Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

Pierwsza generacja Fabii debiutowała w 1999 roku. W ofercie czeskiej marki zastąpiła udany, choć mocno wysłużony już model Felicia. Samochód został zbudowany na płycie podłogowej VW A04, którą dzielił m. in. z Seatem Ibiza oraz Volkswagenem Polo. Choć Fabia nie zachwycała swoją sylwetką, szybko zyskała dużą popularność. Do zakończenia produkcji w 2007 roku, auto sprzedało się w liczbie ponad 1,6 miliona egzemplarzy. W 2004 roku model przeszedł modernizację, a zmiany objęły m. in. zderzak, atrapę chłodnicy oraz tylne lampy.

Generacje Skoda Fabia

  • Fabia I   1999 - 2008
    Skoda Fabia I
    • Wybierz generację

    • Fabia III (2014 - teraz)
    • Fabia II (2007 - teraz)
    • Fabia I (1999 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita.
Luzacjusz: Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz.

Wersje nadwozia Skoda Fabia I

Silniki Skoda Fabia I Kombi

Lista silników:

Publikacje o Skoda Fabia

Skoda Fabia Combi - większa, niż myślisz
 
Nasz test Skoda Fabia Combi

Najpopularniejszy samochód przedstawicieli handlowych doczekał się nowej odsłony. Oto jest. Nowa Skoda Fabia Combi. Przejechaliśmy się nią po Nicei, by sprawdzić, co oferuje.

Skoda Fabia III - ładniejsza, wygodniejsza, bardziej multimedialna
 
Nasz test Skoda Fabia 1.0 MPI Style

Ofensywa modelowa Skody trwa. Po Citigo, Rapidzie i Octavii przyszedł czas na nową Fabię, która cieszy oko, zapewnia wyższy komfort i jest bardziej bezpieczna od poprzedniczki. Zmiany na lepsze nie przeszkodziły w zachowaniu akceptowalnych cen.

Skoda Fabia 1.2 TSI - przyzwoity kompan
 
Nasz test Skoda Fabia 1.2 TSI 105 KM

Skoda po raz kolejny bije w Polsce rekordy sprzedaży. Od stycznia do maja tego roku zarejestrowano w naszym kraju prawie 21 tysięcy nowych aut czeskiej marki. Dużą część sprzedaży Skody stanowi Fabia. Czy może zaskoczyć nas samochód istniejący w opisywanej wersji na rynku, z niewielkimi zmianami, od...

Skoda Fabia Monte Carlo - wspominając sportowe sukcesy
 
Nasz test Skoda Fabia Monte Carlo 1.2 TSI (105 KM)

Odbierając kluczyki do Skody Fabii Monte Carlo miałem duże oczekiwania - w końcu to edycja mająca na celu uhonorować sportowe sukcesy firmy z Mlada Boleslav. Odwoływanie się do nazwy jednego z najbardziej znanych rajdów na świecie oznacza naprawdę poważnie podejście do tematu. Czy miejskie auto zmieniło...

Czy warto kupić: używana Skoda Fabia II (od 2007)

Nowe Fabie sprzedają się na pniu. Przekonują klientów technologią Volkswagena, dobrze zestrojonym zawieszeniem oraz korzystnym stosunkiem ceny do jakości. Używane Fabie są także godne polecenia. Mimo dużej podaży modelu na rynku wtórnym, znalezienie wymarzonego egzemplarza może być jednak trudne.

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Skoda Fabia

Skoda Fabia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda FabiaautoWcentrum - społeczność Skoda Fabia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Fabia

Skoda Fabia Fabien 78,96

Skoda Fabia Uprzejmy Wozik 62,84

Skoda Fabia Szczecin 60,30

Skoda Fabia 3 gary 62,69

Skoda Fabia służbowóz 64,52

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Fabia

hironomus 43,55

kamisdsg 62,97

rahazomor 73,30

Euzebiusz 94,84

pendzel 76,50

elpolacco 41,30

Thorne 90,82

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Fabia

Skoda Fabia II 1.4 16V 85KM przyspieszanie 100-180km/h na 5 biegu.
Skoda Fabia II 1.4 16V 85KM przyspieszanie 100-180km/h na 5 biegu. Skoda Fabia II 1.4 16V 85KM + LPG Instalacja gazowa: Landi Renzo Omegas. Ozna...
Przebieg
Przebieg Tym razem przesyłam fotkę z przebiegiem 150 tys. mojej "Żabki" Gdzieś na A4 pod...
Coś mi tu brzydko pachnie - klima :(
Coś mi tu brzydko pachnie - klima :( Dwa dni temu z uwagi na niezbyt miły zapach przy włączaniu klimy zdecydowałem si...
Handlarz prawdę Ci powie...
Handlarz prawdę Ci powie... Kilka dni temu sąsiad sprzedał Seata Leona 1.6 z gazem, 1998 rok. Z racji tego, ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Fabia

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Skoda Fabia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Fabia

Skoda Fabia

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Skoda Fabia
 

Skoda Fabia najczęściej porównywane z:

Opel Corsa
1.0 Ecotec (115 KM)
Opel Corsa
1.3 CDTI ecoFLEX (95 KM)
Ford Fiesta
1.6 Duratorq TDCi (95 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Skoda Fabia 1,6 Skoda Fabia 1,6
Rocznik: 2010. Przebieg: 129 633 km. Silnik: 1.6 55KM .
Cena: 22 900 zł
Skoda Fabia 1,6 TDI Classic Skoda Fabia 1,6 TDI Classic
Rocznik: 2011. Przebieg: 92 583 km. Silnik: 1.6 55KM .
Cena: 25 900 zł

Ocena auta Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 14 opinii
  • 4,11
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Skoda Fabia Kombi 1.4 TDI (70 KM)

Jeżeli korzystasz z auta zgodnie z jego przeznaczeniem to będziesz zadowolony. Na wyścigi, albo palenie gumy kup sobie dziesięcioletnie BMW, kosztują podobnie. Ja wole nową Fabie, mam bezpieczne i ekonomiczne auto. Do szaleństw nie polecam, szybko się zajęździ i wtedy pali jak BMW.

dodał: Jassir

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Skoda Fabia

Skoda Fabia I Kombi Skoda Fabia Combi 1.4  07.09.2005 - galeria redakcyjna Skoda Fabia Kombi Skoda Fabia II Hatchback Facelifting 1.2 TSI 105KM - galeria redakcyjna (2) Skoda Fabia I Hatchback - galeria społeczności Skoda Fabia III Combi (2015) Skoda Fabia I Sedan Skoda Fabia Kombi RS Skoda Fabia I RS Skoda Fabia II Combi Facelifting Monte Carlo (2014)
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Fabia

  • 1.
  • 2,00 Skoda Fabia II 1.4 i 16V (85KM) 2007r.
    dodał: DiDi, 05.04.2012

    Mam dwie fabie. Ten sam rocznik, te samy instalacje, ten sam przebieg, te same silniki. Jedna działa prawie OK w drugie gaz szaleje i nie wiadomo o co chodzi. Gaśnie na biegu jałowym, albo gaśnie i przeskakuje na benzynę. Po zgaśnięciu czasami w ogóle nie chce odpalić. Ostatnio na prawie pełnym baku gazu piszczy że brak gazu i przeskakuje na paliwo. Wymieniłem świece na irydowe, u gazownika jest co najmniej 2 razy w miesiącu, po podpięciu komputera wszystko jest OK. Po odłączeniu głupieje. Druga fabie prawie bez problemów. Natomiast obie mają sporą utratę mocy na niskich obrotach, po przełączeniu na gaz duszą się i gasną. Dopiero przy przełączeniu na gaz w granicach 50*C duszenie ustępuje i da się jechać. Po podpięciu instalacji gazowej do ODBII, brak komunikacji przez złącze diagnostyczne (Uniwersalny MemoScan), łączy się tylko VCDS Lite (interface Viaken) i to po kilku próbach. Spalanie na mieście w okolicach 12L gazu/100km, benzyna ok 8L na mieście. Po prostu TRAGEDIA z tym GAZEM - nie polecam NIKOMU TEJ INSTALACJI. Teraz chyba kupię sobie diesela.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: krzysad, 16.03.2010

    Instalacja zamontowana przez Salon Skody kiedy to dopiero zaczynali z instalacjami LPG. Czyli fizycznie instalowała to firma zza miedzy :) Ale sama instalacja w sobie i jej praca nie może otrzymać żadnej negatywnej uwagi. Benzyna nigdy poniżej połowy baku, wszystko automatycznie zarządzane przez komputer (żadnych ekstra przebiegów na benzynie poza rozruchem i czasami dojazdami z braku gazu). Z uwagi na znaczny przebieg jestem przekonany do takiego rozwiązania i kolejne auto również wyposażone będzie w tą instalację. W przeciągu tego czasu (175k km) 2 razy w serwisie z uwagi na 1) awarię czujnika temperatury (nie przełączał się na gaz) 2) błąd komputera. Oba zdarzenia naprawione od ręki w serwisie na gwarancji.

  • 3.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (101KM) 2006r.
    dodał: Mariusz, 27.01.2014

    Jestem zadowolony z tej instalacji. Zużycie gazu porównywalne z benzyną t.j ok. 9l. Tankując gaz w Niemczech zużycie spadło do 7,5 l / trasa /. Tak, więc wszystko zależy od jakości gazu. Podczas eksploatacji / 85000 km./ 2 razy czyściłem wtryskiwacze w wannie ultradźwiękowej z podanym impulsem na wtryskiwacz . Poza tym zero kłopotów. Dbając o wymianę filtrów na czas , dobry gaz oraz gdy się tym zajmuje odpowiedni montażysta -diagnosta , można być naprawdę zadowolony z eksploatacji samochodu na LPG. Pozdrawiam Radwanice.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: ludger, 26.01.2012

    Instalacja montowana w zakładzie x w Warszawie, auto przez miesiąc gasło na luzie, Panowie mechanicy rozkładali ręce, aż dzięki infolinii KME dostałem namiar na zakład: Auto-Dakar na ul. Lisiej w Warszawie. Wystarczyło 1,5 godz.,diagnoza: złe wtryskiwacze, nieprawidłowe odwierty w kolektorze, zła konfiguracja komputera - chłopak z Lisiej wszystko poprawił. Od poprawki minął rok, auto śmiga bez problemu, żadnego gaśnięcia. Polecam ten warsztat i instalację KME z czystym sumieniem. Pozdrawiam

  • 5.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: artur, 27.09.2011

    Walczyłem z sobą 3 lata przecież gaz jest dobry w zapalniczkach. Jednak stało się i założyłem sekwencje lovato smart. Spalanie trasa 110-130km/h 7 litrów, miejski cykl warszawa i okolice 8,2. Różnicy w pracy silnika nie stwierdziłem co do spadku mocy dla mnie niezauważalny. Instalacja pracuje bezproblemowo. Dla niezdecydowanych zakładajcie dobrą sekwencje u sprawdzonego mechaniora i za paliwko płacicie połowe. Opłaca się. Polecam ARS Nadarzyn tam zakładałem gaz i jest ok.

  • 6.
  • 4,75 Skoda Fabia I 1.4 (60KM) 2001r.
    dodał: kamil, 23.02.2013

    Długo się zastanawiałem 3tygodnie temu założyłem w Inowrocławiu instalację KME NEVO 4-GENERACJI wtryskiwacze pojedyńcze MATRIX HS.Moja fabka chodzi zajebiście instalacja super,zero różnicy między paliwem a gazem auto poprostu płynie,no i co najważniejsze na 25litrach zrobiłem w cyklu mieszanym połowa na trasie połowa na mieście 304kilasy czyli niezle.Pozdrawiam benzynowców i zyczę jak ja uśmiechu przy kasie na stacji.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Fabia

Skoda Fabia

1 098 komentarzy

587 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artur I~Artur I

Do ~jacca:
Nie każda wersja ma żarówki w czerwonych odblaskach w drzwiach. Oświetlenie wew. ma 3 pozycje jak w każdym aucie, więc nie wiem co ci nie działa.
Przy 2tyś obrotów SDI jak wrzucisz wyższy bieg to będzie 1,5tyś, więc to chyba logiczne że może szarpać.

~jacca~jacca

w jakim momencie przełączać biegi bo ja to robię jak jest około 2000 tyś ale po przerzuceniu szarpie to chyba za szybko przerzucam???

~jacca~jacca

skoda fabia kombi 1.9 sdi 2004r

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
36 386
Przejechany dystans
233 887 118 km
Zatankowanego paliwa
1 177 379 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 767
Wydanych pieniędzy
1 349 173 zł
Średnie wydatki na auto
1 142 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
8 320
Wydanych pieniędzy
2 406 308 zł
Średnie wydatki na auto
2 038 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 181)

Testy zderzeniowe Skoda Fabia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Fabia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Fabia 1.2 TSI 'Ambition', LHD
2014

Skoda Fabia
Skoda Fabia

Skoda Fabia
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

Na podstawie 28 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: er, dodano: 06.04.2013 21:38

Co tu dużo mówić. W mieście pije swoje. Jeżdżę oszczędnie, ale jak trzeba to jej docisnę. Minimalne spalanie w mieście to 8,5 (jeżdżę głównie w mieście), maksymalne przy dużych Wrocławskich korkach i ciężkiej zdenerwowanej nodze potrafi dojść do 13 przy półgodzinnym przejeździe przez miasto w godzinach szczytu. W trasie za to świetne wyniki. Średnie spalanie przy przelotowych ~90 to 5,3 l/100km, najmniejsze udało mi się osiągnąć jadąc w środku nocy na trasie Opole-Wrocław (krajową, nie autostradą) - bez żadnych zrywów, zwalniania, czy wyprzedzania - pustą drogą 80-90, dało 4,6l przy wjeździe do miasta, 4,7 po dojechaniu na miejsce (kilka km po pustym mieście).

pełny raport Skoda Sedan 1.4

autor: Kuba, dodano: 01.08.2012 22:10

To konkurencja w której silniki SDI są mistrzami. Silnik ma 250 tys km, ciągle jeździ na oleju syntetycznym i mimo to nie ma nigdzie żadnego wycieku! Żadna awaria silnika mi się jeszcze nie przydarzyła oprócz standardowego serwisu. Spalanie można określić najkrócej - 5-5,5 litrów/100 km. Auto ma dokładny komputer (przekłamuje max 0.1l/100km), wyniki pokrywają się z tymi z dystrybutora. W trasie jadąc płynnie, wyprzedzając normalnie, da się zejść średnio do 4,5 l/100, przy jeździe ekonomicznej, 50 km/h zabudowany i 90 km/h niezabudowany da się spalić nawet poniżej 4 litrów (mój rekord to 3,7 na 150 km trasie). Przy jeździe autostradowej około 120 km/h jest 5 l/100. Przy 140-150 km/h zużycie rośnie do 6 l/100. W mieście (Kraków) wszystko zależy od stopnia zakorkowania. Do pracy mam 11 km w jedną stronę rano bez korków - tylko normalne światła (15 minut jazdy) pali około 4,5-5 litrów. Z powrotem jest gorzej - jadę około 30 minut tą trasę, spalanie wzrasta do 6-6,5 l/100 km. Realny zasięg w codziennym użytkowaniu to 700 km do zaświecenia rezerwy. Te wyniki to mocny punkt SDI.

pełny raport Skoda Kombi 1.9 SDI

autor: radzik, dodano: 11.10.2013 18:01

Po mieście jak każdy inny - wiadomo - korki, ciągłe ruszanie spod świateł, dynamiczne wyprzedzanie, omijanie. Nie da się ogarnąć jakiś super niskich spalań - przynajmniej dla mnie jest to nieosiągalne. W mieście jeżdżę dynamicznie, zwykle są to krótkie odcinki do 5km (max do 10km), więc często silnik ledwie się rozgrzeje - wtedy nie ma co liczyć na cudy. Zawsze będzie oscylować ok. 8.6 l/100 Natomiast całe piękno zaczyna się w trasie. Na 100km odcinku, który dość często pokonywałem najmniejsze spalania odnotowałem podczas spokojnej jazdy nocą - 4,7 l/100. W ciągu dnia, w ruchu pojazdów - nadal bardzo spokojnie i oszczędnie wychodzi ok 5-5,2 l/100.

pełny raport Skoda Sedan 1.4
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Skoda Fabia I

Następczyni popularnej Felicji zyskała nowy atrakcyjniejszy moim zdaniem wygląd. Kształty są bardziej unowocześnione, zmieniono przednie lampy nie ma już szklanych kloszy jak w Felicji, zastąpiły je nowocześniejsze wykonane z tworzywa sztucznego elementy. Wnętrze zyskało nowy wygląd, stało się po prostu...

Zobacz dane techniczne Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI 70KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Fabia, oglądali także