Szukaj

Informacje o Subaru Impreza I Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW 1998-2000

Lata produkcji: 1998 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Imprezy (oznaczenie GC) produkowana w latach 1992-2000 jako następczyni modelu Leone. Według pierwotnych planów, auto miało nazywać się Loyale. Tradycyjnie dla marki Subaru, Impreza została wyposażona w silniki typu bokser. W 1997 roku model został poddany gruntownej modernizacji. Niebagatelny wpływ na rynkowy sukces samochodu miały jego rajdowe osiągnięcia, w tym tytuły mistrza świata kierowców i konstruktorów w latach 1995-97.
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz
Produkowany od 1998 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 184 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4WD
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4WD
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,0
~Kamil
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Świetne auto do zabawy na śniegu i żużlu. Wystarczająca moc do codziennej jazdy i czasami wypadów na szaleństwo po śliskiej nawierzchni. Na śnieg i w góry poezja. W Bieszczadach w zimie wjeżdzałem w takie miejsca że niejedna pseudo terenówka bulwarowa by miała problemy, jednak trzeba pamiętać że to nie terenówka i prześwit nie taki sam. Na trasie mocy wystarczająco i kultura pracy boksera to coś pięknego. Coś jak diesel jeśli chodzi o moment obrotowy a do tego da się wysoko kręcić. Przyczepność wyśmienita ale trzeba pamiętać że fizyki nie da się oszukać. Na długie trasy raczej okazjonalnie. Spalanie bardzo przyzwojite jak na 2 ltr benzyniaka. Generanie radzę zastanowić się nad WRX. Spalanie ma wyższe ale można zagazować jak ktoś oszczędny, a problem hamulców rozwiązany bo wsadzone tarcze + z przodu wentylowane no i moc już piekielna i do prawdziwej zabawy się już nadaje nawet na asfalcie można pojeździc bokami nie tak jak w 2ltr wolnossącym.
4,9
~misiek_zx6r
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Zadowolony od samego poczatku, samochod cieszy bardzo i to bardzo, jest bardzo wygodny, nie spodziewalem sie tego, Terrano jest przy tym jak woz drabiniasty, zaden niemiec nie da ci tyle uciechy co to, a i interesujacy sie cudza wlasnoscia przechodza kolo niego obojetnie.
4,2
~Imprezowicz
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Jeśli szukasz nietypowego, wyróżniającego się z tłumu auta, które świetnie się prowadzi, wspaniale brzmi i sprawia wielką radość z jazdy - szczególnie zimą - nie zastanawiaj się! ;)
Subaru Impreza I Sedan