Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Fabia Hatchback 1.2 i HTP 12V

Popularny, szczególnie na polskim rynku model należący do segmentu B. Fabia produkowana jest od 1999 roku jako następczyni dla Skody Felicii. Samochód, choć był krytykowany za mało wyszukaną, niezbyt urodziwą linię oraz kiepskie wykończenie, odniósł duży sukces rynkowy. Fabia znalazła już blisko dwa miliony nabywców (prawie 200 tysięcy w samej Polsce). Obecnie w sprzedaży znajduje się druga generacja modelu. Niedługo po debiucie zdobył on nagrodę w serbskiej edycji konkursu na Samochód Roku 2007.

Skoda Fabia II Hatchback 1.2 i HTP 60KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Skoda Fabia II Hatchback 1.2 i HTP 60KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Skoda Fabia II Hatchback 1.2 i HTP 60KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Skoda Fabia II Hatchback 1.2 i HTP 60KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Skoda Fabia II Hatchback 1.2 i HTP 60KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu
Skoda Fabia II Hatchback 1.2 i HTP 60KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa
Skoda Fabia II Hatchback 1.2 i HTP 60KM - galeria redakcyjna - kokpit

Generacje Skoda Fabia

  • Wybierz generację: Skoda Fabia II (2007 - teraz)
    Skoda Fabia II

    Skoda Fabia II

    Druga generacja modelu pojawiła się na rynku na początku 2007 roku. Fabia II nazywana też Nową Fabią wizualnie upodobniła się do Skody Roomster. W samochodzie widać też nawiązania do nowego Suzuki Swift (tył auta) oraz Mini (biały dach). Model zyskał...

    więcej o Skoda Fabia II

  • Wybierz generację: Skoda Fabia I (1999 - 2008)
    Skoda Fabia I

    Skoda Fabia I

    Pierwsza generacja Fabii debiutowała w 1999 roku. W ofercie czeskiej marki zastąpiła udany, choć mocno wysłużony już model Felicia. Samochód został zbudowany na płycie podłogowej VW A04, którą dzielił m. in. z Seatem Ibiza oraz Volkswagenem Polo. Choć...

    więcej o Skoda Fabia I

Fabia II

Fabię pierwszej generacji Skoda dopracowała niemal pod każdym względem, ale w kwestii designu zupełnie się nie popisała – nawet tuż po premierze auto wyglądało ponuro i mało nowocześnie. Przygotowując drugą generację, styliści bardziej się postarali, dzięki czemu wygląd małej Skody już nie razi. Designerzy pokusili się nawet o zastosowanie czarnych słupków A i dachu, który na życzenie klienta może mieć inną barwę niż reszta nadwozia – niczym w Mini. Amatorom zadziornie wyglądających „maluchów” polecamy odmianę Monte Carlo z szeregiem przyciemnionych detali.

Miejsce pracy kierowcy Fabii ma tak naprawdę tylko jedną istotną wadę – otóż z daleka wieje nudą, nawet jeśli mamy do czynienia z usportowionymi wersjami. Z metra cięta deska rozdzielcza okazuje się za to wyjątkowo łatwa w obsłudze, zegary zachwycają swoją czytelnością, a całość wykonana jest z przyzwoitych jakościowo, solidnie spasowanych plastików. Prowadzący może cieszyć się ponadto ze znakomitej pozycji za „kółkiem” oraz wzorowej widoczności.

Kabiny pasażerskiej trudno nie pochwalić także przyglądając się jej wymiarom. Podczas, gdy z przodu miejsca jest po prostu dużo, przestrzenią wygospodarowaną z tyłu auto dorównuje niektórym kompaktom. Fabia pozostawia większość konkurentów w tyle także w kwestii pojemności bagażnika – zwłaszcza w kombi miejsca na pakunki jest całe mnóstwo. Gdyby jeszcze po złożeniu tylnych siedzeń nie powstawał „schodek”, byłoby wręcz idealnie.

O tym, że miejska Skoda jest pojazdem dopieszczonym przez konstruktorów, dowiadujemy się zasiadając za jej kierownicą i odbywając próbną jazdę. Na szybko pokonywanych zakrętach auto prowadzi się doskonale, zachowując stabilność i utrzymując karoserię w odpowiedniej pozycji. I mimo pewnych własności jezdnych, Fabia gwarantuje wysoki – jak na pojazd segmentu B – komfort resorowania. Pozytywnie trzeba ocenić też układ kierowniczy oraz hamulce.

Czeska propozycja w gamie „maluchów” może być dla wielu rywali wzorem do naśladowania. Zwłaszcza, że jej dopracowana konstrukcja nie kosztuje specjalnie dużo. Trzeba jednak zaznaczyć, że atrakcyjne cenowo są jedynie podstawowe wersje, bowiem te bogatsze kosztami zakupu wkraczają w rewiry zarezerwowane dla kompaktów. Wybierając najtańszą odmianę nie liczmy na dobre wyposażenie – w standardzie brak centralnego zamka, elektrycznie sterowanych szyb, asymetrycznie dzielonej kanapy czy nawet lakierowanych lusterek bocznych.

Fabia I

Motoryzacyjni esteci nie powinni nawet zwracać uwagi na Fabię - jej stylistyka jest wybitnie monotonna, a sylwetka sedana okazuje się na domiar złego nieproporcjonalna. Designerska nuda panuje również we wnętrzu, a złe wrażenie pogłębia nieciekawa kolorystyka i kiepskie plastiki. Komu to jednak nie przeszkadza, z wnętrza powinien być z wszech miar zadowolony - miejsce pracy kierowcy jest czytelne i banalnie proste w obsłudze, kabina pasażerska przestronna, a bagażnik wystarczająco pojemny, szczególnie w kombi.

Skoda Fabia I. generacji skonstruowana została pod skrzydłami Volkswagena, nic więc dziwnego, że pod maską króluje niemiecka technika. Czeski jest tylko benzynowy motor 1.4 MPi, który zdecydowanie odradzamy. Polecamy za to jego następcę - silnik 1.4 16V, który jest wystarczająco żwawą, całkiem ekonomiczną, a do tego trwałą konstrukcją. Z diesli najlepiej prezentuje się "nieśmiertelna" jednostka 1.9 TDI, choć - pomijając kulturę pracy - również wersja 1.4 TDI jest udana. Zawieszenie zapewnia niezły kompromis pomiędzy prowadzeniem a komfortem, zaś układ kierowniczy okazuje się precyzyjny.

Z racji ogromnej popularności czeskiego "mieszczucha" łatwo wymienić jego typowe wady - najczęściej użytkownicy sygnalizują szybkie zużycie zawieszenia, różnego rodzaju defekty elektryki czy niedostatki w wykonaniu wnętrza. Pomijając przestarzałą jednostkę MPi, silniki Fabii trzeba uznać za niezawodne - dobry wizerunek jedynie nieznacznie psują przypadki "przeskoczenia" łańcucha rozrządu w silnikach 1.2 HTP oraz zamarzające odmy w pierwszych sztukach motoru 1.4 16V. Cieszą tanie jak barszcz części zamienne, martwi nienajlepsza sytuacja rynkowa - sporo aut jest "zajeżdżonych" i ma skrajnie ubogie wyposażenie.

Komentarze redakcji

Powagosław: Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita.
Luzacjusz: Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz.

Silniki Skoda Fabia

Skoda Fabia II - jaki silnik wybrać?

Ofertę otwiera trzycylindrowy motor 1.2l o mocy 60 lub 70KM. To jeden z tych, które dzielnie „pyrkoczą” pod maską, ale napędzanie samochodu wychodzi im tak sobie. Floty, miastowi – im się ta jednostka spodoba. Reszta niech weźmie coś mocniejszego. 1.4l o mocy 85KM bardziej nada się do zróżnicowanego użytkowania auta, ale przez to, że Fabia II jest dość ciężka, to też nie jeździ tak, jak moglibyście się spodziewać. Żeby wycisnąć z niej moc, trzeba trzymać wysokie obroty, ale to i tak nie zmienia faktu, że ten silnik to minimum godne wyboru. 1.6l o mocy 105KM jest za to idealny, choć dość drogi. Warto za niego jednak dopłacić, bo dynamika jest bardzo dobra, a wóz dalej dość oszczędny. Jednak dla naprawdę oszczędnych są diesle. 1.9TDI ma taką samą moc jak benzynowe 1.6l, czyli 105KM. Dynamika jest nieznacznie gorsza, a dźwięk dość dokuczliwy przy wyższych obrotach, ale i tak warto go kupić, jeśli myślicie o motorze wysokoprężnym. Auto napędza bardzo dobrze. Mniejszy 1.4TDI o mocach 70 i 80KM spodoba się oszczędniejszym. Palą niedużo, ale szczególnie ten słabszy na trasę jest trochę zbyt ospały.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Skoda Fabia

Skoda Fabia Monte Carlo - wspominając sportowe sukcesy
 
Nasz test Skoda Fabia Monte Carlo 1.2 TSI (105 KM)

Odbierając kluczyki do Skody Fabii Monte Carlo miałem duże oczekiwania - w końcu to edycja mająca na celu uhonorować sportowe sukcesy firmy z Mlada Boleslav. Odwoływanie się do nazwy jednego z najbardziej znanych rajdów na świecie oznacza naprawdę poważnie podejście do tematu. Czy miejskie auto zmieniło...

Czy warto kupić: używana Skoda Fabia II (od 2007)

Nowe Fabie sprzedają się na pniu. Przekonują klientów technologią Volkswagena, dobrze zestrojonym zawieszeniem oraz korzystnym stosunkiem ceny do jakości. Używane Fabie są także godne polecenia. Mimo dużej podaży modelu na rynku wtórnym, znalezienie wymarzonego egzemplarza może być jednak trudne.

Przegląd rynku nowych samochodów: tanie auta z LPG

Kupując tani samochód zależy nam na możliwie jak najniższych kosztach użytkowania. W najtańszych samochodach dostępnych na naszym rynku wykorzystywane są silniki bez turbodoładowana, które lepiej znoszą gaz niż skomplikowane jednostki napędowe ery downsizingu. Dziś przyglądamy się nowym samochodom zasilanym...

Wojna cenowa: Mini Cooper S vs Skoda Fabia RS

Przynajmniej 180 KM, niewielkie nadwozia, sztywne zawieszenia, kubełkowe fotele i... diametralnie różne charaktery. Wybór jest trudny. W grę wchodzi tańsze i bardziej praktyczne auto lub stylowy maluch ze świetnym zawieszeniem i kipiącym mocą silnikiem.

Lepsza niż myślisz - Skoda Fabia (1999-2007)

W ocenie wielu kierowców Skoda Fabia uchodzi za substytut Volkswagena Polo. To nieco krzywdząca opinia. Czas pokazał, że najmniejszy model z fabryk naszych południowych sąsiadów doskonale znosi trudy eksploatacji.

Przeczytaj pozostałe 18 artykułów o Skoda Fabia

Skoda Fabia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda FabiaautoWcentrum - społeczność Skoda Fabia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Fabia

Skoda Fabia Uprzejmy Wozik 64,51

Skoda Fabia 59,36

Skoda Fabia 77,90

Skoda Fabia Fabien 78,96

Skoda Fabia Turbo xD 56,78

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Fabia

lewandos 62,40

Tusia8510 82,69

klima883 70,34

Slawomirus44 88,03

elpolacco 56,42

mike86 63,00

ZadymeK 42,66

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Fabia

I po serwisie !!
I po serwisie !! Cześć Pisałem jaka przygoda mnie spotkała i już zdążyłem trochę ochłonąć po ty...
100 tys. km stuknęło
100 tys. km stuknęło Bry. :) Wczoraj, kiedy wracałem z roboty drogomierz Fabki pokazał pierwszą wa...
Naprawa przełącznika okien
Naprawa przełącznika okien Witam W moim nowym nabytku znalazłem małą usterkę. Mianowicie okno od strony ...
żarówka przyklejona do reflektora
żarówka przyklejona do reflektora dzisiaj zobaczyłem że nie świeci żarówka postojowa w przedniej lampie. żarówka s...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Fabia

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Skoda Fabia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Fabia

Skoda Fabia

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Skoda Fabia
 

Skoda Fabia najczęściej porównywane z:

Ford Fiesta
1.5 Duratorq TDCi (75 KM)
Ford Fiesta
1.0 (80 KM)
Opel Corsa
1.3 CDTI ECOTEC (95 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Swift 1,2 COMFORT Demonstracyjny Suzuki Swift 1,2 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 358 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 52 600 zł 42 900 zł
Zyskujesz: 9 700 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Skoda Fabia Hatchback 1.2 i HTP 12V

  • Średnia ocena
    na podstawie 33 opinii
  • 3,99
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Skoda Fabia Hatchback 1.2 i HTP 12V (70 KM)

NIGDY WIECEJ SKODY !!!!!!..DAŁEM SIE NAMÓWI ŻONIE I KUPILISMY TEN BUBEL ZA 42 .000 ZL , SILNIK BARDZO MULOWATY I PALI JAK ROZLEGULOWANY FIAT 125P , TRZESIE ,DUZE WIBRACJE , PEKL ROZRZAD A PO NAPRAWIE ZATARL SIE NA 3 CYL. ......SŁABY SERWIS KTÓRY OPÓZNIA NAPRAWY -ROZRZĄD PEKŁ Z WINY KLIENTA Z POWODU OSTREJ JAZDY !!!!!!!.......JEZDZILEM 8 LAT MAZDA 323 I NAWET W 10% NIE MIALEM TYLU PROBLEMÓW CO Z NOWA SKODĄ..........NIE POLECAM

dodał: Adrian S.
Skoda Fabia Hatchback 1.2 i HTP 12V (70 KM)

to moje sluzbowe auto lecz niestety autko ma kilka słabych stron ,przez pierwsze 20 tys 6 razy w serwise , silnik 1.2 dobry chyba tylko dla emeryta na ryby , wnetrze i plastiki dziwnie pachną ,

dodał: prporis
Skoda Fabia Hatchback 1.2 i HTP 12V (70 KM)

samochód nie dla mnie, do miasta może tak, ale nie na długie trasy się nie nadaje

dodał: bryko

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Skoda Fabia

Skoda Fabia - galeria redakcyjna Skoda Fabia I Sedan Skoda Fabia 2007 Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia Combi 1.4  15.09.2005 - galeria redakcyjna Skoda Fabia 1.2 HTP 60 KM - galeria redakcyjna Skoda Fabia I Hatchback - galeria społeczności Skoda Fabia I RS Skoda Fabia Combi 1.4  07.09.2005 - galeria redakcyjna Skoda Fabia RS 2010
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Fabia

  • 1.
  • 2,00 Skoda Fabia II 1.4 i 16V (85KM) 2007r.
    dodał: DiDi, 05.04.2012

    Mam dwie fabie. Ten sam rocznik, te samy instalacje, ten sam przebieg, te same silniki. Jedna działa prawie OK w drugie gaz szaleje i nie wiadomo o co chodzi. Gaśnie na biegu jałowym, albo gaśnie i przeskakuje na benzynę. Po zgaśnięciu czasami w ogóle nie chce odpalić. Ostatnio na prawie pełnym baku gazu piszczy że brak gazu i przeskakuje na paliwo. Wymieniłem świece na irydowe, u gazownika jest co najmniej 2 razy w miesiącu, po podpięciu komputera wszystko jest OK. Po odłączeniu głupieje. Druga fabie prawie bez problemów. Natomiast obie mają sporą utratę mocy na niskich obrotach, po przełączeniu na gaz duszą się i gasną. Dopiero przy przełączeniu na gaz w granicach 50*C duszenie ustępuje i da się jechać. Po podpięciu instalacji gazowej do ODBII, brak komunikacji przez złącze diagnostyczne (Uniwersalny MemoScan), łączy się tylko VCDS Lite (interface Viaken) i to po kilku próbach. Spalanie na mieście w okolicach 12L gazu/100km, benzyna ok 8L na mieście. Po prostu TRAGEDIA z tym GAZEM - nie polecam NIKOMU TEJ INSTALACJI. Teraz chyba kupię sobie diesela.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: krzysad, 16.03.2010

    Instalacja zamontowana przez Salon Skody kiedy to dopiero zaczynali z instalacjami LPG. Czyli fizycznie instalowała to firma zza miedzy :) Ale sama instalacja w sobie i jej praca nie może otrzymać żadnej negatywnej uwagi. Benzyna nigdy poniżej połowy baku, wszystko automatycznie zarządzane przez komputer (żadnych ekstra przebiegów na benzynie poza rozruchem i czasami dojazdami z braku gazu). Z uwagi na znaczny przebieg jestem przekonany do takiego rozwiązania i kolejne auto również wyposażone będzie w tą instalację. W przeciągu tego czasu (175k km) 2 razy w serwisie z uwagi na 1) awarię czujnika temperatury (nie przełączał się na gaz) 2) błąd komputera. Oba zdarzenia naprawione od ręki w serwisie na gwarancji.

  • 3.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (101KM) 2006r.
    dodał: Mariusz, 27.01.2014

    Jestem zadowolony z tej instalacji. Zużycie gazu porównywalne z benzyną t.j ok. 9l. Tankując gaz w Niemczech zużycie spadło do 7,5 l / trasa /. Tak, więc wszystko zależy od jakości gazu. Podczas eksploatacji / 85000 km./ 2 razy czyściłem wtryskiwacze w wannie ultradźwiękowej z podanym impulsem na wtryskiwacz . Poza tym zero kłopotów. Dbając o wymianę filtrów na czas , dobry gaz oraz gdy się tym zajmuje odpowiedni montażysta -diagnosta , można być naprawdę zadowolony z eksploatacji samochodu na LPG. Pozdrawiam Radwanice.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2006r.
    dodał: ludger, 26.01.2012

    Instalacja montowana w zakładzie x w Warszawie, auto przez miesiąc gasło na luzie, Panowie mechanicy rozkładali ręce, aż dzięki infolinii KME dostałem namiar na zakład: Auto-Dakar na ul. Lisiej w Warszawie. Wystarczyło 1,5 godz.,diagnoza: złe wtryskiwacze, nieprawidłowe odwierty w kolektorze, zła konfiguracja komputera - chłopak z Lisiej wszystko poprawił. Od poprawki minął rok, auto śmiga bez problemu, żadnego gaśnięcia. Polecam ten warsztat i instalację KME z czystym sumieniem. Pozdrawiam

  • 5.
  • 5,00 Skoda Fabia I 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: artur, 27.09.2011

    Walczyłem z sobą 3 lata przecież gaz jest dobry w zapalniczkach. Jednak stało się i założyłem sekwencje lovato smart. Spalanie trasa 110-130km/h 7 litrów, miejski cykl warszawa i okolice 8,2. Różnicy w pracy silnika nie stwierdziłem co do spadku mocy dla mnie niezauważalny. Instalacja pracuje bezproblemowo. Dla niezdecydowanych zakładajcie dobrą sekwencje u sprawdzonego mechaniora i za paliwko płacicie połowe. Opłaca się. Polecam ARS Nadarzyn tam zakładałem gaz i jest ok.

  • 6.
  • 4,75 Skoda Fabia I 1.4 (60KM) 2001r.
    dodał: kamil, 23.02.2013

    Długo się zastanawiałem 3tygodnie temu założyłem w Inowrocławiu instalację KME NEVO 4-GENERACJI wtryskiwacze pojedyńcze MATRIX HS.Moja fabka chodzi zajebiście instalacja super,zero różnicy między paliwem a gazem auto poprostu płynie,no i co najważniejsze na 25litrach zrobiłem w cyklu mieszanym połowa na trasie połowa na mieście 304kilasy czyli niezle.Pozdrawiam benzynowców i zyczę jak ja uśmiechu przy kasie na stacji.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Fabia

Skoda Fabia

1 098 komentarzy

587 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artur I~Artur I

Do ~jacca:
Nie każda wersja ma żarówki w czerwonych odblaskach w drzwiach. Oświetlenie wew. ma 3 pozycje jak w każdym aucie, więc nie wiem co ci nie działa.
Przy 2tyś obrotów SDI jak wrzucisz wyższy bieg to będzie 1,5tyś, więc to chyba logiczne że może szarpać.

~jacca~jacca

w jakim momencie przełączać biegi bo ja to robię jak jest około 2000 tyś ale po przerzuceniu szarpie to chyba za szybko przerzucam???

~jacca~jacca

skoda fabia kombi 1.9 sdi 2004r

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
30 218
Przejechany dystans
19 475 326 km
Zatankowanego paliwa
989 758 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 234
Wydanych pieniędzy
1 154 557 zł
Średnie wydatki na auto
1 152 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
7 043
Wydanych pieniędzy
2 013 952 zł
Średnie wydatki na auto
2 010 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 002)

Testy zderzeniowe Skoda Fabia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Fabia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Fabia

Skoda Fabia
2007

Skoda Fabia 1.4 Classic

Skoda Fabia
2000

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Fabia Hatchback 1.2 i HTP 12V

Na podstawie 41 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: elpolacco, dodano: 06.05.2013 00:35

Mam zainstalowaną fabryczną instalacje Landi Renzo i nie ma problemów. Kupiłem auto już założoną instalacją LPG i cieszę się małym spalaniem gazu. Wynik był dla mnie wielkim zaskoczeniem. Spokojnie mieszczę się w 7l jedząc wiejskim droga bądź też takimi przez tereny zabudowane. Średnia prędkość poruszania się od 90-110km/h. Nie wierzyłem w to co mówił poprzedni właściciel o 8l lpg w cyklu mieszanym, ale okazuje się, że nie była to żadna bujda. Przy obecnej cenie LPG koszt 100km to ok 18zł. Dlatego polecam zakup 4 cylindorwego silnika 1.4 16v, a nie 1.2 http!

pełny raport Skoda Hatchback 1.4 i 16V

autor: Dawciu, dodano: 18.06.2013 10:10

Nie pije jak słoń przy wodopoju na sawannie w czasie suszy, ale też nie jest benzynowym abstynentem. We Wrocławiu podczas godzin szczytu spalanie potrafi trochę podskoczyć, ale podczas wycieczki do Hamburga udało mi się zejść do 6,2 L/100km, czym byłem mile zaskoczony. Głównym powodem tak oszczędnego spalania był pewnie fakt, że przez wypalone a tym samym dość głośne tłumiki rzadko kiedy przekraczałem 120 km/h, ponieważ przy większych prędkościach we wnętrzu samochodu było już po prostu za głośno. Szkoda tylko, że nie ma LPG, wtedy koszt przejechania 100 km mógłby spaść jeszcze o połowę... W dwunastoletnim samochodzie kupionym na początku tego roku montaż instalacji LPG jest już jednak średnio opłacalny. Ogólnie jestem jednak zadowolony, przy świadomej ekonomicznej jeździe można pojeździć tym autkiem dość oszczędnie :)

pełny raport Skoda Hatchback 1.4

autor: himen30@wp.pl, dodano: 16.01.2014 07:21

Na poczatku palił duzo do 3 tys kilometrów około 7litr benz.. pozniej załozyłem gaz ale nie w serwisie bo maja gorszej generacji i dodatkowo pobiera paliwo w czasie jazdy , wiec załozyłem gaz z wyzszej półki niz w salonie kubox hana stag 300 , obecnie pali mi około 6 litrów gazu przy spokojnej jezdzie do 105 na godz trasa . autko polecam mam klime , esp .el. szyby . c. zamek ,komputer , pakiet oswietlenia czujniki cofania i to wszystko za 30.500zł i NÓWKA wiem ze ktos powie ze to szrut , ale kup sobie audi albo passata z silnikiem 2.0 tdi to zobaczysz jak na dzień dobry dwumas ,pompowtryski ,i elektronika , GŁOWICA ITP. a wiec polecam nówki . nastepne bedzie rapid 1.2 mpi z gazem i z bagaznikiem 550litrów polecam proste silniki bezynowe lub starego typu diesle 1600 vw 1900 vw 1900sdi opel astra 1700d opel corsa 1500d bmw 324 desel mercedes 2000 desel . nowe diesle juz z nimi koniec ELEKTRONIKA ICH WYKONCZYŁA . POZDRAWIAM

pełny raport Skoda Hatchback Facelifting 1.2 HTP
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Skoda Fabia Hatchback 1.2 i HTP 12V

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Fabia Hatchback 1.2 i HTP 12V

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Skoda Fabia I

Następczyni popularnej Felicji zyskała nowy atrakcyjniejszy moim zdaniem wygląd. Kształty są bardziej unowocześnione, zmieniono przednie lampy nie ma już szklanych kloszy jak w Felicji, zastąpiły je nowocześniejsze wykonane z tworzywa sztucznego elementy. Wnętrze zyskało nowy wygląd, stało się po prostu...

Zobacz dane techniczne Skoda Fabia II Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Fabia, oglądali także