Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Suzuki Alto VI

Lata produkcji: 2009 - 2014
Segment: Auta najmniejsze

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że projektantom Alto zabrakło odwagi (albo pieniędzy?) i tylko w umownej formie wdrożyli koncepcje zastosowane w prototypie A-Star. To mógł być awangardowy maluch, a wyszedł maluch bardzo przeciętny.
Luzacjusz: Małe samochody bywają ponoć najbardziej sexy. A ten? Bardziej sexy jest krasnal ogrodowy zapatrzony w grecką figurkę z gipsu wyginającą się pośrodku oczka wodnego z ceraty z metra ciętej, obłożonej kamieniami rzecznymi, przeplatanymi wężem świetlnym w kolorach tęczy. Ok., wystarczy.

Jaki slinik wybrać?

1.0l, 3 cylindry i 68KM – w sumie specjalnego komentarza do tych danych nie trzeba, bo już po nich widać, że Alto jest tylko tanim autem do miasta. Silnik o dziwo nie dokucza dźwiękiem jak mogłoby się początkowo wydawać. Przy miejskich prędkościach jest całkiem zrywny, a męczący warkot zaczyna wdzierać się do kabiny dopiero powyżej 100km/h. Chociaż z drugiej strony i tak zagłusza go szumiący wiatr…

Dane techniczne Suzuki Alto VI

Silniki

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Suzuki Alto VI

Średnia ocena modelu

na podstawie 20 opinii

4.07

Średnia dla segmentu: Auta najmniejsze 3.76

Zalety

+ Drobne usterki

+ Koszty utrzymania

+ Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (85%)
NIE (15%)

Wybrane oceny kierowców Suzuki Alto VI

Krótko rzecz ujmując: niedocenione auto na naszym rynku. W dobrej cenie nabyłem samochód, który spełnia wszystkie zadania małego środka transportu ... więcejdo miasta " na co dzień". Jest ekonimiczny, przyjemny w prowadzeniu i niezawodny oraz wygodny. Jedynym minusem są wysokie ceny serwisowania w ASO (jak na tak tanie autko)- każdy przegląd to wydatek około 1100 zł. ukryj
dodano 23.05.2013 przez
Po 9 000 tyś. jest dobrze, ale czekam jak będzie dalej, mam nadzieję, że będzie dobrze.
dodano 13.10.2010 przez
Samochód ekonomiczny,zwrotny,wszędzie się zmieści, znikają problemy z parkowaniem. Idealny dla dwóch osób, napewno ciekawa propozycja dla kierowców szukających taniego rozwiązania, którzy najczęściej poruszają się ... więcejsamotnie lub z jedną osobą. ukryj
dodano 26.10.2011 przez
Zobacz oceny Suzuki Alto VI Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Suzuki Alto VI

Pb
3,80 - 6,40
Na podstawie 28 raportów spalania
LPG
6,57
Na podstawie 1 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Suzuki Alto VI

Kupiłem Suzuka w salonie w lutym i od końca lutego nim jeżdżę. Auto chyba na dotarci. Zrobiłem nim 1.327km i ... więcejjestem zadowolony ze spalania aczkolwiek mogło by być trochę lepiej. Ale to może jak już się dotrze. Najwyższe spalanie jakie zanotowałem to 4,31 a najniższe to 3,71. Średnia dla auta wg Motostatu kształtuje się na poziomie 4,02. Jeżdżę głownie po polskich wsiach więc większych przeszkód na drogach nie ma ale co jakiś czas trzeba zwolnic i przyspieszyć co zjada paliwo. Można to chyba określić cyklem mieszanym. Do miasta bardzo rzadko jeżdżę. Czasem będzie duża Łódź lub mniejsze Koluszki. Po autostradach nie jeżdżę, bo w okolicy nie ma żadnej a w dodatku są one płatne. Mój styl jazdy to bezkompromisowy aco-driving. A więc stała jazda, bez elektrycznych dodatków (klima, radio, światła - mam LEDowe 8W), z zamkniętymi szybami kołami podpompowanymi na 2,7 bara (wyniki spalania dla opon letnich). Prędkości... Najwięcej w zakresie 55-80km/h. Małe odległości do 500m 40-45km/h aby zbyt dużo przyspieszania na takim odcinku nie było. Biegi zmieniam następująco: 1/2 - 20km; 2/3 - 40-45km; 3/4 - 60km; 4/5 - 70km. Czasem może być 5km wyżej lub niżej ale to zależy od warunków na drodze. Prędkość obrotowa... nie mam obrotomierza ale chyba jeżdżę (stała jazda) głównie przy 2.000RPM. Twierdzę tak na podstawie wypowiedzi użytkownika z forum Suzuki, który samodzielnie obrotomierz zamontował. Jak jeszcze pojeżdżę trochę to znowu napiszę wrażenia i wtedy dodam jak spala toto w zimie. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne na temat auta. Małe, przyjemne, wszędzie się zmieści. Nie ma żadnych zbędnych dodatków, które będą się psuły. Takie powinno być auto. niestety teraz trudno takie nowe modele znaleźć, bo większość przypomina już statki kosmiczne. Jakość wykonania, taka se tak jak we wszystkich autach tej klasy. Ale w końcu a to ma zawieść sprawne i tanio z punktu A do B i Suzuk te wymagana spełnia :) ukryj
dodano 28.05.2012 przez
Samochód nabyłem w salonie. Zaskoczył mnie pozytywnie swoją funkcjonalnością, zwrotnością. Wyglądem tego auta nie byłem zachwycony lecz rekompensatą za to ... więcejbyły niskie koszty eksploatacyjne, na trasie poniżej 4 litrów, w mieście poniżej 5, średnie spalanie po przejechaniu 5 tyś km oscylowało na poziomie 4,2. Dla mnie jest to wynik zadowalający. Przy tak wysokich cenach paliw człowiek chciałby aby silnik jeszcze mnie zużywał paliwa, ale należy się cieszyć i z takich rezultatów. Koszt całego baku paliwa to około 180zł, który starcza mi średnio na 715km. Ceny przeglądów w serwisie optymalne na każdą kieszeń, części w miarę przystępnych cenach. Ogólnie polecam wszystkim ten model Suzuki, jest w miarę ekonomicznym autem idealnym do miejskiej dżungli. ukryj
dodano 05.06.2012 przez
I tutaj mam najwiekszy problem,wedlug ksiazki to powiniem palic okolo 5 litrow a spala blisko 7!!!Zgoda jezdze głownie po miescie ... więceji w korkach ale to i tak duzo za duzo jak na tak małe autko.Dodam ze naprawde nie jezdze agresywnie.Jest to sprawa ktora juz zgaszalem w serwisie,powiedziano mi ze bedzie lepiej po 5 tys bo silnik sie dotrze ale niewiele sie zmienilo,wkrotce planuje wizyte w serwisie. ukryj
dodano 15.11.2012 przez
jadac samotnie bez bagazu i delikatnie operujac gazem mozna osiagnac wysrubowane spalanie podane przez producenta, ale kto tak jezdzi? Ja ... więcejuzywam glownie auta na dojazdy do pracy przy komplecie osob (znaczna czesc drogi poza miastem)spalam srednio 5,5 litra na setke wiec bolu raczej nie ma, przeglad gwarancyjny drogi, 155 funtow (790 zl) za wymiane filtra i oleju, zdzierstwo! ukryj
dodano 24.11.2012 przez
Super, dokładnie tak jak spodziewałem się podejmując decyzję o zakupie- względy ekonomiczne (szczególnie przy tak horendalnie wysokiej cenie paliwa) były ... więcejpriorytetem. Nie zawiodłem się: trasa (jazda spokojna z klimą - 90- 100km/h) spalanie 4,2 - 4,4; miasto (korki prawie cały czas) - 6 l/100km; cykl mieszany 5,5 l. ukryj
dodano 11.09.2011 przez
Zobacz raporty spalania Suzuki Alto VI Dodaj raport spalania

Lista silników Suzuki Alto VI

Pb Benzynowe

Jaki slinik wybrać?

1.0l, 3 cylindry i 68KM – w sumie specjalnego komentarza do tych danych nie trzeba, bo już po nich widać, że Alto jest tylko tanim autem do miasta. Silnik o dziwo nie dokucza dźwiękiem jak mogłoby się początkowo wydawać. Przy miejskich prędkościach jest całkiem zrywny, a męczący warkot zaczyna wdzierać się do kabiny dopiero powyżej 100km/h. Chociaż z drugiej strony i tak zagłusza go szumiący wiatr…

Dealerzy Suzuki

AUTO CLUB SP. Z O.O.

AUTO CLUB Suzuki Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Ustowo 56

Więcej

JM AUTO SP. Z O.O.

JM AUTO SP. Z O.O. Suzuki Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Bałtycka 15

Więcej

A.S. R.BIŃKOWSKI

A.S. R.BIŃKOWSKI Suzuki Radom

mazowieckie, Radom, Chrobrego 22

Więcej

AUTO CLUB SP. Z O.O.

AUTO CLUB Suzuki Biesiekierz k. Koszalina

pomorskie, Biesiekierz k. Koszalina, Stare Bielice 117D

Więcej

AUTO CLUB SP. Z O.O.

AUTO CLUB Suzuki Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Krakowska 169

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Suzuki Alto

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

460

Przejechany dystans

27 230 zł

Zatankowanego paliwa

5 773 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

25

Wydanych pieniędzy

7 162 zł

Średnie wydatki na auto

512 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

137

Wydanych pieniędzy

68 546 zł

Średnie wydatki na auto

4 896 zł

ZOBACZ 14 dzienników kosztów Suzuki Alto Załóż dziennik kosztów

Skarbnica wiedzy o Suzuki Alto

Ciekawostki
dodano 06.03.2012 przez
W 1979 roku, kiedy to pojawiło się pierwsze Alto (generacja SS30/40) kosztował on około 1900 dolarów. Nie było chyba wtedy tańszego i będącego jednocześnie całkiem…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą