Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Fabia I Kombi 1.4 16V

Pierwsza generacja Fabii debiutowała w 1999 roku. W ofercie czeskiej marki zastąpiła udany, choć mocno wysłużony już model Felicia. Samochód został zbudowany na płycie podłogowej VW A04, którą dzielił m. in. z Seatem Ibiza oraz Volkswagenem Polo. Choć Fabia nie zachwycała swoją sylwetką, szybko zyskała dużą popularność. Do zakończenia produkcji w 2007 roku, auto sprzedało się w liczbie ponad 1,6 miliona egzemplarzy. W 2004 roku model przeszedł modernizację, a zmiany objęły m. in. zderzak, atrapę chłodnicy oraz tylne lampy.

Generacje Skoda Fabia

  • Fabia I   1999 - 2008
    Skoda Fabia I
    • Wybierz generację

    • Fabia II (2007 - teraz)
    • Fabia I (1999 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita.
Luzacjusz: Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz.

Wersje nadwozia Skoda Fabia I

Silniki Skoda Fabia I Kombi

Lista silników:

Publikacje o Skoda Fabia

Skoda Fabia 1.2 TSI - przyzwoity kompan
 
Nasz test Skoda Fabia 1.2 TSI 105 KM

Skoda po raz kolejny bije w Polsce rekordy sprzedaży. Od stycznia do maja tego roku zarejestrowano w naszym kraju prawie 21 tysięcy nowych aut czeskiej marki. Dużą część sprzedaży Skody stanowi Fabia. Czy może zaskoczyć nas samochód istniejący w opisywanej wersji na rynku, z niewielkimi zmianami, od...

Skoda Fabia Monte Carlo - wspominając sportowe sukcesy
 
Nasz test Skoda Fabia Monte Carlo 1.2 TSI (105 KM)

Odbierając kluczyki do Skody Fabii Monte Carlo miałem duże oczekiwania - w końcu to edycja mająca na celu uhonorować sportowe sukcesy firmy z Mlada Boleslav. Odwoływanie się do nazwy jednego z najbardziej znanych rajdów na świecie oznacza naprawdę poważnie podejście do tematu. Czy miejskie auto zmieniło...

Czy warto kupić: używana Skoda Fabia II (od 2007)

Nowe Fabie sprzedają się na pniu. Przekonują klientów technologią Volkswagena, dobrze zestrojonym zawieszeniem oraz korzystnym stosunkiem ceny do jakości. Używane Fabie są także godne polecenia. Mimo dużej podaży modelu na rynku wtórnym, znalezienie wymarzonego egzemplarza może być jednak trudne.

Przegląd rynku nowych samochodów: tanie auta z LPG

Kupując tani samochód zależy nam na możliwie jak najniższych kosztach użytkowania. W najtańszych samochodach dostępnych na naszym rynku wykorzystywane są silniki bez turbodoładowana, które lepiej znoszą gaz niż skomplikowane jednostki napędowe ery downsizingu. Dziś przyglądamy się nowym samochodom zasilanym...

Wojna cenowa: Mini Cooper S vs Skoda Fabia RS

Przynajmniej 180 KM, niewielkie nadwozia, sztywne zawieszenia, kubełkowe fotele i... diametralnie różne charaktery. Wybór jest trudny. W grę wchodzi tańsze i bardziej praktyczne auto lub stylowy maluch ze świetnym zawieszeniem i kipiącym mocą silnikiem.

Przeczytaj pozostałe 19 artykułów o Skoda Fabia

Skoda Fabia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda FabiaautoWcentrum - społeczność Skoda Fabia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Fabia

Skoda Fabia 57,22

Skoda Fabia 71,84

Skoda Fabia niebieski żółw 59,33

Skoda Fabia Uprzejmy Wozik 64,25

Skoda Fabia 1.9 TDI 74kW Wieścar 76,18

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Fabia

SZKODOWKA 62,99

jogurt12 46,14

kaytek_rx4 92,19

MarcinGP 98,99

And1WT 86,59

mkzibi 62,17

misiaczek777 55,39

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Fabia

Trzy rzeczy
Trzy rzeczy Właśnie wymieniłem miesiąc temu rygiel maski silnika,nowe szczęki do tyłu i napi...
Sprężyny na tył:LESFOJORS
Sprężyny na tył:LESFOJORS Kupiłem w nadzieji,że trochę tył podniosę,bo towar wożę około 100kg,a tu lipa,ty...
Zmiany, zmiany, zmiany...
Zmiany, zmiany, zmiany... Witam wszystkich! Po burzliwych przygodach z wieloma dziwnymi autami, wróciłem ...
Nowe radyjko
Nowe radyjko Witam Dzisiaj Skodzina otrzymała nowe radio - JVC KD-X30. Fajne niebieskie po...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Fabia

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Skoda Fabia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Fabia

Skoda Fabia

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Skoda Fabia
 

Skoda Fabia najczęściej porównywane z:

Seat Ibiza
1.4 TSI (150 KM)
Opel Corsa
1.3 CDTI ECOTEC (95 KM)
Mini Cabrio
1.6 (98 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Skoda Fabia I Kombi 1.4 16V

  • Średnia ocena
    na podstawie 74 opinii
  • 3,98
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Skoda Fabia Kombi 1.4 16V (75 KM)

Jestem bardzo zadowolony z zakupu (X 2003) - limitowana wersja flash (teraz to się nazywa JOY) jest świetnie wyposażona. Polecam właśnie takie modele z serii promocyjnych - niewiele odbiega od najdroższej elegance a jest sporo od niej tańsza. Kilka drobiazgów stylizacyjnych (felgi, delikatne chromowane ramki na zegary, podłokietnik, skórzany pakiet) poprawia na codzień humor kierowcy. Dla mnie nie jest to bez znaczenia, czy trzymam w ręku skórzaną, miękką kierownicę, czy kawał plastiku (w standardowych wersjach jest on "średnio" miły). Przeczytałem przed zakupem chyba wszystko, co tylko się dało znaleźć w sieci na temat tego modelu - dałem sobie miesiąc na odbycie jazd testowych (fabia i innymi modelami, które brałem pod uwagę - peugot 206sw, wspomniany Fusion) - wyboru dokonałem "na chłodno" :) i nie żałuję!

dodał: Fabia 1.4 16V kombi wersja FLASH
Skoda Fabia Kombi 1.4 16V (75 KM)

- tnie przednie prawe koło od wyjazdu z salonu (zgłaszałem z 5 razy w serwisie i minęła gwarancja-dałem d..py i wydałem na trzy komplety opon) to nie ustawienie zbieżności a mechanicy nie mogą mi pomóc -pęcherz na tylnej klapie -spalanie średnie ~ 9 l /100 -uszkodzony wskaźnik temp. wody -stuka maglownica -strasznie głośne w środku-słychać opony -podczas deszczu mam mokrą tapicerkę z tyłu (to co u toma) -nierównomierna praca silnika na biegu jałowym -cały czas cos skrzypi pod deska rozdzielczą -po 75tyś. wymiana łańcucha (a miało być po 90tys.) -bardzo zaparowywują szyby w wilgotne dni -małe prawe lusterko

dodał: kasia.sz1@neostrada.pl
Skoda Fabia Kombi 1.4 16V (75 KM)

Silnik elastyczny, ekonomiczny choc troszke oleju bierze, skrzynia bardzo precyzyjna. Duzo elektroniki i automatyki (niestety - obawiam sie jak to sie bedzie sprawdzalo po jakims czasie). NIe polecam żarówek NARVA - kosztuja średnio i swiecą niedużo. Nie ma problemu z trzymaniem samochodu pod domem (z Corsy kroili lusterka). B. pakowny (kombi), Z tyłu dość niewygodny na dłuzsze trasy(prawie pionowe oparcie). Bardzo zwrotny, oryginalne opony (Barum) nie nadaja sie do jazdy w deszczu... Głośny, nieekonomiczny i mało stabilny powyzej 160km/h ;-)

dodał: steevan@gazeta.pl
Skoda Fabia Kombi 1.4 16V (75 KM)

Ogólnie rzecz biorąć bardzo fajny samochodzik, mnie osobiście daje dużo przyjemności z jazdy (wcześniej jeździłem Fiatem i Daewoo). Ogólna ocena byłaby maksymalna gdyby nie dość głośne i niezbyt komfortowe zawieszenie oraz kilka, na szczęście drobnych usterek. Ogólne wrażenie psują też opony fabrycznie zamontowane do auta (słowackie Matadory) - potwornie głośne , jak jesienią zmieniłem na zimówki (Kleber), w samochodzie zrobiło się dwa razy ciszej, teraz, gdy wróciłem do letnich znowu ten furgot.

dodał: Wojtek
Skoda Fabia Kombi 1.4 16V (75 KM)

Dobre auto do pracy i codziennej eksploatacji, założyłem gaz dla ograniczenia kosztów, jeździ dobrze ale następny kupię diesel. Oceniam dobrze to auto chociaż wrażliwe jest na kiepskie drogi w naszym kraju. Idealne na wypady i długie trasy ze względu że to kombi mało pali i potrafi jechać stałą prędkością 160-170 km/h spala około 10 l gazu. Widać jednak że można polepszyć jakość niektórych detali ale racze dlatego że nie oszczędzam auta.

dodał: robert

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Skoda Fabia

Skoda Fabia Combi 1.9 TDI Fresh+ - galeria redakcyjna Skoda Fabia II Hatchback Facelifting 1.2 TSI 105KM - galeria redakcyjna (2) Skoda Fabia - galeria redakcyjna Skoda Fabia I Sedan Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia Kombi RS Skoda Fabia III (2015) Skoda Fabia RS Skoda Fabia I Kombi Skoda Fabia Monte Carlo
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Fabia

  • 1.
  • 2,00 Skoda Fabia II 1.4 i 16V (85KM) 2007r.
    dodał: DiDi, 05.04.2012

    Mam dwie fabie. Ten sam rocznik, te samy instalacje, ten sam przebieg, te same silniki. Jedna działa prawie OK w drugie gaz szaleje i nie wiadomo o co chodzi. Gaśnie na biegu jałowym, albo gaśnie i przeskakuje na benzynę. Po zgaśnięciu czasami w ogóle nie chce odpalić. Ostatnio na prawie pełnym baku gazu piszczy że brak gazu i przeskakuje na paliwo. Wymieniłem świece na irydowe, u gazownika jest co najmniej 2 razy w miesiącu, po podpięciu komputera wszystko jest OK. Po odłączeniu głupieje. Druga fabie prawie bez problemów. Natomiast obie mają sporą utratę mocy na niskich obrotach, po przełączeniu na gaz duszą się i gasną. Dopiero przy przełączeniu na gaz w granicach 50*C duszenie ustępuje i da się jechać. Po podpięciu instalacji gazowej do ODBII, brak komunikacji przez złącze diagnostyczne (Uniwersalny MemoScan), łączy się tylko VCDS Lite (interface Viaken) i to po kilku próbach. Spalanie na mieście w okolicach 12L gazu/100km, benzyna ok 8L na mieście. Po prostu TRAGEDIA z tym GAZEM - nie polecam NIKOMU TEJ INSTALACJI. Teraz chyba kupię sobie diesela.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: krzysad, 16.03.2010

    Instalacja zamontowana przez Salon Skody kiedy to dopiero zaczynali z instalacjami LPG. Czyli fizycznie instalowała to firma zza miedzy :) Ale sama instalacja w sobie i jej praca nie może otrzymać żadnej negatywnej uwagi. Benzyna nigdy poniżej połowy baku, wszystko automatycznie zarządzane przez komputer (żadnych ekstra przebiegów na benzynie poza rozruchem i czasami dojazdami z braku gazu). Z uwagi na znaczny przebieg jestem przekonany do takiego rozwiązania i kolejne auto również wyposażone będzie w tą instalację. W przeciągu tego czasu (175k km) 2 razy w serwisie z uwagi na 1) awarię czujnika temperatury (nie przełączał się na gaz) 2) błąd komputera. Oba zdarzenia naprawione od ręki w serwisie na gwarancji.

  • 3.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (101KM) 2006r.
    dodał: Mariusz, 27.01.2014

    Jestem zadowolony z tej instalacji. Zużycie gazu porównywalne z benzyną t.j ok. 9l. Tankując gaz w Niemczech zużycie spadło do 7,5 l / trasa /. Tak, więc wszystko zależy od jakości gazu. Podczas eksploatacji / 85000 km./ 2 razy czyściłem wtryskiwacze w wannie ultradźwiękowej z podanym impulsem na wtryskiwacz . Poza tym zero kłopotów. Dbając o wymianę filtrów na czas , dobry gaz oraz gdy się tym zajmuje odpowiedni montażysta -diagnosta , można być naprawdę zadowolony z eksploatacji samochodu na LPG. Pozdrawiam Radwanice.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: ludger, 26.01.2012

    Instalacja montowana w zakładzie x w Warszawie, auto przez miesiąc gasło na luzie, Panowie mechanicy rozkładali ręce, aż dzięki infolinii KME dostałem namiar na zakład: Auto-Dakar na ul. Lisiej w Warszawie. Wystarczyło 1,5 godz.,diagnoza: złe wtryskiwacze, nieprawidłowe odwierty w kolektorze, zła konfiguracja komputera - chłopak z Lisiej wszystko poprawił. Od poprawki minął rok, auto śmiga bez problemu, żadnego gaśnięcia. Polecam ten warsztat i instalację KME z czystym sumieniem. Pozdrawiam

  • 5.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: artur, 27.09.2011

    Walczyłem z sobą 3 lata przecież gaz jest dobry w zapalniczkach. Jednak stało się i założyłem sekwencje lovato smart. Spalanie trasa 110-130km/h 7 litrów, miejski cykl warszawa i okolice 8,2. Różnicy w pracy silnika nie stwierdziłem co do spadku mocy dla mnie niezauważalny. Instalacja pracuje bezproblemowo. Dla niezdecydowanych zakładajcie dobrą sekwencje u sprawdzonego mechaniora i za paliwko płacicie połowe. Opłaca się. Polecam ARS Nadarzyn tam zakładałem gaz i jest ok.

  • 6.
  • 4,75 Skoda Fabia I 1.4 (60KM) 2001r.
    dodał: kamil, 23.02.2013

    Długo się zastanawiałem 3tygodnie temu założyłem w Inowrocławiu instalację KME NEVO 4-GENERACJI wtryskiwacze pojedyńcze MATRIX HS.Moja fabka chodzi zajebiście instalacja super,zero różnicy między paliwem a gazem auto poprostu płynie,no i co najważniejsze na 25litrach zrobiłem w cyklu mieszanym połowa na trasie połowa na mieście 304kilasy czyli niezle.Pozdrawiam benzynowców i zyczę jak ja uśmiechu przy kasie na stacji.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Fabia

Skoda Fabia

1 098 komentarzy

587 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artur I~Artur I

Do ~jacca:
Nie każda wersja ma żarówki w czerwonych odblaskach w drzwiach. Oświetlenie wew. ma 3 pozycje jak w każdym aucie, więc nie wiem co ci nie działa.
Przy 2tyś obrotów SDI jak wrzucisz wyższy bieg to będzie 1,5tyś, więc to chyba logiczne że może szarpać.

~jacca~jacca

w jakim momencie przełączać biegi bo ja to robię jak jest około 2000 tyś ale po przerzuceniu szarpie to chyba za szybko przerzucam???

~jacca~jacca

skoda fabia kombi 1.9 sdi 2004r

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
33 108
Przejechany dystans
21 015 413 km
Zatankowanego paliwa
1 082 761 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 458
Wydanych pieniędzy
1 239 650 zł
Średnie wydatki na auto
1 153 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
7 566
Wydanych pieniędzy
2 142 634 zł
Średnie wydatki na auto
1 993 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 075)

Testy zderzeniowe Skoda Fabia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Fabia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Fabia

Skoda Fabia
2007

Skoda Fabia 1.4 Classic

Skoda Fabia
2000

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Fabia I Kombi 1.4 16V

Na podstawie 57 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: himen30@wp.pl, dodano: 16.01.2014 07:21

Na poczatku palił duzo do 3 tys kilometrów około 7litr benz.. pozniej załozyłem gaz ale nie w serwisie bo maja gorszej generacji i dodatkowo pobiera paliwo w czasie jazdy , wiec załozyłem gaz z wyzszej półki niz w salonie kubox hana stag 300 , obecnie pali mi około 6 litrów gazu przy spokojnej jezdzie do 105 na godz trasa . autko polecam mam klime , esp .el. szyby . c. zamek ,komputer , pakiet oswietlenia czujniki cofania i to wszystko za 30.500zł i NÓWKA wiem ze ktos powie ze to szrut , ale kup sobie audi albo passata z silnikiem 2.0 tdi to zobaczysz jak na dzień dobry dwumas ,pompowtryski ,i elektronika , GŁOWICA ITP. a wiec polecam nówki . nastepne bedzie rapid 1.2 mpi z gazem i z bagaznikiem 550litrów polecam proste silniki bezynowe lub starego typu diesle 1600 vw 1900 vw 1900sdi opel astra 1700d opel corsa 1500d bmw 324 desel mercedes 2000 desel . nowe diesle juz z nimi koniec ELEKTRONIKA ICH WYKONCZYŁA . POZDRAWIAM

pełny raport Skoda Hatchback Facelifting 1.2 HTP

autor: artu, dodano: 15.01.2014 23:06

Spalanie i bezobsługowy silnik to główny plus. Minusy to tandetna cała reszta, przeciekające drzwi, hałasujące przednie łożyska, kiepskie fabryczne termostaty, rozlatujące się przekładnie kierownicze, zaprogramowujący się pilot. Dobre auto do miasta i polskie drogi choć do ideału brakuje 15KM mocy. Wnętrze obszerne, szerokie ale fotele po kilkugodzinnej podróży średnio wygodne. Do 70km/h można zejść poniżej 4l. Do 90km/h spala ok 4,5l. Niestety Fabia SDI nie nadaje się na autostradę. Brakuje 6 biegu bo przy 100km/h spalanie rośnie do 5l a przy 120km/h spala już 6l. Mam wersję z komputerem który pokazuje dokładne spalanie. Silnik wbrew opiniom jest cichy. Klekotanie słychać jedynie na wolnych obrotach. Ceny zamienników bardzo tanie. Nawet dwa razy tańsze niż do BMW.

pełny raport Skoda Hatchback 1.9 SDI

autor: pablo, dodano: 09.10.2012 23:32

Pomiary średnie minimalne dokonane po tankowaniu pod korek, czyli pełny bak wyjeżdżałem możliwie oszczędnie - jazda średnio 70- 80km/h z kilkoma epizodami do 140km/h (miasto/trasa = 30%/70%), bez klimy. I analogicznie średnie maksymalne spalanie - na klimie, średnia prędkość 100-120km/h z kilkoma epizodami do V max. przy takim samym stosunku miasto/trasa pomiar minimalny dokonany 1 raz późnym latem kiedy spokojnie dało się jeździć bez klimy( .Pomiar maksymalny wykonałem kilkakrotnie. minimalne spalanie wpisałem z odczytu komputera po przejechaniu 50 km- przy baaardzo oszczędnej jeździe.

pełny raport Skoda Kombi 1.9 TDI
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Skoda Fabia I Kombi 1.4 16V

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Fabia I Kombi 1.4 16V

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Skoda Fabia I

Następczyni popularnej Felicji zyskała nowy atrakcyjniejszy moim zdaniem wygląd. Kształty są bardziej unowocześnione, zmieniono przednie lampy nie ma już szklanych kloszy jak w Felicji, zastąpiły je nowocześniejsze wykonane z tworzywa sztucznego elementy. Wnętrze zyskało nowy wygląd, stało się po prostu...

Zobacz dane techniczne Skoda Fabia I Kombi 1.4 16V 75KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Fabia, oglądali także