Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane III

Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2008 roku. Podobnie, jak jego poprzednik Megane III wzbudził kontrowersje swoim wyglądem zaraz po pojawieniu się na rynku. Projektanci znów zdecydowali się na rewolucyjne zmiany w stylistyce popularnego kompaktu Renault. Auto, które w nowym wydaniu z przodu nieco upodobniło się do Laguny, częściowo bazuje na prototypie Megane Coupe Concept. Jest większe od modelu drugiej generacji, rozmiarami przewyższa też większość swoich konkurentów w segmencie C.

Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - lewy bok
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - lewy bok
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - widok z przodu
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - prawy bok
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - zestaw wskaźników
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - karta hands free
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - panel sterowania wentylacją i nawiewem

Generacje Renault Megane

  • Megane III   2008 - teraz
    Renault Megane III
    • Wybierz generację

    • Megane III (2008 - teraz)
    • Megane II (2002 - teraz)
    • Megane I (1995 - 2002)

AC-sfakcja

 
65%

Pierwszy rzut oka

Grzecznie, jak najmniej ostrych linii i udziwnień. Ta poprawność polityczna odbiła się na sylwetce Megane. Bryła jest zwarta, ale mało oryginalna. Pas przedni nieco przekombinowany, dynamicznie auto prezentuje się tylko z tyłu.

 
85%

Co jest w środku

Renault pragnie, by Megane był traktowany jak najważniejszy rywal VW Golfa. Więc wnętrze auta ma dorównać liderowi rynku. Materiały wysokiej jakości, kilka ciekawych rozwiązań (wyświetlacz radia przy podszybiu; prędkościomierz elektroniczny, ale bardzo czytelny).

 
77%

Jak bardzo Ci wygodnie?

Duży komfort jazdy, biorąc pod uwagę pracę zawieszenia czy układu kierowniczego. Z przodu wygodnie jak na twoim ulubionym fotelu w salonie. Ale z tyłu najlepiej wozić tylko dzieci albo kobiety drobnej postury, bo innym będzie zdecydowanie za ciasno.

 
73%

Co słychać pod maską?

Przeciętny kierowca, który mówiąc: „samochód”, myśli: „transport” w zupełności zadowoli się benzynowymi jednostkami 1.4l 130KM lub 1.6l 110KM. Ta pierwsza pewnie okaże się nawet bardziej niż wystarczająca. Diesle 1.5dCi oraz 1.9dCi mają takie same moce i choć kosztują straszne pieniądze, to przynajmniej są oszczędne. Dla prawdziwych szaleńców jest coś jeszcze – benzynowy silnik 2.0 250KM…

 
85%

Praktycznie rzecz biorąc

Bagażnik nie tylko foremny, głęboki, ale i jeden z największych w klasie (405 litrów!). Kierowców z zamiłowaniem do porządku ucieszy też „francuska myśl praktyczna”: wiele przemyślanych schowków na wiele niezbędnych podczas jazdy przedmiotów.

 
61%

Fajnometr ;)

To może być najbezpieczniejszy kompakt na rynku. Ale na pewno nie najbardziej atrakcyjny. Musiałbyś mieć naprawdę słabe serce, żeby skradło ci je Megane.

 
79%

W trosce o Twój portfel

Z awaryjnością tego auta jest co prawda bardzo różnie, ale niecałe 60 tys. zł za podstawową wersję z całkiem niezłym wyposażeniem to niedużo. Do tego to Renault, a Renault lubi dawać na swoje auta spore upusty.

Jednym zdaniem

Dlaczego kupić?

Bo to dojrzały, funkcjonalny samochód, który chce aspirować do pozycji lidera swojego segmentu. Skorzystasz na tym, że Renault ma wiele do udowodnienia.

Dlaczego nie kupić?

Bo to auto pozbawione polotu, skrojone pod gusta konserwatystów, którzy myśląc: kompakt, mówią: Golf.

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Wersje nadwozia Renault Megane III

Silniki Renault Megane III

Lista silników:
Energy TCe (130KM), 1.2 TCe (115KM), TCe (130KM), 1.2 TCe (115KM), Energy TCe (115KM), 1.4 16v TCe (130KM), 1.6 16V (110KM), 1.6 16v (100KM), 1.6 16V (110KM), 1.6 16v E85 (110KM), 1.6 16v E85 (110KM), 1.6 16v (110KM), 2.0 TCe (190KM), 2.0 16v (140KM), 2.0 16v (140KM), 2.0 16v (265KM), 2.0 16V Turbo (220KM), 2.0 16v (250KM), 2.0 T Renault Sport (265KM), 2.0 16v TCe (180KM), 2.0 16v (140KM), 2.0 T Renault Sport (220KM), 2.0 16v (140KM), 2.0 (275KM), 2.0 16v TCe (180KM), 2.0 16v TCe (180KM), 2.0 16v TCe (180KM), Energy dCi (110KM), dCi (110KM), 1.5 dCi (85KM), 1.5 dCi (110KM), 1.5 dCi (90KM), 1.5 dCi (110KM), 1.5 dCi FAP (90KM), dCi (95KM), 1.5 dCi (105KM), Energy dCi (130KM), Energy dCi (130KM), 1.9 dCi FAP (130KM), 1.9 dCi (130KM), 2.0 dCi (160KM), 2.0 dCi (160KM), 2.0 dCi (160KM), 2.0 dCi FAP (160KM), 2.0 dCi (160KM), 2.0 dCi (160KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Wraz z nową generacją gama silników też została odświeżona. Już podstawowy, benzynowy motor o pojemności 1.6l i mocy 100KM radzi sobie z autem całkiem nieźle. Jest też wersja o 10KM mocniejsza, ale nie opłaca się jej kupować – lepiej skusić się na 1.4l, z którego Renault wycisnęło 130KM. W nim poczujecie różnicę w mocy. Średnio spala około 7l/100km i pozwala zobaczyć na liczniku „setkę” w czasie poniżej 10 sekund, czyli całkiem nieźle. Jest nawet jeszcze mocniejszy silnik – z pojemności 2.0l generuje 140, 165 lub nawet 180KM. Jeśli chodzi o diesle to też jest z czego wybierać. 1.5dCi ma 85 lub 105KM. Jest oszczędny i pracuje cicho, choć zimny tradycyjnie trochę meczy dźwiękiem. Słabszy wystarczy statecznym kierowcom, a mocniejszy pozostałym, bo całkiem zgrabnie napędza samochód. Oczywiście są też mocniejsze wersje – 1.9l 130KM oraz 2.0l 160KM. Jeżdżą naprawdę bardzo dobrze, ale wszystko, co fajne jest drogie – w wydaniu Renault również.

Publikacje o Renault Megane

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Czy warto kupić: używane Renault Megane II (od 2002 do 2009)

Kompaktowe auto z Francji nie cieszy się najlepszą opinią. Wiele osób powątpiewa w jego trwałość, co ogranicza ruch na rynku wtórnym i przyczynia się do szybkiego spadku wartości. Kto świadomie podejmie decyzję o zakupie, zwykle nie żałuje. Czy warto kupić używane Renault Megane II?

Renault Megane 1.2 TCe - po prostu dobre
 
Nasz test Renault Mégane Bose Edition2 Energy TCe 115

Samochody cenimy za funkcjonalność, przestronność, poziom wyposażenia, materiały wykończeniowe, właściwości jezdne oraz oszczędne, a zarazem dynamiczne silniki. Większość z pożądanych cech posiada Renault Mégane z nowym silnikiem 1.2 TCe.

Przeczytaj pozostałe 4 artykuły o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane LADY MAGGIE 70,51

Renault Megane 159KM/376NM 76,16

Renault Megane 71,38

Renault Megane 68,44

Renault Megane 67,42

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

Szkrobi 65,37

versuskolobrzeg 65,09

tofana 61,78

Michal29Kotera 84,71

BATMANN 54,07

KrzysztofFly 90,50

17damian17 62,20

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

Napełnienie klimy, i przygotowanie do kolejnych wydatków
Napełnienie klimy, i przygotowanie do kolejnych wydatków Kupując Megankę zaakceptowałem, że kilka rzeczy jest w niej niesprawnych: niedzi...
Stan Wojenny w piątek 13-go czyli awaria Francy
Stan Wojenny w piątek 13-go czyli awaria Francy Stan Wojenny w piątek 13-go czyli awaria Francy W obecny weekend miałem się zeb...
Szukanie auta ciąg dalszy
Szukanie auta ciąg dalszy Jak wiadomo to nie łatwa sztuka , moje pierwsze auto choć prezentowało się ładni...
Franca zimą 2014. Trasa Warszawa <-> Piaseczno.
Franca zimą 2014. Trasa Warszawa <-> Piaseczno. Po takich oto drogach jak poniżej widzicie na fotkach przychodzi mi jeździć Fran...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

od 54 250 zł do 106 550

Dostępne silniki

Benzyna (110 - 265 KM): 1.6 16V, 2.0 T Renault Sport, Energy TCe, TCe

 

Diesel (95 - 130 KM): Energy dCi, dCi

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna:
Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane 1.6 16V 110KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
komputer
klimatyzacja

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Bezpieczeństwa - 1 000
Pakiet Navigation 1 - 1 990

Cena katalogowa

54 250

Zobacz ofertę Renault Megane 1.6 16V 110KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Citroen C4
1.6 e-HDi (114 KM)
Seat Leon
2.0 TDI CR (150 KM)
Skoda Octavia
1.2 TSI (86 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 74 900 zł
Zyskujesz: 11 703 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane III

  • Średnia ocena
    na podstawie 252 opinii
  • 4,21
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • Wady
  • - widoczność
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane CC Monaco GP Renault Megane Coupe GT Line Renault Megane III Coupe Facelifting Renault Megane 2003 Renault Megane GT Line Renault Megane III Grandtour - galeria społeczności Renault Megane 2008 Renault Megane III kombi GT 220 Renault Megane Sedan Renault Megane III Hatchback Facelifting
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane I 1.6 i 16V (107KM) 2002r.
    dodał: michal_EZG, 22.07.2013

    Instalacja bardzo dobra, jak na razie 0 problemów, praktycznie nie odczuwam różnicy z jazdy na LPG a na PB. Auto wyciaga 210km/h tak samo jak na PB, a dzisiaj ze swiatel na odcinku ok 300m nie zdolala mnie wyprzedzic Accord 2.4 Vtek ;) (7gen, nie zdołała na tyle żeby wjechac na mój pas). Spalanie w zależności gdzie tankuje, ale przeważnie na Orlenie okolo 8.5-9 l/100 (miasto/trasa 50/50%). POLECAM KME Nevo

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
49 092
Przejechany dystans
30 836 440 km
Zatankowanego paliwa
1 606 249 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 707
Wydanych pieniędzy
2 564 657 zł
Średnie wydatki na auto
1 325 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 537
Wydanych pieniędzy
2 823 842 zł
Średnie wydatki na auto
1 459 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (1 936)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane III

Na podstawie 345 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Wojt, dodano: 06.12.2011 10:36

Przez ostatnie 13 miesięcy przejechałem 15.366 km, notując każde tankowanie. Przeprowadzenie pomiaru w tak długim okresie wymaga pewnej systematyczności, jednakże dzięki temu uzyskać można MIARODAJNY WYNIK SPALANIA, ponieważ uwzględnia się wszystkie istotne okoliczności, takie jak pory roku, jazdę w trasie oraz cyklu miejskim, zróżnicowane obciążenie pojazdu itp. Z dużym dystansem należy podchodzić do raportów w oparciu o jednorazową wycieczkę czy wskazania komputera pokładowego. Przechodząc do meritum - we wskazanym wyżej okresie samochód zużył 1102 l gazu oraz 189 l benzyny. Oznacza to, że średnie roczne spalanie wynosi 8,4 l/ 100 km na co składa się 7,17 l gazu oraz 1,23 l benzyny. Koszt przejechania 100 km, uwzględniający ceny w przekroju 13 miesięcy, wyniósł 23,89 zł. Oczywiście proporcje zużycia w relacji lpg - pb95 mogły być bardziej przechylone w stronę autogazu, ale preferuję jazdę, w której od czasu do czasu silnik może popracować na benzynie. Wskazania komputera pokładowego w tym okresie - średnie zużycie 6,7 l, a więc o 1,7 l mniejsze niż faktyczne. Co do stylu jazdy to stosuję raczej ecodriving, rzadko się gdzieś spieszę. Auto bezproblemowe, aktualny przebieg 72 tys km, instalacja firmy BiGas montowana w Niemczech. Bardzo porównywalne spalanie odnotowywałem w przypadku Fiata Stilo 1.6 16V LPG, którego miałem poprzednio. Pozdrawiam!

pełny raport Renault Kombi 1.6 i 16V

autor: BTT, dodano: 19.01.2010 13:32

Na początku powiem, że auto zrobione na 170KM. Silnik dCi pracuje cicho, a na wysokich obrotach przyjemnie warczy. Na trasie sprawdzałem się z Audi A6 3.0TDi i BMW 530d - nie mogą odejść. Mina kierowcy A6 bezcenna. Trochę gorzej ze startu od świateł. Z innym 530d nie tak bardzo ale jednak zostaję z tylu. W aktualnych warunkach zimowych świetnie sprawdza się kontrola trakcji. Nie zarzuci tyłu auta na zakręcie. Podczas ruszania dawkuje moc na koła i nawet na śniegu z gazem w podłodze nie buksują bez potrzeby. W niektórych miejscach (podjazdy), gdzie sporo aut gubi przyczepność, Meganką można spokojnie podjechać (i WYJECHAĆ). Jeśli już się tak rozpisałem to warto dodać, że w tym aucie należy dbać o turbinę. Nie przekraczam 2tys. obr. na zimnym silniku. Po rozgrzaniu można już cieszyć się mocą. Po jeździe zawsze odczekuję przed zgaszeniem aby turbina ostygła. Teraz coś o spalaniu. Mój styl jazdy ostry, dlatego max średnie spalanie 7,3 l/100km (cykl mieszany, dane z niecałych 1000km. Wydaje mi się, że w tych 1000KM jest raczej przewaga miasta. Zanim przyszła zima na komputerze było 7 l/100km). Jeśli nie szalejesz to można zejść poniżej 7 l/100km w cyklu mieszanym. W mieście największe spalanie jakie zaobserwowałem to ok. 8 l/100km (przy ciężkiej nodze, reset danych na stacji po pełnym tankowaniu, dane z kilku kilometrów) Na trasie jeśli włączysz 6-ty bieg i tempomat na 100km/h to spalanie w okolicach 5 l/100km. Przy mocnych nerwach można zejść poniżej 5l/100km jednak auto zachęca do szybszej jazdy. Auto samo w sobie niezłe. Jako rodzinne w wersji hatchback nie polecam bo jest mało miejsca na nogi z tyłu. Dla mnie to nie wada bo zabieram najwyżej 1 pasażera. Jest w tym aucie kilka fajnych rozwiązań, które są proste a cieszą. Np. wlew paliwa, nie ma korka tylko otwierasz klapkę, wkładasz pistolet, tankujesz, wyciągasz pistolet, zamykasz klapkę, płacisz, odjeżdżasz. Jeśli decydujesz się na Megane to polecam dorzucić felgi 17". Auto wtedy dobrze wygląda i nie jest ani za miękkie, ani za twarde. Takie w sam raz! Jeśli masz pytania co do tego auta, to pisz na maila: alibott@gmail.com Pozdrawiam

pełny raport Renault Hatchback 1.9 dCi

autor: majorxy@o2.pl, dodano: 18.07.2009 06:52

Powiem szczerze, bylem przeciwny kupowaniu auta francuskiego, ale po zakupie odpukac jestem bardzo zadowolony. Auto spala bardzo mało, na pelnym baku przy oszczednej jezdzie do 120kmh zrobił 750 mil( mam auto angielskie) oprucz tego jest ciche i dosc wygodne a i na przyspieszenie jak na tak maly silnik nie mozna narzekać. A dodatkowo wyposazenie w klime to juz rewelacja. Polecam te auto dla kobiet lubiacych robic zakupy w miescie, malych rodzin oraz wszystkich ktorzy cenia w sobie ekonomie z wygoda. Co do zawodnosci to jak narazie nic sie nie dzieje, ale przy kupnie warto zwrocic uwage na przeglad oraz na to czy auto przechodzilo regularnie servis. Z tego co wyczytalem auto wrazliwe na zlej jakosci paliwo, oraz przy duzym przebiegu czesto siada turbina co jak wszyscy wiemy nie jest tanie.Ogolnie polecam

pełny raport Renault Hatchback 1.5 dCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Megane III

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane III

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Renault Megane III
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także