Szukaj

Informacje o Peugeot 508

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Peugeot 508 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Peugeot 508

Liczba ocen: 257
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,9
~jarek
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Peugeot 508 I
Cóż mogę napisać to jest mój trzeci komentzrz na autocentrum ostatni dodałem jakieś 4 lata temu(jak ktoś ma cierpliwość może poszukać) mam to auto ponad 6 lat i jednym słowem cały czas uwielbiam ten samochód. Zrobiłem nim 170 tys. km i nie dam złego słowa powiedzieć na tą markę a jest to mój czwarty pug, chociaż muszę ze smutkiem powiedzieć że ostatnio zapadła decyzja o zmianie ale też na puga szukam teraz 308 takiej 3-4 letniej bo już taki duży jak 508 mi nie jest potrzebny a też po trochę dlatego że tego mam już ponad 6 lat to chyba czas na zmianę, nigdy nie jeździłem dłużej niż dwa lata jednym autem a tu wyjątek, a czemu teraz szukam 308, dlatego że 3 miesiące temu musiałem kupić drugie auto i kupiłem 308 z 2011 roku kombi i chociaż nie jest za piękny zwłaszcza z tyłu to jestem nim też zachwcony i już nakręciłem nim 8 tys.km
2,6
~Tomek
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Peugeot 508 I
Moja opinia dotyczy nie tyle całego samochodu jak silnika 1.6 THP, który jest totalną porażką i nieporozumieniem... aż brak negatywnych słów na to coś.... Samochód kupiłem po pierwszym właścicielu, który miał go w leasingu z potwierdzonym przebiegiem 88 tyś kilometrów. Przed zakupem dokładnie samochód sprawdzałem z osobą, która zna się na tym lepiej ode mnie oraz na stacji diagnostycznej. Brak wycieków z silnika, zawieszenie w porządku. Wszystko jak na przebieg 88 tyś gra. Po zakupie samochodu i kilku dniach jazdy pojawiły się ślady oleju na kostce.. wizyta w warsztacie specjalizującym się w samochodach francuskich potwierdzili, że rzeczywiście jest wyciek z dwóch uszczelek przy turbinie i przy rozrządzie..moja pierwsza myśl "kto to widział żeby przy przebiegu 90 tyś był jakiś wyciek"... no ale cóż.. wymiana dwóch durnych uszczelek wyszła mnie... 800zł ! a cena ta była głównie za robocizne, której przy tym silniczku jest pełno... po przejechaniu kolejnych 2 tyś km komputer pokazał info: uzupełnij poziom oleju silnikowego... i tutaj uwaga: normalnym dla tego silnika jest spalenie litra oleju na 1500-2000 km ! nie namyślając się długo bez wahania wystawiłem ten samochód na sprzedaż.... gdybym kupił 2 litrowego diesla HDI pewnie miałbym ten samochód do dzisiaj... GDY KTOŚ SIĘ JESZCZE ZASTANAWIA CZY A MOŻE WYBRAĆ BEZNYZĘ ZAMIAST DIESLA TO PRZESTRZEGAM I POLECAM OMIJAĆ TEN SILNIK SZEROKIM ŁUKIEM !!!! W INTERNECIE JEST WIELE KUSZĄCYCH OGŁOSZEŃ TYCH MODELI Z TYM SILNIKIEM Z MAŁYMI PRZEBIEGAMI WIĘC MAM NADZIEJĘ, ŻE MOJA OPINIA WYTŁUMACZYŁA DLACZEGO TAK JEST.
4,6
~maciek2031
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Peugeot 508 I
Witam, Zazwyczaj przy wyborze auta posiłkuje się komentarzami zamieszczanymi na tym forum, wiec postanowiłem wpisać swoją opinię. Auto godne polecenia, po prostu nie wiem skąd biorą się złe opinie dla tego silnika, jestem mega zadowolony spalanie w mieście 8,7l /100km przy jeździe wcale nie ekonomicznej normalnej dynamicznej ale też bez przesady to limuzyna. Wygodne, eleganckie i świetnie wyposażone, jeżeli będziemy o nie dbali odwdzięczy się bezawaryjnością oraz ekonomią. Gorąco polecam auto z tą jednostką napędową.

Raporty spalania Peugeot 508

Liczba raportów: 338
Średnie spalanie dla Peugeot 508
5,6 – 13,0
l/100 km
4,3 – 8,3
l/100 km
6,9 – 8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,5
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Peugeot 508 I
Silnik jak na swoje osiągi jest bardzo oszczędny. Po przejechaniu 50tys. mogę się wypowiedzieć. Zacznę o tego, że nogę mam ciężką (byle kiedy pedał do końca np. ruszając ze świateł). Na mieście jak byś nie jeździł raczej nie zejdziesz poniżej 8L, ale też w drugą stronę co byś nie robił nie uda Ci się przekroczyć 11L. Jeżdżąc 90% po mieście (dynamicznie) robię najczęściej 9L. Teraz trasa - tutaj duża różnica w stosunku do miasta - możesz zejść nawet poniżej 6L. Jeśli jedziesz dynamicznie i w prędkościach 120-140km lub wyżej -- licz 7-8L. Przy b. dużych prędkościach na niemieckich autostradach (150-200) powiedzmy 9L. Średnia z baku "ciężka noga" 60% autostrady /30% inne trasy/10% miasto = 8,5L/100km
5,9
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Peugeot 508 I
Średnia z 10 000 km z sezonu zimowego to 6,2 licząc z dystrybutora(komputer wg mnie oszukuje około 0,15). Zawsze tankuje do pełna, auto głównie krąży w mieście i najbliższych okolicach, robię 1000km i nie zapala się nawet rezerwa. Jak auto wyjedzie tylko gdziekolwiek za miasto to momentalnie spada spalanie, jeżdżę przeważnie w 4 osoby i zawsze z AC. Ostatnio 170 km po krajówkach, brak ciężarówek i bez szarpanej jazdy, po powrocie miałem na kompie 4,9. Jak tankuję w trasie do pełna to pokazuje zasięg 1400 km. Rozważałem przed zakupem hybrydę innej marki ale jak widać nie ma sensu, to jedynie mainstreamowy bełkot i propaganda o ekologii. Zresztą dzięki temu UE pięknie wyeliminowała wszystkie diesle japońskich marek a pozostały tylko w cennikach PSA i VAG. Moc jest, stosunkowo cichy i kulturalny jak na diesla, spalanie przy tej masie auta jest zdumiewające. Nie byłem fanem diesla ale szczerze powiem, że jeśli będę zmieniał na nowe to z nastawieniem na HDI.
6,1
SW 2.0 BlueHDi 160KM 118kW
Peugeot 508 II
Trasa co weekend 630 km. Ok. 180 km na drogach szybkiego ruchu, ok 400 na autostradzie, pozostałe to wioski i miasta ( ;-( ;-( pomiędzy A2 i S17. Na autostradzie tempomat na 145, na S-kach na 125 km/h. Samochód lekko obciążony.

Usterki Peugeot 508

Liczba wpisów: 8
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiązany
8 komentarzy
Dziwne dźwięki z pod maski na biegu jawłowym
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • silnik
  • 163 tys. km
Witam serdecznie, Otwierając dziś garaż usłyszałem dziwne dźwięki z pod machy mojej 508 i nie bardzo wiem co to może być. Nie za głośno, prawie, że jednostajnie ale są dźwięki, których wcześniej nie było. Wrzuciłem filmik na yt https://youtu.be/Tu-rnNTqTlw może ktoś się z czymś takim spotkał. Najlepiej słuchać w słuchawkach :) Na żywo słychać to bardzo dobrze, na tel średnio na laptopie praktycznie w ogóle tego nie słyszę więc ratują jedynie słuchawki.
Oczekuje na rozwiązanie
Awaria podgrzewania siedzeń
  • Peugeot 508 I SW Facelifting
  • instalacja elektryczna
  • 80 tys. km
Występowanie usterki:
W samochodach z ogrzewaniem siedzeń dochodzi do uszkodzenia złączki pod fotelem na skutek długiego używania. Jest to niestety wada tego modelu - zbyt mały przekrój konektora doprowadza do powolnego nadtopienia złączki i zaniku styku. Naprawa w ASO to niestety kilkaset złotych(bliżej 1000). Dobry elektryk może to naprawić pewnie za 150.
1 komentarz
Peugeot 508