerwony napis STOP, wskazówka temperatury wody wychyla się na 100st.C, zapala się żółta kontrolka serwisowa, włącza się wentylator chłodnicy pomimo właściwego poziomu płynu chłodniczego, właściwego poziomu oleju silnikowego-sprawdzony na "bagnecie". Na czytniku komputera napis o niewłaściwym poziomie oleju silnikowego.
kontrolka silnika zapalona i włanczanie sie wentylatora oraz inf.o nieprawidłowym fynkcjonowaniu układu oczyszczania
dodał: Ewelina, 7 lat temu
Po zapalemiu silnika jest zapalona kontrolka silnika,na wyświetlaczu pojawia sie komunikat o nieprawidłowym funkcjonowaniu systemu oczyszczania zanieczyszczen.Włancza sie wentylator silnika. Byłam juz dwukrotnie w serwisie i ciagle diagnozuja problem ze to zle paliwo,to zanieczyszczone itp. ostatnio juz płukali bak,przewody.pojezdziłam tydzien i znowu podobna sytuacja.prosze o pomoc w tej sprawie.Dodam ze samochod ma 7 miesiecy,jest na gwarancji i przebieg ok.2800km.

Dane techniczne Peugeot 308

Moc silników 82–272 KM
Pojemność silników 1,2–2,0 l
Prędkość maksymalna 172–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,0–14,0 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Peugeot 308
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1872
Koszt ogólny 29,77 PLN
LPG14.59 PLN
ON25.05 PLN
PB36.16 PLN
Wydatki serwisowe 4,37 PLN Pozostałe wydatki 20,66 PLN

Publikacje o Peugeot 308

Newsy o Peugeot 308

2 pomiary

Dla Peugeot 308. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyśpieszenia
Pomiar Wyciszenia

AUTOCENTRUM.PL S.A.