Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Suzuki Grand Vitara

Kompaktowy SUV (segment I) produkowany od 1998 roku. Największy i najmocniejszy z terenowych samochodów Suzuki. Jego pierwsza generacja była większą i lepiej wyposażoną wersją Suzuki Vitara. W 2002 i 2004 roku model przechodził modernizacje. Wersja po faceliftingu była sprzedawana w USA pod nazwą Chevrolet Tracker. Po wycofaniu modelu Vitara w 2003 roku, Grand Vitara de facto zajął jego miejsce w ofercie Suzuki. Od 2005 roku na rynku dostępna jest druga generacja samochodu zbudowanego na platformie podłogowej GM Theta. W 2008 roku model przeszedł kolejną modernizację.

Generacje Suzuki Grand Vitara

Grand Vitara II

Masywna i pozbawiona miękkich linii karoseria nadaje terenowemu Suzuki wizerunek twardziela przez duże „T”. To nie auto dla poszukujących podniesionej „osobówki”, lecz pojazd dla tych, którzy pragną widzieć już na pierwszy rzut oka, że mają do czynienia z solidną konstrukcją. Grand Vitara emanuje siłą dzięki kanciastej sylwetce, szerokim nadkolom i progom bocznym oraz charakterystycznym detalom w postaci agresywnych reflektorów czy koła zapasowego zamontowanego na tylnej klapie (niczym w rasowym off-roaderze).

Połączenie prostej, acz masywnej formy z ciekawie zaprojektowanymi szczegółami znalazło swoje zastosowanie również w środku. Nieskomplikowany kształt deski rozdzielczej poszedł w parze ze sportowymi „smaczkami” w postaci tunelowych osłon zegarów i trójramiennej kierownicy. Twórców kokpitu trzeba pochwalić za logiczne rozmieszczenie elementów obsługi oraz zaprojektowanie bardzo czytelnych wskaźników. Spasowanie tablicy rozdzielczej nie budzi żadnych zastrzeżeń, przydałyby się jednak nieco lepsze materiały.

Przednie miejsca siedzące oferują bardzo dobre warunki podróżowania. Wzdłuż, wszerz i na wysokość miejsca jest tam aż nadto, a dobremu samopoczuciu podczas jazdy sprzyja wysoka pozycja pozwalająca patrzeć na innych z góry. Do ideału brakuje jedynie nieco obszerniejszych foteli, które lepiej sprawdzałyby się na dłuższych trasach. Jeśli chodzi o tylną kanapę, tam komfort jazdy jest niższy, ale na tle rywali zarówno ilość przestrzeni, jak i wygoda siedzeń prezentują się przyzwoicie. Znacznie gorzej jest niestety z miejscem na bagaże – kufer okazuje się bardzo ciasny, a jego wykorzystanie ogranicza dodatkowo mizerna ładowność.

Wysoki prześwit, nadwozie o znakomitych kątach terenowych oraz porządny napęd 4x4 z blokadą międzyosiowego mechanizmu różnicowego i reduktorem czynią z Grand Vitary samochód o imponującej dzielności na bezdrożach. Tam, gdzie rywale bezskutecznie próbują wydostać się z opresji zostawiając za sobą uszkodzone elementy nadwozia czy podwozia, Suzuki wytrwale jedzie dalej. Oczywiście coś za coś – oszałamiająco wysokie zdolności terenowe okupione są nieco nerwowym zachowaniem na zakrętach oraz niższym niż u konkurentów poziomem resorowania.

Terenowy „japończyk” dostępny jest na rynku szmat czasu, ale pomimo pokaźnego stażu dzielnie radzi sobie z rywalizacją w segmencie SUV. W znajdowaniu kolejnych nabywców autu pomaga z pewnością atrakcyjna cena zakupu oraz wysoki standard wyposażenia (w serii nie zabrakło pełnej „elektryki”, automatycznej klimatyzacji, bocznych i kurtynowych poduszek powietrznych, jak również aluminiowych felg).

Grand Vitara I

Niezbyt wyszukana, ale przyjemna dla oka karoseria Grand Vitary dostępna była w szerokiej gamie nadwoziowej. Najmniejsza wersja ma troje drzwi, dach stały lub zdejmowany i niewiele miejsca w środku. Pośrodku stawki znalazła się wersja 5d, która nie jest rekordowo duża, ale na podstawowe potrzeby rodzin wystarczy. Topową odmianę stanowi przedłużona wersja XL-7 z trzema rzędami siedzeń lub dwoma i gigantycznym kufrem. Deska rozdzielcza ma proste wzornictwo i została wykonana z twardych plastików, ale jest czytelna, prosta w obsłudze i odporna na zużycie.

Podobnie jak wachlarz nadwozi, oferta silnikowa Suzuki Grand Vitary I. generacji była szeroka. Niestety, mimo to trudno o motor, który moglibyśmy jednoznacznie polecić - 4-cylindrowe silniki benzynowe nie grzeszą osiągami, te 6-cylindrowe spalają hektolitry paliwa, a diesle są albo bardzo powolne (japoński 2.0 TD), albo awaryjne (francuski 2.0 TDI). Powody do narzekań daje także zachowanie auta na asfalcie - typowo terenowa konstrukcja ogranicza komfort i stabilność na zakrętach. Za to na bezdrożach samochód radzi sobie nieporównywalnie lepiej od delikatnych rywali, oferując dodatkowo bogaty rynek części tuningowych.

Gdyby nie kapryśny diesel zapożyczony z koncernu PSA, ocena Grand Vitary pod względem trwałości byłaby celująca. Pozostałe silniki są niemal niezniszczalne, wycieki oleju z układu napędowego są zwykle niegroźne, a korozja dotyka głównie detale. Gorzej, gdy auto było eksploatowane na asfalcie w trybie 4x4 - prosty napęd się do tego nie nadaje. Nieskomplikowany jest zresztą cały samochód, dzięki czemu naprawy są proste. Cieszą również niewygórowane ceny części oraz samych aut na rynku.

Komentarze redakcji

Powagosław: Wszechstronna terenówka za rozsądne pieniądze – to dwa argumenty przemawiające na korzyść tego auta. Dzięki nim, jego nabywcy nie muszą zbyt dokładnie przyglądać się nadwoziu Grand Vitary. Bo mówienie, że wygląda ono przeciętnie to komplement.
Luzacjusz: Grand Vitara to podobno damska terenówka. Damska, czyli taka, która podoba się kobietom. A wiecie czemu kupują ją kobiety? Bo nie zrobiłby tego żaden normalny facet. Po co miałby płacić za nudę?

Silniki Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara II - jaki silnik wybrać?

W aucie do wyboru było wiele silników, choć w najnowszych egzemplarzach najłatwiej o benzynowy silnik 2.4 169KM. Nie jest to najświeższa konstrukcja i patrząc na moc można spodziewać się po niej całkiem sporo na drodze. Tymczasem silnik jest tylko poprawny, a nawet nieco leniwy – lepiej nie kupować go z nastawieniem na niezłe osiągi. Od tego jest widlasty 3.2 233KM lub ewentualnie wariant 2.7l. Wersje 2.0 i 1.6 to już propozycja dla najmniej wymagających. Z kolei oszczędni powinni zainteresować się dieslem 1.9 125-129KM. Osiągi generuje kiepskie, ale przynajmniej przy dystrybutorze nie trzeba płakać.

Publikacje o Suzuki Grand Vitara

Czy warto kupić: używane Suzuki Grand Vitara (od 1997 do 2005)

Przestronny i trwały samochód za rozsądne pieniądze, który sprawdzi się na każdej drodze i nie drży na myśl o wyprawach w lekki teren. Żeby nie było za różowo, wspomnijmy o przeciętnych właściwościach jezdnych, sporym zużyciu paliwa oraz surowym wnętrzu. Czy warto kupić używane Suzuki Grand Vitara?

Suzuki Grand Vitara 2.4 VVT Premium - terenowy fitness
 
Nasz test Suzuki Grand Vitara 2.4 VVT Premium

Krążąc po mieście czuję się czasami bombardowany ofertami klubów fitness. Pilates, Zumba, Step, TBC, Power Pump - cokolwiek znaczą te określenia mają pomóc w utrzymaniu pięknej i zgrabnej sylwetki. Co skłania ludzi do korzystania takich zajęć? Większa świadomość dbania o zdrowie czy może po prostu moda?...

Suzuki Grand Vitara 2.4 VVT Premium - nadal świeża?
 
Nasz test Suzuki Grand Vitara 2.4 VVT Premium

Czas płynie nieubłaganie. W świecie motoryzacji również. Niegdyś kolejne modele dzieliły dekady, dziś nikt nie chce czekać, bo przecież konkurencja nie śpi. Żywot samochodów jest coraz krótszy. Nie inaczej jest wśród SUV-ów, gdzie tylko jeden samochód stara się zatrzymać tykanie zegara. O czym mowa?...

Grand Vitara - grunt, to podążać własną drogą
 
Nasz test

Przeglądnijmy rynek lekkich terenówek. Mają kompaktowe wymiary - bo tak się przyjęło. Są droższe od aut segmentu C, ale tańsze od typowych SUVów - bo tak wypada. Napęd na 4 koła to w gruncie rzeczy lekka "ściema", ponieważ tylna oś dołącza się tylko w krytycznych sytuacjach, a ich nadwozie...

Tajima wygrywa Rajd w chmury

W Colorado Spring rozegrano 84. wyścig Pikes Peak.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Suzuki Grand VitaraautoWcentrum - społeczność Suzuki Grand Vitara

najwyższe oktanyAuta - Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara SUZUKI 35,89

Suzuki Grand Vitara 42,42

Suzuki Grand Vitara suzi 44,11

Suzuki Grand Vitara 65,17

Suzuki Grand Vitara 48,93

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Suzuki Grand Vitara

terenowkapl 30,04

crupa 30,05

spirit170 31,01

Jaro1994 30,14

delta617 30,00

twisster 30,03

macio12 91,00

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Suzuki Grand Vitara

Samochodem po Warszawie
Samochodem po Warszawie Na ten temat pewnie napisano już tyle, że możnaby z tego zrobić niezłą encyklope...
Po Warszawie
Po Warszawie Ostatnio dość sporo jeżdżę po Warszawie Mieście Stołecznym i stąd kilka zdjęć po...
Ale mi się udało !
Ale mi się udało ! Kupiłem go pół roku temu, na razie nic złego się nie dzieje. Jeżdżę, co trzeba b...
Fotoradar, czyli życie nie jest sprawiedliwe
Fotoradar, czyli życie nie jest sprawiedliwe Początek tej historyjki to prawda stara jak świat, czyli lepsze jest największym...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Suzuki Grand Vitara

od 81 400 zł do 115 400

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (106 - 169 KM): 1.6 VVT, 2.4 VVT

 

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa

 

automatyczna: 4-stopniowa
Katalog nowych aut Suzuki Grand Vitara
 

Najpopularniejsza wersja Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara 2.4 VVT 169KM - 5 drzwiowy terenowy

Najważniejsze wyposażenie

podgrzewane fotele
tempomat

Dostępne kolory

Cena katalogowa

115 400

Zobacz ofertę Suzuki Grand Vitara 2.4 VVT 169KM - 5 drzwiowy terenowy
 

Suzuki Grand Vitara najczęściej porównywane z:

Renault Captur
Energy TCe (90 KM)
Skoda Yeti
1.2 TSI (105 KM)
Skoda Yeti
2.0 TDI (110 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Grand Vitara Premium 2.4 Demonstracyjny Suzuki Grand Vitara Premium 2.4
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 250 km. Silnik: 2.4 169KM, benzynowy.
Cena: 110 400 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 23 500 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Grand Vitara PRM Demonstracyjny Suzuki Grand Vitara PRM
Rocznik: 2013. Przebieg: 1 300 km. Silnik: 2.4 169KM, benzynowy.
Cena: 114 490 zł 95 500 zł
Zyskujesz: 18 990 zł Zobacz szczegóły »

Używane Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara
1.9 diesel 129 KM
155 000 km, 2006
37 500 PLN
Suzuki Grand Vitara
1.9 diesel 129 KM
131 000 km, 2008
42 500 PLN
Suzuki Grand Vitara
1.9 diesel 129 KM
62 000 km, 2010
53 500 PLN
Suzuki Grand Vitara
1.9 diesel 129 KM
131 000 km, 2007
39 500 PLN

Ocena auta Suzuki Grand Vitara

Wybrane opinie

Suzuki Grand Vitara Standard 2.0 i 16V (127 KM)

Cóż raczej nie jest auto, które powinno być jedynym autem w rodzinie, o ile nie zmuszają nas do tego warunki w jakich się poruszamy (góry bezdroża czesty snieg), ze względu na mały bagażnik (280l). Auto się prowadzi inaczej, mogę porónać Laguny, mondeo Vctry czy Primery bo tymi autami jezdze/jezdzilem najczesciecej. Na pewo nie da sie Vitara jezdzic tak szybko i dynamicznie po asfalcie. Po suchm asfalcie jeszdzic można tylko z TYLNIM napedem, co czuc dosc mocno i z czego nalezy zdawac sobie sprawe. Jest rowniez nieco mniej komfortowe, za to w terenie G.Vitara jest rewelacyjna, mam nadzieje ze podobnie bedzie na drogacc mokrych i zasniezonych.

dodał: mi007@op.pl
Suzuki Grand Vitara Standard 2.7 i V6 24V 4WD (173 KM)

Rewelacja w terenie! Jedzie równie pewnie i szybko na autostradzie. Spala ale da się przeżyć, super przyspieszenie i dobra jazda po mokrej i zaśnieżonej jezdni. Sa małe minusiki: nie wiedzieć czemu termometr i zegar są na jednym wyświetlaczu co utrudnia dostęp. Brak tylniej półki dla wersji 7 osobowej (dodatkowe 600 PLN), brak chlapaczy. Poważniejszym brakiem jest brak układu stabilizacji trakcji, o czym mogłem się przekonać wpadając w poślizg na zakręcie na suchej nawierzchni (przesiadłem się z auta z napędem na przednią oś!). Dla większej rodziny auto na fatalną zimę i letnie długie trasy.

dodał: estater@wp.pl
Suzuki Grand Vitara Standard 2.0 i 16V (140 KM)

To auto terenowe przez dużę T, będą rozczarowani ci którzy oczekują szybkiego SUV-a do miejskiej dżungli i na poruszanie się tylko po drogach utwardzonych. Jeśli jednak zdarza Ci się jeździć po bezdrożach (np.z racji pracy w terenie), cenisz sobie możliwość dojechania prawie wszędzie i mieszkasz w okolicy gdzie drogi są różne to jest to BARDZO DOBRY SAMOCHÓD. P.S. Vitarą wyciągałem już z rowów wiele samochodów w zimie - możliwości tego pojazdu na śniegu i lodzie są naprawde niesamowite.

dodał: AK
Suzuki Grand Vitara Standard 2.0 HDI (109 KM)

samochod moich marzen ... mam wersje GW XL-7 malo takich samochodow jest ... kazdy sie oglada i PODZIWIA... kazdy mowi ze nic nadzwyczajnego w tym samochodzie nie ma ...ale jak zobaczy go na wlasne oczy ... zmienia zdanie ... kumple z Toyota land cruserem i Mitsubishi Pajero ... poprostu mi zazdrosci ... bo musi ze soba wozic beczke ropy , ma mniej miejsca i ciagle mu cos nawala ... a ja SMIGAM ^^

dodał: zwirek
Suzuki Grand Vitara SUV 1.6 i 16V (106 KM)

...mam de lux´a 3d dopiero miesiąc ale jak narazie spoko ...widzę że wiele kontrowersji wzbudza /moc,prędkośc/ tego autka ale za to bije na głowę konkurencje w tej klasie poruszając się w terenie...przecież wiedzieliście co kupujecie to nie jest samochód sportwy! ...chociaż wygląd ma niczego sobie, na nasze drogi idealny! pozdrawiam dj filip - jaworzno

dodał: djfilip@jawnet.pl

Galerie Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara XL7 Suzuki Grand Vitara II 5d Facelifting (2012) Suzuki Grand Vitara II 5d Facelifting (2012) 2.4 VVT 169KM - galeria redakcyjna (2) Suzuki Grand Vitara II 5d Facelifting (2012) 2.4 VVT 169KM - galeria redakcyjna Suzuki Grand Vitara 5D Suzuki Grand Vitara II 3d Facelifting (2012) Suzuki Grand Vitara 3D Suzuki Grand Vitara 2.0 - galeria redakcyjna Suzuki Grand Vitara 2.0 - galeria redakcyjna Suzuki Grand Vitara
Zobacz inne galerie Suzuki

Opinie o instalacji LPG

Suzuki Grand Vitara

  • 1.
  • 2,25 Suzuki Grand Vitara I 1.6 i 16V (94KM) 2000r.
    dodał: dżeku, 22.11.2011

    Przejechałem na gazie ok 5tkm przez 5 m-cy. Na początku, tj przez jakieś 1500-2000 km było ok. Później się zaczęło... samochód sam zaczął przełączac się na benzynę, szarpac, gasnąc... Oczywiście w ramach gwarancji pojechałem z reklamacją. Błąd naprawiono, przy okazji zmniejszono zużycie paliwa do ok. 11-12litrów. Sytuacja powtórzyła się po około 2 tygodniach. Ponowna wizyta, szereg testów, wina komputera. Dostałem drugi na czas naprawy, która trwa już około miesiąca i wg pracowników nie wiadomo jak jeszcze długo potrwa. Na zapasowym kompie z tankowania na tankowanie pali coraz wiecej, obecnie dochodzi do 17 l/100km!!! Przy okazji gaśnie kiedy chce i obroty trzyma jak mu pasuje. Wytrzymam jeszcze do naprawy kompa lub do roku, jak się nie poprawi wyjmę to g.. i założe coś innego. Jedynym plusem jest miła i uczynna obsługa. Instalacji nie polecam

  • 2.
  • 4,50 Suzuki Grand Vitara II 2.0 i 16V (140KM) 2006r.
    dodał: Marcel, 16.09.2012

    zakładałem wtrysk gazu do swojej Vitarki w Arynowie koło Mińska Maz.zresztą już czwarty samochód tam robiłem,nigdy nie miałem żadnych problemów z żadnym autkiem.Vitara spala mi średnio 11-12 l/100km gazu. dwa razy w roku jeżdżę na wymianę filtrów gazu i nic po za tym.

  • 3.
  • 5,00 Suzuki Grand Vitara II 2.4 VVT (166KM) 2009r.
    dodał: nick, 17.05.2013

    Dużo jeżdżę więc zależało mi na dobrej instalacji i profesjonalnym montażu.Wszystko jest ok,posiadam instalację STAG premium na listwach Hana2000.To już trzeci samochód zamontowany w tej firmie.Jeździ tak samo dobrze jak dwa pozostałe.

  • 4.
  • 5,00 Suzuki Grand Vitara II 2.0 (140KM) 2008r.
    dodał: Wacław, 26.08.2010

    Muszę polecić zakład STANGAZ w Wieliczce . Zamontowałem tam już dwie instalacje i jestem zadowolony z jakości montażu instalacji. Wiązki elektryczne i elementy instalacji tak poprowadzone że praktycznie ich nie widać.

  • 5.
  • 5,00 Suzuki Grand Vitara II 2.4 VVT (169KM) 2008r.
    dodał: Jerzy W., 03.07.2011

    Po zapoznaniu się z opiniami w internecie na temat zakładu postanowiłem oddać moje auto w celu zainstalowania LPG właśnie tam. Nie zawiodłem się .Silnik funkcjonuje idealnie-jak na benzynie.Polecam wszystkim.

  • 6.
  • 5,00 Suzuki Grand Vitara II 2.7 i V6 24V (173KM) 2008r.
    dodał: cermar, 06.02.2012

    Użytkuje instalację gazową od 2008r, na silniku 2,7l, na początku były problemy z ustawieniem instalacji, układ smarowania zaworów. Trwało to do 1 miesiąca, później już było OK i tak jest do dzisiaj. Polecam.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara

88 komentarzy

65 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~polo~polo

Do ~leśnik: Każda opona o szerokości 225 i powyżej lata na boki na podłużnych nierównościach.

~leśnik~leśnik

Nagle po zmianie opon na letnie (z 215/65R16 na 235/60R16) vitara na nierównościach i koleinach zaczyna "latać na boki", ciężko się prowadzi! Pojechałem na diagnostykę,luzów nie ma, zawieszenie O.k.. Co zrobić, czy kupić nowe letnie w rozmiarze zimówek?!

~Ryszard~Ryszard

Nie chce zapalać, wyświetla się zygzak podobny do litery M, brak przyspieszenia

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Suzuki

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
6 379
Przejechany dystans
2 864 556 km
Zatankowanego paliwa
181 417 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
719
Wydanych pieniędzy
263 735 zł
Średnie wydatki na auto
1 167 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
1 333
Wydanych pieniędzy
506 052 zł
Średnie wydatki na auto
2 239 zł
Zobacz dzienniki kosztów Suzuki (226)

Testy zderzeniowe Suzuki Grand Vitara

Najnowsze testy zderzeniowe Suzuki Grand Vitara przeprowadzone przez Euro NCAP.

Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara
2007

Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara
2002

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Suzuki

Zużycie paliwa Suzuki Grand Vitara

Na podstawie 428 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Piotr, dodano: 15.05.2011 15:46

Przy spokojnej jeżdzie miasto-trasa spalanie średnie 10,5 l/100km. W samym mieście przy bardzo spokojnej jeździe 10,5 l/100. Przy normalnej jeździe średnio 10,1 - w samym mieście 11,5. Przy "szybszej" średnio 11,5 - w mieście 13,2 l/100. Przy prędkości około 150-180 km/h - 16 l/100.

pełny raport Suzuki SUV 5d Facelifting 2.4 VVT

autor: Bartek M , dodano: 18.08.2010 13:50

Benzyny paliła średnio latem około 10.5-11 natomiast w zimę 12. Wg mnie nie były to niskie wartości zwłaszcza przy kosmicznej cenie benzyny . Po zamontowaniu gazu spalanie o dziwo wzrosło w niewielkim stopniu. Średnio pali 12.5-13.5 l/ 100km , trasa 11-12.5 miasto 14-15. Przy cenie Lpg minimalnie przekraczającej 2zł jest super.

pełny raport Suzuki SUV 5d Facelifting 2.0

autor: razec11, dodano: 10.06.2012 22:53

Nie jest to dużo ale nie jest to i mało. Ale samochód ma odpowiednie przyspieszenie, choć z kulturą jazy jest już gorzej (dosyć głośny silnik). Generalnie jest to męskie auto, dla tych co lubią siedzieć wysoko czuć moc pod pedałem (130 KM), i słyszeć silnik. Nie polecam na zbyt krótkie dojazdy. Idealny samochód na trudne warunki w zimie, wtedy wszyscy mu się kłaniają, szczególnie ci z SUV-mi z napędem na jedną oś. Pozdr.

pełny raport Suzuki SUV 1.9 DDiS

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Suzuki Grand Vitara

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Suzuki Grand Vitara

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Suzuki Grand Vitara
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Suzuki Grand Vitara, oglądali także