Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Seat Toledo Sedan 1.8 20V

Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia), produkowany w latach 1991-2009 (w 2009 roku jego następcą został model Exeo) oraz ponownie od 2012 roku. Toledo był pierwszym samochodem Seata stworzonym w hiszpańskiej firmie po przejęciu jej przez koncern Volkswagen i od początku produkcji korzysta z wielu podzespołów aut VW. Na przestrzeni kolejnych generacji model przechodził kilka metamorfoz – był sedanem, autem o nadwoziu przypominającym MPV oraz liftbackiem, do którego wraca najnowszy Toledo IV, wprowadzony na rynek w 2012 roku. Toledo było sprzedawane w Chinach pod szyldem Chery.

Generacje Seat Toledo

  • Wybierz generację: Seat Toledo IV (2012 - teraz)
    Seat Toledo IV

    Seat Toledo IV

    Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku, po trzech latach od wycofania z oferty marki modelu Toledo III. Wraz z debiutem czwartej generacji, Toledo porzuca kontrowersyjną stylistykę przypominającą auto...

    więcej o Seat Toledo IV

  • Wybierz generację: Seat Toledo III (2004 - 2009)
    Seat Toledo III

    Seat Toledo III

    Trzecia generacja modelu produkowana w latach 2004-2009. Toledo III, zaprojektowany przez Waltera de Silvę, diametralnie zerwał ze stylistyką swojego poprzednika. Zamiast tradycyjnego nadwozia typu sedan lub liftback, model upodobnił się do kompaktowego...

    więcej o Seat Toledo III

  • Wybierz generację: Seat Toledo II (1999 - 2004)
    Seat Toledo II

    Seat Toledo II

    Przedstawiony w 1999 roku drugi model Toledo znacznie różnił się od swojego pudełkowatego poprzednika. Jego linia została wygładzona, a sylwetka, której projektantem był Włoch Giorgetto Giugiaro – stała się znacznie bardziej opływowa. Auto zbudowano...

    więcej o Seat Toledo II

  • Wybierz generację: Seat Toledo I (1991 - 1999)
    Seat Toledo I

    Seat Toledo I

    Pierwsza generacja modelu pojawiła się na rynku w roku 1991. Toledo I dostępny był wyłącznie w wersji liftback. Powstał niedługo po przejęciu Seata przez Volkswagena. Wiele podzespołów, w tym płytę podłogową i silniki odziedziczył po modelu Golf III....

    więcej o Seat Toledo I

Seat Toledo IV

Opisując stylistykę Toledo IV. generacji, trudno odmówić sobie porównania go do poprzedników. Bo podczas gdy dwie wcześniejsze odsłony zostały zaprojektowane z polotem, w wyraźnie sportowym stylu, nowy model wrócił do koncepcji pierwszego wcielenia, czyli przyziemnego, niezbyt interesującego liftbacka. Oczywiście konserwatyzm ma też swoje zalety - kompaktowy Seat będzie z pewnością starzeć się w stopniu bardzo powolnym.

Z zewnątrz może tego nie widać, ale wystarczy rzut oka na środek, aby dostrzec, że hiszpańskie auto ma w sobie czeskie korzenie. Toledo zapożyczyło projekt wnętrza po Skodzie Rapid, co widać po wzorowo czytelnym i wzorowo prostym w obsłudze kokpicie oraz - co już mniej cieszy - mizernej jakości materiałach i brakach w samym wykończeniu. Pozycja za “kółkiem” jest na szczęście wygodna, a widoczność na zewnątrz nie daje większych powodów do narzekań.

Wnętrze Seata to ideał, jeśli chodzi o cechy sprzyjające wykorzystaniu go przez rodziny. Duża swoboda ruchów z przodu może nie jest niczym nadzwyczajnym, ale już multum przestrzeni w drugim rzędzie zasługuje na najwyższą pochwałę. Kanapa jest może nieco za wąska, ale za to wsiadanie do tyłu nie sprawia żadnych trudności. Bez przeszkód odbywa się także pakowanie walizek, bo nie dość, że bagażnik jest olbrzymi, to na dodatek dostęp do niego okazuje się fenomenalny.

Seat Toledo od zawsze cechował się twardym zawieszeniem, jednak tym razem konstruktorzy poszli w usztywnianiu podwozia o krok za daleko. O ile na właściwości trakcyjne takie nastawy wpływają pozytywnie, o tyle na komfort oddziałują bardzo, bardzo negatywnie. Na domiar złego przyjemność z podróżowania ogranicza kiepskie wyciszenie samochodu, a w szybkich manewrach przeszkadza przeciętnie komunikatywny układ kierowniczy.

Bohater naszego opisu okazją cenową niestety nie jest - jak na kompaktowego liftbacka nie kosztuje dużo, ale pamiętajmy, że pod wieloma względami to samochód z gatunku budżetowych. Sytuację ratują nieco rabaty, których na polskim rynku nie powinno brakować. Co do wyposażenia, to na standardowe nie powinniśmy kręcić nosem, ale wybierając wyższe specyfikacje czy dodatki, możemy skarżyć się na ich ceny.

Komentarze redakcji

Powagosław: Przyzwoity, stonowany, elegancki i całkiem praktyczny – Toledo wraca z dalekiej podróży. Od losów tego samochodu może zależeć byt całej hiszpańskiej marki, która w stajni VW przegapiła swoją szansę na zostanie tańszym konkurentem Alfy Romeo. Nomen omen, szkoda.
Luzacjusz: Seat przestał się bawić z Toledo i zaczyna od początku, upiększając nieco Skodę Rapid. To na swój sposób świadectwo słabnącej pozycji Seata w ogóle. Dostając Skodę nie da się sprostać wyzwaniu zakreślonemu hasłem: „auto emocion”. To jest niestety deutsche keine emocion.

Publikacje o Seat Toledo

Seat Toledo - powrót do korzeni
 
Nasz test Seat Toledo STYLE 1.4 TSI DSG

Po chłodnym przyjęciu trzeciej generacji Seata Toledo mogło się wydawać, że ta nazwa zniknie w odmętach motoryzacyjnej historii. Tak się jednak nie stało i rok temu zaprezentowano stonowanego liftbacka.

TOP 10 | Auta włoskich stylistów, które nie są piękne

Włosi słyną z pięknych stylizacji. Pininfarina, Bertone, Italdesign Giugiaro - to mistrzowie designu, ojcowie najpiękniejszych samochodów w historii. Nawet tak znamienite biura projektowe mają w swoim portfolio projekty, które nie są piękne. Dziś zajmiemy się takimi samochodami...

Seat Toledo 1.4 TSI - bez ekstrawagancji
 
Nasz test Seat Toledo Style 1.4 TSI DSG

Czwarta generacja Seata Toledo powraca do korzeni. Samochód nie szokuje designem, ale jest funkcjonalny i przestronny. Szkoda, że nawet najmocniejsza wersja nie wykazuje prawdziwie hiszpańskiego temperamentu.

Problematyczny, ale tani brat Golfa II - Seat Toledo (1991-1998)

Był pierwszym modelem Seata, który został w całości opracowany pod dyktando Volkswagena. Nie grzeszy trwałością, co rekompensuje funkcjonalnym nadwoziem, niskimi kosztami eksploatacji oraz niewygórowaną ceną zakupu.

Sprzeczny z ideami marki - Seat Toledo III

Nie ma co tu dużo ukrywać - Seat znajduje się w nieciekawej sytuacji. Nie chodzi tu jedynie o wyniki sprzedaży, ale o problemy z pozycjonowaniem marki i małą konkurencyjnością oferowanych modeli. Jednym z powodów takiego stanu rzeczy jest przemiana ich flagowego modelu w pojazd co najmniej nietypowy.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Seat Toledo

Seat Toledo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Seat ToledoautoWcentrum - społeczność Seat Toledo

najwyższe oktanyAuta - Seat Toledo

Seat Toledo 2.0 GT white power 62,63

Seat Toledo 66,58

Seat Toledo Tolek 78,64

Seat Toledo srebrne cacucho 66,30

Seat Toledo Japońska Truskawka 59,95

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Seat Toledo

zaniak 30,16

Omarzaer 30,14

Cordek 90,23

loloogon 30,14

jachup 72,04

therunner 83,98

adriano007 31,88

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Seat Toledo

Boże narodzenie
Boże narodzenie Aby Święta były wyjątkowymi dniami w roku, by choinka w każdych oczach zalśnił...
Nowe oświetlenie dla Seacika
Nowe oświetlenie dla Seacika Witam!!! Rozmyślałem ostatnio jak by tu uatrakcyjnić...
Moduł komfortu?
Moduł komfortu? Pewnego dnia wracając do domu po zaparkowaniu chcąc zamknąć auto nie działa cent...
usterki
usterki przepływomierz powietrza koszt 100zl używka originale wymiana membran parownik 1...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Seat Toledo

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Seat Toledo
 

Najpopularniejsza wersja Seat Toledo

Seat Toledo

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Seat Toledo
 

Seat Toledo najczęściej porównywane z:

Opel Astra
1.6 SIDI Turbo ECOTEC (170 KM)
Opel Astra
1.7 CDTI ECOTEC (130 KM)
Volkswagen Jetta
2.0 TDI (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Seat Leon  Reference Seat Leon Reference
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 77KM .
Cena: 55 900 zł
Zyskujesz: 10 094 zł Zobacz szczegóły »
Hyundai i30 Classic Plus 1.4 100 KM Hyundai i30 Classic Plus 1.4 100 KM
Rocznik: 2014. Przebieg: 890 km. Silnik: 1.4 74KM .
Cena: 52 000 zł
Zyskujesz: 11 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Seat Toledo

Seat Toledo
1.9 diesel 110 KM
191 000 km, 2004
16 700 PLN
Seat Toledo
1.6 benzyna 105 KM
172 698 km, 2006
18 950 PLN
Seat Toledo
2.3 benzyna
2000
9 600 PLN
Seat Toledo
2.0 diesel 140 KM
130 000 km, 2006
27 900 PLN

Ocena auta Seat Toledo Sedan 1.8 20V

  • Średnia ocena
    na podstawie 69 opinii
  • 4,12
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Seat Toledo Sedan 1.8 20V (125 KM)

Mimo twardego zawieszenia i słabego wyciszenia kabiny, b. duża przyjemność z jady. Elegancka i ponadczasowa sylwetka. Stonowany i sportowy kokpit, bez zbędnych ozdobników (zwłaszcza modnych teraz malowanych sreberek). Mimo (na początku eksploatacji) dużej liczby drobnych usterek (Hiszpanie chyba uczyli się dopiero montażu...), auto oceniam b. dobrze pod kątem bezawaryjności. Jest jak dobre wino, im starsze, tym bardziej się je docenia... Silnik nie najoszędniejszy, ale robi ładne "rrrrrr..." i sprawdza się doskonale na trasie. Wersja Signo ma (jak na owe czasy) bardzo bogate wyposażenie. System audio więcej niż dobry (zwłaszcza, że fabryczny). Cofanie na zasadzie "w imię Ojca i Syna...", przydałyby się czujniki... Materiały całkiem solidne, zwłaszcza miękki kokpit, którego nie uświadczysz w nowym modelu (za są to trzeszczące uchywty w drzwiach). Fotele b. dobre, jak to u Niemców. I najważniejsze - czerwone podświetlenie wskaźników! (niech każdy sobie gada, co chce, dla mnie najbardziej...

dodał: t_tomczyk@o2.pl
Seat Toledo Sedan 1.8 20V (125 KM)

Autko oceniam ogólnie jako bardzo dobrą propozycję i alternatywę dla nudnych aut niemieckich. Jest dobrze wykonane, o ładnej sylwetce i niezawodne. Zgadzam się z jednym z oceniających, iż na serwis nie można liczyć. Niekompetencja, brak rzeczowych informacji itp. Do tego jeszcze te olbrzymie ceny wyposażenia dodatkowego dla aut używanych. Skąd np. 30.000 zł za nawigację !!! To jakaś bzdura. Ponadto brak dostępu do wyposażenia typu lampy Xenonowe - w tej klasie !? Wracając do serwisu gorąco polecam te umiejscowione w mniejszych miastach jak Słupsk - auto zawsze prawidłowo serwisowane, umyte, odkurzone, silnik umyty, cena niższa niż... itd. Zdecydowanie odradzam Trójmiejskiego przedstawiciela - drogo, jak wspomniałem niekompetentnie i niemiło, no chyb, że chodzi o zakup nowego wozu.

dodał: marekskonieczny@op.pl
Seat Toledo Sedan 1.8 20V (125 KM)

samochód o pięknym wyglądzie, wygodny, dobrze wyposażony, dobrze się prowadzi, dobry silnik, świetnie wykonany, szkoda jedynie że autoamt ma tylko 4 biegi. Jeszcz większa szkoda, że u Seata nie będzie następcy klasycznej limuzyny - NOWE TOLEDO TO JUŻ NIESTETY NIE TO choc technologicznie jest super

dodał: ips
Seat Toledo Sedan 1.8 20V (125 KM)

Jestem bardzo zadowolony z samochodu. Mimo, że celowałem w coś większego, to jestem pozytywnie zaskoczony pojemnością, komfortem i wyposażeniem. Najbardziej zdziwiłem się jak zobaczyłem na parkingu, że jest tej samej długości co Toyota Corolla kombi!!

dodał: Stefan
Seat Toledo Sedan 1.8 20V (125 KM)

pełna elektronika, climatronic, sony music system (8 głośników), 6 poduszek, aluminiowe felgi, garażowany, niskie zawieszenie, blokada skrzyni biegów, alarm seryjny +dodatkowy, jasny welur (kobieta niepaląca), czarny metalic, stan b.dobry

dodał: Żaneta Kuśmierz

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Seat Toledo

Seat Toledo Seat Toledo II Sedan - galeria społeczności Seat Toledo III Seat Toledo II Seat Toledo Concept Seat Toledo 2.0 FSI Stylance - galeria redakcyjna Seat Toledo IV 1.4 TSI 122KM - galeria redakcyjna Seat Toledo 2.0 FSI (150 KM) Stylance - galeria redakcyjna Seat Toledo III - galeria społeczności Seat Toledo IV 1.4 TSI 122KM - galeria redakcyjna (2)
Zobacz inne galerie Seat

Opinie o instalacji LPG

Seat Toledo

  • 1.
  • 4,50 Seat Toledo II 1.8 20V (125KM) 2000r.
    dodał: WDR, 21.06.2011

    Instalację (pierwotnie wszystko PEGAZ) założyłem w 2005 roku i jakiś czas były problemy (szarpało, silnik gasł itd), wymieniono listwę 2 razy ale problem powracał, ustąpił dopiero jak zmienili listwę na STAGa (sterownik nadal PEGAZ), od tamtego czasu (2006) silnik śmiga, nie czuć różnicy w mocy między benzyna a gazem, serwisuję co 15 tys (tylko filtry i sprawdzenie instalacji).Średnie spalanie gazu 10-11l (benzyny 8-9) Wniosek: listwa STAG daje radę, kolejną instalację pewnie założyłbym na STAGu.

  • 2.
  • 2,50 Seat Toledo II 1.8 20V (125KM) 2002r.
    dodał: michal, 08.06.2011

    Instalując gaz swoim samochodzie w tej firmie liczyłem na 100% satysfakcji z tej decyzji, okazało się jednak, że nie do końca, gdyż kilka krotnie tuż po zamontowaniu jeździłem na poprawki które były dość irytujące, auto straciło prawie całą moc, wreszcie "jakoś" to naprawili i jeździ się w miarę ok, ale nie mogę powiedzieć że to to czego się spodziewałem, a co do spalania to wydaje mi się również zwiększone ale już nie chce mi się tam jeździć. Ogólna ocena 3-

  • 3.
  • 5,00 Seat Toledo II 1.8 20V (125KM) 2002r.
    dodał: Zenek, 22.04.2014

    Witam' to już moja druga opinia o tym warsztacie ale użytkuję kolejne auto z założona instalacją gazową i cóż mogę stwierdzić? Tylko jeden obowiązkowy przegląd po 1000 km. i ani razu więcej się w tym warsztacie nie pojawiłem bo nie miałem potrzeby. Instalacja idealnie spełnia swoja rolę a nadmienię, że mam auto ze skrzynią biegów automatyczną i mogę po raz kolejny gorąco polecić warsztat w Radwanicach

  • 4.
  • 4,50 Seat Toledo II 1.8 20V (125KM) 2002r.
    dodał: tomek, 14.01.2012

    Witam' to już moja druga opinia o tym warsztacie ale użytkuję kolejne auto z założona instalacją gazową i cóż moge stwierdzić? Tylko jeden obowiązkowy przegląd po 1000 km. i ani razu więcej się w tym warsztacie nie pojawiłem bo nie miałem potrzeby. Instalacja idealnie spełnia swoja rolę a nadmienię, że mam auto ze skrzynią biegów automatyczną i mogę poraz kolejny gorąco polecić ten warsztat!!!

  • 5.
  • 4,75 Seat Toledo I 1.6 i (75KM) 1994r.
    dodał: turek, 06.06.2009

    miałem początkowe problemy z gazem...brak mocy i duze spalanie. Przestawienie zapłonu spowodowało wyeliminowanie tych wad. Na gazie jezdzę juz 5 lat, samochód przez cały okres był odpalany na gazie . dopiero w tym roku miałem problemy z odpalniem na gazie w zimie. Przez ten okres 2 razy regulowałem sam gaz. Spalanie miasto 9,5-10,5 trasa ..w zależności jak sie jedzie od 8-10l

  • 6.
  • 5,00 Seat Toledo I 1.8 i (90KM) 1996r.
    dodał: KZilek, 13.06.2011

    Wolne obroty wyregulowane idealnie, bez znaczenia czy silnik ciepły, zimny czy włączone AC czy nie. Silnik na gazie działa elastycznie i absolutnie bez jakichkolwiek problemów. Instalacja bezawaryjna od 80000 km

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Seat Toledo

Seat Toledo

313 komentarzy

228 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~jacek~jacek

gdzie znajduje sie czujnik predkosci so seata toledo2 1.9tdi

~Maario~Maario

Witam. Ostatnio kupiłem toledo 2 w tdi. Gościu sprzedając mówił że prawdopodobnie jest problem z turbiną. Wygląda to tak że auto nie ma kompletnie mocy, kumpel ma takie samo i zbiera się 2 razy lepiej. Problem w tym że nie widać żadnych innych symptomów turbiny auto nie kopci nawet przy odpalaniu.

~Karol~Karol

*O ile masz TDI

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Seat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 407
Przejechany dystans
17 276 256 km
Zatankowanego paliwa
636 847 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 218
Wydanych pieniędzy
1 009 360 zł
Średnie wydatki na auto
1 088 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 588
Wydanych pieniędzy
1 359 033 zł
Średnie wydatki na auto
1 464 zł
Zobacz dzienniki kosztów Seat (928)

Testy zderzeniowe Seat Toledo

Najnowsze testy zderzeniowe Seat Toledo przeprowadzone przez Euro NCAP.

Seat Toledo (Car tested: Skoda Rapid 1.2TSI)
2012

Seat Toledo
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Seat

Zużycie paliwa Seat Toledo Sedan 1.8 20V

Na podstawie 70 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: rosieradzki@poc, dodano: 13.05.2009 01:15

Auto sprowadzone z Holandii 7 miesięcy temu,przebieg 77 680 km.Zielony metalik, ABS,klima. Poprzednio Astra II - 1998r. Seat wygodny,lepiej trzyma się drogi,sztywniejsze zawieszenie,a najwiekszy plus - ogromny bagażnik.Dwa minusy tego modelu to: mało miejsca na tylnej kanapie i mały otwór załadunkowy bagażnika. Przejechałem 10tkm i jestem bardzo zadowolony.Do chwili obecnej wymieniony kompletny rozrząd,filtry, oleje ale to normalka.Dodatkowo z przodu nowe tarcze hamulcowe i klocki ATE - rewelacyjne hamowanie. Nogę ogólnie mam cięzką i jestem zaskoczony niskim spalaniem zwłaszcza w mieście(Astra paliła więcej). Minimalne spalanie 5,8 uzyskane na trasie do Nowego Sącza 580 km. Auto naprawdęgodne polecenia.

pełny raport Seat Sedan 1.6 16V

autor: miro, dodano: 15.09.2011 09:20

9.4 l/100km dojazd do pracy zona 15km [7km miasto 8km poza miastem] ,ja 25km [2km miasto 23km poza miastem] Samo miasto ja 11-12 l/100km [zona mniej] Poza miastem trasa w Polsce wyjazd nad morze cztery dorosle osoby +dziecko bagaznik full [a jest wielki]ponad 1200km srednio 8.2 l/100km Wyjazd do Chorwacji ten sam stan osobowy 8,6 l/100km [szybsza jazda autostrady do 150km/godz ,przejazd przez gory] Wyjazd w polskie gory Zakopane Krynica i okolice wycieczka objazdowa 9,4/100km Takze jestem bardzo zadowolony ze spalania ,jak na taka moc jest super, jest czym przycisnac a mam naprawde ciezka noge.I jeszcze napisze o jezdzie na maksa na autostradzie od 160km do prawie 230km/godz to spala 10-14 l/100km [im szybciej tym wiecej].

pełny raport Seat Sedan 2.3 V5

autor: karlos 27l, dodano: 22.03.2010 21:01

musze przyznac ze przed zekupem nowego auta mialem duzo watpliwosci co do silnika, ostatecznie padlo na bezyne 1.6 i nie zaluje. ku mojemu milemu zaskoczeniu byla wizyta na stacji paliw w niemczech. na trasie 1800 km. z anglii do polski jazda caly czas po autostradzie z predkoscia 120-130 km/h, spalil mi 110l na cala trase wspomniane 1800kn,z czego moja scoda octavia 1.8t 180l na tej samej trasie. jezdzac po polsce trasa krakow kielce radom lublin na baku zrobilem 540 mil to jest jakies 940 km, uwazam ze jak na bezyne gabaryty auta to wynik jest nie tyle co dobry ale i zadziwiajacy jak na ten silniczek ,jest to swietny wynik, w miescie jezeli ma sie ciezka noge to napewno potrafi wypic, ale ja jestem milosnikiem jazdy spokojnej(oszczednej) moi koledzy nazywaja mnie zlotowa, bo nadaje sie do tego zawodu:) nie ale co do tego auta i silniczka 1.6 ktory ma zaledwie 100konikow to jestem bardzo zadowolony. autko potrafi owdzieczyc sie na stacji bezynowej jezeli jest traktowane tak jak samochod rodzinny a nie jak auto WRC. pozdrawiam rozwaznych kierowcow i miejcie wyrozomialosc dla gosci ktozy jada ciut wolniej:)

pełny raport Seat Sedan 1.6

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Seat Toledo Sedan 1.8 20V

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Seat Toledo Sedan 1.8 20V

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Seat Toledo II Sedan 1.8 20V 125KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Seat Toledo, oglądali także