Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane III

Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2008 roku. Podobnie, jak jego poprzednik Megane III wzbudził kontrowersje swoim wyglądem zaraz po pojawieniu się na rynku. Projektanci znów zdecydowali się na rewolucyjne zmiany w stylistyce popularnego kompaktu Renault. Auto, które w nowym wydaniu z przodu nieco upodobniło się do Laguny, częściowo bazuje na prototypie Megane Coupe Concept. Jest większe od modelu drugiej generacji, rozmiarami przewyższa też większość swoich konkurentów w segmencie C.

Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - lewy bok
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - lewy bok
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - widok z przodu
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - prawy bok
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - zestaw wskaźników
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - karta hands free
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - panel sterowania wentylacją i nawiewem

Generacje Renault Megane

  • Megane III   2008 - teraz
    Renault Megane III
    • Wybierz generację

    • Megane III (2008 - teraz)
    • Megane II (2002 - teraz)
    • Megane I (1995 - 2002)

AC-sfakcja

 
65%

Pierwszy rzut oka

Grzecznie, jak najmniej ostrych linii i udziwnień. Ta poprawność polityczna odbiła się na sylwetce Megane. Bryła jest zwarta, ale mało oryginalna. Pas przedni nieco przekombinowany, dynamicznie auto prezentuje się tylko z tyłu.

 
85%

Co jest w środku

Renault pragnie, by Megane był traktowany jak najważniejszy rywal VW Golfa. Więc wnętrze auta ma dorównać liderowi rynku. Materiały wysokiej jakości, kilka ciekawych rozwiązań (wyświetlacz radia przy podszybiu; prędkościomierz elektroniczny, ale bardzo czytelny).

 
77%

Jak bardzo Ci wygodnie?

Duży komfort jazdy, biorąc pod uwagę pracę zawieszenia czy układu kierowniczego. Z przodu wygodnie jak na twoim ulubionym fotelu w salonie. Ale z tyłu najlepiej wozić tylko dzieci albo kobiety drobnej postury, bo innym będzie zdecydowanie za ciasno.

 
73%

Co słychać pod maską?

Przeciętny kierowca, który mówiąc: „samochód”, myśli: „transport” w zupełności zadowoli się benzynowymi jednostkami 1.4l 130KM lub 1.6l 110KM. Ta pierwsza pewnie okaże się nawet bardziej niż wystarczająca. Diesle 1.5dCi oraz 1.9dCi mają takie same moce i choć kosztują straszne pieniądze, to przynajmniej są oszczędne. Dla prawdziwych szaleńców jest coś jeszcze – benzynowy silnik 2.0 250KM…

 
85%

Praktycznie rzecz biorąc

Bagażnik nie tylko foremny, głęboki, ale i jeden z największych w klasie (405 litrów!). Kierowców z zamiłowaniem do porządku ucieszy też „francuska myśl praktyczna”: wiele przemyślanych schowków na wiele niezbędnych podczas jazdy przedmiotów.

 
61%

Fajnometr ;)

To może być najbezpieczniejszy kompakt na rynku. Ale na pewno nie najbardziej atrakcyjny. Musiałbyś mieć naprawdę słabe serce, żeby skradło ci je Megane.

 
79%

W trosce o Twój portfel

Z awaryjnością tego auta jest co prawda bardzo różnie, ale niecałe 60 tys. zł za podstawową wersję z całkiem niezłym wyposażeniem to niedużo. Do tego to Renault, a Renault lubi dawać na swoje auta spore upusty.

Jednym zdaniem

Dlaczego kupić?

Bo to dojrzały, funkcjonalny samochód, który chce aspirować do pozycji lidera swojego segmentu. Skorzystasz na tym, że Renault ma wiele do udowodnienia.

Dlaczego nie kupić?

Bo to auto pozbawione polotu, skrojone pod gusta konserwatystów, którzy myśląc: kompakt, mówią: Golf.

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Wersje nadwozia Renault Megane III

Silniki Renault Megane III

Lista silników:
1.2 TCe (115KM), TCe (130KM), Energy TCe (115KM), Energy TCe (130KM), 1.4 16v TCe (130KM), 1.6 16v (110KM), 1.6 16V (110KM), 1.6 16v (100KM), 2.0 (275KM), 2.0 T Renault Sport (220KM), 2.0 16V Turbo (220KM), 2.0 16v TCe (180KM), 2.0 16v (140KM), 2.0 16v (265KM), 2.0 16v (250KM), 2.0 T Renault Sport (265KM), 2.0 16v TCe (180KM), 2.0 TCe (190KM), 1.5 dCi FAP (90KM), Energy dCi (110KM), dCi (95KM), 1.5 dCi (105KM), 1.5 dCi (110KM), dCi (110KM), Energy dCi (130KM), 1.9 dCi FAP (130KM), 1.9 dCi (130KM), 2.0 dCi FAP (160KM), 2.0 dCi (160KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Wraz z nową generacją gama silników też została odświeżona. Już podstawowy, benzynowy motor o pojemności 1.6l i mocy 100KM radzi sobie z autem całkiem nieźle. Jest też wersja o 10KM mocniejsza, ale nie opłaca się jej kupować – lepiej skusić się na 1.4l, z którego Renault wycisnęło 130KM. W nim poczujecie różnicę w mocy. Średnio spala około 7l/100km i pozwala zobaczyć na liczniku „setkę” w czasie poniżej 10 sekund, czyli całkiem nieźle. Jest nawet jeszcze mocniejszy silnik – z pojemności 2.0l generuje 140, 165 lub nawet 180KM. Jeśli chodzi o diesle to też jest z czego wybierać. 1.5dCi ma 85 lub 105KM. Jest oszczędny i pracuje cicho, choć zimny tradycyjnie trochę meczy dźwiękiem. Słabszy wystarczy statecznym kierowcom, a mocniejszy pozostałym, bo całkiem zgrabnie napędza samochód. Oczywiście są też mocniejsze wersje – 1.9l 130KM oraz 2.0l 160KM. Jeżdżą naprawdę bardzo dobrze, ale wszystko, co fajne jest drogie – w wydaniu Renault również.

Publikacje o Renault Megane

Renault Megane Coupe GT 220 - z wyczuciem
 
Nasz test Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM

Myśląc o sportowym coupe od Renault, od razu do głowy przychodzi nam model Megane R.S. Nie zapominajmy jednak, że obok niej w ofercie dostępna jest też nieco mniej radykalna wersja, choć również stworzona przez dział Renault Sport. Megane Coupe GT.

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Czy warto kupić: używane Renault Megane II (od 2002 do 2009)

Kompaktowe auto z Francji nie cieszy się najlepszą opinią. Wiele osób powątpiewa w jego trwałość, co ogranicza ruch na rynku wtórnym i przyczynia się do szybkiego spadku wartości. Kto świadomie podejmie decyzję o zakupie, zwykle nie żałuje. Czy warto kupić używane Renault Megane II?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane Renatka 80,44

Renault Megane 69,33

Renault Megane Megi 75,53

Renault Megane Space-Shuttle 71,66

Renault Megane  90,92

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

Labusch_ 50,19

Misza_Elk 84,21

lukas87osw 83,67

grogol 71,11

gtpower 52,32

bolus_7 49,62

Laasi 89,85

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

60tyś/km i wymiana klocków. Dużo, mało a może w normie.....
60tyś/km i wymiana klocków. Dużo, mało a może w normie..... Przebieg 60tyś i klocki z pierwszego montażu poszły na wymianę. Tyle mniej więce...
Mandat i obtarcie
Mandat i obtarcie Witajcie Jak w temacie czyli mandat i obtarcie: Ustrzelili mnie fotoradarem, ...
Przegląd okresowy
Przegląd okresowy Kolejne kilometry przejechane, kolejne miejsca odwiedzone.Samochód musi przejść ...
120 km na północ.
120 km na północ. Płyny sprawdzone, wnętrze odświeżone, kasety przygotowane. Słońce z zachodu i m...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

od 56 250 zł do 106 550

Dostępne silniki

Benzyna (110 - 265 KM): 1.6 16V, 2.0 T Renault Sport, Energy TCe, TCe

 

Diesel (95 - 130 KM): Energy dCi, dCi

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna:
Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane 2.0 T Renault Sport 265KM - 3 drzwiowe coupe

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
klimatyzacja
czujnik parkowania
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Komfortowy 1 - 1 600
Pakiet Sport - 5 500
Pakiet Navigation 1 - 1 990
Pakiet Navigation 2 - 2 500
Pakiet Connect & Go 1 - 3 900
Pakiet Connect & Go 2 - 5 100
Pakiet Design R.S. Rouge - 1 600

Cena katalogowa

106 550

Zobacz ofertę Renault Megane 2.0 T Renault Sport 265KM - 3 drzwiowe coupe
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Skoda Rapid
1.6 TDI (90 KM)
Ford Focus
1.6 Duratec (105 KM)
Skoda Octavia
1.2 TSI (105 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 71 900 zł
Zyskujesz: 14 703 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane III

  • Średnia ocena
    na podstawie 268 opinii
  • 4,22
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • Wady
  • - widoczność
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane Grandtour Renault Megane III RS Red Bull Racing RB8 Renault Megane 2005 Renault Megane III Grandtour GT Facelifting (2014) Renault Megane GT 2010 Renault Megane CC Monaco GP Renault Megane III Coupe GT Facelifting (2014) Renault Megane III Coupe Facelifting Renault Megane III RS Facelifting (2014) Renault Megane III RS 275 Trophy-R (2014)
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane I 1.6 i 16V (107KM) 2002r.
    dodał: michal_EZG, 22.07.2013

    Instalacja bardzo dobra, jak na razie 0 problemów, praktycznie nie odczuwam różnicy z jazdy na LPG a na PB. Auto wyciaga 210km/h tak samo jak na PB, a dzisiaj ze swiatel na odcinku ok 300m nie zdolala mnie wyprzedzic Accord 2.4 Vtek ;) (7gen, nie zdołała na tyle żeby wjechac na mój pas). Spalanie w zależności gdzie tankuje, ale przeważnie na Orlenie okolo 8.5-9 l/100 (miasto/trasa 50/50%). POLECAM KME Nevo

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
51 901
Przejechany dystans
32 238 926 km
Zatankowanego paliwa
1 703 889 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 975
Wydanych pieniędzy
2 684 335 zł
Średnie wydatki na auto
1 331 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 207
Wydanych pieniędzy
3 009 750 zł
Średnie wydatki na auto
1 492 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (2 017)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane III

Na podstawie 363 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: bolus, dodano: 04.11.2011 11:17

Spalanie wyliczone starym sposobem ołówek i kalkulator, komputer pokładowy dojść dokładny wylicza spalanie na podstawie otwarcia wtrysków (okłamuje 0.1 l/100km - porównując moje obliczenia z komputerem pokładowym). Spalanie w mieście 10 a nawet 11 l/100 km - dojazd do pracy, odcinek 3 km, auto nie zdąży nawet się zagrzać. Trasa: jazda na emeryta (kierowca zmęczony ledwo co patrzy na oczy :)) prędkość oscyluje w przedziale 60/70 km/h spalanie 5.3 l/100km, jazda przepisowa 90 km/h spalanie 5,8 l/100km, jazda 110 km/h spalanie 6.1 l/100km. Jazda dynamiczna na ile warunki pozwalają (droga krajowa) bez eco-ściemy 100/130 km/h plus krótkie odcinki z prędkością rzędu 140/170km/h 6,6l/100km. Jazda na wariata (gaz w podłogę, zakręt hamulec, prosta gaz w podłogę) prędkość od 0 do 170km/h spalanie wynosi 9,6 l/100km (Gubin - Zielona Góra). Po przejechaniu autem 35 tyś km według prowadzonych statystyk w exelu auto pali mi średnio 6,7 l/100km, w zależności od stylu jazdy kierowcy. Średnio trzeba przyjąć 6,5 l/100km przy normalnym użytkowaniu auta (na baku 800 km), przy oszczędnej jeździe 6 l/100km. Przy prędkości 200 km/h, max dla tego auta wskazówka obrotomierza na odcięnciu komputer chwilowe spalanie pokazuje na poziomie 18,6 l/100km. Auto jak auto, ma jeździć i jeździ.

pełny raport Renault Hatchback 1.6 16V WT

autor: Aster, dodano: 17.08.2011 22:11

Spalanie jak na benzynę oraz taką dynamikę idealne. Miasto - chociaż miasto miastu nie równe oraz dodatkowo nie jeżdzę dużo po mieście, to wynik 7.5l/100km, a poruszam się po Krakowie tyle że ani w godzinach szczytu ani na krótkie dystanse - średnio około 15km zrobię jak już wyruszę, po drodze pare korków i około 7 do 7.5 bierze. Jak poruszam się zakopianką w stronę Zakopanego to przy trasie 7km w jedną stronę bierze mi 6l/100km ale na korki nie trafiam i poprostu wsiadam jadę dojeżdzam i koniec jazdy. Długa trasa - 400km dodatkowo przez takie miasta jak Częstochowa i Łódź/Zgierz to wynik 5.2l - nie było to typowe eco ale nie było też szaleństwo na drodze. Gdzie można było to i ponad 100, a na fragmentach autostradowych koło 140. Sprawdzane oczywiście na zasadzie - od tankowania do tankowania aczkolwiek zaznaczę, że komputer póki co z moich obserwacji nie przekłamuje zarówno w kwestii średniego spalania jak i ilości spalonego paliwa z baku. Autko kupione miesiąc temu zrobiło do dziś dnia już 1.5kkm i prócz rozrządu, olejów nie miało nic robione przeze mnie - przebieg 176200 w chwili zakupu. Pozdrawiam wszystkich zadowolonych posiadaczy Meg

pełny raport Renault Coupe 1.6 i 16V

autor: Tommi, dodano: 15.09.2014 10:14

Najniższe to 5,3 w trasie jakieś 700km spokojnie częściowo ekspresówka do 130km/h w 5 osób zapakowany po dach, zaś w mieście (trójmiasto) wyszło prawie 7l (ale to już nie oszczędnie i kilku kierowców, redie na codzień, małe miasto Rzeszów troche dojazdy po 25km w jedną strone na baku ok 1000 km, zdarzy się jakas autostrada do krakowa i predkość ponad 130 140 spalanie wzrasta o jakies pół litra. Ogólnie nie udało mi się zejsc poniżej 5 litrów, może gdybym robił taką trasę Rzeszów Gdynia sam bez załadunku wyszłoby z 4.5 ale to już bardziej męczarnia z operowaniem pedału gazu niż jazda. Da się jechać energicznie i mało spalać ale trzeba wyczuć auto bo lepiej przyspeszać szybko i osiągnąć te 100km/h zmieniając biegi przy 2300obr/m niż męczyć od 1400 na wysokich biegach- sprawdzane i wtedy auto pali duuuuzo więcej, zreszta to auto ponizej 2 tys obr nie przyspiesza praktycznie wcle i małą elastyczność na wyzszych biegach (krótkie biegi trzeba czesto redukować)

pełny raport Renault Coupe 1.5 dCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Megane III

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane III

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Renault Megane III
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III 2.0 T Renault Sport 220KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także