Szukaj

Zużycie paliwa Chevrolet Spark – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Chevrolet Spark

8,2
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Najczęściej jeżdżę w mieście czasem wyjeżdżając poza miasto na trasy do 50km w jedną stronę. Wtedy spala średnio 8,5l. Najwięcej wyszło mi jak 45km korka przejechałem w 3,5h, spalił wtedy 11,5l. Ostatnio miałem okazję jechać trasą 200km w jedną stronę. Jechałem na prawdę spokojnie, bez jakiejś zmiany biegów przy 5tys. obrotów, nie było korków ani niczego tego typu. Spalił mi 7,5l. Żeby zejść do 6l podawanych mi przez sprzedawcę przed zakupem trzeba by chyba jechać całą trasę 50km/h na piątym biegu. I to najlepiej jadąc cały czas z górki. Tak czy inaczej 100km jazdy kosztuje mnie około 20 złotych także jest to bardzo dobry wynik.
6,5
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
OBIEKTYWNIE, do firmy przyszły 4 chevy SPARKY, wszystkie ten sam model i silnik, auto jest BARDZO SŁABE, w cztery osoby ledwo się toczy, wiec patrząc obiektywnie samochód trzeba gnieść aby jechał, właściwie toczył się coraz szybciej. Samochód w mieście spala około 7,5-8,0 litów na 100km, przy czym 8 spalił jak spadły śniegi, najmniej spalił 7,4 litra na 100km jazdy tylko po mieście, nadmieniam iż wszystkie 4 są użytkowane w mieście i wszystkie spalają mniej więcej tyle samo czyli około 7,5 l na 100km.
6,2
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Chevrolet Spark I
Wszystko w tym samochodzie zależy od warunków i stylu jazdy. W "trasie" można nim spokojnie osiągnąć 5,5l przy stałych prędkościach 100-110, w mieście jakieś 7,5-8, gorzej jak masz ciężką nogę jak jest w moim przypadku. Ciężko mi się przyzwyczaić do małego momentu obr. więc praktycznie cały czas mam nogę w podłodze wtedy jednak spali średnio 9, nawet 10l ale odwdzięcza z tą wagą szybkim przemieszczaniem :) Według mnie jest to idealny samochód do poruszania się po mieście - zawracanie na jeden raz, zaparkujesz nim wszędzie. Części tanie, ubz. także, abs, poduszki, klima - czego chcieć więcej od małego i praktycznego autka. Gdyby nie to, że spark ma raczej damską stylistykę o jednak wolę większe samochdody z racji na większe pokonywane odległości mógłbym się w nim zakochać, nie chcę już mówić o jeździe prawie za darmo po włożeniu dobrej instalacji.
5,3
Hatchback 0.8 51KM 38kW
Chevrolet Spark I
Auto bardzo ekonomiczne, mam je pół roku i w tym czasie zero awarii. Wlewam paliwo i jadę, niski koszt OC przy zniżce 60% wyszło mniej jak 300 zł na rok. Bardzo dobrze jeździ się nim w cyklu miejskim. Natomiast na trasie jest bardzo słabo, ciężko się wyprzedza. Powyżej prędkości 70km/h mułowaty, no ale niestety tak jest przy małej mocy i słabym momencie obrotowym. Nie do przecenienia jest klimatyzacja dobrze chłodzi i nie ma z nią problemów. Auto jest dla ludzi, którzy muszą się przemieścić z punktu A do B i nie chcą pchać się w duże koszty utrzymania pojazdu.
6,6
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Auto można traktować jako sposób dotarcia z punktu A do punktu B. Nie ma szans na dynamiczną szybką jazdę bez kosmicznego spalania, a poza tym szybka jazda tym autem nie dostarcza przyjemności. Tylko jazda między 2-3 tys obrotów pozwala na akceptowalny poziom spalania.
Dziennik kosztów dla Chevrolet Spark
Średni koszt przejechania 100 km
35,59 zł
6,9
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
8,0
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Chevrolet spark z 2013 roku z fabryczną lpg. Nie ma znaczenia jaki sposób jazdy się wybierze w mieście i na autostradzie spalanie wynosi około 8 litrów. Przy długiej jeździe przy 70 km spadło wreszcie do 6,5. Po zamontowaniu poprzeczek pod box dachowy spalanie wzrosło do 9 litrów, a boxu do 10... masakra. Poza tym przyjemny samochód nawet na dalekie wyjazdy...
5,5
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
40tys i tylko żarówki wymieniam. Silniczek jak na małe auto przystało zużyciem nie zabija, ale widzę, że są bardziej ekonomiczne konstrukcje. Ubezpieczenie z AC i NW 900zł. Cool. Przegląd duży ostatnio płaciłem 600zł. Tragedii nie ma.
7,2
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Auto strasznie zamula... Tylko i wyłącznie wysokie obroty pozwalają na wygodną jazdę. Opony jak kółka od roweru nie zapewniają przyczepności. Autostrada ? Masakra. max 120km/h inaczej spalanie powyżej 9l. To auto to porażka.
6,8
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Auto mam od nowości, przebieg ok. 30tys. Docierałem zimą, spalanie ok. 7.5l, po zimie spadło do 6,7. Auto garażowane jeździ na trasie 2x40 i 2x60 km dziennie w trasie, nie znalazłem sposobu na zmniejszenie spalania (ecodriving)
6,0
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Jeśli o spalanie w trasie to pełny zbiornik wystarcza na około 600 km przy oszczędnej jeździe (do 100 km/h). W mieście już tak kolorowo nie jest gdyż auto w czasie normalniej jazdy potrafi do 8 l/100 pociągnąć. Nie mnie takie spalanie nie jest jakoś specjalnie duże biorac pod uwagę jego zalety.
Chevrolet Spark