Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 900 II

Podsumowanie 128 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 900 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
65,58 zł
37
11,5
75,95 zł
13
9,9
65,49 zł
17
9,9
65,11 zł
14
9,1
59,65 zł
2
10,3
68,06 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 900 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
32,40 zł
26
11,6
32,49 zł
2
12,5
35,16 zł
3
11,7
33,02 zł
5
10,0
28,13 zł
1

Zużycie paliwa Saab 900 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (128)

16,0
Saab 900 II
Cabrio 2.3 150KM 110kW
co do spalania to jest jego największy problem , benzyny w mieście zżera 17l/100 , założyłem gaz ( niestety traci trochę na mocy ) gazu 20l/100 więc ekonomiczny nie jest . na trasie przy predkościach do 150/h 12-13 l/gazu
7,6
Saab 900 II
Coupe 2.0 -16 Turbo 185KM 136kW
10,1
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
z tym to roznie.zre jak smok.naprawynie sa drogi,a ceny porownywalne z innymi markami.ale przy mojej jezdzie to mysle ze norma zmiana biegu co 4000 tysiace obrotow,to ma apetyt
8,8
Saab 900 II
Cabrio 2.0 i 131KM 96kW
9,0
Saab 900 II
Coupe 2.0 -16 Turbo 185KM 136kW
9,0
Saab 900 II
Coupe 2.0 -16 Turbo 185KM 136kW
SAAB 900SE 2.0T. Kupiłem go rok temu sprowadzając z Włoch. Muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony poza jednym - spalaniem ale.... Jak sie zacząłem interesować ile palą inne samochody przy tej konfiguracji (2000cm3 Turbo/185KM) to wyniki Saab´a są w zupełnej normie, powiedziałbym nawet bardzo dobre. Stosunek jakości do ceny rewelacyjny a przyjemność z wykorzystania tej mocy jeszcze większa. Przede wszystkim na trasie bo w mieście to tylko strata kasy na paliwo. W trybie miejskim jak się jeździ nie przekraczając 2500obr/min na poszczególnych biegach to właściwie nie działa turbodoładowanie. Dzięki temu nie pali tyle ile potrafi każdy taki silnik jak sie go dobrze "depcze". Przez ponad rok nie miałem żadnej awarii. Wymieniłem tylko amortyzatory, które powinienem wymienić właściwie zaraz po sprowadzeniu auta. W dobie internetu części to nie problem. Saab´ów jednak przybywa a dzięki temu i ludzi którzy sie na nich znają (warsztaty). Nie jest to jednak tak popularny samochód jak np. Audi, Ford, Opel czy Volkswagen (szczególnie Golf i Passat). Dzięki temu jest stosunkowo tani i mało interesujący dla złodziei. Jest za to z pewnością ciekawą alternatywą w swojej klasie. Ja sie zdecydowałem i jak zacząłem tak skończę mówiąc ze jestem bardzo zadowolony. P.S. No i te jego smaczki typu Black Panel i stacyjka miedzy siedzeniami (bardzo zmyślnie i logicznie).
13,0
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Coś dużo ale daje rade:) GAZ Miasto jazda mieszana z przewagą zabawy 15.5 GAZ Miasto jazda normalna 13-13.8 GAZ Trasa 80-100 + wyprzedzanie 10 GAZ Trasa 110-140 + wyprzedanie 12.6 BENZYNA Autostrada 130-170 Przewaga 170 spalił 12.8-13.2
7,6
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
No tu nie jest tak wesolo...2 litry trzeba czyms nakarmic...w miescie przy normalnej jezdzie wychodzi 11,5 litra, w trasie duzo lepiej - do 110 km/h w 7 litrach sie zamyka. Ceny czesci nie wyzsze niz w przypadku VW.
11,7
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
bardzo dobrze jeździ na gazie, czuć spadek mocy, ale nie pali za dużo i co najważniejsze nie stwarza problemów. Nie strzela, ma wolne obroty, i chodzi na benzynie.
9,4
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
JAK NA TEN SILNIK 8 W TRASIE I 10 W MIEśCIE TO REWELACJA.
Saab 900 II