Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia) produkowany od 1995 roku. Megane jest następcą udanego modelu Renault 19 i podobnie jak on, jest jednym z najpopularniejszych francuskich aut. Kompaktowe Renault znalazło dotychczas ok. 6 mln nabywców. Nazwa Megane pochodzi od prototypu francuskiej marki zaprezentowanego w roku 1988. Dotychczas powstały trzy generacje modelu. Najnowsza debiutowała w 2008 roku. Podobnie, jak poprzednicy, Megane III oferowany jest w wersji hatchback (5 i 3-drzwiowy) i kombi. Natomiast wersja sedan stała się osobnym modelem nazwanym Fluence.

Renault Megane GT Line - widok z tyłu
Renault Megane GT Line - lewy bok
Renault Megane GT Line - prawy bok
Renault Megane GT Line - przód - reflektory włączone

Generacje Renault Megane

  • Wybierz generację: Renault Megane III (2008 - teraz)
    Renault Megane III

    Renault Megane III

    Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2008 roku. Podobnie, jak jego poprzednik Megane III wzbudził kontrowersje swoim wyglądem zaraz po pojawieniu się na rynku. Projektanci znów zdecydowali się na rewolucyjne zmiany w...

    więcej o Renault Megane III

  • Wybierz generację: Renault Megane II (2002 - teraz)
    Renault Megane II

    Renault Megane II

    Druga generacja modelu debiutowała w roku 2002 (jako hatchback, podobnie jak Megane I). Powodzenie Megane I zachęciło szefów Renault, by użyć tej nazwy przy stworzeniu nowego kompaktowego samochodu. Choć nowa, awangardowa linia Megane II wzorowana na...

    więcej o Renault Megane II

  • Wybierz generację: Renault Megane I (1995 - 2002)
    Renault Megane I

    Renault Megane I

    Model produkowany w latach 1995-2002. Częściowo oparty na konstrukcji swojego poprzednika, Renault 19, z którego zapożyczono między innymi silniki i podwozie. Megane debiutował jako hatchback. Po dobrym przyjęciu, na rynku pojawiły się kolejne wersje...

    więcej o Renault Megane I

Megane III

Podobnie jak przy stylizowaniu poprzedniego Megane’a, także przy tworzeniu trzeciej generacji projektanci Renault wypuścili wodze fantazji. Efektem ich prac jest nietuzinkowe nadwozie, które zwraca na siebie uwagę zarówno bardzo dynamiczną sylwetką, jak i atrakcyjnie wyglądającymi detalami. Sportową linią mogą pochwalić się wszystkie wersje, ale za najbardziej drapieżną trzeba uznać odmianę nadwoziową coupe w wariancie silnikowym RS.

Z polotem zaprojektowano też kokpit francuskiego kompaktu. Co ważne, mimo interesującej stylizacji, wszystko udało się logicznie rozplanować, a wskaźniki dopracować pod względem przejrzystości. Szkoda jedynie, że wysoką ergonomię nadszarpnięto malutkimi przyciskami umieszczonymi na konsoli środkowej. Dobrze natomiast, że nie oszczędzano na wykończeniu – kierowcę otaczają świetnie wykończone i wzorowo spasowane elementy kokpitu. Prowadzący może za to narzekać na niedoskonałą pozycję za „kółkiem” oraz mizerną widoczność (ograniczoną lifestylowym nadwoziem).

Pod względem przestronności, kabina Megane’a prezentuje się więcej niż zadowalająco. Co prawda wysokim pasażerom będzie z tyłu ciasnawo, jednak mankament ten w zupełności rekompensuje ilość miejsca zaoferowanego na przednich fotelach i w bagażniku. Na słowa uznania zasługuje zwłaszcza pojemność kufra – w tej kwestii „francuz” wyznacza standardy w klasie, szczególnie w odmianie kombi. Do minusów kabiny pasażerskiej zaliczymy niezbyt wygodne siedzenia, zaś do plusów kufra – proste kształty ułatwiające efektywny załadunek.

Jak przystało na samochód znad Sekwany, kompaktowe Renault perfekcyjnie pochłania nierówności nawierzchni pozwalając podróżnym na bardzo wygodną jazdę. Zawieszenie nie ma się też czego wstydzić, gdy weźmiemy pod uwagę własności jezdne – nie są może wzorcowe, ale pozwalają na stabilne pokonywanie zakrętów. Dynamicznej jeździe sprzyjają skuteczne hamulce, nie służy zaś układ kierowniczy, który wymaga poprawki w kwestii precyzji działania.

Mocnym punktem modelu Megane jest jego cena. Niezależnie od tego, jaką weźmiemy pod uwagę wersję nadwoziową czy silnikową, jego oferta cenowa prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Tym bardziej, że wyposażenie oferowane w serii do ubogich nie należy – każdy nabywca otrzymuje od Renault komplet airbagów czołowych, bocznych i kurtynowych, elektrycznie sterowane szyby przednie i lusterka, jak również manualną klimatyzację.

Megane II

Stylizując drugą odsłonę swojego kompaktu, Renault się popisało - nowoczesne, ostre kształty natychmiast zyskały uznanie, a awangardowy tył hatchbacka do dziś robi wrażenie. Atrakcyjnie prezentuje się również kokpit, który jest dodatkowo przejrzysty i wykonany z bardzo dobrych materiałów. Większych uwag nie mamy też do obszerności wnętrza - zarówno dla podróżnych, jak i na walizki wygospodarowano odpowiednio dużo przestrzeni. Niestety, przy większych przebiegach ujawniają się niedostatki w spasowaniu elementów kabiny.

Gdyby pominąć kwestię wydatków serwisowych, wśród wersji silnikowych najlepsze byłby te wysokoprężne. Niestety, fakty są takie, że te żwawe i bardzo oszczędne jednostki borykają się z wieloma kosztownymi w usunięciu problemami - trwały jest jedynie motor 2.0 dCi, ale to rzadki okaz na rynku wtórnym. Znacznie częściej spotkamy "benzyniaka" 1.6, który z racji dobrego kompromisu pomiędzy osiągami i spalaniem oraz niezłą bezawaryjnością wydaje się najrozsądniejszą propozycją. Plus za udanie zestrojone zawieszenie.

Renault Megane II. generacji nie należy niestety do bezproblemowych aut. W silnikach benzynowych dochodzi do usterek cewek zapłonowych, w dieslach psują się m.in. układy wtryskowe i turbosprężarki, w zawieszeniu błyskawicznie zużywają się łożyska kolumn McPhersona, a skomplikowana elektryka potrafi unieruchomić samochód. Młodsze egzemplarze są na szczęście bardziej niezawodne, koszty napraw obniżają niewygórowane ceny części, a same auta kosztują mniej niż większość klasowych rywali.

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Silniki Renault Megane

Renault Megane III - jaki silnik wybrać?

Wraz z nową generacją gama silników też została odświeżona. Już podstawowy, benzynowy motor o pojemności 1.6l i mocy 100KM radzi sobie z autem całkiem nieźle. Jest też wersja o 10KM mocniejsza, ale nie opłaca się jej kupować – lepiej skusić się na 1.4l, z którego Renault wycisnęło 130KM. W nim poczujecie różnicę w mocy. Średnio spala około 7l/100km i pozwala zobaczyć na liczniku „setkę” w czasie poniżej 10 sekund, czyli całkiem nieźle. Jest nawet jeszcze mocniejszy silnik – z pojemności 2.0l generuje 140, 165 lub nawet 180KM. Jeśli chodzi o diesle to też jest z czego wybierać. 1.5dCi ma 85 lub 105KM. Jest oszczędny i pracuje cicho, choć zimny tradycyjnie trochę meczy dźwiękiem. Słabszy wystarczy statecznym kierowcom, a mocniejszy pozostałym, bo całkiem zgrabnie napędza samochód. Oczywiście są też mocniejsze wersje – 1.9l 130KM oraz 2.0l 160KM. Jeżdżą naprawdę bardzo dobrze, ale wszystko, co fajne jest drogie – w wydaniu Renault również.

Publikacje o Renault Megane

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Czy warto kupić: używane Renault Megane II (od 2002 do 2009)

Kompaktowe auto z Francji nie cieszy się najlepszą opinią. Wiele osób powątpiewa w jego trwałość, co ogranicza ruch na rynku wtórnym i przyczynia się do szybkiego spadku wartości. Kto świadomie podejmie decyzję o zakupie, zwykle nie żałuje. Czy warto kupić używane Renault Megane II?

Renault Megane 1.2 TCe - po prostu dobre
 
Nasz test Renault Mégane Bose Edition2 Energy TCe 115

Samochody cenimy za funkcjonalność, przestronność, poziom wyposażenia, materiały wykończeniowe, właściwości jezdne oraz oszczędne, a zarazem dynamiczne silniki. Większość z pożądanych cech posiada Renault Mégane z nowym silnikiem 1.2 TCe.

Przeczytaj pozostałe 4 artykuły o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane 1,4 16V 83,86

Renault Megane 87,28

Renault Megane Biała Dama :) 73,26

Renault Megane Krwiste Ferrari ;] 75,96

Renault Megane 67,42

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

MarcinGP 99,06

17damian17 50,49

MeganeIIMariusz 79,55

mannz 76,46

ronnie1404 50,23

loozack 59,56

KrzysztofFly 90,25

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

Powrót do świata motoryzacji i pierwsza usterka
Powrót do świata motoryzacji i pierwsza usterka Po półtora roku przerwy wracam do świata żywych. Wprawdzie rozbrat z samochodami...
Napełnienie klimy, i przygotowanie do kolejnych wydatków
Napełnienie klimy, i przygotowanie do kolejnych wydatków Kupując Megankę zaakceptowałem, że kilka rzeczy jest w niej niesprawnych: niedzi...
montaż
montaż montowanie oświetlenia Led bezpiecznik 15 aku i wtyk ...
Nowe audio
Nowe audio Stare głośniki firmy Blaupunkt niestety zaczęły już chrapać, więc nie pozostało ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Megane
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Opel Astra
1.6 SIDI Turbo ECOTEC (170 KM)
Seat Leon
1.8 TSI (180 KM)
Seat Leon
1.6 TDI CR (105 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 71 900 zł
Zyskujesz: 14 703 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

  • Średnia ocena
    na podstawie 14 opinii
  • 4,40
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane Coupe GT Renault Megane III RS Red Bull Racing RB8 Renault Megane III Cabrio Facelifting GT (2014) Renault Megane III Cabrio Facelifting (2014) Renault Megane GT Line Renault Megane GT 2010 Renault Megane Grandtour Renault Megane 2003 Renault Megane III RS 275 Trophy (2014) Renault Megane III Grandtour Facelifting (2014)
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane I 1.6 i 16V (107KM) 2002r.
    dodał: michal_EZG, 22.07.2013

    Instalacja bardzo dobra, jak na razie 0 problemów, praktycznie nie odczuwam różnicy z jazdy na LPG a na PB. Auto wyciaga 210km/h tak samo jak na PB, a dzisiaj ze swiatel na odcinku ok 300m nie zdolala mnie wyprzedzic Accord 2.4 Vtek ;) (7gen, nie zdołała na tyle żeby wjechac na mój pas). Spalanie w zależności gdzie tankuje, ale przeważnie na Orlenie okolo 8.5-9 l/100 (miasto/trasa 50/50%). POLECAM KME Nevo

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
51 734
Przejechany dystans
32 170 076 km
Zatankowanego paliwa
1 698 867 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 943
Wydanych pieniędzy
2 677 351 zł
Średnie wydatki na auto
1 338 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 159
Wydanych pieniędzy
2 987 271 zł
Średnie wydatki na auto
1 493 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (2 001)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

Na podstawie 22 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: dinn, dodano: 07.09.2014 17:58

Koszty utrzymania wzgledem normalnej Megane 3 generacji sa wysokie, jednak wzgledem innych konkurentow z klasy Hot Hatch jest bardzo przyzwoicie. RS wykorzystuje nieco inne swiece, wtryski, turbosprezarke itd. Wymaga takze lepszego oleju (klasy RN710) oraz regularnych serwisow. Samochod wymaga takze dosc drogich opon, w moim przypadku 235/35 R19, chociaz mozna takze wybrac wersje z kolami 18". Opony na przedniej osi, ze wzgledu na specyfike pojazdu, niestety nie wytrzymuja zbyt dlugo - okolo 12000-15000 km (o ile dobrej marki), z tylu spokojnie 2 razy tyle. Dosc kosztowne sa rowniez klocki i tarcze hamulcowe ukladu firmowanego przez Brembo. Wymienione wyzej "wady" dotycza wszystkich pojazdow o specyfikacji sportowej, wiec traktuje to jako norme.

pełny raport Renault Coupe 2.0 16v

autor: MaJoReK, dodano: 22.08.2012 22:07

Na trasie mozliwe napewno zejscie do poziomu 4,5 litra ale nie sadze ze przy normalniej jezdzie mozna zejsc ponizej 4 jak niektorzy pisza... ale ich teoria.70km/h i 6 bieg to zabojstwo dla turbiny i 2 masy samochod nie radzi sie przy takiej predkosci lecz muli. optymalna predkosc dla 6 to min okolo 100km/h w miescie szczegolnie na krotkich dystansach pali sporo. i zalezy jakie miasto jezeli male i przejedziemy 1500m to spalanie wyjdzie 10l jesli wieksze i zrobimy z 10km to ponizej 7litrow. ogolnie samochod malo pali. da rade schodzic ponizej 5 na trasie i ponizej 6 w miescie, lecz czesto rowna sie to jezdzie emeryta ktorej nie stosuje. do wszystkich eko driverow, samochod potrzebuje chociaz nieraz obrotow. napraw jeszcze nie bylo po za uszczelnieniem klimy i nabiciem.

pełny raport Renault Hatchback 1.9 dCi

autor: czaros, dodano: 19.02.2010 02:12

Niestety nie zgodzę się z osobą, która przedemną napisała ... Sprawdzałem średnie spalanie zaraz po kupieniu samochodu i ... byłem w szoku. Po mieście Szczecin, przy szczycie i korkach spalanie na poziomie 7,5-8l ... Na autostradzie niemieckiej zaraz za granicą z kołbaskowem, sprawdzałem go na prędkoście odpowiednio 100 ; 120 ; 160 ... Nie chciałem więcej, bo nowe auto ... oczywiście na każdym odcinku przejechane z tą prędkością około 75-80km ... i odpowiednio spalanie było 4,3l ; 4,7l ; 5,7l ... Nie sprawdzam komputerowo, tylko metodą "tankuj do pełna i sprawdź" ... Nie wiem czy mi się taki akurat "silnik" oszczędny trafił, czy poprostu to auto przy takiej mocy i takiej pojemności jest oszczędne. Moje auto ma przejechane już 7tys. km, a kupiłem go zaledwie w listopadzie. Powodzenia dla innych kierowców i czekam na opinię innych.

pełny raport Renault Hatchback 2.0 dCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane Hatchback 1.4 16v TCe

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Renault Megane 2

W 2002 roku rozpoczęła się produkcja Mégane II. Całkowicie zmienił się wygląd, wprowadzono nowego Diesla z bezpośrednim wtryskiem Common Rail o pojemności 1.5 dm³. Jedną z ciekawszych wersji, która pojawiła się wraz ze zmianą modelu był kabriolet ze sztywnym dachem (Coupe-Cabrio).

Zobacz dane techniczne Renault Megane III Hatchback 1.4 16v TCe 130KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także