Szukaj

Zużycie paliwa Chevrolet Spark – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Chevrolet Spark

8,2
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Najczęściej jeżdżę w mieście czasem wyjeżdżając poza miasto na trasy do 50km w jedną stronę. Wtedy spala średnio 8,5l. Najwięcej wyszło mi jak 45km korka przejechałem w 3,5h, spalił wtedy 11,5l. Ostatnio miałem okazję jechać trasą 200km w jedną stronę. Jechałem na prawdę spokojnie, bez jakiejś zmiany biegów przy 5tys. obrotów, nie było korków ani niczego tego typu. Spalił mi 7,5l. Żeby zejść do 6l podawanych mi przez sprzedawcę przed zakupem trzeba by chyba jechać całą trasę 50km/h na piątym biegu. I to najlepiej jadąc cały czas z górki. Tak czy inaczej 100km jazdy kosztuje mnie około 20 złotych także jest to bardzo dobry wynik.
6,5
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
OBIEKTYWNIE, do firmy przyszły 4 chevy SPARKY, wszystkie ten sam model i silnik, auto jest BARDZO SŁABE, w cztery osoby ledwo się toczy, wiec patrząc obiektywnie samochód trzeba gnieść aby jechał, właściwie toczył się coraz szybciej. Samochód w mieście spala około 7,5-8,0 litów na 100km, przy czym 8 spalił jak spadły śniegi, najmniej spalił 7,4 litra na 100km jazdy tylko po mieście, nadmieniam iż wszystkie 4 są użytkowane w mieście i wszystkie spalają mniej więcej tyle samo czyli około 7,5 l na 100km.
6,6
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Auto można traktować jako sposób dotarcia z punktu A do punktu B. Nie ma szans na dynamiczną szybką jazdę bez kosmicznego spalania, a poza tym szybka jazda tym autem nie dostarcza przyjemności. Tylko jazda między 2-3 tys obrotów pozwala na akceptowalny poziom spalania.
8,0
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet spark z 2013 roku z fabryczną lpg. Nie ma znaczenia jaki sposób jazdy się wybierze w mieście i na autostradzie spalanie wynosi około 8 litrów. Przy długiej jeździe przy 70 km spadło wreszcie do 6,5. Po zamontowaniu poprzeczek pod box dachowy spalanie wzrosło do 9 litrów, a boxu do 10... masakra. Poza tym przyjemny samochód nawet na dalekie wyjazdy...
5,5
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
40tys i tylko żarówki wymieniam. Silniczek jak na małe auto przystało zużyciem nie zabija, ale widzę, że są bardziej ekonomiczne konstrukcje. Ubezpieczenie z AC i NW 900zł. Cool. Przegląd duży ostatnio płaciłem 600zł. Tragedii nie ma.
7,2
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Auto strasznie zamula... Tylko i wyłącznie wysokie obroty pozwalają na wygodną jazdę. Opony jak kółka od roweru nie zapewniają przyczepności. Autostrada ? Masakra. max 120km/h inaczej spalanie powyżej 9l. To auto to porażka.
Dziennik kosztów dla Chevrolet Spark
Średni koszt przejechania 100 km
49,50 zł
7,0
l/100km
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
6,8
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Auto mam od nowości, przebieg ok. 30tys. Docierałem zimą, spalanie ok. 7.5l, po zimie spadło do 6,7. Auto garażowane jeździ na trasie 2x40 i 2x60 km dziennie w trasie, nie znalazłem sposobu na zmniejszenie spalania (ecodriving)
6,0
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Jeśli o spalanie w trasie to pełny zbiornik wystarcza na około 600 km przy oszczędnej jeździe (do 100 km/h). W mieście już tak kolorowo nie jest gdyż auto w czasie normalniej jazdy potrafi do 8 l/100 pociągnąć. Nie mnie takie spalanie nie jest jakoś specjalnie duże biorac pod uwagę jego zalety.
6,7
Chevrolet Spark I
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Świetne autko do jazdy po mieście choć w trasie też doskonale daje sobie radę. Można nim naprawdę dynamicznie pojechać do prędkości wystarczających na miejskich ulicach, niestety płaci się za to spalaniem w okolicach 7-8 litrów. Szybko jednak odwdzięcza się gdy szukamy miejsca do zaparkowania ;)
6,2
Chevrolet Spark II
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Auto użytkowane ponad rok i mimo, że jest małe spalanie nie zachwyca - duża (jak na małe auto) masa własna powoduje obniżenie osiągów i zwiększenie spalania. Sparka jednak można polecić ze względu na niską cenę, dobre wyposażenie i całkiem niezłe wnętrze - jednak zdecydowanie wersję z silnikiem 1.2, który będzie dynamiczniejszy a spalanie pozostanie na tym samym poziomie. Po około 19tys km w autku nic się nie zepsuło a serwis ASO (przeglądy nie są takie drogie).
Chevrolet Spark