Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 900 II

Podsumowanie 128 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 900 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
65,70 zł
37
11,5
76,10 zł
13
9,9
65,62 zł
17
9,9
65,24 zł
14
9,1
59,77 zł
2
10,3
68,19 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 900 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
32,29 zł
26
11,6
32,38 zł
2
12,5
35,04 zł
3
11,7
32,91 zł
5
10,0
28,03 zł
1

Zużycie paliwa Saab 900 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (128)

11,0
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
10,2
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
W mieście potrafi nieźle pociągnąć, trasa ok 140 to ostry zjazd poniżej 8 litrów. Serio to zużycie jest wprost proporcjonalne do masy prawej stopy kierowcy. Jednakże jak na rozmiar auta i jego osiągi paliwożerność jak najbardziej do przyjęcia.
10,5
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Spalanie w tych samochodach jest stosunkowo duże, jeżeli jeździsz tym samochodem w Anglii tak jak ja, to nie będziesz miał problemu z częsciami. Samochód ten jest bardzo popularny tutaj, a ceny części nie są drogie. W Polsce jest większy problem.
11,6
Saab 900 II
Cabrio 2.0 i 131KM 96kW
10,0
Saab 900 II
Hatchback 2.5 V6 170KM 125kW
13,2
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Auto dopiero poznaje, ale wszystko poza spalaniem podoba mi się w tym aucie, polecam wszystkim co chcą mieć auto które się wyróżnia. Części są ogólnie dostępne w normalnych cenach, jedynie nietkórzy mechanicy się boją bo nie wiedzą co to jest..
11,0
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
11,8
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Nie wierzę tym, którzy mówią, że w mieście potrafią autem z tym motorem spalić 7-8l, to jest praktycznie niewykonalne, chyba, że ktoś wrzuca czwarty bieg przy 50km/h, tam gdzie można stosuje eco-driving, nie przyspiesza pod górę, unika korków, jeździ bez pasażerów, na zakupy dojeżdża innym samochodem, tak, żeby nie wypełniać olbrzymiego bagażnika. Auto pali sporo, w mieście można przyjąć normę 12 12,5l/100km, w trasie - można nie przekraczając 140km/h jechać spalając na każde 100km ok. 9l. Ja - codziennie dojeżdżając do pracy, zdecydowałem się na instalację gazową, ale uwaga - dla tych samochodów, sekwencja z wyższej półki - nie ma co ryzykować niszczenia silnika. Auto jeżdżąc na LPG nie bije po kieszeni, instalacja z pewnością w krótkim czasie na siebie zarobi. Spalanie podaję w wartościach LPG.
9,2
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Niedajcie sobie wmawiać że dwulitrowe silniki mało biorą paliwa to jest niewykonalne, w trasie auto zachowuje się niespodziewanie dobrze jeśli chodzi o spalanie, w mieście przy ekonomicznej jeździe pali około 11,5l. A jak dodatkowo silnik jest nieogrzany a nastrój wymaga dawki adrelaniny od auta to można się spotkać z wartościami do 14 litrów, jeśli chodzi o przeglądy i części zamienne to nie jest źle, saab 900 jest prosty jak budowa cepa, żadnej zbędnej elekltroniki, sprzęgło linka, rozrząd łańcuszek, każdy mechanik, który ma doświadczenie da mu rade, z czego przykładowe klocki pasują od Opla Vectry co powoduje, że części nie są tak drogie jak mogłyby się zdawać.
11,6
Saab 900 II
Coupe 2.0 -16 Turbo 185KM 136kW
Temat na wypracowanie. Nie oszukujmy się, że te 200 hp trzeba nakarmić. Trasa 10 litrów gazu. Miasto ok 15 zaś przy ostrzejszym traktowaniu pedału gazu to ok 20 litrów i więcej. Wiadomo spali tyle ile wlejemy:)
Saab 900 II