Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

Pierwsza generacja Fabii debiutowała w 1999 roku. W ofercie czeskiej marki zastąpiła udany, choć mocno wysłużony już model Felicia. Samochód został zbudowany na płycie podłogowej VW A04, którą dzielił m. in. z Seatem Ibiza oraz Volkswagenem Polo. Choć Fabia nie zachwycała swoją sylwetką, szybko zyskała dużą popularność. Do zakończenia produkcji w 2007 roku, auto sprzedało się w liczbie ponad 1,6 miliona egzemplarzy. W 2004 roku model przeszedł modernizację, a zmiany objęły m. in. zderzak, atrapę chłodnicy oraz tylne lampy.

Generacje Skoda Fabia

  • Fabia I   1999 - 2008
    Skoda Fabia I
    • Wybierz generację

    • Fabia II (2007 - teraz)
    • Fabia I (1999 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita.
Luzacjusz: Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz.

Wersje nadwozia Skoda Fabia I

Silniki Skoda Fabia I Kombi

Lista silników:

Publikacje o Skoda Fabia

Skoda Fabia 1.2 TSI - przyzwoity kompan
 
Nasz test Skoda Fabia 1.2 TSI 105 KM

Skoda po raz kolejny bije w Polsce rekordy sprzedaży. Od stycznia do maja tego roku zarejestrowano w naszym kraju prawie 21 tysięcy nowych aut czeskiej marki. Dużą część sprzedaży Skody stanowi Fabia. Czy może zaskoczyć nas samochód istniejący w opisywanej wersji na rynku, z niewielkimi zmianami, od...

Skoda Fabia Monte Carlo - wspominając sportowe sukcesy
 
Nasz test Skoda Fabia Monte Carlo 1.2 TSI (105 KM)

Odbierając kluczyki do Skody Fabii Monte Carlo miałem duże oczekiwania - w końcu to edycja mająca na celu uhonorować sportowe sukcesy firmy z Mlada Boleslav. Odwoływanie się do nazwy jednego z najbardziej znanych rajdów na świecie oznacza naprawdę poważnie podejście do tematu. Czy miejskie auto zmieniło...

Czy warto kupić: używana Skoda Fabia II (od 2007)

Nowe Fabie sprzedają się na pniu. Przekonują klientów technologią Volkswagena, dobrze zestrojonym zawieszeniem oraz korzystnym stosunkiem ceny do jakości. Używane Fabie są także godne polecenia. Mimo dużej podaży modelu na rynku wtórnym, znalezienie wymarzonego egzemplarza może być jednak trudne.

Przegląd rynku nowych samochodów: tanie auta z LPG

Kupując tani samochód zależy nam na możliwie jak najniższych kosztach użytkowania. W najtańszych samochodach dostępnych na naszym rynku wykorzystywane są silniki bez turbodoładowana, które lepiej znoszą gaz niż skomplikowane jednostki napędowe ery downsizingu. Dziś przyglądamy się nowym samochodom zasilanym...

Wojna cenowa: Mini Cooper S vs Skoda Fabia RS

Przynajmniej 180 KM, niewielkie nadwozia, sztywne zawieszenia, kubełkowe fotele i... diametralnie różne charaktery. Wybór jest trudny. W grę wchodzi tańsze i bardziej praktyczne auto lub stylowy maluch ze świetnym zawieszeniem i kipiącym mocą silnikiem.

Przeczytaj pozostałe 19 artykułów o Skoda Fabia

Skoda Fabia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda FabiaautoWcentrum - społeczność Skoda Fabia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Fabia

Skoda Fabia Szczecin 60,30

Skoda Fabia Niebieska strzała 68,33

Skoda Fabia 77,32

Skoda Fabia 57,22

Skoda Fabia Żonowóz 2 Fabian 58,60

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Fabia

gniazdokur 74,04

Thorne 91,01

mkzibi 61,60

mutancik 63,79

Jezior_MB 61,30

mijodl 82,82

czaras1 67,22

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Fabia

Car Spa 1
Car Spa 1 W końcu mi się udało porządnie podejść do tematu mycia Fabii. Powiem szczerze, ż...
Nowe radyjko
Nowe radyjko Witam Dzisiaj Skodzina otrzymała nowe radio - JVC KD-X30. Fajne niebieskie po...
Goodbye!
Goodbye! Skoda znalazła nowego właściciela. Na sprzedaż miałem dwa tygodnie ale udało się...
I po wakacjach ;) + dobry filmik podsumowujący Fabię monte carlo od serwisu autocentrum
I po wakacjach ;) + dobry filmik podsumowujący Fabię monte carlo od serwisu autocentrum Witam serdecznie, niestety czas szybko biegnie i już jestem dawno po wakacyjnym ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Fabia

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Skoda Fabia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Fabia

Skoda Fabia

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Skoda Fabia
 

Skoda Fabia najczęściej porównywane z:

Volkswagen Polo
1.4 TDI BlueMotion Technology (105 KM)
Citroen C3
1.6 e-HDi (92 KM)
Peugeot 208
1.4 HDI (68 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 14 opinii
  • 4,11
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Skoda Fabia Kombi 1.4 TDI (70 KM)

Jeżeli korzystasz z auta zgodnie z jego przeznaczeniem to będziesz zadowolony. Na wyścigi, albo palenie gumy kup sobie dziesięcioletnie BMW, kosztują podobnie. Ja wole nową Fabie, mam bezpieczne i ekonomiczne auto. Do szaleństw nie polecam, szybko się zajęździ i wtedy pali jak BMW.

dodał: Jassir

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Skoda Fabia

Skoda Fabia I Hatchback - galeria społeczności Skoda Fabia Sedan Skoda Fabia RS Skoda Fabia 2007 Skoda Fabia II Combi Facelifting Monte Carlo (2014) Skoda Fabia Kombi RS Skoda Fabia Monte Carlo Skoda Fabia Skoda Fabia 2010 Skoda Fabia I RS
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Fabia

  • 1.
  • 2,00 Skoda Fabia II 1.4 i 16V (85KM) 2007r.
    dodał: DiDi, 05.04.2012

    Mam dwie fabie. Ten sam rocznik, te samy instalacje, ten sam przebieg, te same silniki. Jedna działa prawie OK w drugie gaz szaleje i nie wiadomo o co chodzi. Gaśnie na biegu jałowym, albo gaśnie i przeskakuje na benzynę. Po zgaśnięciu czasami w ogóle nie chce odpalić. Ostatnio na prawie pełnym baku gazu piszczy że brak gazu i przeskakuje na paliwo. Wymieniłem świece na irydowe, u gazownika jest co najmniej 2 razy w miesiącu, po podpięciu komputera wszystko jest OK. Po odłączeniu głupieje. Druga fabie prawie bez problemów. Natomiast obie mają sporą utratę mocy na niskich obrotach, po przełączeniu na gaz duszą się i gasną. Dopiero przy przełączeniu na gaz w granicach 50*C duszenie ustępuje i da się jechać. Po podpięciu instalacji gazowej do ODBII, brak komunikacji przez złącze diagnostyczne (Uniwersalny MemoScan), łączy się tylko VCDS Lite (interface Viaken) i to po kilku próbach. Spalanie na mieście w okolicach 12L gazu/100km, benzyna ok 8L na mieście. Po prostu TRAGEDIA z tym GAZEM - nie polecam NIKOMU TEJ INSTALACJI. Teraz chyba kupię sobie diesela.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: krzysad, 16.03.2010

    Instalacja zamontowana przez Salon Skody kiedy to dopiero zaczynali z instalacjami LPG. Czyli fizycznie instalowała to firma zza miedzy :) Ale sama instalacja w sobie i jej praca nie może otrzymać żadnej negatywnej uwagi. Benzyna nigdy poniżej połowy baku, wszystko automatycznie zarządzane przez komputer (żadnych ekstra przebiegów na benzynie poza rozruchem i czasami dojazdami z braku gazu). Z uwagi na znaczny przebieg jestem przekonany do takiego rozwiązania i kolejne auto również wyposażone będzie w tą instalację. W przeciągu tego czasu (175k km) 2 razy w serwisie z uwagi na 1) awarię czujnika temperatury (nie przełączał się na gaz) 2) błąd komputera. Oba zdarzenia naprawione od ręki w serwisie na gwarancji.

  • 3.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (101KM) 2006r.
    dodał: Mariusz, 27.01.2014

    Jestem zadowolony z tej instalacji. Zużycie gazu porównywalne z benzyną t.j ok. 9l. Tankując gaz w Niemczech zużycie spadło do 7,5 l / trasa /. Tak, więc wszystko zależy od jakości gazu. Podczas eksploatacji / 85000 km./ 2 razy czyściłem wtryskiwacze w wannie ultradźwiękowej z podanym impulsem na wtryskiwacz . Poza tym zero kłopotów. Dbając o wymianę filtrów na czas , dobry gaz oraz gdy się tym zajmuje odpowiedni montażysta -diagnosta , można być naprawdę zadowolony z eksploatacji samochodu na LPG. Pozdrawiam Radwanice.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: ludger, 26.01.2012

    Instalacja montowana w zakładzie x w Warszawie, auto przez miesiąc gasło na luzie, Panowie mechanicy rozkładali ręce, aż dzięki infolinii KME dostałem namiar na zakład: Auto-Dakar na ul. Lisiej w Warszawie. Wystarczyło 1,5 godz.,diagnoza: złe wtryskiwacze, nieprawidłowe odwierty w kolektorze, zła konfiguracja komputera - chłopak z Lisiej wszystko poprawił. Od poprawki minął rok, auto śmiga bez problemu, żadnego gaśnięcia. Polecam ten warsztat i instalację KME z czystym sumieniem. Pozdrawiam

  • 5.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: artur, 27.09.2011

    Walczyłem z sobą 3 lata przecież gaz jest dobry w zapalniczkach. Jednak stało się i założyłem sekwencje lovato smart. Spalanie trasa 110-130km/h 7 litrów, miejski cykl warszawa i okolice 8,2. Różnicy w pracy silnika nie stwierdziłem co do spadku mocy dla mnie niezauważalny. Instalacja pracuje bezproblemowo. Dla niezdecydowanych zakładajcie dobrą sekwencje u sprawdzonego mechaniora i za paliwko płacicie połowe. Opłaca się. Polecam ARS Nadarzyn tam zakładałem gaz i jest ok.

  • 6.
  • 4,75 Skoda Fabia I 1.4 (60KM) 2001r.
    dodał: kamil, 23.02.2013

    Długo się zastanawiałem 3tygodnie temu założyłem w Inowrocławiu instalację KME NEVO 4-GENERACJI wtryskiwacze pojedyńcze MATRIX HS.Moja fabka chodzi zajebiście instalacja super,zero różnicy między paliwem a gazem auto poprostu płynie,no i co najważniejsze na 25litrach zrobiłem w cyklu mieszanym połowa na trasie połowa na mieście 304kilasy czyli niezle.Pozdrawiam benzynowców i zyczę jak ja uśmiechu przy kasie na stacji.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Fabia

Skoda Fabia

1 098 komentarzy

587 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artur I~Artur I

Do ~jacca:
Nie każda wersja ma żarówki w czerwonych odblaskach w drzwiach. Oświetlenie wew. ma 3 pozycje jak w każdym aucie, więc nie wiem co ci nie działa.
Przy 2tyś obrotów SDI jak wrzucisz wyższy bieg to będzie 1,5tyś, więc to chyba logiczne że może szarpać.

~jacca~jacca

w jakim momencie przełączać biegi bo ja to robię jak jest około 2000 tyś ale po przerzuceniu szarpie to chyba za szybko przerzucam???

~jacca~jacca

skoda fabia kombi 1.9 sdi 2004r

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
33 239
Przejechany dystans
21 086 180 km
Zatankowanego paliwa
1 087 310 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 460
Wydanych pieniędzy
1 236 509 zł
Średnie wydatki na auto
1 149 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
7 580
Wydanych pieniędzy
2 147 259 zł
Średnie wydatki na auto
1 996 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 076)

Testy zderzeniowe Skoda Fabia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Fabia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Fabia

Skoda Fabia
2007

Skoda Fabia 1.4 Classic

Skoda Fabia
2000

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

Na podstawie 27 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: kierowca1, dodano: 12.04.2012 09:31

był to samochud słóżbowy więc nie oszczędzałem go, przebieg ok 140 tyś, spalanie na trasie rosło od 120 przy 160 palił ok 9litrów jazda jak emeryt czyli 80 bez gazu to ok 4,2 trasa, jazda mieszana z przewagą miasta ok 70%, spalanie do 6,5 litra, silnik 1,4 za słaby zwłaszcza w wersji 70km, łalpał zadyszkę ale to nie samochód wyścigowy, bagażnik przestronny ale ze względu na to że samochód nie należy do szerokich przy większych gabarytach bagażu mało ustawny, to co jest największą wadą modelu to zawieszenie, miękkie więc wychyla się na zakrętach, tył się uślizguje, nurkuje przy mocnym hamowaniu, czuły abs który przeszkadza i zdecydowanie za szybko reaguje, krótkie zwisy , ogólna ocena dobra samochód oszczędny, na zbiorniku po trasie nawet 1000 km, średnio na baku ok 700-800 km

pełny raport Skoda Kombi 1.4 TDI

autor: Matt, dodano: 08.05.2009 15:19

Majac tak elastyczne auto - dosc mocny silnik, wcale nie pali jakos bardzo duzo. Ok. 8,5 - 9 litrow w miescie osiagam przy kazdym tankowaniu i to wcale nie wlekac sie jak slon..kwestia odpowiedniego zmieniania biegow, nie duszenia silnikow, nie jezdzenia jak matoł na pelnych obrotach od swiatel do swiatel. Fabie z silnikiem 1,2 i 1,4 benzyna pala tyle samo albo i wiecej..a jazda nimi nie daje tyle przyjemnosci co 2.0 .. w trasie przy predkosciach ok. 90-130 spalanie na poziomie 6,5 litra, jadac przepisowo - ponizej 6 da sie zejsc. Jadac ok. 150 po autostradzie - ok. 8 litrow.

pełny raport Skoda Sedan 2.0

autor: umarath, dodano: 31.03.2011 21:03

moja skoda ma już najechane 60 000 km spalanie podskoczyło jakoś po 30 000 km, faktem jest iż jest mocno katowana a wszystko sprawne poza plastikami i zawieszeniem, które męczy, a boczne szyby przy złej pogodzie brudzą się nienaturalnie, na śliskim abs działa bardzo gwałtownie wydłużając znacznie drogę hamowania-jest beznadziejny, na zakrętach potrafi nieźle zarzucić tyłem; mój egzemplarz jest autem firmowym w początkowym okresie bardzo go chwaliłem, ale obecnie prywatnie nigdy nie zostałbym właścicielem takiego auta samochód dobry do jazdy na zakupy i wożenia dzieci do szkoły no i może do jazdy do pracy byle blisko i po dobrej drodze na dłuższe trasy dobry jak nowy później szumi jak gdyby szyby były niedomknięte TANI OSZCZĘDNY I TYLE BO ANI ŁADNY ANI WYJĄTKOWY TAKIE SOBIE JEŹDZI BO JEŹDZI - a przy jeździe na niemieckiej autostradzie (bez ograniczeń)spalanie ok7,8l na 100

pełny raport Skoda Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Skoda Fabia I

Następczyni popularnej Felicji zyskała nowy atrakcyjniejszy moim zdaniem wygląd. Kształty są bardziej unowocześnione, zmieniono przednie lampy nie ma już szklanych kloszy jak w Felicji, zastąpiły je nowocześniejsze wykonane z tworzywa sztucznego elementy. Wnętrze zyskało nowy wygląd, stało się po prostu...

Zobacz dane techniczne Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI 70KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Fabia, oglądali także