Szukaj

Informacje o Peugeot 508

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Peugeot 508 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Peugeot 508

Liczba ocen: 276
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,4
~Marcin
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Peugeot 508 I
Bardzo fajne, nieoczywiste kombi, lekko podwyższone względem zwykłego 508 z dołożonymi plastikami a'la suv i dodatkowo pędzoną ośką tylnią (może się przydać w trudniejszych warunkach- w dobrych nie czuć różnicy). Duże, wygodne auto z (tylko) przyzwoitym bagażnikiem. Sporo miejsca w środku, super wyposażone, wygodne, ładne i przyzwoicie wykończone. Minusem jest brak miejsca na portfel czy telefon w konsoli centralnej. Natomiast in plus z małych rzeczy- można ustawić tylną wycieraczkę, aby machnęła szybę przy włączeniu "R", lusterko przy włączeniu "R" zjeżdża automatycznie w dół (w zależności od ustawienia lewe, prawe, albo żadne). Hybryda- niskie spalanie, przyzwoite osiągi w trybie ZEV około 2-3 km i prędkość do około 85km/h. Ogólnie po pół roku użytkowania jestem zadowolony.
4,9
~Miodek
SW 1.6 PureTech 225KM 165kW
Peugeot 508 II
Większość osób oceniających negatywnie to auto, to osoby, które oczekują nie wiadomo czego od tego auta, porównując go do Lexusa GS lub Audi A6 na pełnym wyposażeniu. No niestety, mimo że 508 jest drogi, to nie jest aż tak drogi jak wyżej wymienione. I tak, nie można oczekiwać, że będzie tutaj V6, że będzie 300KM i 500Nm za takie pieniądze. Są też ludzie, którzy kupili już bezpłciową Skodę czy Passata i muszą swoje dodać, bo przecież Oni wybrali lepiej, bo nie wzięli Puga, który jest ładniejszy, lepiej wyposażony i nie ma plastikowego kredensu przed szybą. Kupując porównywałem 508 z Mazdą 6 w kombi, oraz Camry, Mazda 6 spoko, ale mam wrażenie, że się szybko zestarzeje a Camry, Camry z wyposażeniem na fulla nie ma składanych siedzeń wiec bagażnik to porażka, poza tym, na autostradzie dużo głośniejszy, no i te CVT, brr...
4,9
~Janek
SW 1.6 PureTech 225KM 165kW
Peugeot 508 II
Szukałem samochodu nowego, który musi spełnić kilka warunków, ma mieć w miarę zapas mocy, normalny bagażnik, dobrze się prowadzić, dodatkowo powinien być dobrze wykonany, z dobrych materiałów i mieć dość nowoczesne multimedia w tym dobre audio i co najważniejsze, ma sięnadawać na trasy, nie do miasta. Szukałem więc suva lub kombi. obszedłem wiele salonów, łącznie z tymi "premium" i po tym wszystkim, padło na 508. Zobaczcie sobie wykonanie Arteona i porównajcie do 508,VW przy 508 to po prostu dramat, Audi? w tej cenie będzie miało na wyposażeniu dywaniki welurowe, Honda? Plastiki trzeszczą jeszcze w salonie, Lexus? UX nie ma bagażnika, reszta za drogie lub palą w trasie za dużo. Toyota? Wykonanie godne pożałowania, nawet Hyundai w tych czasach jest lepiej wykonany i mniej awaryjny. Więc tak, kupując nowy samochód, to problem, ale znalazłem kompromis, czyli 508.

Usterki Peugeot 508

Liczba wpisów: 11
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiązany
10 komentarzy
Falujące obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiązanie
Dziwne dźwięki z pod maski na biegu jawłowym
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • silnik
  • 163 tys. km
Witam serdecznie, Otwierając dziś garaż usłyszałem dziwne dźwięki z pod machy mojej 508 i nie bardzo wiem co to może być. Nie za głośno, prawie, że jednostajnie ale są dźwięki, których wcześniej nie było. Wrzuciłem filmik na yt https://youtu.be/Tu-rnNTqTlw może ktoś się z czymś takim spotkał. Najlepiej słuchać w słuchawkach :) Na żywo słychać to bardzo dobrze, na tel średnio na laptopie praktycznie w ogóle tego nie słyszę więc ratują jedynie słuchawki.
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 508