Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane III

Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2008 roku. Podobnie, jak jego poprzednik Megane III wzbudził kontrowersje swoim wyglądem zaraz po pojawieniu się na rynku. Projektanci znów zdecydowali się na rewolucyjne zmiany w stylistyce popularnego kompaktu Renault. Auto, które w nowym wydaniu z przodu nieco upodobniło się do Laguny, częściowo bazuje na prototypie Megane Coupe Concept. Jest większe od modelu drugiej generacji, rozmiarami przewyższa też większość swoich konkurentów w segmencie C.

Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - lewy bok
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - lewy bok
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - widok z przodu
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - prawy bok
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - zestaw wskaźników
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - karta hands free
Renault Megane III Facelifting - galeria redakcyjna - panel sterowania wentylacją i nawiewem

Generacje Renault Megane

  • Megane III   2008 - teraz
    Renault Megane III
    • Wybierz generację

    • Megane III (2008 - teraz)
    • Megane II (2002 - teraz)
    • Megane I (1995 - 2002)

AC-sfakcja

 
65%

Pierwszy rzut oka

Grzecznie, jak najmniej ostrych linii i udziwnień. Ta poprawność polityczna odbiła się na sylwetce Megane. Bryła jest zwarta, ale mało oryginalna. Pas przedni nieco przekombinowany, dynamicznie auto prezentuje się tylko z tyłu.

 
85%

Co jest w środku

Renault pragnie, by Megane był traktowany jak najważniejszy rywal VW Golfa. Więc wnętrze auta ma dorównać liderowi rynku. Materiały wysokiej jakości, kilka ciekawych rozwiązań (wyświetlacz radia przy podszybiu; prędkościomierz elektroniczny, ale bardzo czytelny).

 
77%

Jak bardzo Ci wygodnie?

Duży komfort jazdy, biorąc pod uwagę pracę zawieszenia czy układu kierowniczego. Z przodu wygodnie jak na twoim ulubionym fotelu w salonie. Ale z tyłu najlepiej wozić tylko dzieci albo kobiety drobnej postury, bo innym będzie zdecydowanie za ciasno.

 
73%

Co słychać pod maską?

Przeciętny kierowca, który mówiąc: „samochód”, myśli: „transport” w zupełności zadowoli się benzynowymi jednostkami 1.4l 130KM lub 1.6l 110KM. Ta pierwsza pewnie okaże się nawet bardziej niż wystarczająca. Diesle 1.5dCi oraz 1.9dCi mają takie same moce i choć kosztują straszne pieniądze, to przynajmniej są oszczędne. Dla prawdziwych szaleńców jest coś jeszcze – benzynowy silnik 2.0 250KM…

 
85%

Praktycznie rzecz biorąc

Bagażnik nie tylko foremny, głęboki, ale i jeden z największych w klasie (405 litrów!). Kierowców z zamiłowaniem do porządku ucieszy też „francuska myśl praktyczna”: wiele przemyślanych schowków na wiele niezbędnych podczas jazdy przedmiotów.

 
61%

Fajnometr ;)

To może być najbezpieczniejszy kompakt na rynku. Ale na pewno nie najbardziej atrakcyjny. Musiałbyś mieć naprawdę słabe serce, żeby skradło ci je Megane.

 
79%

W trosce o Twój portfel

Z awaryjnością tego auta jest co prawda bardzo różnie, ale niecałe 60 tys. zł za podstawową wersję z całkiem niezłym wyposażeniem to niedużo. Do tego to Renault, a Renault lubi dawać na swoje auta spore upusty.

Jednym zdaniem

Dlaczego kupić?

Bo to dojrzały, funkcjonalny samochód, który chce aspirować do pozycji lidera swojego segmentu. Skorzystasz na tym, że Renault ma wiele do udowodnienia.

Dlaczego nie kupić?

Bo to auto pozbawione polotu, skrojone pod gusta konserwatystów, którzy myśląc: kompakt, mówią: Golf.

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Wersje nadwozia Renault Megane III

Silniki Renault Megane III

Lista silników:
Energy TCe (115KM), Energy TCe (130KM), 1.2 TCe (115KM), TCe (130KM), 1.4 16v TCe (130KM), 1.6 16v (110KM), 1.6 16V (110KM), 1.6 16v (100KM), 2.0 T Renault Sport (220KM), 2.0 16V Turbo (220KM), 2.0 16v TCe (180KM), 2.0 16v (140KM), 2.0 16v (265KM), 2.0 16v (250KM), 2.0 T Renault Sport (265KM), 2.0 16v TCe (180KM), 2.0 TCe (190KM), 2.0 (275KM), Energy dCi (110KM), dCi (95KM), 1.5 dCi (105KM), 1.5 dCi (110KM), dCi (110KM), 1.5 dCi FAP (90KM), Energy dCi (130KM), 1.9 dCi FAP (130KM), 1.9 dCi (130KM), 2.0 dCi (160KM), 2.0 dCi FAP (160KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Wraz z nową generacją gama silników też została odświeżona. Już podstawowy, benzynowy motor o pojemności 1.6l i mocy 100KM radzi sobie z autem całkiem nieźle. Jest też wersja o 10KM mocniejsza, ale nie opłaca się jej kupować – lepiej skusić się na 1.4l, z którego Renault wycisnęło 130KM. W nim poczujecie różnicę w mocy. Średnio spala około 7l/100km i pozwala zobaczyć na liczniku „setkę” w czasie poniżej 10 sekund, czyli całkiem nieźle. Jest nawet jeszcze mocniejszy silnik – z pojemności 2.0l generuje 140, 165 lub nawet 180KM. Jeśli chodzi o diesle to też jest z czego wybierać. 1.5dCi ma 85 lub 105KM. Jest oszczędny i pracuje cicho, choć zimny tradycyjnie trochę meczy dźwiękiem. Słabszy wystarczy statecznym kierowcom, a mocniejszy pozostałym, bo całkiem zgrabnie napędza samochód. Oczywiście są też mocniejsze wersje – 1.9l 130KM oraz 2.0l 160KM. Jeżdżą naprawdę bardzo dobrze, ale wszystko, co fajne jest drogie – w wydaniu Renault również.

Publikacje o Renault Megane

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Czy warto kupić: używane Renault Megane II (od 2002 do 2009)

Kompaktowe auto z Francji nie cieszy się najlepszą opinią. Wiele osób powątpiewa w jego trwałość, co ogranicza ruch na rynku wtórnym i przyczynia się do szybkiego spadku wartości. Kto świadomie podejmie decyzję o zakupie, zwykle nie żałuje. Czy warto kupić używane Renault Megane II?

Renault Megane 1.2 TCe - po prostu dobre
 
Nasz test Renault Mégane Bose Edition2 Energy TCe 115

Samochody cenimy za funkcjonalność, przestronność, poziom wyposażenia, materiały wykończeniowe, właściwości jezdne oraz oszczędne, a zarazem dynamiczne silniki. Większość z pożądanych cech posiada Renault Mégane z nowym silnikiem 1.2 TCe.

Przeczytaj pozostałe 4 artykuły o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane 1,4 16V 83,86

Renault Megane 81,23

Renault Megane Kanarkowa Renia 72,85

Renault Megane Biała Dama :) 73,26

Renault Megane Renatka 80,44

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

giluspiotr 74,23

Laasi 90,07

AutoMag 68,13

Artur 126097 83,56

black_flower 92,23

Salwek 58,12

pobidowski 57,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

Przygotowanie klimatyzacji dla alergika
Przygotowanie klimatyzacji dla alergika Każdy chciałby oddychać jak najlepszym powietrzem. Więc trzeba zadbać o układ kl...
Wymiana oleju i filtra olejowego
Wymiana oleju i filtra olejowego Jak co 10 tyś. pora na obsługę samochodu, wymiana oleju, żarówek itp. Na koniec ...
Zawodowcom też się zdarza.
Zawodowcom też się zdarza. Byłem dzisiaj uczestnikiem ciekawej sytuacji, której głównym bohaterem był Pan p...
120 km na północ.
120 km na północ. Płyny sprawdzone, wnętrze odświeżone, kasety przygotowane. Słońce z zachodu i m...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

od 54 250 zł do 106 550

Dostępne silniki

Benzyna (110 - 265 KM): 1.6 16V, 2.0 T Renault Sport, Energy TCe, TCe

 

Diesel (95 - 130 KM): Energy dCi, dCi

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna:
Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane 1.6 16V 110KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
komputer
klimatyzacja

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Bezpieczeństwa - 1 000
Pakiet Navigation 1 - 1 990

Cena katalogowa

54 250

Zobacz ofertę Renault Megane 1.6 16V 110KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Toyota Auris
D-4D 90 (90 KM)
Seat Toledo
1.4 TSI (122 KM)
Mazda 3
2.0 SKYACTIV-G (120 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane III

  • Średnia ocena
    na podstawie 268 opinii
  • 4,22
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • Wady
  • - widoczność
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane Sedan Renault Megane GT Renault Megane Grandtour Renault Megane Coupe GT Line Renault Megane Grandtour 2.0 16V - galeria redakcyjna Renault Megane GT 2010 Renault Megane III Coupe Facelifting Renault Megane III Hatchback Facelifting Renault Megane III RS Red Bull Racing RB8 Renault Megane Grandtour
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane I 1.6 i 16V (107KM) 2002r.
    dodał: michal_EZG, 22.07.2013

    Instalacja bardzo dobra, jak na razie 0 problemów, praktycznie nie odczuwam różnicy z jazdy na LPG a na PB. Auto wyciaga 210km/h tak samo jak na PB, a dzisiaj ze swiatel na odcinku ok 300m nie zdolala mnie wyprzedzic Accord 2.4 Vtek ;) (7gen, nie zdołała na tyle żeby wjechac na mój pas). Spalanie w zależności gdzie tankuje, ale przeważnie na Orlenie okolo 8.5-9 l/100 (miasto/trasa 50/50%). POLECAM KME Nevo

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
50 267
Przejechany dystans
31 316 646 km
Zatankowanego paliwa
1 644 422 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 790
Wydanych pieniędzy
2 599 049 zł
Średnie wydatki na auto
1 318 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 003
Wydanych pieniędzy
2 906 550 zł
Średnie wydatki na auto
1 474 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (1 972)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane III

Na podstawie 354 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Wojtek, dodano: 05.11.2012 18:18

Auto potrafi spalić niewiele. Na trasie Poznań Warszawa, około 20 stopni na zewnątrz, jadąc w pojedynkę, nie załadowany a na tempomacie 120 km/h spalił mi 6,7 l/100km. Wpadłem do Warszawy i przed kilka dni po mieście jazda bardzo dynamiczna, wręcz agresywna - rownież jazda w pojedynkę - spalanie 11 l/100km. Jazda mieszana, z użyciem hamowania silnikiem praktycznie w każdej sytuacji, bez wyrzucania na "luz" - 8 litrów. Autko z silnikiem 1,6 zbiera się fajnie i "ciągnie" do czerwonego pola. jeśli chodzi o spalanie, uważam, ze jest na przyzwoitym poziomie. Silnik pracuje ciszej, niż dmuchawa nagrzewnicy:) 14 lat jeździłem dieslami - także tymi nowoczesnymi i powiem tak - napewno do diesla nie wrócę. po pierwsze - koszmarne ceny napraw a w przypadku dielsli nowej generacji mowa o żywotności i przebiegach tych silników to mit. Ewentualna awaria silnika benzynowego jest tańsza do usunięcia. kolejna sprawa - komfort - zimą po odpaleniu - chćby nowej toyoty - przez chwilę telepało nią (może nie koszmarnie, ale napewno duuuużo głośniej pracowała niż każdy benzyniak) i nie miała przyspieszenia - wiadomo, musiała sie nieco zagrzać. Zrozumiałe. Ekonomia - jadąc w trzy osoby do austrii nowym dieslem, dobrej klasy w kombi - okolo 160 km/h palił mi 9 litrów... bez rewelacji... Nie no... moi drodzy, co ja sie będę rozpisywał. brać tego benzyniaka i sie nie zastanawiać.

pełny raport Renault Hatchback 1.6 16V WT

autor: reno109@wp.pl, dodano: 24.11.2013 20:33

Z pozoru małe auto ale jak się o nie dba to się odwdzięcza,wymiany oleju i filtrów na bieżąco cena 5l elf-100zł,filtr paliwa-15zł,filtr oleju-15zł,filtr powietrza-25zł,użytkuję to auto 4 lata i jestem bardzo zadowolony,bo części są tanie[tarcze+klocki=200zł],[końcówka wachacza-35zł],bardzo fajnie jeździ się tym autem,bo turbo już ładuje przy 1200ob/min i nie trzeba jeździć na wysokich obrotach żeby miał moc,a tak uzyskujemy niskie spalanie,zbiornik mieści 60l ale nie wyjeżdżamy do dna więc robimy 1050km,mój model bardzo mało reaguje ze spalaniem trasa a miasto i nie trzeba jeździć 70-80km ale również śmiało 110-120km,bardzo dobry do wyprzedzania,prędkość maksymalna w Niemczech 190km/h

pełny raport Renault Hatchback 1.9 dTi

autor: Wojtek, dodano: 11.07.2013 23:44

Renault Megane II, silnik diesel, 82KM, wersja hatchback, auto z 2005 roku, użytkuje go jako drugi właściciel od 2012 roku, czyli ponad rok i muszę przyznać, że to dobre auto w klasie średnich, numerem jeden tego auta jest niskie spalanie, na trasie, jadąc non stop, np. autostradą, potrafi ono spalić 4,1 l na 100km, oczywiście bez klimatyzacji i bez otwartych okien na maksa. w mieście pali od 5,3l do 6l średnio, przy jeździe z większym bagażem, lub w korkach, z klimatyzacją dochodzi do 7l. więc jest okey. co do napraw, części w miarę tanie, ale ja przez ten rok użytkowania nie miałem poważnych napraw, jedyne drobne wymiany; drążek, czy jedna część przy chłodnicy bo olej kapał, poprzedni właściciel wymieniał już kilka rzeczy, jednak ogólnie auto sprawne i na plus. przy obecnym przebiegu faktycznym 148 000 km. idealne dla początkujących na pewno.

pełny raport Renault Hatchback 1.5 dCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Megane III

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane III

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Renault Megane III
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także