Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 307 I

Podsumowanie 978 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 307 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
46,42 zł
81
7,3
47,56 zł
17
6,6
43,07 zł
1
7,7
50,54 zł
290
8,6
55,87 zł
74
10,9
70,91 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Peugeot 307 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
22,72 zł
8
6,7
18,70 zł
2
8,9
24,87 zł
40
10,2
28,35 zł
20
11,7
32,66 zł
1
Silniki Diesla Peugeot 307 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
35,37 zł
46
5,7
37,37 zł
1
5,5
35,85 zł
32
6,7
43,92 zł
2
6,3
41,56 zł
199
7,1
46,55 zł
1
6,5
42,82 zł
143
6,4
41,88 zł
16
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Peugeot 307 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
15,08 zł
1

Zużycie paliwa Peugeot 307 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (978)

8,9
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
6,0
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
9,6
Peugeot 307 I
Cabrio 2.0 16V 136KM 100kW
Opony letnie. Jeździłem zazwyczaj po trasie, 90-120km/h, wychodziło mi zawsze 10l/100km (lpg). Najmniej udało mi się spalić podczas rekreacyjnego wyjazdu nad morze drogami lokalnymi, tam przeważający zakres prędkości to 50-80km/h i spalanie wyszło 7,66l/100km gazu.
8,3
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
Rozsądne.
4,9
Peugeot 307 I
Hatchback 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
9,9
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Instalacja STAG 200, najniższe spalanie zima przy jeździe 70 km/h na oblodzonej drodze, najwyższe to lato po mieście z włączoną klimą.
8,0
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Jak na masę i dynamikę spalanie w normie. Jeżdżę głównie po Wawie, korki i szarpanina na światłach robią swoje. Najniższe spalanie na trasie krajówkami i częściowo ekspresówką, ale w całości ekodriving. Normalna jazda pozamiejska w okolicach 7,5; autostrada 120-130 km/h 8,2; powyżej 120 spalanie rośnie w tempie ponad 0,5l/10km/h. Odwdzięcza się za to tanim serwisem, w ciągu 2 lat oprócz rzeczy eksploatacyjnych wymieniłem jedynie tłumiki, alternator, części na naprawę zawieszenia po tym czasie kosztowały 150 PLN. Do tego ocynk, więc brak korozji. Przesiadłem się z VW w tdi, który w podobnych warunkach niewiele mniej palił, a generował potworne koszty serwisu i nie żałuję. Do tego komfort, wyposażenie i stosunek jakości do ceny zostawia niemieckie auta daleko w tyle.
11,3
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
9,5
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
7,5
Peugeot 307 I
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
Peugeot 307 I