Szukaj

Informacje o Peugeot 508

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Peugeot 508 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Peugeot 508

Cena od: 123 900 PLN

Oceny Peugeot 508

Liczba ocen: 221
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,9
~ksmm
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Peugeot 508 II
Samochod bardziej na pokaz niz do codziennego uzytkowania - interesujacy design, dysfunkcjonalne wnetrze. - absurdalnie grube slupki zaslaniajace widocznosc - bardzo ograniczona widocznosc do tylu - mniej wiecej 1/4 powierzchni lusterka wstecznego to szyba, reszta to wnetrze - smiesznie malo miejsca z tylu na nogi i stopy (!!!) jezeli kierowca/pasazer sa wysocy; - niefunkcjonalny klinowaty ksztalt bagaznika (w pionie) wynikajacy z opadajcej linii nadwozia. W efekcie walizka musi lezec na plasko poniewaz postawiona na bou "wychodzi przez szybe". Na papierze litry wygladaja Ok, w praktyce jest nieustawny. - brak "raczek" - moze sie czepiam, ale dla mnie to powazne uchybienie - dyskusyjny ksztalt kierownicy - przeszkadza mi w szybkim manewrowaniu - bledy w oprogramowaniu systemu multimedialnego - asystent hamowania awaryjnego najlepiej wylaczyc; juz dwa razy w ciagu dwoch tygodni omal nie doprowadzil do problemow wlaczajac sie po blednej identyfikacji przeszkody (bramka autostradowa). Kolokwialnie mowiac - omal nie wypadlem przez przednia szybe. - asystent pasa jest poczatkowo fajny ale po chwili irytuje zmuszajac do "silowania sie" z kierownica ktora wykonuje nie do konca skoordynowane ruchy (prawdopodobnie celem sprawdzenia, czy kierowca ja odpowiednio mocno trzyma).
4,6
~roman112
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Peugeot 508 I
Użytkuję auto z przebiegiem 180 tys. silnik chodzi ładnie, równo, bez turbo dziury przyspiesza, w kabinie jest cichutko,czasem zafaluje na wolnych obrotach i to wszystkie mankamenty. Ma specyficzną pracę na wolnych obrotach- leciutko cyka jak świerszcz. To jego normalna praca Natomiast są to silniki wymagające dobrego serwisu, a nie pana Józka z garażem, wtedy chodzą bezproblemowo, znam takich co mają już drugie thp i sobie chwalą. Koszt możliwych usterek jest i tak znacząco niższy niż w dieslu, ale jeśli nie stać cię na naprawy, to kup wolnossący (dotyczy wszystkich silników). Co do 508 SW jako całokształtu, trochę zbyt twarde jak na francuza zawieszenie, cichutkie , ale twarde. W środku słychać tylko roletę od bagażnika, to trzeba jakimś sposobem uciszyć. Komfort , wygoda, wartości jezdne 508 ma w najlepszej jakości, a manewrowanie jest przyjemne, jak na tak duży samochód nawet bardzo.
4,9
~Karol
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Peugeot 508 I
Kupiłem bez przekonania, ale też nie jestem uprzedzony do żadnej marki zanim sam nie spróbuję. Jeździłem różnymi autami różnych marek, ostatnio głównie japońskie (Mazda 6, Honda Accord oraz CRV, Mitsubishi ASX) oraz VW Passat. Jak do niego wsiadam to mi się morda śmieje, stosunek ceny do jakości/wyposażenia jest bardzo dobry. Nic mnie nie rozczarowało, wręcz przeciwnie, zaskakuje poziom montażu, praca zespołu napędowego i zawieszenia, a także ergonomiczne wnętrze z przydatnymi "bajerami". Szczerze polecam.

Raporty spalania Peugeot 508 I

Liczba raportów: 280
Średnie spalanie dla Peugeot 508
5,9 – 13,0
l/100 km
4,3 – 8,6
l/100 km
6,9 – 8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Sedan 1.6 Puretech 225KM 165kW
Peugeot 508 II
Zamówiłam to auto od razu jak była taka możliwość. Gdy zobaczyłam 508 po raz pierwszy zakochałam się do nieprzytomności, nie mogłam spać po nocach...ale do rzeczy, auto jest przepiękne, wyróżnia się z tłumu, jadąc do pracy, ludzie non stop się oglądają, lub machają rękami, co jest bardzo przyjemne. W środku jest bardzo przytulnie, pięknie zaprojektowany kokpit, wygodne fotele, aż nie chce się wysiadać :) Silnik jest bardzo dynamiczny jak dla mnie, w zupełności wystarczający, nawet w trasie nie brakuje mu pary. Do skrzyni nie mam żadnych zastrzeżeń. Spalanie bardzo przyzwoite jak na taką moc i tak wysilony silniczek :) Jestem zadowolona i polecam każdemu.
10,7
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Peugeot 508 I
Witam, Posiadam peugeota 508 sw gt 2.2 hdi. Samochód moim zdaniem godny polecenia, natomiast jeżeli chodzi o spalanie to chyba większości osób, która zajęła tu stanowisko odnośnie spalania wyżejwspomnianego Gt jeździ naprawdę delikatnie. W moim przypadku jazda codzienna od 60 do 150 km dziennie w cyklu mieszanym, czyli obszary poza miejskie oraz zakorkowane miasto to najniższy wynik 9.5... jazda zwykła, której nie można nazwać dynamiczną - pasuje stwierdzenie płynna. Jeżeli chodzi o jazdę dynamiczną w dodatku po mieście gdzie często się rusza spod świateł oraz stoi w korkach to 11 litrów jest uczciwym wskaźnikiem. Pozdrawiam
5,6
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Peugeot 508 I
Auto naprawde potrafi jezdzic za te 4,7 litra ( to wynik z miasta) . Do pracy jezdze miastem choc mam trase do wyboru poniewaz miastem mam płasko i duza czesc jade tylko na hybrydowym napedzie ( te maks 65km/h) . Rekordowo do pracy zajechałem za 3,2 l spalania ale to juz trzeba sie starac ( do pracy mam 17 km). Przy dynamicznej jeździe potrafi spalić nawet i 7 ale trzeba naprawdę się postarać w miescie lub jechać ponad 160-170 non stop. Generalnie idealne autko na miasto jak i trasy - tu i tu oszczędne.

Usterki Peugeot 508

Liczba wpisów: 4
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
falujące obroty na 4-5-6tym biegu
  • Peugeot 508 I Sedan 1.6 THP 156KM 115kW 2011-2014
  • układ napędowy
przy delikatnym dodawani gazu na 4-tym 5-tym 6-tymbiegu odczuwa się tak jak jak by dziury turbinowe nazywają to niedomykalnościom zaworów Mówią że jest to przyczyna filtra cząsteczek stałych /FAPA/ byłem u mechanika wyjeżdził połowę zbiornika benzyny ok.300km.i niby jest lepiej ale na jak długo,/// Niektórzy mówią że przy bezpośrednim wtrysku tak się dzieje i trzeba zdejmować głowicę i czyścić gniazda //
Oczekuje na rozwiązanie
pompa wspomagania sprzęgła
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • układ napędowy
  • 125 tys. km
Występowanie usterki:
Rozszczelnienie wspomagania i wyciek, sprzęgło wpadło w podłogę
Peugeot 508