Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Rover 75

Model należący do wyższej klasy średniej (segment E) produkowany w latach 1998-2005. Brytyjska marka wprowadziła go na rynek jako zastępstwo dla serii 600. „75-tka” spotkała się ze znakomitym przyjęciem krytyków, podkreślano dobrze zastosowany retro design przywodzący na myśl Jaguara. Model zdobył mnóstwo nagród na całym świecie, choć początkowe wyniki sprzedaży nie były najlepsze. Dalszy rozwój auta zastopowało bankructwo Rovera. Od 2007 model produkowany jest jako Roewe 750 przez chiński koncern Nanjing Automobile Corporation.

Wersje nadwozia Rover 75

Silniki Rover 75

Lista silników:
1.8 (120KM), 1.8 16V T (150KM), 2.0 V6 (150KM), 2.5 V6 (177KM), 2.0 CDT (115KM), 2.0 CDT (115KM), 2.0 CDTi (131KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Rover 75

Czy warto kupić: używany Rover 75 (od 1998 do 2005 roku)

Klasyczna stylizacja, bogate wyposażenie, mocne silniki oraz atrakcyjne ceny na rynku wtórnym. Brzmi kusząco? Oczywiście. Trzeba jednak mieć na uwadze sporą awaryjność i zaawansowanie techniczne, które podnoszą koszty serwisowania. Czy warto kupić używanego Rovera 75?

Przeczytaj pozostałe artykuły o Rover 75

Społeczność kierowców Rover 75autoWcentrum - społeczność Rover 75

najwyższe oktanyAuta - Rover 75

Rover 75 30,28

Rover 75 LIMUZYNA 43,23

Rover 75 49,71

Rover 75 Dzieju 43,24

Rover 75 Błękitny grom 71,31

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Rover 75

-ZiGi- 35,48

dzieju 30,14

Rafal546 30,03

cambell 30,11

Longinus71 30,07

pawlito75 30,02

Franki100 30,02

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Rover 75

Kolor skóry problem z doborem lakieru do skóry
Kolor skóry problem z doborem lakieru do skóry Mam problem z lakierem do skóry ,znalazłem na ebay.uk fajny spray do skóry ,ale ...
Camera wsteczna w moim Roverku
Camera wsteczna w moim Roverku witam dzisiaj zamontowałem a raczej podłączyłem i przeciągłem kabel bo do konca ...
Więcej drewna w moim Roverku
Więcej drewna w moim Roverku Zakupiłem więcej drewna do mojego rowerka ,pare naklejek za 71 funtów mam nadzie...
camerka wsteczna więcej zdjęć
camerka wsteczna więcej zdjęć daje więcej fotek,robota skończona...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Rover 75

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Rover 75
 

Najpopularniejsza wersja Rover 75

Rover 75

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Rover 75
 

Rover 75 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Volvo S60 Momentum Volvo S60 Momentum
Rocznik: 2010. Przebieg: 60 670 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 69 900 zł
Volvo V60 Momentum Volvo V60 Momentum
Rocznik: 2011. Przebieg: 98 829 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 74 900 zł

Używane Rover 75

Rover 75
2.0 diesel 116 KM
160 000 km, 1999
12 800 PLN
Rover 75
benzyna
0
14 700 PLN
Rover 75
2.0 diesel 85 KM
203 000 km, 2000
8 600 PLN
Rover 75
2.0 diesel 116 KM
2000
3 200 PLN

Ocena auta Rover 75

Wybrane opinie

Rover 75 Sedan 2.5 V6 (177 KM)

auto jest super wyposażone, komóter pokładowy, multifunkcyjna kierownica, skóra, tempomat, automat, 2-strefowa klima, podgrzewane siedzenia, TC, Abs, ESP, airbagi, pirotech. napinacze pasów, eletr. szyberdach, NAVI, TV, radio-casette + zmieniarka CD, podgrzewane siedzenia, elektryczne siedzenia z pamięcią, alufelgi siwiatła przeciwmgłowe. Szkoda, że mój egzemplarz nie ma xeonów!!!! Wygląd auta jest super, ma styl odróżnia się super pozytywnie od masowych wytłaczanek typu: ....

dodał: Ted
Rover 75 Sedan 2.0 CDT (115 KM)

Sprowadziłem go z Niemiec/ w tym roku/ , ktoś mi powiedział że Niemcy nie darzą go zaufaniem- GŁUPCY. Czy,aż tak ciężko pochwalić czyjś produkt- bo nie niemiecki. Poprzednio miałem Rovera 620 Si-jeździłem nim 2 lata i także byłem b.zadowolony i już wtedy wiedziałem ,że następny będzie 75. Jeździ się bardzo wygodnie,wyposażenie które posiada gwarantuje bezpieczeństwo podróżowania a wykończenie wnętrza przyjemność.

dodał: bodzio_1958@o2.pl
Rover 75 Sedan 2.0 CDT (115 KM)

Przepiękna sylweta, świetny silnik, niebywały komfort i klasa. Jeśli jednak ktoś szuka w samochodzie walorów czysto użytkowych to nie jest to auto dla niego. Jest to samochód dla ludzi z klasą, pasjonatów motoryzacji którzy oczekują czegoś więcej niż tylko niezawodności. Samochód niepospolity i wyjątkowo elegancki. Trzeba mu wybaczyć kaprysy tak jak wybacza się je pięknej kobiecie.

dodał: Leszek
Rover 75 Sedan 1.8 (120 KM)

JAZDA TYM SAMOCHODEM TO PRZYJEMNOŚĆ. DUŻO TAŃSZY OD BMW,WOKSWAGENA CZY AUDI A JEST NIEZAWODNY. MAM ROVERA 75 OD 2 LAT OPRUCZ NORMALNYCH WYMIAN OLEJU I FITRÓW NIC W NIM NIE MUSIAEM ROBIĆ. ZAINSTALOWANA INSTALACJA LPG UCZYNIŁA JAZDĘ DUŻO TAŃSZĄ, CHOĆ W CULU MIESZANYM SPALAŁ OKOŁO 8 ITRÓW BENZYNY.POECAM SAMOCHÓD UDZIOM KTÓRZY CHCĄ MIEĆ DOBRY SAMOCHÓD ZA ROZSĄDNE PIENIĄDZE.

dodał: GRZEGORZ
Rover 75 Sedan 2.5 V6 (177 KM)

Jest wspanialy! Wczesniej mialem Rovera 25. Od razu wiedzialem, co bedzie nastepne. Mam wersje Connoisseur, granatowy z kremowa skorzana tapicerka. Mieszkam w UK i moi angielscy koledzy z pracy bardzo byli zdziwieni, ze kupilem typowo angielskie auto. Jezeli Rover wyjdzie z klopotow finansowych i wyprodukuje kolejne auto tej klasy, to z pewnoscia je kupie.

dodał: Mario UK

Opinie o instalacji LPG

Rover 75

  • 1.
  • 3,50 Rover 75 1.8 16V T (150KM) 2002r.
    dodał: eR 75, 03.02.2015

    Nie polecam. Wymieniałem silnik w aucie na mocniejszy turbodoładowany i konieczna była wymiana reduktora, reszta instalacji była wystarczająca do prawidłowej pracy silnika. Pierwsze co usłyszałem w warsztacie to że zostanie przerobiony mój reduktor, nie zgodziłem się i chciałem nowy. Zamontowano mi nowy reduktor. Wszystko fajnie, ładnie tylko cena za usługę była wyższa o 100zl niż się umówiliśmy. Radość moja nie była zbyt długa bo szybko wyskoczył check engine do tego w aucie było czuć gazem (dwa razy próbowano mi uszczelnić instalacje, bezskutecznie, zrobiłem to sam a wystarczyło podokręcać opaski). Wyskakujący błąd nie został usunięty. Sugerowałem aby zwiększono mi dawkę gazu i niby zostało to zrobione ale błąd nadal wyskakiwał. Pojechałem do innego warsztatu i pierwsze co usłyszałem to że ten reduktor nowy nie nadaje się do silników uturbionych. Sprawdzenie ustawień i już na postoju auto miało źle ustawione parametry.(Auto przy dodawaniu gazu zawsze się dławiło w pierwszej sekundzie, Pan Jamiołkowski zwalał wszystko na układ zapłonowy, tylko że wymiana nic nie dała a koszty wzrosły i jak się okazało przebicie miał tylko jeden przewód WN.) Po korektach problemu nie ma i można bez kangurka ruszyć ze świateł. Wyjazd na drogę i ciąg dalszy fuszerki, w całym zakresie pracy silnika dawka gazu za uboga. Auto po wstępnym strojeniu jedzie na gazie do 4kprm i koniec, reduktor nie wyrabia. Kurde teraz mam do wymiany półroczny reduktor :/ Ps. przy demontażu mojego reduktora został on uszkodzony.

  • 2.
  • 3,25 Rover 75 1.8 16V T (150KM) 2002r.
    dodał: dzelo23, 31.01.2015

    Nie polecam jeżeli komuś zależy na aucie. Ja w swoim zmieniłem silnik na mocniejszy turbodoładowany 1.8 150km i konieczna była wymiana reduktora. Propozycja ze strony zakładu padła taka by stary reduktor przerobić i będzie dobrze, nie zgodziłem się i poprosiłem o nowy reduktor. Padło na shark 1500 do 200km. Po montażu smierdziało gazem w aucie, do tego wyskakiwał check engine (błąd mieszanki). Jedna wizyta na poprawki, potem druga, z nieszczelnością instalacji uporalem się sam a wyskakujacego błędu nie zlikwidowano nawet po trzeciej wizycie (Prosiłem by zwiększyć dawkę gazu bo bałem się o silnik). Auto przy dodawaniu gazu w pierwszej sekundzie dławiło się i dopiero wchodziło na obroty. Wina została zrzucona na układ zapłonowy. Wymiana cewek, przewodów i świec nic nie dała. Niedawno pojechałem do innego zakładu i pierwsze co usłyszałem to ze ten reduktor nie nadaje się do turbo. Komputer pokazał że jest mała dawka paliwa ustawiona a mapa nie była wogole korygowania. Przy w miarę prawidłowej mapie juz przy 4kprm reduktor nie daje rady. Wiec teraz mam do wymiany 6cio miesięczny reduktor. Dziękuję i nie polecam tego zakładu.

  • 3.
  • 5,00 Rover 75 2.0 V6 (150KM) 2002r.
    dodał: Edmund Olszewski, 04.03.2012

    Jestem bardzo zadowolony ! Koszt gazu przy cenie 2,89zł /l - 0,30 zł, dochodzi jeszcze koszt benzyny nie więcej niż 1,5 % lato 3-4% zima , ale zależy to od rodzaju tras ..

  • 4.
  • 2,25 Rover 75 1.8 (120KM) 1999r.
    dodał: Jarosław Nowak, 29.06.2010

    OSZUST NACIĄGACZ KRĘTACZ !!! AUTO GAZ DOBRZEJEWICE 51 JACKOWSKI UWAGA NA KRĘTACZA MNIE CHCIAŁ NACIĄGNĄĆ NA 500 zł!!! NIE POTRAFIŁ ZAMONTOWAĆ GAZU DO ROVER 75 !!!

  • 5.
  • 2,75 Rover 75 2.0 V6 (150KM) 1999r.
    dodał: Bodzio36, 23.08.2010

    Może nie ma utrzymania mocy, ale zero problemów przez 3 lata i 160 tys. km

  • 6.
  • 2,00 Rover 75 2.0 V6 (150KM) 1999r.
    dodał: kranik, 30.06.2012
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Rover 75

Rover 75

139 komentarzy

98 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~dony72~dony72

a co to za hip power do tej 75 i gdzie go można kupić

~pawel~pawel

opadlo mi sprzeglo w mojej 75 czy to morze byc wysprzeglik i jak to sprawdzic

~Zbyszek~Zbyszek

Zakupiłem właśnie Rover 75 1,8 z roku 2000 jestem bardzo zadowolony świetna limuzyna komfort jazdy bajka,piękna sylwetka ,
wnętrze auta w beżu sama przyjemność polecam to auto jest SUPER!!!!Mam go już 1.5 roku tylko wymieniłem olej i rozrząd,
auto bez awaryjne NAPRAWDĘ POLECAM TEN MODEL

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Rover

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
5 105
Przejechany dystans
3 353 594 km
Zatankowanego paliwa
162 094 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
909
Wydanych pieniędzy
320 320 zł
Średnie wydatki na auto
1 456 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
1 192
Wydanych pieniędzy
295 154 zł
Średnie wydatki na auto
1 342 zł
Zobacz dzienniki kosztów Rover (220)

Testy zderzeniowe Rover 75

Najnowsze testy zderzeniowe Rover 75 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Rover 75

Rover 75
2000

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Rover

Zużycie paliwa Rover 75

Na podstawie 281 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Jacek, dodano: 29.01.2010 16:51

Spalanie jak na parametry silnika są przeciętne, ale do zaakceptowania, chyba nikt, kto chce oszczędzać nie kupuje takiego silnika, jesli chcesz oszczędzac to kup Ticko :), nic jeszcze nie naprawiałem w moim Roverku, ale ponieważ od 11 lat jeżdżę tylko samochodami tej marki, wiem, ze cześci w serwisach są drogie, więc lepiej jest poszukać na Allegro, lub na giełdach z częściami :), choć jesli posiadany samochód posiada prawdziwy przebieg, był normalnie jeżdżony, serwisowany to są to samochody bezawaryjne, jesli ktoś kupił samochód po bliskim spotkaniu z czołgiem, albo z przebiegiem powyzej 500 tys. i ma cofnięty licznik do 100 tys. to nie ma sie co dziwić, ze ma problemy.

pełny raport Rover Sedan 2.5 V6

autor: pl.142@o2.pl, dodano: 04.03.2012 20:43

Auto kopione za 9900 zł ! Jazda komfortowa ! Po założeniu instalacji gazowej koszty paliwa spadły o połowę . Instalacja zwróciła się po 15 000 przebiegu . Różnica w jeżdzie na benzynie czy gazie jest wogóle nie wyczuwalna . Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii , autko spisuje się znakomicie . Ale !!! Tankuję zawsze paliwo wysokiej marki i na stacjach autoryzowanych / BP , Shell , Statoil ,Lukoil / Wszystko inne , nawet Orlen ... dynamika spada , zużycie rośnie i to wyczuwalnie . Przeglądy co 15 000 / wymiana filtrów/ przez świadczą o wyjątkowej jakosci gazu w tych właśnie stacjach ..

pełny raport Rover Sedan 2.0 V6

autor: TOMI, dodano: 16.11.2011 22:22

Jeśli ktoś ma bardzo silną wolę (jazda na trasie z prędkościami 80-90km./h) można zejść do spalania na wysokości 4.7-4.8L/100km. Normalna jazda z prędkościami 110-130 powoduje, że po 100 km. z baku zniknie pomiędzy 5.5 a 6 litrów. W okolicach 150km./h spali już w granicach 6.5-6.7L. Jazda maksymalnymi prędkościami może wyssać pewnie ok. 10L. w ciągu 100km. Ceny części są różne. Jest sporo dobrej jakości zamienników, więc tragedii nie ma. Oczywiście pod warunkiem, że nie trafi się do mechanika, który patrząc na samochód poczuje, że właściciel do "dojna krowa", którą trzeba wydoić :) Jedna z boleśniejszych dla porfela (i niestety nie żadka), to awaria hydrauliki sprzęgła. Przykładowe ceny częsci: - wahacz - 300-350, - klocki hamulcowe 100-200 (komplet), - tarcze przód - 200 (komplet), tył 160 (komplet), - filtry: oleju (15), paliwa (50), powietrza (60), kabinowy (45), filtr odmy (50-120), - pompa sprzęgła (700-1000), - wysprzęglik (400-500), - sprzęgło (ok. 400), - silnik wentylatora ok. 1000 (dedykowany).

pełny raport Rover Kombi 2.0 CDT

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Rover 75

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Rover 75

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Rover 75

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Rover 75, oglądali także