Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda CR-V III

Podsumowanie 291 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda CR-V III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
62,08 zł
141
11,0
72,30 zł
16
Silniki Benzynowe Honda CR-V III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,6
29,69 zł
14
13,7
38,21 zł
5
Silniki Diesla Honda CR-V III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
53,57 zł
9
7,8
51,58 zł
106

Zużycie paliwa Honda CR-V III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (291)

7,6
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Jak na auto z zacięciem terenowym z silnikiem poj. 2,2L, 140km, o kołach 18 calowych, wadze 1,5 tony, napędem 4*4, to spalanie rewelacyjne, od 7 do 8,5 litra.
10,4
Honda CR-V III
SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
Jak na te gabaryty i napęd 4x4 nie jest źle, na pewno dużo lepiej niż 2.0 - polecam ten silnik
7,5
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Przejechane już prawie 200000km, jazda miejska i trasy parę razy w tygodniu, przy oszczędnej jeździe naprawdę można zejść w okolice 6l/100km, co przy tych gabarytach to naprawdę osiągnięcie. Jednak trzeba pamiętać, że wtedy max. co można jechać po autostradach i ekspresówkach to ok.100-110km/h, na pozostałych drogach 90km/h. Czasu się traci niewiele, a portfel dziękuje bardzo szybko.
8,2
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
10,0
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Na razie leję paliwo i wymieniam olej :) To że czasem lubi spalić 10-12 L/100 to chyba normalnie przy tych gabarytach
8,0
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
przyklejenie zderzaka 1000 zł, maglownica 10 tys, sprzęgło 6 tys, sprężarka klimatyzacji 5 tys. nie chodzi mi o pieniądze, mogę zapłacić za przegląd nawet 2 tys zł ale ale - problem w tym, że po przeglądzie zawsze w aucie coś jest nie tak. np. odbieram, jadą a tu huczy w kole, zatrzymałem się - w tylnym nadkolu 2L plastikowa butelka - dosłownia 500 m od wyje, (przecież sama butelka nie ma nóg i nie wejdzie do nadkola). następnym razem naprawie zaczęło buczeć sprzęgło. Myślałem, że to detal, ale nie, po pewnym czasie sprzęgło się rozleciało. podkreślam, że miałem zastrzeżenia tylko do dwóch serwisów spośród wielu, z których korzystałem. Miałem nawet napisać do Hondy Poland bo nie wiem czy wiedzą jak bardzo niektóre warsztaty psują im opinię. Do tego stopnia, że nigdy już żadnej Hondy nie kupię, ani auta ani motocykla.
8,2
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
9/100
8,1
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.2 i-CDTi 150KM 110kW
12,8
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
No cóż. 150KM to nieco za mało na tak duży samochód. Pali więc sporo. Innych kosztów utrzymania brak. Przez 4 lata a jeżdże od nowości nic się nie zepsuło. BEZAWARYJNE AUTO. Zainstalowałem po roku instalację LPG i polecam gorąco. Żadnych usterek i działa rewelacyjnie. zrobiłem na LPG chyba już 40000 kmi nic zero problemów.
9,4
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Powyżej 140 km/h je jak smok, do 110 km/h jest przyzwoicie
Honda CR-V III