Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Konkurs gokartowy - tydzień 2

Renault Clio II - Zużycie paliwa

Podsumowanie 967 raportów spalania tego auta

Raporty spalania Renault Clio II

produkowany od do roku
,

Silniki benzynowe Renault Clio II

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
 
Pb
LPG
 
Pb
LPG
 
6,2
-
15
33,8 zł
-
 
6,2
6,7
5
33,8 zł
16,7 zł
 
6,3
7,1
142
34,3 zł
17,7 zł
 
6,3
7,0
227
34,3 zł
17,5 zł
 
7,3
8,0
96
39,8 zł
20,0 zł
 
6,9
8,4
84
37,6 zł
21,0 zł
 
7,0
-
3
38,2 zł
-
 
7,6
7,1
28
41,4 zł
17,7 zł
 
7,3
9,0
15
39,8 zł
22,5 zł
 
11,3
-
3
61,6 zł
-
 
9,6
-
12
52,3 zł
-
 
-
-
0
-
-
 

Silniki Diesla Renault Clio II

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
 
 
ON
 
ON
 
4,9
13
25,9 zł
 
4,8
113
25,4 zł
 
4,2
5
22,2 zł
 
4,6
86
24,3 zł
 
4,5
96
23,8 zł
 
4,7
25
24,9 zł
 
Filtr

Lista 967 raportów spalania

sortuj komentarze od
Pb
6,6
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 31.07.2009 23:20:38 przez

Spalanie benzyny w cyklu miejskim to ok. 7-8 litrów więc bez rewelacji, gazu pali tyle samo w zasadzie. TERAZ AWARYJNOŚĆ. Ten samochód to kpina pod względem napraw i awaryjności, non stop coś się psuje, części drogie i niskiej jakości, zawieszenie pada całkowicie po niedużym przebiegu od wymiany(części wymieniane już parokrotnie), po kilku latach cieknie jak dziurawe wiadro z każdego w zasadzie możliwego miejsca. U mnie padło HCU, sterownik silnika, koszt 1400zł,wentylator chłodnicy, problemy z rozruchem w zimę, silnik napakowany marnej jakości elektroniką ( w tym silniku są cuda na kiju) wielu mechaników odmawia naprawiania tego auta i namawia aby się go pozbyć. W zasadzie co miesiąc można jeździć na komputer i kasować jakieś dziwaczne błędy jakichś dziwacznych czujników które są na diabła potrzebne. Dodam że mało jest mechaników co naprawdę znają się na tych silnikach (przynajmniej tak zaobserwowałem). Po ośmiu latach jazdy wymieniłem masę rzeczy, aktualnie całkowicie rozsypał się ABS,świecą się kontrolki od poduszek powietrznych, czek silnika, od jakiegoś czasu silnikiem coraz częściej szarpie i prawie całkowicie traci moc (żaden mechanik nie wie co się dzieje, łącznie z serwisem gdzie oczywiście też pojechałem), nie da się wtedy jechać, bardzo ciężko ruszyć z miejsca, jest tak trochę po czym wszystko wraca na jakiś czas do normy. Po 4 latach silnik pordzewiał w wielu miejscach (serwis stwierdził że są tylko 3 lata gwarancji), przednia szyba pęka, uszczelki odpadają, w środku plastiki się rozłażą, krzywią, tapicerka się poprzecierała w kilku miejscach, pękł plastik tylnej wycieraczki (sparciał)i odpadła. Zresztą plastiki są niskiej jakości, pękają i szybko się utleniają. Pewnie po części to wina dziurawych dróg, jest bardzo wrażliwy, najlepiej jakby jeździć nim po stole. Generalnie boję się tym samochodem jechać dalej niż 10 km od domu, żyje swoim życiem i nie wiesz nigdy co "tym razem". Tragedia, odradzam, skarbonka nic więcej. Kupiłem bo wcześniej miałem 19-stkę, tamto to była bajka i pomyślałem że też będzie ok ale nie jest, bardzo nie jest ok. Auto jest przekombinowane, zrobili by prostsze i byłoby lepiej. Szkoda na to auto czasu pieniędzy i nerwów, czym prędzej się pozbyłem (byłem gotów oddać nawet za cenę złomu aby pozbyć się zakażenia)

więcej »

ON
4,4
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 11.08.2011 13:42:19 przez

Witam wszystkich. Mój clio średnio teraz (w sezonie letnim) w mieście pali 4.2 litra na 100km. W zimę (-5C do -15C) w mieście najwyższe spalanie odnotowałem 5.5 litra na 100km z bagażnikiem na dachu i średnio przy 2 osobach i małym bagażem. Jeżeli zaś chodzi o trasę, to na trasie 900km w miesiącu czerwcu (Gdańsk - Siemiatycze i z powrotem) uzyskałem wynik 3.6 litra na 100km przy 2 osobach i małym bagażu jadąc między 50km/h a 120km/h. Natomiast jeżeli chodzi o trasę zimą, to na trasie 1200 km (Gdynia - Zieleniec koło Duszników Zdrój i z powrotem) uzyskałem wynik 4.6 litra na 100km przy 3 osobach, bagażniku na dachu i średnim bagażem jadąc między 50km/h a 120km/h. Warto też dodać że w mieście jak i na trasie starałem się jeździć ekonomicznie tzn patrząc na komputer - chwilowe spalanie, no i zmieniać biegi przy 3000obr/min. Reasumując samochód jest bardzo ekonomiczny jeżeli się go nie katuje i nie szaleje się nim na drodze. Jednak 65 koni pod maską to stanowczo za mało dla tego samochodu kopa brak (trzeba budować sobie przestrzeń przed wyprzedzaniem). Ten model też nie lubi prędkości powyżej 140 km/h - zaczynamy czuć sie nie pewnie za kierownicą. Jeżeli chodzi o naprawy to części nie są drogie i naprawy też nie ale jak raz nam sie zapali kontrolka poduszki to juz będziemy sie z tym problemem borykać co jakiś czas w nieskończoność:/ Zawieszenie za twarde troszeczkę na nasze drogi i po 2 latach do wymiany a tak po za tym to nie ma co narzekać :) a i jeszcze jedno jak wyminiemy rozrząd to cały komplet z pompą wody radze na tym nie oszczędzać bo potem są mega problemy z doświadczenia kolegi to wiem który pracuje w serwisie Renault jako mechanik. Pozdrawiam. ale jeżdżę troche emerycko zmieniam biegi odrazu przy 3000 obr/min czasem ale tez z

więcej »

Pb
6,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 08.06.2013 11:23:23 przez

Samochód w jednych rękach od 2002. Stosunkowo mały przebieg - obecnie 110k km. Spalanie zadowalające wynik 8,6l/100 przydarzył się raz. Była zima, jazda niemal 100% miejska, stanie w korku przez większość czasu. Średnio przy jeździe mieszanej spala w okolicach 5,6-6,5 w zależności od pory roku. Nie jeżdżę specjalnie eko. Awaryjność a raczej jej brak: -do wymiany czujnik temp. zewnętrznej przy przebiegu ok 25k km -odklejona okładzina szczęki - laweta (przy przebiegu ok 60k km) -do poprawy kostka wiązki od potencjometru pedału gazu ok 70k km -do poprawy kostka wiązki airbag pod fotelami przednimi ok 70k km -klocki przy ok. 70k km -tarcze fabryczne 90k km -urwany przewód od przeciwmgielnych przy manetce ok.80k km -do wymiany stopa anteny ze wzmacniaczem (dostała się tam woda) ok 100k km -wkładka zamka kierowcy nie działa -wydech na złączu elastycznym pobrzękuje w pewnym zakresie obrotów - skorodowany -zawieszenie nie ruszane do tej pory - lekko rozwulkanizowane tuleje tylnych wahaczy bez luzu, tuleje lewego przedniego wahacza odrobinę się poddają na szarpakach - jeszcze pojeździ. -skorodowany pierścień ABS trzeba oczyścić lub wymienić jak pęknie -po 11 latach brzęczy obicie drzwi pasażera, słaba jakość tapicerki foteli(kierowcy przetarty) -do zrobienia regulacja zaworów, uszczelka pod pokrywą zaworów, do wypolerowania lampa przednia lewa - zmatowiona więcej grzechów nie pamiętam i na 99,9% to wszystko do przebiegu 110k km... .

więcej »

ON
4,4
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 05.03.2009 12:24:37 przez

Wiec sprawa ma sie tak: TRASA- jezeli chcesz jechac z prdekoscia do 90 Km/h, bez gwaltownych przyspieszen schodzisz niewiele ponizej 3L na 100km- naprawde da sie to zrobic. Przy 140 Km/h pali miedzy 4,7L, a 6,0 L na 100km w zaleznosci od uksztaltowania terenu (wiadomo- jazda pod gore potrzebuje wiecej nakladu finansowego ;-)). Dobra elastycznosc - dynamika auta konczy sie dopiero powyzej 150 km/h, a do wyprzedzenia ciezarowki jadacej okolo 90 km/h naprawde nie potrzeba duzo miejsca. MIASTO (Wroclaw) dynamicznie (duzo swiatel + korki, podczas dojazdow do pracy 5km w jedna strone w centrum) kolo 6 litrow. Chwilowe zuzycie paliwa prawie nigdy nie zamyka 18L na 100km - i to juz naprawde trzeba mu dolozyc gaz w podloge 1wszy i 2gi bieg (przepiecia kolo 4000 obr/min) do tego pod gorke ;-). To jest jednak tylko chwilowe zucycie paliwa i nie proponuje sie tym sugerowac co do wartosci przecietnych. Dla porownania A6 2.8 V6 chwilowke w podobnej sytuacji pokazuje na poziomie 40L, a przecietnie pali okolice 14L/100km. Moim zdaniem jest to autko ekonomiczne, zwazywszy ze do dyspozycji pozostawia ponad 80 konikow.

więcej »

Pb
6,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 29.06.2008 11:49:54 przez

Właściwie jestem bardzo zadowolony, ponieważ od momentu zakupu auta okresowo zapisywałem ilość zakupionego paliwa i tym samym wyliczałem zużycie i tak samo tuż po zakupie jak i po 218000 km auto pali 6,5 litra średnio na 100 km, przy oszczędnej jeździe 90 - 110 km/h zanotowałem 6,0 l/100km. Jedna uwaga: gdzieś po 60000 km wymieniłem olej na syntetycznego shella z elf (straszna kaszana ten olej) średnio po 2000 - 3000 tys. km na elfie musiałem dolewać litr oleju po zmianie na shell wszystko wróciło do normy tzn dolewam co 10000 tys. km. Przeglądy zazwyczaj robiłem w ASO, ceny średnio 500 - 1300 (z wymianą paska klinowego). Wymiana przedniej pokrywy silnika (z lakierowaniem) + przedniej szyby kosztowała mnie jakieś 3000 pln. Uwaga na zamek pokrywy silnika (u mnie po przebiegu powyżej 150000 km, niestety zatrzask nie zadziałał i moja głupota z niedomkniętą klapą kosztowała mnie właśnie tyle jak napisałem powyżej)

więcej »

ON
4,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 14.01.2012 14:45:23 przez

Witam jestem właścicielem tego auta już od ponad 2 lat. Jest to silnik 1.5dci 82KM. wg mnie ten silnik zapewnia niezłe osiągi do 150KM/h ciagnie bardzo dobrze spokojnie można wyprzedzać tiry i inne auta. Moja trasa to Andrychów-Tychy 55/km w jedną stronę( 4 osoby na pokładzie ) . przy oszczędnej jeździe 70-90(km-h) komputer pokazuje mi 4.1 lecz po zatankowaniu do pełna ( aż po brzeg nie do pierwszego cyknięcia obliczenia wskazał 4.4 l) Natomiast przy małych szaleństwach wyprzedzanie jazda 85-110 to spalanie wychodzi około 4,4 -4,5 na komputerze czyli w rzeczywistości po maksymalnym zatankowaniu pod sam korek około 4.9 l na 100km. Najwięcej ile mi się udało osiągnąć to 5.5 l spalania rzeczywistego ale to przy szybkiej jeździe i dużej ilości wyprzedzonych aut. Tak wiec z auta jestem zadowolony. ( średni zasięg jaki nim robię na jednym baku to 1000-1100km

więcej »

Pb
6,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 22.10.2011 10:33:42 przez

Samochodzik jest fajny, jeździ się nim przyjemnie. Duży komfort jazdy jak na małe autko (dużo większy niż np. w Pandzie, czy starszym Punto). Szkoda tylko, że silnik cierpi na permamentny brak mocy. Co do spalania, to trzyma się średniej. Przy jeździe miasto/trasa wychodzi około 6.4 latem, wiosną i jesienią 6.7, a zimą 7-7.2 w zależności od mrozów. Najwięcej spalił w trzaskające mrozy 7.8 l. Litrażowany jest regularnie, zalewany bak zawsze na full i liczone spalani z proporcji na 100km. Główna jazda tego samochodu to jak miasto/trasa w Sosnowcu i okolicach (głównie 2-pasami od czasu do czasu światła). Nie litrażowałem go na długiej trasie, bo nie jeżdżę tym bzykiem w takie trasy (samochód żony). Dla kobiety na dojazdy do pracy jest ok, ale żona nawet narzeka na słaby silnik, więc polecam mocniejszą wersję... ale będzie troszke wiecej palił...

więcej »

Pb
5,6
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 07.04.2012 08:50:13 przez

Jak dla mnie to doskonałe, ze świeczką szukać auta o tych gabarytach z silnikiem benzynowym o tak małym spalaniu. Oczywiście trzeba umieć wykorzystać możliwości silnika by był ekonomiczny. W nowszych silnikach bywają jakieś strzałki do informacji kiedy zmienić bieg by mało spalił. Tutaj trzeba się nauczyć. Może dam prę rad bo tak jak ktoś zwyczajnie jeździ to w mieście mu spali 7.5 a jak się nauczy to 6-6.5l. A jak mało w korkach się stoi to i 5.5l. To tak : zmieniamy biegi szybko, tj. jak tylko ruszy auto to zaraz 2 i do 2000obr. następnie 3 i do 2000obr. na 4 można trochę pociągnąć do 2400obr. by auto nabrało prędkości i 5. Nie wciskamy gazu tak jak piszą do 3/4 ! bo auto od groma nam spali, więc gaz do max. 1/2. Dla porównania jeździłem Toyotą IQ z silnikiem 3cyl. 1.0 i nie udało mi się spalić mniej niż Clio.

więcej »

Pb
5,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 12.02.2010 08:53:33 przez

zużycie paliwa średnio 5,5-6,5 w zależności od stylu jazdy. Ceny zamienników porównywalne do innych pojazdów. Prze rok użytkowania wymieniłem cały rozrząd, drążek, wszystko co wymaga w normalnej eksploatacji. Przęklenstwem okazała sie przepalone sondy lambda co spowodowało nierówna prace silnika i zużycie paliwa około 12-13 l. Zamienniki nie działaja w RENAULT , A STOSOWAŁEM ZAMIANNIKI RENOMOWANYCH FIRM I NIC NIE DZIAŁA MUSZĄ BYĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE ORGINALNE SONDY LAMBDA -KOSZTY W SERWISIE 1244 Zł (2 szt.)plus wymiana 170zł razem 1414 zł , ZAMIENNIK KOSZTUJE BOSCHA OKOLO 250 ZŁ. NAJLEPSZE JEST W TYM IZ SERWIS RENAULT NIE GWARANTUJE PRAWIDŁOWEJ PRACY SOND , PONIEWAZ DO TEGO MODELU STOSOWANA 4 LUB 5 RODZAJI SOND wnioski sami państwo wyciągnijcie. To był moj pierwszy i ostatni renault( małe auto dużo problemów)

więcej »

ON
4,6
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 26.08.2012 14:47:47 przez

auto super ... kupiłem 5 miesiące temu clio z 2007 roku (miało 115 000 .... przejechałem już 20000 na początku wymieniłem ( profilaktycznie rozrząd ... okazało się że już była ostania chwila , płyny filtry tz to co się wymienia po eksplatacji poszło 1000 zł ...... po 10 000 kolejny przegląd dodatkowo ciekły hamulce z tyłu (chyba zaworki ) + wymieniłem krzyżak kierownicy poszło 1000 zł .... teraz znowu będzie trzeba zrobić przegląd i niestety znowu jest luz na krzyżaku no i wymieniłem teraz akumulator tj koszt 250 zł ........ podsumowując użytkowanie wynosi średnio 25 zł na paliwo bo pali mi średnio 4,7 on na /100 + koło 8 zł na naprawy na 100 km średnio czyli taje to koło 33 zł za 100 km , jak na razie jestem zadowolony bo fajnie się jeździ

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!

Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.

Cena: 51 100  ►  43 900 zł

Zyskujesz 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus

Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.

Cena: 53 900  ►  44 900 zł

Zyskujesz 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Clio, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Renault Clio

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Renault Clio

Renault Clio Grandtour GT - w sportowym stylu
Renault Clio Grandtour GT - w sportowym stylu Duża doza praktyczności i rozsądku z domieszką sportowych emocji. Tak w telegraficznym skrócie można opisać Clio Grandtour w wersji GT. Szkoda, że dobrze jeżdżące kombi francuska marka wyceniła na okrągłe 70 000 zł.

Renault Clio - zobacz filmy

Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 EDC, 2014 - test AutoCentrum.pl
Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 EDC, 2014 - test AutoCentrum.pl Renault Clio Grandtour GT to bardzo intrygujące auto, które posiada bardzo wiele zalet, ale wad również mu nie brakuje. Jedną z tych wad jest cena, która jak za auto z segmentu B odrobinę odstrasza. Druga to mierne, jak na auto z plakietką GT osiągi. Na szczęście Clio nie brakuje też cech, które przemawiają na jego korzyść. Zapraszamy do oglądania naszego testu!
Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 KM - acceleration 0-100 km/h
Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 KM - acceleration 0-100 km/h Renault Clio Grandtour GT z silnikiem 1.2 TCe o mocy 120 KM - dokładny pomiar przyspieszenia wykonany za pomocą DroftBoxa.
Dodaj nowy raport Rankingi O serwisie

Zużycie paliwa to obszerny serwis tworzony od 2002 roku przez samych kierowców.


Obecnie zawiera ponad 175 000 raportów spalania wszystkich samochodów jeżdżących po naszych drogach.


Zebrane raporty spalania tworzą statystyczny obraz zużycia paliwa danego samochodu.

Liczba raportów
Wszystkich 183 497
Renault Clio II 967

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum