Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Audi 80/RS2/S2

Model należący do segmentu D (klasa średnia) produkowany w latach 1972-1996. Poprzednikiem Audi 80 była tak zwana seria F103. Jeden z jej modeli opatrzono liczbą 80 (produkowany od 1966 do 1969 r.), który bywa błędnie uważany za pierwszą generację Audi 80. Od swojego właściwego debiutu w roku 1972 przez 24 kolejne lata auto było dużym sukcesem rynkowym, sprzedano je w liczbie blisko 5 milionów egzemplarzy. Powstały cztery generacje modelu. W 1973 roku Audi 80 B1 (1972-78) zdobyło nagrodę dla Europejskiego Samochodu Roku. W 1994 roku Audi 80 zostało zastąpione przez Audi A4.

Generacje Audi 80

  • Wybierz generację: Audi 80 B4 (1990 - 2000)
    Audi 80 B4

    Audi 80 B4

    Czwarta i ostatnia zarazem generacja Audi 80 (symbol 8C, auto potocznie nazywano B4) została zaprezentowana w 1992 roku. Wraz z jej debiutem, zaprzestano stosowania nazwy Audi 90 dla lepiej wyposażonych wersji 80-tki. B4 był pierwszym modelem w historii...

    więcej o Audi 80 B4

  • Wybierz generację: Audi 80 B3 (1986 - 1996)
    Audi 80 B3

    Audi 80 B3

    Produkcja trzeciej generacji modelu (symbol B3) rozpoczęła się w 1986 roku. Auto otrzymało zupełnie nowy, aerodynamiczny wygląd. Zwiększyły się również jego rozmiary, zaś nadwozie zostało galwanicznie zabezpieczone przed korozją. W 1987 roku zaprezentowano...

    więcej o Audi 80 B3

  • Wybierz generację: Audi 80 B2 (1978 - 1988)
    Audi 80 B2

    Audi 80 B2

    Druga generacja modelu (symbol B2) debiutowała w 1978 roku (w Ameryce Pn pojawiła się rok później pod nazwą Audi 4000). W porównaniu do swojego poprzednika, auto miało znacznie nowocześniejszą sylwetkę z modnymi wówczas kanciastymi kształtami. Projektantem...

    więcej o Audi 80 B2

  • Wybierz generację: Audi 80 B1 (1972 - 1978)
    Audi 80 B1

Publikacje o Audi 80

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

TOP 10 | Youngtimery do jazdy na co dzień

Dziś stawiamy sobie pytanie: jaki samochód z dawnych lat można kupić i jeździć nim codziennie w sezonie wiosenno-jesiennym. Odpuszczamy ekskluzywne klasyki, których szkoda do codziennej eksploatacji na naszych drogach i szukamy czegoś z charakterem, nie rujnującego domowego budżetu, a przy tym ciekawego....

Audi 80 B3 - jak wino

"Beczka", "jajo". Niezbyt trafiony, a już na pewno niezbyt czarujący przydomek dla auta. Bynajmniej dobrze się nie kojarzy, a to stosunkowo dziwne w przypadku "tej" konstrukcji. Bo jakby nie patrzeć, Audi 80 w odmianie B3, bo o tym aucie mowa, to samochód nadal elegancki...

Opis techniczny Audi 80

Model Audi 80 prezentowany na zdjęciach to ostatni model serii osiemdziesiątek. Jest to auto bardzo popularne po dziś dzień pomimo zaawansowanego wieku można powiedzieć, że 80-tka była dla Audi tym czym jest dla Volkswagena model Golf czyli tzw. model flagowy.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi 80

Społeczność kierowców Audi 80autoWcentrum - społeczność Audi 80

najwyższe oktanyAuta - Audi 80

Audi 80 rakieta 76,91

Audi 80 Babka 71,84

Audi 80 70,92

Audi 80 68,23

Audi 80 Coupe 77,78

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi 80

Bandites 30,75

mamut1044 33,63

alvaro7 90,15

Eric_ 47,46

olo_999 62,72

marecki07 63,82

krzysiekg65 30,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi 80

MOJA PIĘKNA AUDICZKA!!
MOJA PIĘKNA AUDICZKA!! No i są dowody zbrodni na pięknej audiczce:(( Teraz trzeba się wziąć do roboty....
i znowu kapeć:/
i znowu kapeć:/ Witam wszystkich! wczoraj postanowiłem szybciej się urwać się z pracy i jechać n...
Nowa sesja 2013
Nowa sesja 2013 Sesja 2013 ;) trochę odświeżony temat :)...
usuwanie usterki cd
usuwanie usterki cd Podczas usuwania usterki tzn wymiany spalonej kostki stacyjki okazało się że usz...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi 80

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi 80
 

Najpopularniejsza wersja Audi 80

Audi 80

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi 80
 

Audi 80 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 12 000 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 228 326 zł 194 000 zł
Zyskujesz: 34 326 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 Premium Demonstracyjny Infiniti Q50 Premium
Rocznik: 2013. Przebieg: 11 500 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 169 900 zł
Zyskujesz: 47 490 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi 80

Audi 80
1.9 diesel 90 KM
1993
6 900 PLN
Audi 80
1.9 diesel 90 KM
1992
4 200 PLN
Audi 80
1.9 diesel 90 KM
330 000 km, 1994
4 599 PLN
Audi 80
1.9 diesel 75 KM
1993
2 700 PLN

Ocena auta Audi 80/RS2/S2

  • Średnia ocena
    na podstawie 1807 opinii
  • 4,23
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Audi 80 Sedan 1.8 E (112 KM)

Moje autko to B3 z 1988 roku. Kupilem je za 500 euro (2 tys zl) i jestem bardzo zadowolony. W zamian za marne pieniadze dostalem naprawde swietna fure, z dosc mocnym, a jednoczesnie oszczednym silnikiem. Do tego bardzo komfortowo w srodku, miejsca nie brakuje ani z przodu, ani z tylu. Skrzynia biegow swietna, bardzo krotkie przelozenia. Ergonomia to czysta rewelacja. Wszystko jest tam, gdzie byc powinno, a schowkow i poleczek cale mnostwo (za polke pod kierownica ktos powinien dostac nobla). Awarii praktycznie brak. Czasem zdazy sie jakas pierdolka, ale auto ma swoje lata, wiec nie ma sie co dziwic. Czesci za to sa tanie jak barszcz. Przyklad? Wymienilem ostatnio swiece + wszystkie filtry + rozrzad + 2 elementy zawieszenia. Zaplacilem 230 zl. Prawda, ze tanio jak barszcz? A co z minusami? Po pierwsze i najwazniejsze brak wspomagania. Przyzwyczailem sie do lekko chodzacej kierownicy i teraz mam przerabane. Radze szukac egzemplarza ze wspomaganiem. Po drugie regulacja lusterek na podlokietniku...

dodał: n o o k i e
Audi 80 Sedan 1.6 (85 KM)

A ja mam Audi 80 1600 83r. to juz moje trzecie Pierwsze mialem z 81 roku, drugie kupilem na cześći bylo sprawne ale miało przebite numery a trzecie z 83 i mam go do tej pory.Co do awaryjności to jest jak w kazdym samochodzie tylko że przy tej marce nawet jak coś sie zaczyna pieprzyć to i tak pojedzie dalej!!! Utrapieniem przy ostrej jezdzie jest czesta wymiana lożysk przód co rok klocków co 5 misiecy max polecam ate i tarcze i klocki do bębnów można praktycznie nie zaglądać co najwyzej co 2 lata można popatrzeć ile jeszcze mozna na nich przejechac ,strasznie miękkie zawieszenie amory wymieniam co 1,5 roku mam tą Audiczke już 2,5 roku a zrobilem nią 85.0000 Rok już jest na gazie.Co do gazu to co 3 miechy trzeba robic zawory co do zimy i benzyny to częste problemy ze saniem automatycznym ale nawet bez tego można sie obejsć w zime moja pali nawet przy minus na gazie 18 bez żadnego problemu a ma gaznik dwugardzielowy z 1,8!!! na benzynie ma kopa ze pasaty nowe odpadają ale na gazie kapa...

dodał: Robert :) E-mail:Maciek__22poczta@interia.pl
Audi 80 Sedan 2.0 E 16V (137 KM)

W ogólnym podsumowaniu od roku 2000 przejechałem tym autem ok. 80 tyś km. bez żadnych przykrych zdarzeń (w tym 52 tyś na LPG). W tym okresie naprawy związane były głównie z wymianą świec i elementów zapłonowych, zawieszeniem oraz wymianą uszczelnień popychaczy hydraulicznych. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z odpalaniem zimnego silnika (większe na benzynie niż LPG) tzn. zapali od pierwszego razu lecz po chwili spadają obroty i gaśnie i tak potrafi kilka razy się powtórzyć zanim wskoczy na właściwe obroty obroty. Wydaje mi się, że związane to jest z brakiem ciśnienia w układzie. Żaden warsztat w okolicy nie potrafi dokładnie zlokalozować przyczyny tej usterki - łącznie z serwisem VW/Audi, najczęściej wskazują na uszkodzenie sterownika wtrysku - którego niemogę nigdzie dostać (używanego oczywiście). Przy lekkim wciśnięciu gazu przy odpalaniu zaskakuje od razu, trzeba tylko przytrzymać jakieś dziesięć sekund pedał do czasu unormowania sie obrotów. Dopóki nie znajdzie się ktoś kto usunie tą usterkę...

dodał: marekzyo@wp.pl
Audi 80 Sedan 1.9 (113 KM)

Audi 80 18 E 113 km jest naprawde bardzo dobrym samochodem jak sie dbo o nie to służyć będzie bardzo długo. Blacha ocynowana z dwóch stron jezeli auto nie było rozbite tak jak te które posiadam to z korozją nie mamy doczynienia. osiągi są do pozazdroszczenia na dzień dzisjejszy 100 km/h około 10 sek przy normalnym przyśpieszaniu a nie sportowym . od 120 do 160 km/h na piątym biegu dosłownie moment . Najszybcjej z jaką prędkością jechałem to 200 km/h i miałem gaz pod nogą (tutaj byłem zaskoczony) . Jezdziłem wcześniej takim samym audikiem tylko z gaznikiem 18S i nie ma czego porównywać na 3 biegu przy 80 km/h dusi się i osiągnięcie 160 km/h zajmuje sporo czasu podczas gdy 18E rozpędza się do 130 km/h na trzecim biegu - super się wyprzedza. Sylwetka mimo wieku po umyciu ma swój wdzięk dobra blacha i lakier. Ten samochód jest poprostu super. Może tak na Żeraniu sciągnąć ten model i produkować jest sprawdzony i byłby nie drogi ze względu na lata modelu?????

dodał: Maciei Gawryś
Audi 80 Sedan 1.8 S (90 KM)

Polecam auta typu Audi a szczególnie eksploatawane na zachód od Odry ;-) Są zadbane i dobrze wyposażone. Jak bede zmieniał to bede miał dylemat co wybrać. Jak sie jezdzi autem z ABSem, elektryką szyby lusterka ogrzewanie i środek wyłożony dobrymi jakościowo materiałami to sie chce zmienic na coś lepszego. A pokażcie mi nowe auto za około 35 tys zł z takimi dodatkammi ? Mnie auto wyszło 12 tys z wszystkim i następne jakie bede szukał to bedzie musiało być 2 razy lepsze od tego co mam teraz tak ze sadze ze nie pójde do dilera po nowe tylko odwiedze jakiegos krzeżaka za Odrą i kupie tam ;-)Jezeli chodzi o karoserie to 14 alt i nic nie rdzewieje, no mozna gdzies tam znaleźć rdze przy mocowaniu wahaczy itp (ale to ogniska korozji po wytartym lakierze) poza tym zabezpieczona jest karoseria dobrze bo jest ocynkowana

dodał: posiadacz Audi 80 w dobrym, stanie
  • Zalety
  • + skrzynia biegów
  • + jakość/cena
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Opinie o instalacji LPG

Audi 80

  • 1.
  • 5,00 Audi 80 B4 2.0 (90KM) 1993r.
    dodał: Oli - Gdynia, 27.03.2012

    To auto jest stworzone do gazu ! Pali więcej niż auta z sekwencyjną instalacją ale to monowtrysk i nie da rady nic innego tu zamontować. Za to odwdzięcza się kompletnie bezawaryjną, równą pracą. Żona ma ciężką nogę i na obwodnicy trójmiejskiej lata po 190. Odpalam na benzynie, przełączam na gaz jak ma min 50 st. C, na gazie odpalam tylko gdy silnik jest ciepły. Pilnuję wymiany filtra gazu i powietrza, tankuję tylko na markowych stacjach ( Orlen, Lotos, Lukoil, BP ). Zaniedbanie tych czynności skutkuje zwiększonym spalaniem. Olej Castrol Magnatec 10W/40. Auto często eksploatowane w pośpiechu z ciężką nogą i spalanie jest w granicach 10 - 12,5 ltr LPG. Jeśli chodzi o serwis instalacji to polecam Auto Atut w Gdyni na ul. Wrocławskiej - od lat tam jeżdżę i nigdy nie miałem problemów w przeciwieństwie do znajomych jeżdżących do tanich warsztatów poza 3city. Grunt to wiedza i lata praktyki. Ostatnio wymieniali mi króćce od cieczy w reduktorze z plastikowych na alu bo skruszały :-( Szybko, sprawnie i solidnie !

  • 2.
  • 4,25 Audi 80 B3 1.6 (75KM) 1990r.
    dodał: tofik 533, 29.05.2010

    3 razy bylem w warsztacie na lubartowskiej wlublinie nie naprawiono usterki tylko wymianafiltra kierownik nieuprzejmy pracownik podpowiadal mu zeby sprawdzic przelacznik ale on chchcial lutowac koncowki izeby zostawic auto w warsztacie na pierwsza wizyte czekalem 3 dni i nic nie zrobiono przy wymianie filtra uszkodzono oring uciekal gaz zapomniano ze po winno byc sprawdzonetesterem gdy mnie scholowano do innego warsztatu zdiagnozowanie usterki trwalo 2 minuty koszt przelacznika 8 zl analubartowskiej zaplacilem70 iniewiadomomo ile by mi jeszcze naliczono odradzam korzystanie z uslug tej dt.gas ul. lubartowska lublin nawet nie stac ich na identyfikatory imienny bo czy to kierownik czy psudo kto to wie w zgloszeniu jest moj telefon moze prezes tej firmy przeprosi

  • 3.
  • 4,25 Audi 80 B4 2.0 (90KM) 1992r.
    dodał: CONCORDES, 26.08.2011

    Audi 80 z silnikiem 2.0 ABT z gazem spisuje się bardzo dobrze. Na gazie tym autem jeżdżę już ponad 5 lat i nie było żadnych najmniejszych kłopotów z instalacją. Jedynym dodatkowym wydatkiem eksploatacyjnym jest wymiana filtra gazu za kilkanaście złotych co kilkadziesiąt tys KM. Po trzech latach eksploatacji wymieniłem membrany w reduktorze za 50 zł (w sumie nie było to potrzebne bo gumy były w dobrym stanie). Silnik z jednopunktowym wtryskiem dlatego wystarczająca jest instalacja II generacji. Silnik odpala na gazie nawet przy -25 stopniach Celsjusza (wiadomo, że nie jest to wskazane ze względu na zimny reduktor) w lecie cały czas odpalam na gazie. Osobiście uważam, że dla tego silnika nie ma nic lepszego i oszczędniejszego niż instalacja LPG.

  • 4.
  • 5,00 Audi 80 B4 2.0 E (115KM) 1994r.
    dodał: Monkahead, 12.04.2011

    Audi 80 B4 2.0E ABK 115KM, 1994 r. zagazowalem je w lipcu 2009 roku przy przebiegu 175 000km. Aktualnie przejechane mam 225 000km (kwiecien 2011). Instalacja STAG 300, wtryskiwacze MATRIX HD344, reduktor SCORPION MINI. Auto sprawuje sie idealnie, nie mialem zadnych problemow. Pali 10L/100km lato/zima nie ma roznicy co do pory roku. Jazda na gazie jest nieodczuwalna, zadnej roznicy w spadku mocy. Generalnie stare silniki 8v sa idealne do zagazowania i mozna nimi jezdzic do zajechania silnika. Poprzednim autem zrobilem na gazie 100 000km i jak je sprzedawalem wszystko bylo tip-top. Generalnie POLECAM LPG w silniku ABK. Jedyne na co nalezy zwrocic uwage, to szybkie wtryskiwacze gazowe, poniewaz silnik jest oryginalnie na tzw. 'Full Grupie'.

  • 5.
  • 5,00 Audi 80 B3 2.0 quattro (115KM) 1991r.
    dodał: adam, 17.11.2008

    silnik pracuje super mam zalozona najprostrza instalacje gazowa reduktor tomasetto wielozawor brc uruchamiam na benzynie i jade do osiagniecia przez silnik 40 stopni dodaje gazu i przy 22oo obrotach przelacza sie automatycznie na gaz nigdy nie odpalam na gazie nawet jak jest ciely i dlatego nie mam klopotow z wachaniami obrotow dolewam do silnika 1 l oleju na 10000 km castrol gtx magnatec 10w40 zadnych problemow w trasie pali ok 9l po miescie ok 12l nie jezdze wolno wmoim przypadku nie ma roznicy miedzy benzyna a gazem przyspieszenie jest porownywalne pozdrawiam audi80 b3 115km

  • 6.
  • 2,00 Audi 80 B3 1.6 (75KM) 1990r.
    dodał: Karol Mieczyński, 30.06.2010

    1. Problem z regulacją w siedzibie firmy(wyregulowalem gdzie indziej) 2. Bardzo słabe połączenia gumowe PB(do zaworu),LPG i wody.Wszystkie pekaly. Pierwszy Pb zalewajac silnik benzyna pekl po 8 miesiacach co grozilo pozarem. 3. Zamontowanie butli na piance i jedna srubą(problem z przeglądem pomijam fakt marnego bezpieczeństwa). 4. Mikser niedopasowany, został rozwiercony podczas instalacji co powodowało branie lewego powietrza. Z plusów cena ok 1000zł.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi 80

Audi 80

750 komentarzy

493 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Romek~Romek

Do ~JUREK:
Witam. Miałem podobnie w swoim 2.6 V6 okazało się że winne były czujniki (położenia wału i wałka rozrządu)

~JUREK~JUREK

mam problem z odpaleniem samochodu po zgaszeniu jak postoj dwie godziny to odpala jak znów zgasze to nie zapala mam audi 80B4V6

~Zasrany~Zasrany

Do ~do durnia:
Podzielam opinię. W obecnych czasach wszystkie audi 80 b4 pochodzą najczęściej ze złomowisk niemieckich czy belgijskich, w których jeździli otyli i przepoceni Helmudy.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
23 350
Przejechany dystans
20 080 411 km
Zatankowanego paliwa
817 405 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 357
Wydanych pieniędzy
1 854 834 zł
Średnie wydatki na auto
1 532 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 669
Wydanych pieniędzy
4 740 013 zł
Średnie wydatki na auto
3 914 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 211)

Zużycie paliwa Audi 80/RS2/S2

Na podstawie 1868 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: staslawski@o2.p, dodano: 31.07.2012 21:21

Witam Moje audi 80 2,0e 115KM spala w cyklu mieszanym na sekwencyjnej instalacji gazowej 10,3-10,7l LPG/100km. Czy samochód pracuje na LPG czy benzynie to nie odczuwam żadnej różnicy w mocy. Powyżej 3tyś obrotów znacznie nabiera mocy chociaż i przy niskich obrotach też jest dość elastyczny. Dzięki dość krótkiej skrzyni na 5tce można wyprzedzać. Styl jazdy (agresywny, spokojny) praktycznie nie powoduje żadnych różnic w spalaniu samochodu(mowa o cyklu mieszanym). Jestem zadowolony z tego silnika

pełny raport Audi Sedan 2.0 E

autor: Artur, dodano: 18.04.2009 13:41

To już moje drugie Audi 80. Wcześniej było 2.0 na monowtrysku i paliło nie dużo mniej a dynamika całkiem inna. Testowałem i 95oktanów i 98 i wydaje mi się że na 98 lepiej zbiera się do odcięcia (a często tak cisnę na 1 i 2, jak stoje pierwszy na światłach to zawsze) Minimalne spalanie na trasie ponad 500km z jazdą w przedziale 110-130 w małym ruchu, ale wyprzedzanie bez ograniczeń, czasem z redukcją. Maksymalne spalanie zanotowane w mieście (Warszawa) przy dynamicznej jeździe ale na odcinkach minimum 25km więc silnik zagrzany. Raz zdarzyło się 15/100 ale na lipnej waszce (test taniej stacji, który się nie opłacił)

pełny raport Audi Sedan 2.8 E

autor: w3d, dodano: 29.08.2011 20:11

dojeżdżam do miasta 10 km, średni cykl 5,5 litra. do 6 max palił (latem). tylko wężyki paliwowe się coś pękały przy silniku czuć było ropę w kabinie, trzeba było tą klapę zdejmować i wymieniać. Może przez to później był czarny dym, jak mi stary wymienił pęknięty wężyk paliwowy na jakiś gumowy wężyk od wina. Jak ten wężyk był dobry to paliwo wogóle jakby w miejscu stał wskaźnik można było bardzo długo jechać po zalaniu połowy baku, nic się nie obniżało.

pełny raport Audi Sedan 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Audi 80/RS2/S2

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi 80/RS2/S2

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Audi 80

Model Audi 80 prezentowany na zdjęciach to ostatni model serii osiemdziesiątek. Jest to auto bardzo popularne po dziś dzień pomimo zaawansowanego wieku można powiedzieć, że 80-tka była dla Audi tym czym jest dla Volkswagena model Golf czyli tzw. model flagowy.

Zobacz dane techniczne Audi 80

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi 80, oglądali także