Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia) produkowany od 1995 roku. Megane jest następcą udanego modelu Renault 19 i podobnie jak on, jest jednym z najpopularniejszych francuskich aut. Kompaktowe Renault znalazło dotychczas ok. 6 mln nabywców. Nazwa Megane pochodzi od prototypu francuskiej marki zaprezentowanego w roku 1988. Dotychczas powstały trzy generacje modelu. Najnowsza debiutowała w 2008 roku. Podobnie, jak poprzednicy, Megane III oferowany jest w wersji hatchback (5 i 3-drzwiowy) i kombi. Natomiast wersja sedan stała się osobnym modelem nazwanym Fluence.

Renault Megane GT Line - widok z tyłu
Renault Megane GT Line - lewy bok
Renault Megane GT Line - prawy bok
Renault Megane GT Line - przód - reflektory włączone

Generacje Renault Megane

  • Wybierz generację: Renault Megane III (2008 - teraz)
    Renault Megane III

    Renault Megane III

    Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2008 roku. Podobnie, jak jego poprzednik Megane III wzbudził kontrowersje swoim wyglądem zaraz po pojawieniu się na rynku. Projektanci znów zdecydowali się na rewolucyjne zmiany w...

    więcej o Renault Megane III

  • Wybierz generację: Renault Megane II (2002 - teraz)
    Renault Megane II

    Renault Megane II

    Druga generacja modelu debiutowała w roku 2002 (jako hatchback, podobnie jak Megane I). Powodzenie Megane I zachęciło szefów Renault, by użyć tej nazwy przy stworzeniu nowego kompaktowego samochodu. Choć nowa, awangardowa linia Megane II wzorowana na...

    więcej o Renault Megane II

  • Wybierz generację: Renault Megane I (1995 - 2002)
    Renault Megane I

    Renault Megane I

    Model produkowany w latach 1995-2002. Częściowo oparty na konstrukcji swojego poprzednika, Renault 19, z którego zapożyczono między innymi silniki i podwozie. Megane debiutował jako hatchback. Po dobrym przyjęciu, na rynku pojawiły się kolejne wersje...

    więcej o Renault Megane I

Megane III

Podobnie jak przy stylizowaniu poprzedniego Megane’a, także przy tworzeniu trzeciej generacji projektanci Renault wypuścili wodze fantazji. Efektem ich prac jest nietuzinkowe nadwozie, które zwraca na siebie uwagę zarówno bardzo dynamiczną sylwetką, jak i atrakcyjnie wyglądającymi detalami. Sportową linią mogą pochwalić się wszystkie wersje, ale za najbardziej drapieżną trzeba uznać odmianę nadwoziową coupe w wariancie silnikowym RS.

Z polotem zaprojektowano też kokpit francuskiego kompaktu. Co ważne, mimo interesującej stylizacji, wszystko udało się logicznie rozplanować, a wskaźniki dopracować pod względem przejrzystości. Szkoda jedynie, że wysoką ergonomię nadszarpnięto malutkimi przyciskami umieszczonymi na konsoli środkowej. Dobrze natomiast, że nie oszczędzano na wykończeniu – kierowcę otaczają świetnie wykończone i wzorowo spasowane elementy kokpitu. Prowadzący może za to narzekać na niedoskonałą pozycję za „kółkiem” oraz mizerną widoczność (ograniczoną lifestylowym nadwoziem).

Pod względem przestronności, kabina Megane’a prezentuje się więcej niż zadowalająco. Co prawda wysokim pasażerom będzie z tyłu ciasnawo, jednak mankament ten w zupełności rekompensuje ilość miejsca zaoferowanego na przednich fotelach i w bagażniku. Na słowa uznania zasługuje zwłaszcza pojemność kufra – w tej kwestii „francuz” wyznacza standardy w klasie, szczególnie w odmianie kombi. Do minusów kabiny pasażerskiej zaliczymy niezbyt wygodne siedzenia, zaś do plusów kufra – proste kształty ułatwiające efektywny załadunek.

Jak przystało na samochód znad Sekwany, kompaktowe Renault perfekcyjnie pochłania nierówności nawierzchni pozwalając podróżnym na bardzo wygodną jazdę. Zawieszenie nie ma się też czego wstydzić, gdy weźmiemy pod uwagę własności jezdne – nie są może wzorcowe, ale pozwalają na stabilne pokonywanie zakrętów. Dynamicznej jeździe sprzyjają skuteczne hamulce, nie służy zaś układ kierowniczy, który wymaga poprawki w kwestii precyzji działania.

Mocnym punktem modelu Megane jest jego cena. Niezależnie od tego, jaką weźmiemy pod uwagę wersję nadwoziową czy silnikową, jego oferta cenowa prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Tym bardziej, że wyposażenie oferowane w serii do ubogich nie należy – każdy nabywca otrzymuje od Renault komplet airbagów czołowych, bocznych i kurtynowych, elektrycznie sterowane szyby przednie i lusterka, jak również manualną klimatyzację.

Megane II

Stylizując drugą odsłonę swojego kompaktu, Renault się popisało - nowoczesne, ostre kształty natychmiast zyskały uznanie, a awangardowy tył hatchbacka do dziś robi wrażenie. Atrakcyjnie prezentuje się również kokpit, który jest dodatkowo przejrzysty i wykonany z bardzo dobrych materiałów. Większych uwag nie mamy też do obszerności wnętrza - zarówno dla podróżnych, jak i na walizki wygospodarowano odpowiednio dużo przestrzeni. Niestety, przy większych przebiegach ujawniają się niedostatki w spasowaniu elementów kabiny.

Gdyby pominąć kwestię wydatków serwisowych, wśród wersji silnikowych najlepsze byłby te wysokoprężne. Niestety, fakty są takie, że te żwawe i bardzo oszczędne jednostki borykają się z wieloma kosztownymi w usunięciu problemami - trwały jest jedynie motor 2.0 dCi, ale to rzadki okaz na rynku wtórnym. Znacznie częściej spotkamy "benzyniaka" 1.6, który z racji dobrego kompromisu pomiędzy osiągami i spalaniem oraz niezłą bezawaryjnością wydaje się najrozsądniejszą propozycją. Plus za udanie zestrojone zawieszenie.

Renault Megane II. generacji nie należy niestety do bezproblemowych aut. W silnikach benzynowych dochodzi do usterek cewek zapłonowych, w dieslach psują się m.in. układy wtryskowe i turbosprężarki, w zawieszeniu błyskawicznie zużywają się łożyska kolumn McPhersona, a skomplikowana elektryka potrafi unieruchomić samochód. Młodsze egzemplarze są na szczęście bardziej niezawodne, koszty napraw obniżają niewygórowane ceny części, a same auta kosztują mniej niż większość klasowych rywali.

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Silniki Renault Megane

Renault Megane III - jaki silnik wybrać?

Wraz z nową generacją gama silników też została odświeżona. Już podstawowy, benzynowy motor o pojemności 1.6l i mocy 100KM radzi sobie z autem całkiem nieźle. Jest też wersja o 10KM mocniejsza, ale nie opłaca się jej kupować – lepiej skusić się na 1.4l, z którego Renault wycisnęło 130KM. W nim poczujecie różnicę w mocy. Średnio spala około 7l/100km i pozwala zobaczyć na liczniku „setkę” w czasie poniżej 10 sekund, czyli całkiem nieźle. Jest nawet jeszcze mocniejszy silnik – z pojemności 2.0l generuje 140, 165 lub nawet 180KM. Jeśli chodzi o diesle to też jest z czego wybierać. 1.5dCi ma 85 lub 105KM. Jest oszczędny i pracuje cicho, choć zimny tradycyjnie trochę meczy dźwiękiem. Słabszy wystarczy statecznym kierowcom, a mocniejszy pozostałym, bo całkiem zgrabnie napędza samochód. Oczywiście są też mocniejsze wersje – 1.9l 130KM oraz 2.0l 160KM. Jeżdżą naprawdę bardzo dobrze, ale wszystko, co fajne jest drogie – w wydaniu Renault również.

Publikacje o Renault Megane

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Renault Megane Coupe GT 220 - z wyczuciem
 
Nasz test Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM

Myśląc o sportowym coupe od Renault, od razu do głowy przychodzi nam model Megane R.S. Nie zapominajmy jednak, że obok niej w ofercie dostępna jest też nieco mniej radykalna wersja, choć również stworzona przez dział Renault Sport. Megane Coupe GT.

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 6 artykułów o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane 159KM/376NM 76,26

Renault Megane Kanarkowa Renia 72,85

Renault Megane 67,79

Renault Megane 69,48

Renault Megane 88,07

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

bolus_7 47,30

Sroqraf 95,31

lukasn 49,51

giluspiotr 66,41

Grzelu 43,96

Misza_Elk 80,86

Megi75 51,52

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

"Dole"
Nareszcie po wszystkich opłatach, daninach, dolach, działkach, procentach, harac...
Pogłoski o śmierci Meganki były mocno przesadzone
Pogłoski o śmierci Meganki były mocno przesadzone Przyczyną znikającego płynu chłodniczego (o czym pisałem w poprzednim dzienniku)...
Przegląd okresowy
Przegląd okresowy Kolejne kilometry przejechane, kolejne miejsca odwiedzone.Samochód musi przejść ...
Pierwsza... dewastacja
Pierwsza... dewastacja W ubiegłym miesiącu musiałem zostawić samochód na noc pod szpitalem. Cena postoj...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Megane
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Skoda Octavia
1.8 TSI (180 KM)
Opel Astra
1.4 Turbo ECOTEC (120 KM)
Opel Astra
1.4 Turbo ECOTEC (140 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Renault Megane III 1.5 DCi Expression Renault Megane III 1.5 DCi Expression
Rocznik: 2011. Przebieg: 95 933 km. Silnik: 1.5 66KM .
Cena: 29 900 zł
Renault Megane III 1.6 16V Generation Renault Megane III 1.6 16V Generation
Rocznik: 2011. Przebieg: 102 676 km. Silnik: 1.6 74KM .
Cena: 28 900 zł

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

  • Średnia ocena
    na podstawie 15 opinii
  • 4,41
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane Grandtour 2.0 16V - galeria redakcyjna Renault Megane III RS 275 Trophy (2014) Renault Megane RS Renault Megane III Facelifting (2014) Renault Megane III Cabrio Facelifting GT (2014) Renault Megane III Grandtour Facelifting (2014) Renault Megane III Hatchback Facelifting 2013 Energy TCe 130KM - galeria redakcyjna Renault Megane GT Renault Megane III Coupe GT Facelifting 2.0 T 220KM - galeria redakcyjna Renault Megane III Grandtour - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane II 2.0 i 16V (135KM) 2004r.
    dodał: Explorer, 30.01.2015

    Jest to już mój kolejny samochód na gaz , kupiłem go od znajomego który okazyjnie kupił sobie inny samochód a mi odsprzedał ten samochód z przebiegiem 100 tyś km w czym 15 tyś było zrobione na gazie z założoną instalacją firmy lovato , ja przejechałem 50 tyś i nie mam z nią żadnych problemów , Serwisuje samochód w autoryzowanym serwisie . Wszystko jest wymieniane na czas . Spalanie w granicach 10-12 litrów lpg.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
56 021
Przejechany dystans
34 406 669 km
Zatankowanego paliwa
1 847 863 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 469
Wydanych pieniędzy
2 872 484 zł
Średnie wydatki na auto
1 335 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 038
Wydanych pieniędzy
3 245 726 zł
Średnie wydatki na auto
1 509 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (2 151)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

Na podstawie 24 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: donstef, dodano: 23.12.2012 15:17

Jestem zaskoczony. Myślałem, że około 10 litrów spalę. Jeźdzę do pracy i w pracy. Dystans około 100km dziennie. 70km trasa / 30km misto. Spalanie w lato to = 6,2 - 6,8L/100km, obecnie średnie spalanie to 6,5 - 7,4L/100km. Jak na 115koni to zadowalający wynik. Na autobanie przy ok 140 - 160km/h daje radę ok 6,5L/100km. Jeźdzę spokojnie ale nie dziadkuję, teść boi się ze mną jeździć :D więc jeszcze nie zdziadziałem. Ale hamuję silnikiem do świateł. Najgorsze to małe pierdoły które się psują, ale całokształt jest naprawdę zadowalający. Nie wiem czemu "Francuzów" tak nie lubią. Man jeszcze 2gie auto Kia Rio z 2003r. W porównaniu stwierdzam, że auto ma nieporównywalnie lepszy komfort jazdy. Wygodne fotele. Ale mniejszy bagażnik. Największa wadą mojego egzemplarza jest kolor granatowy i zaje..ście się brudzi.

pełny raport Renault Sedan 1.6 i 16V

autor: MaJoReK, dodano: 22.08.2012 22:07

Na trasie mozliwe napewno zejscie do poziomu 4,5 litra ale nie sadze ze przy normalniej jezdzie mozna zejsc ponizej 4 jak niektorzy pisza... ale ich teoria.70km/h i 6 bieg to zabojstwo dla turbiny i 2 masy samochod nie radzi sie przy takiej predkosci lecz muli. optymalna predkosc dla 6 to min okolo 100km/h w miescie szczegolnie na krotkich dystansach pali sporo. i zalezy jakie miasto jezeli male i przejedziemy 1500m to spalanie wyjdzie 10l jesli wieksze i zrobimy z 10km to ponizej 7litrow. ogolnie samochod malo pali. da rade schodzic ponizej 5 na trasie i ponizej 6 w miescie, lecz czesto rowna sie to jezdzie emeryta ktorej nie stosuje. do wszystkich eko driverow, samochod potrzebuje chociaz nieraz obrotow. napraw jeszcze nie bylo po za uszczelnieniem klimy i nabiciem.

pełny raport Renault Hatchback 1.9 dCi

autor: l.mer@wp.pl, dodano: 25.12.2008 00:14

40 tyś km......... od 2005 r. na szczęście to auto kupiłem dla małżonki bo jak przesiadam się z 3.0 Camry to dostaję białej gorączki i przy wyprzedzaniu zdrowaśki odmawiam.....( gdzie oni te konie pochowali ......nie mam pojęcia :-))), o benz 98 zwłaszcza w mieście lepiej zapomnieć..nic nie wnosi a i tak w korku tyle samo zeżre... na szczęście do tej pory nic nie zdechło, i oprócz zachłanności na paliwo i ciasnocie na tylnej kanapie nie mam większych uwag, oczywiście komp tylko po francusku i nie podaje l/h w korku.. w sumie drobiazgi ale jak mam być .......trudno nazwać to cudo autem rodzinnym :-))))) chyba że dzieci i my jesteśmy skarłowaciałymi anorektykami :-)))

pełny raport Renault Hatchback 1.6 16V WT

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Renault Megane 2

W 2002 roku rozpoczęła się produkcja Mégane II. Całkowicie zmienił się wygląd, wprowadzono nowego Diesla z bezpośrednim wtryskiem Common Rail o pojemności 1.5 dm³. Jedną z ciekawszych wersji, która pojawiła się wraz ze zmianą modelu był kabriolet ze sztywnym dachem (Coupe-Cabrio).

Zobacz dane techniczne Renault Megane III Hatchback 1.4 16v TCe 130KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także