Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia) produkowany od 1995 roku. Megane jest następcą udanego modelu Renault 19 i podobnie jak on, jest jednym z najpopularniejszych francuskich aut. Kompaktowe Renault znalazło dotychczas ok. 6 mln nabywców. Nazwa Megane pochodzi od prototypu francuskiej marki zaprezentowanego w roku 1988. Dotychczas powstały trzy generacje modelu. Najnowsza debiutowała w 2008 roku. Podobnie, jak poprzednicy, Megane III oferowany jest w wersji hatchback (5 i 3-drzwiowy) i kombi. Natomiast wersja sedan stała się osobnym modelem nazwanym Fluence.

Renault Megane GT Line - widok z tyłu
Renault Megane GT Line - lewy bok
Renault Megane GT Line - prawy bok
Renault Megane GT Line - przód - reflektory włączone

Generacje Renault Megane

  • Wybierz generację: Renault Megane III (2008 - teraz)
    Renault Megane III

    Renault Megane III

    Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2008 roku. Podobnie, jak jego poprzednik Megane III wzbudził kontrowersje swoim wyglądem zaraz po pojawieniu się na rynku. Projektanci znów zdecydowali się na rewolucyjne zmiany w...

    więcej o Renault Megane III

  • Wybierz generację: Renault Megane II (2002 - teraz)
    Renault Megane II

    Renault Megane II

    Druga generacja modelu debiutowała w roku 2002 (jako hatchback, podobnie jak Megane I). Powodzenie Megane I zachęciło szefów Renault, by użyć tej nazwy przy stworzeniu nowego kompaktowego samochodu. Choć nowa, awangardowa linia Megane II wzorowana na...

    więcej o Renault Megane II

  • Wybierz generację: Renault Megane I (1995 - 2002)
    Renault Megane I

    Renault Megane I

    Model produkowany w latach 1995-2002. Częściowo oparty na konstrukcji swojego poprzednika, Renault 19, z którego zapożyczono między innymi silniki i podwozie. Megane debiutował jako hatchback. Po dobrym przyjęciu, na rynku pojawiły się kolejne wersje...

    więcej o Renault Megane I

Megane III

Ma bryłę i gabaryty typowego kompaktu, ale w żadnym razie nie prezentuje się przeciętnie. Renault Megane łączy bowiem ogólne kształty, jakie zwykliśmy widywać w autach tej klasy, z pomysłowymi detalami wyróżniającymi samochód w tłumie. Warto podkreślić, że auto było i jest oferowane w najróżniejszych odmianach nadwoziowych, może być wyposażone w sportowy pakiet stylistyczny, a w międzyczasie zaliczyło dwa face-liftingi (w 2012 i 2013 roku).

Miejsce pracy kierowcy, jakie ma w zanadrzu francuski kompakt, wywołuje u prowadzącego mieszane odczucia. Z jednej strony przekonuje atrakcyjną stylizacją, czytelnymi zegarami oraz doskonałymi materiałami wykończeniowymi, z drugiej zaś odpycha przeciętną pozycją za kółkiem, niedopracowaną ergonomią obsługi oraz niedostatkami w montażu. Do poprawki kwalifikuje się ponadto widoczność do tyłu.

O tym, że Renault Megane III to leciwa konstrukcja, przekonuje nas obszerność jego wnętrza. Podczas gdy z przodu wygospodarowano należytą ilość wolnego miejsca, z tyłu przestrzeni wyraźnie brakuje. Wystarczająco pojemny bagażnik ma regularne kształty, ale pozbawiony jest funkcjonalnych udogonień. Godne pochwały okazują się fotele, które zapewniają komfort na długiej trasie i utrzymują ciało w ryzach podczas pokonywania łuków.

Dziarsko trzyma się zawieszenie francuskiego modelu. Choć zostało zestrojone pod kątem komfortu, dzięki czemu skutecznie połyka nierówności, pozwala jednocześnie na bezpieczne prowadzenie w zakrętach. Niemniej trzeba przyznać, że młodsza konkurencja potrafi jeździć jeszcze lepiej. Na plus zapiszemy dobre wyciszenie kabiny pasażerskiej, na minus z kolei niezbyt precyzyjne działanie układu kierowniczego.

Atrakcyjność oferty rynkowej kompaktowego Renault okazuje się nie do pobicia. Bazowe wersje modelu kosztują niewielkie pieniądze, dopłaty za bogatsze specyfikacje są bardzo rozsądne, a standardy wyposażenia powinny usatysfakcjonować każdego. Co więcej, dzięki szerokiej palecie nadwoziowej, pokaźnej gamie silników oraz dostępności różnych wariantów wyposażenia, łatwo jest skonfigurować Megane’a dla siebie.

Megane II

Stylizując drugą odsłonę swojego kompaktu, Renault się popisało - nowoczesne, ostre kształty natychmiast zyskały uznanie, a awangardowy tył hatchbacka do dziś robi wrażenie. Atrakcyjnie prezentuje się również kokpit, który jest dodatkowo przejrzysty i wykonany z bardzo dobrych materiałów. Większych uwag nie mamy też do obszerności wnętrza - zarówno dla podróżnych, jak i na walizki wygospodarowano odpowiednio dużo przestrzeni. Niestety, przy większych przebiegach ujawniają się niedostatki w spasowaniu elementów kabiny.

Gdyby pominąć kwestię wydatków serwisowych, wśród wersji silnikowych najlepsze byłby te wysokoprężne. Niestety, fakty są takie, że te żwawe i bardzo oszczędne jednostki borykają się z wieloma kosztownymi w usunięciu problemami - trwały jest jedynie motor 2.0 dCi, ale to rzadki okaz na rynku wtórnym. Znacznie częściej spotkamy "benzyniaka" 1.6, który z racji dobrego kompromisu pomiędzy osiągami i spalaniem oraz niezłą bezawaryjnością wydaje się najrozsądniejszą propozycją. Plus za udanie zestrojone zawieszenie.

Renault Megane II. generacji nie należy niestety do bezproblemowych aut. W silnikach benzynowych dochodzi do usterek cewek zapłonowych, w dieslach psują się m.in. układy wtryskowe i turbosprężarki, w zawieszeniu błyskawicznie zużywają się łożyska kolumn McPhersona, a skomplikowana elektryka potrafi unieruchomić samochód. Młodsze egzemplarze są na szczęście bardziej niezawodne, koszty napraw obniżają niewygórowane ceny części, a same auta kosztują mniej niż większość klasowych rywali.

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Silniki Renault Megane

Renault Megane III - jaki silnik wybrać?

Wraz z nową generacją gama silników też została odświeżona. Już podstawowy, benzynowy motor o pojemności 1.6l i mocy 100KM radzi sobie z autem całkiem nieźle. Jest też wersja o 10KM mocniejsza, ale nie opłaca się jej kupować – lepiej skusić się na 1.4l, z którego Renault wycisnęło 130KM. W nim poczujecie różnicę w mocy. Średnio spala około 7l/100km i pozwala zobaczyć na liczniku „setkę” w czasie poniżej 10 sekund, czyli całkiem nieźle. Jest nawet jeszcze mocniejszy silnik – z pojemności 2.0l generuje 140, 165 lub nawet 180KM. Jeśli chodzi o diesle to też jest z czego wybierać. 1.5dCi ma 85 lub 105KM. Jest oszczędny i pracuje cicho, choć zimny tradycyjnie trochę meczy dźwiękiem. Słabszy wystarczy statecznym kierowcom, a mocniejszy pozostałym, bo całkiem zgrabnie napędza samochód. Oczywiście są też mocniejsze wersje – 1.9l 130KM oraz 2.0l 160KM. Jeżdżą naprawdę bardzo dobrze, ale wszystko, co fajne jest drogie – w wydaniu Renault również.

Publikacje o Renault Megane

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Renault Megane Coupe GT 220 - z wyczuciem
 
Nasz test Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM

Myśląc o sportowym coupe od Renault, od razu do głowy przychodzi nam model Megane R.S. Nie zapominajmy jednak, że obok niej w ofercie dostępna jest też nieco mniej radykalna wersja, choć również stworzona przez dział Renault Sport. Megane Coupe GT.

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 6 artykułów o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane 68,22

Renault Megane lalunia 68,40

Renault Megane Kanarkowa Renia 72,85

Renault Megane 67,54

Renault Megane Renault Megane II 66,27

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

mirko78 64,74

MeganeIIMariusz 82,47

przemek961 62,04

Euzebiusz 94,93

lukas87osw 87,01

Scigal 63,20

Megi75 49,12

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

Zimowe buty
Zimowe buty W końcu zebrałem się do zimowego podkucia, dzień zimny niedzielny ale przynajmni...
Wymiana oleju Megane III 1.2 TCE 130
Wymiana oleju Megane III 1.2 TCE 130 Koszt wymiany oleju 399 zł sama usługa to 142zł reszta to olej, filtr, podkładka...
Pożegnanie
Pożegnanie Jutro przyjeżdża kupiec po Renię. Dobrze służyła przez 5 lat - niespodzianek na ...
"Dole"
Nareszcie po wszystkich opłatach, daninach, dolach, działkach, procentach, harac...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Megane
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Skoda Octavia
1.6 TDI CR DPF (90 KM)
Seat Leon
1.4 TSI (125 KM)
Seat Leon
2.0 TDI CR (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Renault Megane III Carminat Renault Megane III Carminat
Rocznik: 2012. Przebieg: 129 904 km. Silnik: 1.5 66KM .
Cena: 33 900 zł
Renault Megane 1.5 DCi Business Renault Megane 1.5 DCi Business
Rocznik: 2012. Przebieg: 112 207 km. Silnik: 1.5 66KM .
Cena: 33 900 zł

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

  • Średnia ocena
    na podstawie 15 opinii
  • 4,41
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane CC Monaco GP Renault Megane CC Renault Megane III Hatchback Facelifting 1.2 TCe 115KM - galeria redakcyjna Renault Megane I Hatchback - galeria społeczności Renault Megane III RS Facelifting (2014) Renault Megane III Cabrio Facelifting GT (2014) Renault Megane Coupe Renault Megane Coupe GT Line Renault Megane III RS Red Bull Racing RB8 Renault Megane Sport
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane II 2.0 i 16V (135KM) 2004r.
    dodał: Explorer, 30.01.2015

    Jest to już mój kolejny samochód na gaz , kupiłem go od znajomego który okazyjnie kupił sobie inny samochód a mi odsprzedał ten samochód z przebiegiem 100 tyś km w czym 15 tyś było zrobione na gazie z założoną instalacją firmy lovato , ja przejechałem 50 tyś i nie mam z nią żadnych problemów , Serwisuje samochód w autoryzowanym serwisie . Wszystko jest wymieniane na czas . Spalanie w granicach 10-12 litrów lpg.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
56 802
Przejechany dystans
34 627 635 km
Zatankowanego paliwa
1 874 901 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 571
Wydanych pieniędzy
2 924 505 zł
Średnie wydatki na auto
1 343 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 246
Wydanych pieniędzy
3 316 382 zł
Średnie wydatki na auto
1 523 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (2 177)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

Na podstawie 24 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: bolus_7, dodano: 14.01.2012 18:09

Witam, To mój drugi wpis odnośnie spalania MEGAN 1.6 16V 115 KM. Dla zainteresowanych, weekendowy wypad OLSZYNA - KATOWICE przejechanych 430 kilometrów, prędkość przez całą drogę autostradą 150/160 km/h, za Opolem sprawdzony Vmax 210 km/h (więcej nie pojedzie) spalanie według komputera pokładowego 8.5 l/100. Po zatankowaniu po korek i obliczeniu starą metodą spalanie 8.2 l/100. Droga powrotna KATOWICE-OLSZYNA 330 km, prędkość w okolicy 130/140 km/h (większy ruch, spokojna jednostajna jazda) spalanie według komputera pokładowego 7.5 l/100, po zatankowaniu pod korek oczywiście spalanie mniejsze 7.2 l/100. Przy dynamicznej jeździe i dużych prędkościach zauważyłem, że komputer pokładowy okłamuje ze spalaniem o 0.3 litra. Auto ciche i ekonomiczne do prędkości 120 km/h, później robi się wraz ze wzrostem prędkości coraz głośniej. Porównując do nowoczesnego diesla Peugot 308, 1.6 HDI 90km, spalanie według komputera 5.6 l/100 ta sama trasa co wyżej, starszy niezniszczalny diesel Octawia 2 1.9 TDI 105 KM spalanie identyczne jak w 308 oczywiście sprawdzane na tej samej trasie. Pozdrawiam zainteresowanych :)

pełny raport Renault Hatchback 1.6 16V WT

autor: Osa91, dodano: 01.01.2014 15:41

I tutaj zaczyna się trochę mniej pozytywna ocena. Koszty utrzymania są według mnie spore jak na tę klasę. Oczywiście możemy sugerować się tym, że jest to samochód bardziej komfortowy lecz jeżeli ktoś szuka samochodu tylko do przemieszczania, chce aby był on dość tani w utrzymaniu i ma po prostu jeździć to megane przegra pojedynek z Astrą, Focusem czy Golfem. Wielkim zaskoczeniem była dla mnie wymiana tylnych hamulców. Okazało się, że tarcze wymienia się z łożyskami?! Dość ciekawe rozwiązanie i bardzo kosztowne (około 1200zł) Wymiana czujnika ciśnienia przy turbo (450zł + 200 robocizna), wysprzęglik (300-500 zł + robocizna zdjęcie skrzyni biegów 300-1000), klimatyzacja (800zł). Także jeżeli chodzi o utrzymanie to nie należy ono do najlepszych. To są oczywiście przykłady kilku napraw a było ich więcej.

pełny raport Renault Kombi 1.9 dCi

autor: Wojtek, dodano: 11.07.2013 23:44

Renault Megane II, silnik diesel, 82KM, wersja hatchback, auto z 2005 roku, użytkuje go jako drugi właściciel od 2012 roku, czyli ponad rok i muszę przyznać, że to dobre auto w klasie średnich, numerem jeden tego auta jest niskie spalanie, na trasie, jadąc non stop, np. autostradą, potrafi ono spalić 4,1 l na 100km, oczywiście bez klimatyzacji i bez otwartych okien na maksa. w mieście pali od 5,3l do 6l średnio, przy jeździe z większym bagażem, lub w korkach, z klimatyzacją dochodzi do 7l. więc jest okey. co do napraw, części w miarę tanie, ale ja przez ten rok użytkowania nie miałem poważnych napraw, jedyne drobne wymiany; drążek, czy jedna część przy chłodnicy bo olej kapał, poprzedni właściciel wymieniał już kilka rzeczy, jednak ogólnie auto sprawne i na plus. przy obecnym przebiegu faktycznym 148 000 km. idealne dla początkujących na pewno.

pełny raport Renault Hatchback 1.5 dCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Renault Megane 2

W 2002 roku rozpoczęła się produkcja Mégane II. Całkowicie zmienił się wygląd, wprowadzono nowego Diesla z bezpośrednim wtryskiem Common Rail o pojemności 1.5 dm³. Jedną z ciekawszych wersji, która pojawiła się wraz ze zmianą modelu był kabriolet ze sztywnym dachem (Coupe-Cabrio).

Zobacz dane techniczne Renault Megane III Hatchback 1.4 16v TCe 130KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także