Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP

Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.

W odróżnieniu od poprzednika, który został zaprojektowany z umiarem, Peugeot 407 to bardzo efektownie narysowany pojazd. Ale jego dynamiczna sylwetka ma też swoje minusy - mocno cofnięta kabina pasażerska okazuje się zaskakująco ciasna, a krótki tył kryje bardzo przeciętny kufer. Kierowca powinien być jednak zadowolony, bo jemu miejsca nie zabraknie, a oprócz wystarczającej ilości miejsca dostaje obszerny, bardzo wygodny fotel oraz kokpit, który szlachetne kształty łączy z kapitalnymi materiałami wykończeniowymi i bogatym wyposażeniem.

Przechodząc do kwestii silników, na wstępie odradzamy diesle 2.2 i 2.7, bo z racji swojej skomplikowanej konstrukcji generują kolosalne koszty serwisowania. Mniejszy "ropniak" 2.0 okazuje się za to bardzo udany - zapewnia wystarczające osiągi i skromne spalanie, a do tego jest całkiem niezawodny. Jeśli chodzi o "benzyniaki", najbardziej godne polecenia są najmniejsze motory 1.8 i 2.0, które całkiem dobrze tolerują zasilanie gazem LPG. Mocnym punktem 407 jest zawieszenie - zarówno w kwestii właściwości jezdnych, jak i skuteczności resorowania pokazuje klasę.

Skoro już mowa o zawieszeniu, potencjalnych nabywców limuzyny Peugeota musimy niestety zmartwić - układ jezdny jest przeciętnie trwały, a z racji zaawansowanej konstrukcji okazuje się drogi w naprawach. Podobny problem sprawia także wszechobecna elektronika, zwłaszcza w egzemplarzach z topowym wyposażeniem. Pozytywnie ocenić trzeba natomiast zabezpieczenie przed rdzą oraz trwałość układu napędowego (pomijając największe diesle oraz te wyposażone w filtr cząstek stałych). Ceny na rynku wtórnym - bardzo atrakcyjne.

Komentarze redakcji

Powagosław: Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej.
Luzacjusz: Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why?

Wersje nadwozia Peugeot 407

Silniki Peugeot 407 Coupe

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

I co – kolejne duże auto, które można dość tanio kupić, ale wszystko za sprawą kiepskiego silnika. Benzynowe 1.8l ma tylko 120KM. Młodym i ambitnym na pewno się nie spodoba, ale starszym i statecznym – czemu nie. Jeśli będą nim jeździć powoli to pewnie wystarczy, ale gdy przyjdzie coś wyprzedzić – jeszcze z włączoną „klimą” i kilkoma pasażerami? Wtedy to już Św. Piotr przez szybę pomacha. Do tego motor trzeba mocno „kręcić” żeby zechciał jechać. W tym aucie bardzo dobrym wyborem będzie 2.0l o mocy 143KM. Jego cenę da się przełknąć, ma przyjemny dźwięk i jest cichy, oczywiście pod warunkiem, że nie przesadzicie z obrotami. Łatwo to zrobić, bo szczególnie dynamiczny jest w tej drugiej części obrotomierza, ale mruczenie motoru też ma swój urok. Są też oczywiście mocniejsze i droższe silniki – na szczycie 211-konne V6. Jednostki wysokoprężne też mają duży wachlarz możliwości – najmniejsze 1.6HDI 110KM polubią ci spokojni, a najlepiej zainteresować się co najmniej wersją 2.0HDI 136KM. Wkurza turbodziura i nagłe uderzenie mocy powyżej 2000 obr./min., ale z tym ciężkim autem radzi sobie dość dobrze. Więcej pikanterii zagwarantują jeszcze mocniejsze diesle, ale ich cena zdrowo przekracza 100 tys. zł.

Publikacje o Peugeot 407

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Lew z wielką paszczą

Jeśli ktoś kiedyś ogłosiłby konkurs dla najodważniejszych stylistów samochodowych świata, to grupa ludzi projektująca Peugeota 407, powinna śmiało w nim wystartować. Mało tego, że dostali oni jedno z najcięższych zadań, czyli zaprojektowanie następcy modelu ( 406 ), który był bardzo udanym autem i świetnie...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Na tropie Peugeot 407 Elixir

„Adieu Limuzyno”. Nowy trend w sylwetkach najnowszych pojazdów staje się faktem. Samochody studyjne Peugeot wychodzą z cienia i zaczynają oglądać światło dzienne!

Lew zamiauczał

Lwy to piękne i dostojne, ale jednocześnie bardzo leniwe kociaki. Zamiast hasać i ścigać zwierzynę, wolą wylegiwać się w cieniu, przez co przegrywają konkurencję z tygrysami, panterami i gepardami. Mimo to przez miliony miłośników przyrody nazywane są królami zwierząt. Dokładnie tak samo sprawy się mają...

TAXI?

Biała taksówka z francuskiego filmu robiła wrażenie sportowej maszyny… No cóż, tuning robi swoje, ciężko o inne spostrzeżenia. 407 i bez tuningu pokazuje lwie pazury…

Pociągający drapieżca

Peugeot ma w swoim dorobku kilka udanych aut coupe, do których do dziś wzdychają najwięksi entuzjaści motoryzacji. Model 407 Coupe jest najnowszą propozycją stylowego samochodu sportowego.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 407

Społeczność kierowców Peugeot 407autoWcentrum - społeczność Peugeot 407

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 407

Peugeot 407 69,15

Peugeot 407 51,18

Peugeot 407 44,01

Peugeot 407 244KM 73,00

Peugeot 407 44,81

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 407

pegazik1 30,07

drago62 30,10

Pawel8008 30,10

cukier93 30,09

lukaszbogacz 33,02

michall1 46,27

Kambium 30,06

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 407

Wrazenia z trasy
Wrazenia z trasy Po przejechaniu prawie 800 km wrażenia z jazdy po trasie są znakomite. Dobre prz...
guma na drodze - brak mozliwości odkręcenia koła
guma na drodze - brak mozliwości odkręcenia koła Witam. Żona złapała gumę podczas powrotu z pracy. Sprawa banalnie prosta jak da ...
Nowe oponki już są..
Nowe oponki już są.. No i się doczekałem. Felgi pomalowane proszkowo i oponki na swoim miejscu. Felgi...
Słów znowu kilka o tym jak nie jeździ się samochodem :)
Słów znowu kilka o tym jak nie jeździ się samochodem :) Eksploatacja Puga póki co to więcej stania pod domem aniżeli jakiejś sensownej j...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 407

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 407
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 407

Peugeot 407

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 407
 

Peugeot 407 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Renault Laguna III Carminat Renault Laguna III Carminat
Rocznik: 2010. Przebieg: 113 828 km. Silnik: 2.0 96KM .
Cena: 35 900 zł
Nissan Pulsar Acenta Nissan Pulsar Acenta
Rocznik: 2015. Silnik: 1.2 85KM .
Cena: 69 900 zł
Zyskujesz: 3 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 407

Peugeot 407
2.0 diesel 136 KM
169 000 km, 2009
32 900 PLN
Peugeot 407
1.6 diesel 110 KM
158 000 km, 2007
20 400 PLN
Peugeot 407
1.6 diesel 110 KM
126 000 km, 2007
22 500 PLN
Peugeot 407
2.0 diesel 136 KM
104 500 km, 2008
33 900 PLN

Ocena auta Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP

  • Średnia ocena
    na podstawie 11 opinii
  • 4,31
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP (204 KM)

SAMOCHOD Z WYGLADU ROBI WRAZENIE NAWET NA LUDZIACH JEZDRZACYCH NOWYMI BMW I MERCAMI.TYLKO CZARNY I Z BIALA SKORA!!SILNIK PO CHIPIE JEST NIE DO POZNANIA!!ELASTYCZNOSC NAPRAWDE OSZALAMIAJACA(A TROCHE SIE JUZ JEZDZILO SAM NAWET V8).STALA BOLACZKA TO SZCZEGOLY W POSTACI TRZASKOW I PUKANIA WNETRZA!!!!!!!!POMIMO TEGO TO NAJLEPSZY W HISTORII SAM PEUGEOTA A JEZDZILEM WSZYSTKIMI.NIE POROWNYWAC DO SEDANA CZY SW!!!!!!TO ZUPELNIE INNE PROWADZENIE!!WRECZ INNY SAMOCHOD!POLECAM

dodał: osskar72@wp.pl

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Peugeot 407

Peugeot 407 2.0 HDI Sport - galeria redakcyjna Peugeot 407  SW - galeria społeczności Peugeot 407 SW Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - galeria redakcyjna Peugeot 407 Peugeot 407 3.0 V6 SV Sport - galeria redakcyjna Peugeot 407 Coupe Peugeot 407 2.0 HDi - galeria redakcyjna Peugeot 407 3.0 V6 SV Sport Automat - galeria redakcyjna Peugeot 407 SW
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 407

  • 1.
  • 5,00 Peugeot 407 2.0 16V (140KM) 2007r.
    dodał: Darek, 09.09.2014

    Witam, jeżeli ktoś się zastanawia czy warto kupić 407... Warto!!! Mojego lwa zagazlowalem instalacja lpg-tech chodzi jak marzenie. Autko wyposażone w silnik 2.0 143 km po założeniu instalacji zmierzone na hamowni roznica całe 2 km ... Chyba nie wymaga komentarza. spalanie jak na tak spore autko bardzo rozsądne w cyklu mieszanym ok 10l gazu. Długo się zastanawiałem przed zakupem ale było warto, wszystko jednak zależy od stanu technicZnego pojazdu nie ma się co rzucać na pierwsze lepsze warto poszukać a na pewno będziecie zadowoleni. I ten wygląd po pół roku nadal spoglądam z uśmiechem na autko :)

  • 2.
  • 5,00 Peugeot 407 2.0 16V (136KM) 2005r.
    dodał: Derlon, 03.12.2013

    Różnica w mocy nieodczuwalna, silnik pracuje idealnie, spalanie na trasie ok. 8/100km, na mieście do 11/100km, czyli tyle ile na benzynie. Wymiana filtrów co 15tys. i co 30 tys. km. Różnica w kasie ogromna ;) bak 53l w kole zapasowym, tankuje się ok 40-43l (czyli standardowo 70-80% pojemności baku). W następnym aucie też będzie gaz, instalacja montowana w DRETAN Tanowo (zachpom.) od montażu bez żadnych usterek, POLECAM

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 407 1.8 16V (116KM) 2005r.
    dodał: KW, 02.11.2010

    Instalację założyłem zaraz po zakupie autka, w ciągu ostatniego roku przejechałem 60000km, spalenia średnie to ok. 9,5-10,5 Litra gazu. Samochód jak do tej pory świetnie spisuje się na gazie a instalacja działa bezawaryjnie. Jedynie po wymianie listwy z cewkami należało ja wyregulować powtórnie a tak tylko przeglądy serwisowe co 13-15 tys km.

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 407 1.8 16V (125KM) 2008r.
    dodał: Marta fanka Peugeota, 04.09.2013

    Bardzo dobrze jeździ na gazie,nie odczuwam żadnej różnicy,nic się nie psuje.Z resztą w poprzednich dwóch samochodach też wszystko ok.Poprzednie zamontowane na STAG 300 ISA 2,ale są starsze.Wydaje mi się ,że Premium jest oszczędniejszy. Warsztat kompetentny, pod maską nie ma bałaganu.Czysto,schludnie i dobrze.

  • 5.
  • 5,00 Peugeot 407 2.0 16V (140KM) 2006r.
    dodał: Kokosz, 16.02.2011

    Polecam instalacje BRC S24, w moim pugu sprawuje sie znakomicie:) spalanie okolo 9 litrów gazu, jezdzi sie bardzo przyjemnie zupelnie jak na benzynie a laci znacznie mniej! Jak dotychczas nie sprawiala zadnych problemow a przejechane mam juz ponad 40000km. Calosc zakupiona i zamontowana w EGP w Warszawie.

  • 6.
  • 5,00 Peugeot 407 1.8 16V (116KM) 2005r.
    dodał: Rafał Rumin, 08.11.2009

    Nie mam jak do tej pory zadnych zastrzeżeń do instalacji. Spalanie jeżdżąc tylko po mieście wynosi 12 litrów. Podczas podróży na wczasy autko spalało 8 litrów gazu przy ciąglej klimie i niezłych spinaczkach po górach

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 407

Peugeot 407

189 komentarzy

131 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Antoni~Antoni

Mam problem ze swoim 407 sw rocznik 2008 z nawigacja . Podczas dłuzszej jazdy pokazuje się na ekranie informacja po angielsku wysoka temperatura radia i gasnie cały ekran. Brak regulacji klimą , radio nie działa , ani telefon. Po przejechaniu około 30 minut , ponownie się włącza i tak kilka razy .Dzieje sie to przy jeżdzie na dłuższą trasę

~Daniel~Daniel

Mam peugeot 407 sw 2.0hdi 2007r. przejechane 240tys samochód śmiga nic się nie psuje. bardzo polecam ten samochód

~Kamil_Inwestor~Kamil_Inwestor

Bardzo porządny samochód mój znajomy takowy posiada (Peugeot 407 2.0 Hdi 136km) i sobie niezmiernie chwali jego przestronność, osiągi, praktyczność a przede wszystkim ekonomiczność w jeździe po mieście 6,6 l/100 km pozwala taki samochód uważać za bardzo dobry wybór dla początkującego taksówkarza, który dopiero zaczyna swoją przygodę z tym fachem a chce liczyć na niezawodny samochód, który przyniesie całkiem dobry dochód.
Uważam, że najlepiej poszukiwać modelu z tym silnikiem, ale w wersji krajowej do 2005 roku, który nie posiada DPF-u

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
23 442
Przejechany dystans
18 328 312 km
Zatankowanego paliwa
869 475 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 851
Wydanych pieniędzy
1 324 758 zł
Średnie wydatki na auto
1 296 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 154
Wydanych pieniędzy
1 374 768 zł
Średnie wydatki na auto
1 345 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (1 022)

Testy zderzeniowe Peugeot 407

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 407 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 407 Coupe

Peugeot 407
2005

Peugeot 407 2.0 Comfort

Peugeot 407
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP

Na podstawie 11 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: bartus-1987_198, dodano: 13.11.2008 23:21

Średnie spalanie przy raczej spokojnej jeździe wynosi 6.6 l/100 km. Trasa około 5.5, przy szybszej jeździe (powyżej 110-120km/h) 6-6.3/l/100km. Miasto zazwyczaj wychodzi 7.5 jedynie w upały potrafiło dojść do 8.5 l/100 km. Auto faktycznie potrafi być nadspodziewanie oszczędne, bez problemu można uzyskać wyniki poniżej 5l/100km jest tylko jeden warunek..jazda do max 110km/h. Powyżej zużycie paliwa dość znacznie wzrasta, aż do 10l/100km uzyskane na autostradzie przy prędkościach oscylujących w okolicy 200km/h.

pełny raport Peugeot Sedan 2.0 HDi FAP

autor: Salwek, dodano: 23.04.2009 13:42

Spodziewałem się trochę mniejszego zużycia, ale w sumie 1700kg do uciągnięcia wymaga trochę paliwa. Najbardziej zaskakuje mnie zużycie paliwa przy jak najbardziej oszczędnej jeździe (nie przekraczając 90km/h) - 5l/100km to trochę dużo. Normalna, codzienna jazda to wydatek rzędu 6.8-7.3 l/100km. Jazda dynamiczna (aż do 4200 obr/min) to wydatek 10-11 l/00km.

pełny raport Peugeot SW 2.0 HDi FAP

autor: Janek, dodano: 18.06.2009 02:52

Na długiej trasie 2000 km - autostrady: Hiszpania, Francja, Niemcy- trasa trochę pofałdowana. Sobota-niedziela, obciążenie to kierowca + pasażer + 2 walizki przy prędkości 150 km/h (włączony tempomat). Zużycie paliwa wyniosło 7,03 l/100 km. Myślę, że bez używania tempomatu spalanie byłoby nieco mniejsze, ponieważ przy długich podjazdach na wzniesienia silnik z włączonym tempomatem utrzymującym zaprogramowaną prędkość, zużywa więcej paliwa aniżeli przy jeździe bez włączonego tempomatu. Czy taka wartość spalania jest dobra? UWAGA: Chcąc zaprezentować tę informację MUSIAŁEM podać wymagane jakieś 3 rodzaje spalań, więc podałem: 6.9, 7.0, 6.8 l/100, co nie jest prawdą.

pełny raport Peugeot SW 2.0 HDi FAP
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 407, oglądali także