Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

Pierwsza generacja Fabii debiutowała w 1999 roku. W ofercie czeskiej marki zastąpiła udany, choć mocno wysłużony już model Felicia. Samochód został zbudowany na płycie podłogowej VW A04, którą dzielił m. in. z Seatem Ibiza oraz Volkswagenem Polo. Choć Fabia nie zachwycała swoją sylwetką, szybko zyskała dużą popularność. Do zakończenia produkcji w 2007 roku, auto sprzedało się w liczbie ponad 1,6 miliona egzemplarzy. W 2004 roku model przeszedł modernizację, a zmiany objęły m. in. zderzak, atrapę chłodnicy oraz tylne lampy.

Generacje Skoda Fabia

  • Fabia I   1999 - 2008
    Skoda Fabia I
    • Wybierz generację

    • Fabia III (2014 - teraz)
    • Fabia II (2007 - teraz)
    • Fabia I (1999 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita.
Luzacjusz: Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz.

Wersje nadwozia Skoda Fabia I

Silniki Skoda Fabia I Kombi

Lista silników:

Publikacje o Skoda Fabia

Skoda Fabia Combi - większa, niż myślisz
 
Nasz test Skoda Fabia Combi

Najpopularniejszy samochód przedstawicieli handlowych doczekał się nowej odsłony. Oto jest. Nowa Skoda Fabia Combi. Przejechaliśmy się nią po Nicei, by sprawdzić, co oferuje.

Skoda Fabia III - ładniejsza, wygodniejsza, bardziej multimedialna
 
Nasz test Skoda Fabia 1.0 MPI Style

Ofensywa modelowa Skody trwa. Po Citigo, Rapidzie i Octavii przyszedł czas na nową Fabię, która cieszy oko, zapewnia wyższy komfort i jest bardziej bezpieczna od poprzedniczki. Zmiany na lepsze nie przeszkodziły w zachowaniu akceptowalnych cen.

Skoda Fabia 1.2 TSI - przyzwoity kompan
 
Nasz test Skoda Fabia 1.2 TSI 105 KM

Skoda po raz kolejny bije w Polsce rekordy sprzedaży. Od stycznia do maja tego roku zarejestrowano w naszym kraju prawie 21 tysięcy nowych aut czeskiej marki. Dużą część sprzedaży Skody stanowi Fabia. Czy może zaskoczyć nas samochód istniejący w opisywanej wersji na rynku, z niewielkimi zmianami, od...

Skoda Fabia Monte Carlo - wspominając sportowe sukcesy
 
Nasz test Skoda Fabia Monte Carlo 1.2 TSI (105 KM)

Odbierając kluczyki do Skody Fabii Monte Carlo miałem duże oczekiwania - w końcu to edycja mająca na celu uhonorować sportowe sukcesy firmy z Mlada Boleslav. Odwoływanie się do nazwy jednego z najbardziej znanych rajdów na świecie oznacza naprawdę poważnie podejście do tematu. Czy miejskie auto zmieniło...

Czy warto kupić: używana Skoda Fabia II (od 2007)

Nowe Fabie sprzedają się na pniu. Przekonują klientów technologią Volkswagena, dobrze zestrojonym zawieszeniem oraz korzystnym stosunkiem ceny do jakości. Używane Fabie są także godne polecenia. Mimo dużej podaży modelu na rynku wtórnym, znalezienie wymarzonego egzemplarza może być jednak trudne.

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Skoda Fabia

Skoda Fabia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda FabiaautoWcentrum - społeczność Skoda Fabia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Fabia

Skoda Fabia 1,4 16V 66,77

Skoda Fabia Basia 59,01

Skoda Fabia FABINA 71,99

Skoda Fabia Niebieska strzała 68,67

Skoda Fabia Anthracite 63,69

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Fabia

And1WT 84,12

zaako 70,21

kamisdsg 69,38

dada89 75,86

KRZYCHU303 48,95

lukas110 82,43

SZKODOWKA 63,06

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Fabia

Coś mi tu brzydko pachnie - klima :(
Coś mi tu brzydko pachnie - klima :( Dwa dni temu z uwagi na niezbyt miły zapach przy włączaniu klimy zdecydowałem si...
Czas na nowe kapcie
Czas na nowe kapcie Dziś po kilku dniach czytania, przeglądania testów dotarłem do wyboru opon zimow...
1000km - mały upominek
1000km - mały upominek W dniu dzisiejszym na liczniku Fabi pojawiło się 1000km, a że odwiedziłem dzisi...
Handlarz prawdę Ci powie...
Handlarz prawdę Ci powie... Kilka dni temu sąsiad sprzedał Seata Leona 1.6 z gazem, 1998 rok. Z racji tego, ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Fabia

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Skoda Fabia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Fabia

Skoda Fabia

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Skoda Fabia
 

Skoda Fabia najczęściej porównywane z:

Suzuki Celerio
1.0 (68 KM)
Alfa Romeo MiTo
1.4 MPI (78 KM)
Mini Paceman
2.0 D (112 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Skoda Fabia 1,6 TDI Classic Skoda Fabia 1,6 TDI Classic
Rocznik: 2011. Przebieg: 92 583 km. Silnik: 1.6 55KM .
Cena: 26 000 zł
Hyundai i20 1.2 Classic Hyundai i20 1.2 Classic
Rocznik: 2011. Przebieg: 56 927 km. Silnik: 1.2 57KM .
Cena: 22 900 zł

Ocena auta Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 14 opinii
  • 4,11
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Skoda Fabia Kombi 1.4 TDI (70 KM)

Jeżeli korzystasz z auta zgodnie z jego przeznaczeniem to będziesz zadowolony. Na wyścigi, albo palenie gumy kup sobie dziesięcioletnie BMW, kosztują podobnie. Ja wole nową Fabie, mam bezpieczne i ekonomiczne auto. Do szaleństw nie polecam, szybko się zajęździ i wtedy pali jak BMW.

dodał: Jassir

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Skoda Fabia

Skoda Fabia Kombi 2010 Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia Monte Carlo Skoda Fabia 2007 Skoda Fabia III Hatchback 1.0 MPI Style - galeria redakcyjna Skoda Fabia III Combi Monte Carlo (2015) Skoda Fabia Kombi Skoda Fabia RS 2010 Skoda Fabia I RS Skoda Fabia Combi 1.4  22.09.2005 - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Fabia

  • 1.
  • 2,00 Skoda Fabia II 1.4 i 16V (85KM) 2007r.
    dodał: DiDi, 05.04.2012

    Mam dwie fabie. Ten sam rocznik, te samy instalacje, ten sam przebieg, te same silniki. Jedna działa prawie OK w drugie gaz szaleje i nie wiadomo o co chodzi. Gaśnie na biegu jałowym, albo gaśnie i przeskakuje na benzynę. Po zgaśnięciu czasami w ogóle nie chce odpalić. Ostatnio na prawie pełnym baku gazu piszczy że brak gazu i przeskakuje na paliwo. Wymieniłem świece na irydowe, u gazownika jest co najmniej 2 razy w miesiącu, po podpięciu komputera wszystko jest OK. Po odłączeniu głupieje. Druga fabie prawie bez problemów. Natomiast obie mają sporą utratę mocy na niskich obrotach, po przełączeniu na gaz duszą się i gasną. Dopiero przy przełączeniu na gaz w granicach 50*C duszenie ustępuje i da się jechać. Po podpięciu instalacji gazowej do ODBII, brak komunikacji przez złącze diagnostyczne (Uniwersalny MemoScan), łączy się tylko VCDS Lite (interface Viaken) i to po kilku próbach. Spalanie na mieście w okolicach 12L gazu/100km, benzyna ok 8L na mieście. Po prostu TRAGEDIA z tym GAZEM - nie polecam NIKOMU TEJ INSTALACJI. Teraz chyba kupię sobie diesela.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: krzysad, 16.03.2010

    Instalacja zamontowana przez Salon Skody kiedy to dopiero zaczynali z instalacjami LPG. Czyli fizycznie instalowała to firma zza miedzy :) Ale sama instalacja w sobie i jej praca nie może otrzymać żadnej negatywnej uwagi. Benzyna nigdy poniżej połowy baku, wszystko automatycznie zarządzane przez komputer (żadnych ekstra przebiegów na benzynie poza rozruchem i czasami dojazdami z braku gazu). Z uwagi na znaczny przebieg jestem przekonany do takiego rozwiązania i kolejne auto również wyposażone będzie w tą instalację. W przeciągu tego czasu (175k km) 2 razy w serwisie z uwagi na 1) awarię czujnika temperatury (nie przełączał się na gaz) 2) błąd komputera. Oba zdarzenia naprawione od ręki w serwisie na gwarancji.

  • 3.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (101KM) 2006r.
    dodał: Mariusz, 27.01.2014

    Jestem zadowolony z tej instalacji. Zużycie gazu porównywalne z benzyną t.j ok. 9l. Tankując gaz w Niemczech zużycie spadło do 7,5 l / trasa /. Tak, więc wszystko zależy od jakości gazu. Podczas eksploatacji / 85000 km./ 2 razy czyściłem wtryskiwacze w wannie ultradźwiękowej z podanym impulsem na wtryskiwacz . Poza tym zero kłopotów. Dbając o wymianę filtrów na czas , dobry gaz oraz gdy się tym zajmuje odpowiedni montażysta -diagnosta , można być naprawdę zadowolony z eksploatacji samochodu na LPG. Pozdrawiam Radwanice.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: ludger, 26.01.2012

    Instalacja montowana w zakładzie x w Warszawie, auto przez miesiąc gasło na luzie, Panowie mechanicy rozkładali ręce, aż dzięki infolinii KME dostałem namiar na zakład: Auto-Dakar na ul. Lisiej w Warszawie. Wystarczyło 1,5 godz.,diagnoza: złe wtryskiwacze, nieprawidłowe odwierty w kolektorze, zła konfiguracja komputera - chłopak z Lisiej wszystko poprawił. Od poprawki minął rok, auto śmiga bez problemu, żadnego gaśnięcia. Polecam ten warsztat i instalację KME z czystym sumieniem. Pozdrawiam

  • 5.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: artur, 27.09.2011

    Walczyłem z sobą 3 lata przecież gaz jest dobry w zapalniczkach. Jednak stało się i założyłem sekwencje lovato smart. Spalanie trasa 110-130km/h 7 litrów, miejski cykl warszawa i okolice 8,2. Różnicy w pracy silnika nie stwierdziłem co do spadku mocy dla mnie niezauważalny. Instalacja pracuje bezproblemowo. Dla niezdecydowanych zakładajcie dobrą sekwencje u sprawdzonego mechaniora i za paliwko płacicie połowe. Opłaca się. Polecam ARS Nadarzyn tam zakładałem gaz i jest ok.

  • 6.
  • 4,75 Skoda Fabia I 1.4 (60KM) 2001r.
    dodał: kamil, 23.02.2013

    Długo się zastanawiałem 3tygodnie temu założyłem w Inowrocławiu instalację KME NEVO 4-GENERACJI wtryskiwacze pojedyńcze MATRIX HS.Moja fabka chodzi zajebiście instalacja super,zero różnicy między paliwem a gazem auto poprostu płynie,no i co najważniejsze na 25litrach zrobiłem w cyklu mieszanym połowa na trasie połowa na mieście 304kilasy czyli niezle.Pozdrawiam benzynowców i zyczę jak ja uśmiechu przy kasie na stacji.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Fabia

Skoda Fabia

1 098 komentarzy

587 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artur I~Artur I

Do ~jacca:
Nie każda wersja ma żarówki w czerwonych odblaskach w drzwiach. Oświetlenie wew. ma 3 pozycje jak w każdym aucie, więc nie wiem co ci nie działa.
Przy 2tyś obrotów SDI jak wrzucisz wyższy bieg to będzie 1,5tyś, więc to chyba logiczne że może szarpać.

~jacca~jacca

w jakim momencie przełączać biegi bo ja to robię jak jest około 2000 tyś ale po przerzuceniu szarpie to chyba za szybko przerzucam???

~jacca~jacca

skoda fabia kombi 1.9 sdi 2004r

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
36 992
Przejechany dystans
234 136 670 km
Zatankowanego paliwa
1 200 514 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 800
Wydanych pieniędzy
1 362 026 zł
Średnie wydatki na auto
1 134 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
8 417
Wydanych pieniędzy
2 469 109 zł
Średnie wydatki na auto
2 056 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 201)

Testy zderzeniowe Skoda Fabia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Fabia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Fabia 1.2 TSI 'Ambition', LHD
2014

Skoda Fabia
Skoda Fabia

Skoda Fabia
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

Na podstawie 28 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Kamil, dodano: 20.04.2012 10:10

Witam mam auto już prawie dwa lata przebieg 23000 km , nie jest rewelacyjnie oszczędne ale to kombi troche cięższy od hatchbacka. Spalanie 5,3 trasa poznań - łódź - poznań zwykłymi krajówkami w dwie osoby ok 220 kg. ale celowo jechałem bardzo eko żeby sprawdzić ile spali , na codzień tak jak piszę ok, 7 litrów nie ma znaczenia lato czy zima bo latem mam włączoną klimatyzację. Dziwi mnie że ktoś pisze że trzeba go kręcić do wysokich obrotów , nie ma to sensu bo silnik ma taką charakterystykę że powyżej 3500 obrotów traci oddech i lepiej zmienić na wyższy bieg. Mój sposób jazdy jest prosty rozpedzam go zawsze do 3000 obrotów i daje bieg wyższy to jest dobry kompromis miedzy dynamiką jazdy a ekonomią .

pełny raport Skoda Kombi Facelifting 1.2 HTP

autor: artu, dodano: 15.01.2014 23:06

Spalanie i bezobsługowy silnik to główny plus. Minusy to tandetna cała reszta, przeciekające drzwi, hałasujące przednie łożyska, kiepskie fabryczne termostaty, rozlatujące się przekładnie kierownicze, zaprogramowujący się pilot. Dobre auto do miasta i polskie drogi choć do ideału brakuje 15KM mocy. Wnętrze obszerne, szerokie ale fotele po kilkugodzinnej podróży średnio wygodne. Do 70km/h można zejść poniżej 4l. Do 90km/h spala ok 4,5l. Niestety Fabia SDI nie nadaje się na autostradę. Brakuje 6 biegu bo przy 100km/h spalanie rośnie do 5l a przy 120km/h spala już 6l. Mam wersję z komputerem który pokazuje dokładne spalanie. Silnik wbrew opiniom jest cichy. Klekotanie słychać jedynie na wolnych obrotach. Ceny zamienników bardzo tanie. Nawet dwa razy tańsze niż do BMW.

pełny raport Skoda Hatchback 1.9 SDI

autor: Michałek, dodano: 26.09.2014 08:05

Generalnie to mit jeśli chodzi o małe spalanie w tym samochodzie, auto kotłuje jak złe. Wiadomo tyle koni mechanicznych musi jeść i to sporo. Jak ktoś pisze, że w mieście mu pali około 8 litrów to śmiem twierdzić ze nie wykorzystuje możliwości samochodu, a są one spore. U mnie w mieście w korkach normalnym było spalanie na poziomie 12L. Przy wieczornych wypadach na miasto wyniki na poziomie 19L również były osiągane. W mojej ocenie samochód naprawdę dobry jeśli chodzi o gabaryty i osiągi, niestety wiele do życzenia pozostawia wykonanie i serwis, który bardzo często nie mógł sobie poradzić z usterkami i nazywał je "specyfiką" danego elementu. W ogólnym rozrachunku samochód godny polecenia, ale raczej do jazdy w weekendy...

pełny raport Skoda Kombi Facelifting 1.4 TSI
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Skoda Fabia I

Następczyni popularnej Felicji zyskała nowy atrakcyjniejszy moim zdaniem wygląd. Kształty są bardziej unowocześnione, zmieniono przednie lampy nie ma już szklanych kloszy jak w Felicji, zastąpiły je nowocześniejsze wykonane z tworzywa sztucznego elementy. Wnętrze zyskało nowy wygląd, stało się po prostu...

Zobacz dane techniczne Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI 70KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Fabia, oglądali także