Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Suzuki Grand Vitara

Lata produkcji: 1997 - teraz
Segment: Małe SUVy
Kompaktowy SUV (segment I) produkowany od 1998 roku. Największy i najmocniejszy z terenowych samochodów Suzuki. Jego pierwsza generacja była większą i lepiej wyposażoną wersją Suzuki Vitara. W 2002 i 2004 roku model przechodził modernizacje. Wersja po faceliftingu była sprzedawana w USA pod nazwą Chevrolet Tracker. Po wycofaniu modelu Vitara w 2003 roku, Grand Vitara de facto zajął jego miejsce w ofercie Suzuki. Od 2005 roku na rynku dostępna jest druga generacja samochodu zbudowanego na platformie podłogowej GM Theta. W 2008 roku model przeszedł kolejną modernizację.

Komentarze redakcji

Powagosław: Wszechstronna terenówka za rozsądne pieniądze – to dwa argumenty przemawiające na korzyść tego auta. Dzięki nim, jego nabywcy nie muszą zbyt dokładnie przyglądać się nadwoziu Grand Vitary. Bo mówienie, że wygląda ono przeciętnie to komplement.
Luzacjusz: Grand Vitara to podobno damska terenówka. Damska, czyli taka, która podoba się kobietom. A wiecie czemu kupują ją kobiety? Bo nie zrobiłby tego żaden normalny facet. Po co miałby płacić za nudę?

Grand Vitara II

Masywna i pozbawiona miękkich linii karoseria nadaje terenowemu Suzuki wizerunek twardziela przez duże „T”. To nie auto dla poszukujących podniesionej „osobówki”, lecz pojazd dla tych, którzy pragną widzieć już na pierwszy rzut oka, że mają do czynienia z solidną konstrukcją. Grand Vitara emanuje siłą dzięki kanciastej sylwetce, szerokim nadkolom i progom bocznym oraz charakterystycznym detalom w postaci agresywnych reflektorów czy koła zapasowego zamontowanego na tylnej klapie (niczym w rasowym off-roaderze).

Połączenie prostej, acz masywnej formy z ciekawie zaprojektowanymi szczegółami znalazło swoje zastosowanie również w środku. Nieskomplikowany kształt deski rozdzielczej poszedł w parze ze sportowymi „smaczkami” w postaci tunelowych osłon zegarów i trójramiennej kierownicy. Twórców kokpitu trzeba pochwalić za logiczne rozmieszczenie elementów obsługi oraz zaprojektowanie bardzo czytelnych wskaźników. Spasowanie tablicy rozdzielczej nie budzi żadnych zastrzeżeń, przydałyby się jednak nieco lepsze materiały.

Przednie miejsca siedzące oferują bardzo dobre warunki podróżowania. Wzdłuż, wszerz i na wysokość miejsca jest tam aż nadto, a dobremu samopoczuciu podczas jazdy sprzyja wysoka pozycja pozwalająca patrzeć na innych z góry. Do ideału brakuje jedynie nieco obszerniejszych foteli, które lepiej sprawdzałyby się na dłuższych trasach. Jeśli chodzi o tylną kanapę, tam komfort jazdy jest niższy, ale na tle rywali zarówno ilość przestrzeni, jak i wygoda siedzeń prezentują się przyzwoicie. Znacznie gorzej jest niestety z miejscem na bagaże – kufer okazuje się bardzo ciasny, a jego wykorzystanie ogranicza dodatkowo mizerna ładowność.

Wysoki prześwit, nadwozie o znakomitych kątach terenowych oraz porządny napęd 4x4 z blokadą międzyosiowego mechanizmu różnicowego i reduktorem czynią z Grand Vitary samochód o imponującej dzielności na bezdrożach. Tam, gdzie rywale bezskutecznie próbują wydostać się z opresji zostawiając za sobą uszkodzone elementy nadwozia czy podwozia, Suzuki wytrwale jedzie dalej. Oczywiście coś za coś – oszałamiająco wysokie zdolności terenowe okupione są nieco nerwowym zachowaniem na zakrętach oraz niższym niż u konkurentów poziomem resorowania.

Terenowy „japończyk” dostępny jest na rynku szmat czasu, ale pomimo pokaźnego stażu dzielnie radzi sobie z rywalizacją w segmencie SUV. W znajdowaniu kolejnych nabywców autu pomaga z pewnością atrakcyjna cena zakupu oraz wysoki standard wyposażenia (w serii nie zabrakło pełnej „elektryki”, automatycznej klimatyzacji, bocznych i kurtynowych poduszek powietrznych, jak również aluminiowych felg).

Grand Vitara I

Niezbyt wyszukana, ale przyjemna dla oka karoseria Grand Vitary dostępna była w szerokiej gamie nadwoziowej. Najmniejsza wersja ma troje drzwi, dach stały lub zdejmowany i niewiele miejsca w środku. Pośrodku stawki znalazła się wersja 5d, która nie jest rekordowo duża, ale na podstawowe potrzeby rodzin wystarczy. Topową odmianę stanowi przedłużona wersja XL-7 z trzema rzędami siedzeń lub dwoma i gigantycznym kufrem. Deska rozdzielcza ma proste wzornictwo i została wykonana z twardych plastików, ale jest czytelna, prosta w obsłudze i odporna na zużycie.

Podobnie jak wachlarz nadwozi, oferta silnikowa Suzuki Grand Vitary I. generacji była szeroka. Niestety, mimo to trudno o motor, który moglibyśmy jednoznacznie polecić - 4-cylindrowe silniki benzynowe nie grzeszą osiągami, te 6-cylindrowe spalają hektolitry paliwa, a diesle są albo bardzo powolne (japoński 2.0 TD), albo awaryjne (francuski 2.0 TDI). Powody do narzekań daje także zachowanie auta na asfalcie - typowo terenowa konstrukcja ogranicza komfort i stabilność na zakrętach. Za to na bezdrożach samochód radzi sobie nieporównywalnie lepiej od delikatnych rywali, oferując dodatkowo bogaty rynek części tuningowych.

Gdyby nie kapryśny diesel zapożyczony z koncernu PSA, ocena Grand Vitary pod względem trwałości byłaby celująca. Pozostałe silniki są niemal niezniszczalne, wycieki oleju z układu napędowego są zwykle niegroźne, a korozja dotyka głównie detale. Gorzej, gdy auto było eksploatowane na asfalcie w trybie 4x4 - prosty napęd się do tego nie nadaje. Nieskomplikowany jest zresztą cały samochód, dzięki czemu naprawy są proste. Cieszą również niewygórowane ceny części oraz samych aut na rynku.

Dane techniczne Suzuki Grand Vitara

Silniki

Moc silników 87-233 KM

Poj. silników 1 586-3 195 cm3

Prędkość maks. 150-200 km/h

Przyspieszenia 0-100 9,7-14,4 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Suzuki Grand Vitara

Średnia ocena modelu

na podstawie 412 opinii

4.04

Średnia dla segmentu: Małe SUVy 4.15

Zalety

+ Widoczność

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Stosunek jakość/cena

Wady

- Skrzynia biegów

- Koszty utrzymania

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (71%)
NIE (29%)

Wybrane oceny kierowców Suzuki Grand Vitara

Jak każdy samochód, i tam ma swoje wady i zalety. Jednak w tym przypadku zalet jest zdecydowanie więcej. Bardzo miły ... więcejsilnik. Świetna trakcja, napęd. Trwałe zawieszenie. Bardzo dobry wygląd. Doskonale wyciszony. Wada to skrzynia biegów - za krótka. W trasie podnosi to spalanie. Poza tym świetna ładowność samochodu - składana tylna kanapa. Zapas napędu w terenie praktycznie nie do wykorzystania. ukryj
dodano 08.12.2010 przez
Uważam, że jest to najmniej awaryjne auto na rynku tygodniowo objeżdzam ok 4 różnych modeli; jest auto jak znalazł na ... więcejPolskie drog - dziury, ograniczenia prędkości, napad policji : radary, nieoznakowane radiowozy, helikopter itp - auto uczy szacunku i pokory na drodze ukryj
dodano 05.04.2011 przez
Ogólnie rzecz ujmując samochód dobrze radzi sobie w terenie. Niestety na szosie jest o wiele gorzej tu daje o sobie ... więcejznać bardzo zła skrzynia biegów i nie dokońca dopracowane przeniesienie napędu i zawieszenie. Rozwiązanie techniczne napędu 4WD moim zdaniem mało elastyczne w codziennym użytkowaniu tego małego SUV-a. Kupiłem tego SUV-a z myślą o przeznaczeniu na szosę i do terenu więc napęd na cztery koła jest mi potrzeby, jednak nie przez cały czas bo negatywnie wpływa na słabe przyspieszenie i bardzo duże spalanie paliwa jak na małego SUVa. Niestety wysoki środek ciężkośći tego samochodu dodatkowo niegatywnie wpływa na stabilność na szosie i w zakrętach - ESP pomaga ale nie należy zbyt ufać temu systemowi bo można tego żałować. Ja już nie będę bo o mało co miałbym z tego powodu wypadek. Dlatego trzeba niestety uważać by nie wypaść z zakrętu przy dużym deszczu lub na śliskiej nawierzchni szczególnie w zimie! Reasumując samochód sprawdza się z terenie (ale nie ekstremalnym). Do jazdy różnej tj. w większości w miejskiej i trochę do lekko i średnio trudnego terenu lepiej moim zdaniem wybrać inny SUV. Najbardziej rozczarowało mnie zawieszenie. Fakt jest wielowachaczowe ale stanowczo za twarde. Nie przekonuje mnie to, że w sumie jest to małe auto terenowe i właściwie musi mieć twarde zawiedzenie. Być może tak ale mam od niedawna w firmie Toyotę Tundra (auto terenowe tylko na rynek amerykański ze stałym napędem 4X4 - w przeliczeniu droższa od Vitary, choć nie oszałamiająco) i mam porównanie co znaczy dobre zawieszenie w aucie terenowym. Poza tym jakość materiałów jak na tani SUV wystarczająca. Chociaż Ja mam wersję De lux - tapicerka to skóra. W wersji premium tapicerka materiałowa i to już nie ta jakość. Kończąc jedno mogę powiedzieć następnym razem jak będę czytał pozytywne opinie wychwalające pod niebiosa dany model samochodu to na pewno w nią nie uwierzę, bo zachodzi duże prawdopodobieństwo, że opinia pochodzi od pracownika dystrybutora danej marki a nie od normalnego użytkownika. ukryj
dodano 15.05.2011 przez
Uważam, że to auto doskonałe. I nie jestem żadnym handlowcem, co sugeruje jedna opinia. Byłem w nim zakochany na długo ... więcejprzed kupnem i jestem nadal. Wygodny, komfortowy, naped 4x4 - czego chcieć więcej? A no prześwitu. Niestety, to przez niego auto jest SUVem, a nie prawdziwą terenówką. Jest stały 4x4, blokada centralnego dyfra i reduktor - auto w terenie może zatrzymać się tylko wtedy, gdy się zawiesi. Szkoda, nie mniej jednak w lekki teren w zupełności wystarcza. Suma sumarum, samochód ma u mnie pewne dożywocie. Jest bardzo wszechstronne, funkcjonalne, sprawdza się zawsze. No i niezawodne, proste. Nie przeładowane elektroniką jak inne SUVy. Suzuki zrobiło to auto w prosty sposób - zrobili niezawodny, prosty samochód, a potem dołożyli skórę, ksenony i kilka innych bajerów żeby go ucywilizować i żeby miało "branie" również dla osób, które w teren nie wjadą nigdy. Udało im się to świetnie. Nie mogę na to auto powiedzieć złego słowa. No i wygląd - rzecz gustu, ale dla mnie cudny, z zewnątrz jak i wewnątrz. Świetne ksenony, dobrze dopasowane wspomaganie kierownicy. Wygodne fotele - dłuższe trasy nie stanowią problemu. Super system audio (wersja DELUXE) - naprawdę nie spodziewałem się. Generalnie auto mogę opisywać dłuuugo i w samych superlatywach. Polecam każdemu! P.S. Zapomniałbym o najważniejszej rzeczy - bezpieczeństwie. Auto jest duże i masywne, przez co bezpieczne. Już czytałem na internecie o paru z udziałem Grand Vitary - obrażenia były z reguły niewielkie, uszkodzenia samochodu też - czego nie można powiedzieć o drugim samochodzie biorącym udział w wypadku... ukryj
dodano 28.08.2012 przez
Zobacz oceny Suzuki Grand Vitara Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Suzuki Grand Vitara

Pb
5,87 - 18,87
Na podstawie 230 raportów spalania
ON
5,63 - 14,97
Na podstawie 168 raportów spalania
LPG
7,43 - 16,53
Na podstawie 45 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Suzuki Grand Vitara

Spalanie j.w. Ostatnio założyłem LPG sekwencja (sterownik STAG 300, dobierane wtryski i parownik do tego silnika - marki podzespołów nie ... więcejpamietam ale stosunkowo nienajtańsze - łączny koszt instalacji z butlą 70 l poprzecznie - 3000 PLN - "po znajomości"). Do podanych wartości spalania należy dodać ale minimalnie. Średnio - 12,5 - 12,8 powtarzalnie przez ok. 12 tys km. Max spalanie - non stop 4x4, góry, śnieg, teren, podjazdy, 4 osoby na pokładzie plus załadowany kufer - 14,4 - 14,6 powtarzalnie przez ok. 5 tankowań. Nie jest źle a koszty bez porównania:). I dodatkowo podobno ten silnik bardzo dobrze znosi gaz... Taką opinie znalazłem w sieci ale nie wiem czego miałaby dotyczyć - zrobiłem na LPG po ok. 150 tys km moimi 2 autami które mam do dzisiaj i zero problemu (Vectra A 1.6 8V, Avensis 2.0 16 V). Jestem gorącym zwoleninikiem LPG - koszty nieporównywalnie niższe tylko częstotliwośc serwisowania większa - filtr gazu i powietrza - to ważne. Nie powtórzę natomiast mitu co do kosztów związanych z kablami i świecami - w Vectrze wymieniłem kable raz i świece (NGK) 2 razy na 150 tys. W Avensisie kable zero i świece platynowe ostatnio (NGK) a były (DENSO)chyba od nowości... ukryj
dodano 16.02.2009 przez
Skrzynia automat. Już 2 rok tym jeżdżę i już mnie męczą częste wizyty na stacji benzynowej. W mieście potrafi mniej ... więcejspalić (około 13/100km) niż na trasie (około 14/100km). Wpisałem "Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie" 12.4l/100km ponieważ nie mogłem dać więcej niż "średnie minimalne spalanie". Na trasie naprawdę piję więcej niż w mieście. Nie umiem tego wytłumaczyć. Napęd 4x4 robi swoje. Bardzo dobrze się prowadzi na śniegu. Jest to bardzo ciężkie auto i nafaszerowane gadżetami (TV przód i tył, wbudowany tel do tv z przodu, słuchawki bezprzewodowe na tył, żeby można było słuchać z tył filmu na słuchawkach kiedy w trasie nawigacja gada i radio leci na głośnikach) Nie mogę sobie wyobrazić bardziej komfortowego samochodu niż ten, w tych gabarytach. Nie narzekam na spalanie ale bajki o spalaniu poniżej 12 litrów można włożyć między wiersze. Nie osiągalne. Zaznaczam że mam doświadczenie tylko z automatem. ukryj
dodano 15.11.2010 przez
Moją "Czarna Suzi" GV 2006 2.0+LPG mam od 10 miesięcy, zrobiłem nią ok 10 tys.km, w tym trasę z południa ... więcejPolski nad morze i z powrotem (1700km) i myślę że mogę już co nieco o tym samochodzie napisać. Spalanie na benzynie 10-12L/100km, po założeniu sekwencji Stag średnio 12,5L/100km, w trasie spokojną jazdą mozna zejść poniżej 11L/100km. Samochód w zimie na nieodśnieżanych drogach i łąkach, w śniegu nieżadko powyżej kolan szedł jak przecinak, natomiast w lecie dał już wiele frajdy z jazdy m.in. po leśnych dróżkach. W trasie 850km bez żadnego zmęczenia, jak bardzo wygodnie (wersja DeLuxe), przestronnie, widoczność rewelacyjna. Samochód krajowy, od pierwszego właściciela, póki co nie ma się czego czepić. Zanim zdecydowałem się na SuziGV myślałem o Kia Sportage i Subaru Forestrze. Póki co nie żałuję. Czarna Suzi jeździ i wygląda znakomicie! Polecam, zwłaszcza jeśli ktoś potrzebuje auta nie tylko na asfalt.. ukryj
dodano 22.08.2013 przez
Moja śliczna czarna Grand Vitara z 2004 roku, przebieg 142000 km, od 4000 km u mnie. Samochód spełnia wszystkie moje ... więcejoczekiwania, uniwersalny, bardzo dobrze sprawdza się w terenie i w trudnych zimowych warunkach, także w górach (jak na razie mam opony raczej na asfalt niż w teren). W mieście zgrabny, zwrotny i wygodny ...jednak pali trochę więcej niż się spodziewałem czytając raporty innych użytkowników. Znajomi twierdzą, że to wszystko przez moją "ciężką nogę" ;-) więc moja średnia to 10,94 l/100 km i nie potrafię zejść poniżej 9,36 l/100 km. Nie jest to samochód przeznaczony do ścigania się, ma dość "powolne przyspieszenie" ;-) kiedy turbo dobrze się rozkręci to około 3000 rpm robi się miło i głośno. ukryj
dodano 22.04.2010 przez
Samochód nie pali mało bo benzyny spokojnie między 10 a 13 litrów -zależy od stopy. Opływowość kiosku ruchu również nie ... więcejpozwala zejść poniżej 10ciu. Jednak kiedy wsiadasz do GV czujesz się bezpiecznie , siedzisz wysoko i czujesz że chce Ci się jeździć. Prawdziwe zalety auta odkrywasz przy kiepskiej pogodzie na dwupasmówce kiedy wszyscy w strugach deszczu jadą 60 a ty pociskasz jak codzień, deszcz i śnieg oraz trudne warunki drogowe to to co uwielbia GV. Oczywiście lubi lekki teren , błotko piasek , tylko jej lakier nie lubi krzaków i gałęzi :) polecam to auto lecz z mocniejszą benzyną np 2,4 lub 2,7 z USA - zwróć uwagę przy zakupie czy ma reduktor i ESP bo często słabe wersję lub te z USA nie mają. ukryj
dodano 29.05.2014 przez
Zobacz raporty spalania Suzuki Grand Vitara Dodaj raport spalania

Publikacje o Suzuki Grand Vitara

Przeczytaj pozostałe 9 publikacje o Suzuki Grand Vitara

Generacje Suzuki Grand Vitara

Nowe Suzuki Grand Vitara

nowe Suzuki Grand Vitara
Suzuki Grand Vitara
ceny od 76 900 zł do 100 900

Suzuki Grand Vitara II SUV 5d Facelifting 2012 2.4 VVT 169KM od 2012

w pakiecie Premium

w cenie katalogowej brutto

100 900 zł

Wyposażenie standardowe
Wyświetlacz wielofunkcyjny zintegrowany z zestawem wskaźników:Zegar cyfrowy,Zużycie paliwa (chwilowe / przeciętne),Zasięg jazdy,Średnia prędkość,Temperatura zewnętrzna,Alarm otwartych drzwi,Alarm włączonych świateł,Alarm śliskiej nawierzchni,Alarm poziomu paliwa,Kontrolka pracy systemu ESP®,Instrukcja pracy układu 4WD,Kontrolka pracy układu 4WD
Kierunkowskazy w obudowach lusterek zewnętrznych
Wsteczne lusterko wewnętrzne Z regulacją ustawienia dzień / noc
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałą 1 ofertę Suzuki Grand Vitara

Dealerzy Suzuki

AUTO CLUB SP. Z O.O.

AUTO CLUB Suzuki Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Ustowo 56

Więcej

JM AUTO SP. Z O.O.

JM AUTO SP. Z O.O. Suzuki Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Bałtycka 15

Więcej

A.S. R.BIŃKOWSKI

A.S. R.BIŃKOWSKI Suzuki Radom

mazowieckie, Radom, Chrobrego 22

Więcej

AUTO CLUB SP. Z O.O.

AUTO CLUB Suzuki Biesiekierz k. Koszalina

pomorskie, Biesiekierz k. Koszalina, Stare Bielice 117D

Więcej

AUTO CLUB SP. Z O.O.

AUTO CLUB Suzuki Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Krakowska 169

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Suzuki Grand Vitara

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

631

Przejechany dystans

113 743 zł

Zatankowanego paliwa

24 233 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

66

Wydanych pieniędzy

36 851 zł

Średnie wydatki na auto

921 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

154

Wydanych pieniędzy

58 103 zł

Średnie wydatki na auto

1 453 zł

ZOBACZ 40 dzienników kosztów Suzuki Grand Vitara Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Suzuki Grand Vitara

Liczba wpisów: 4
komentarzy(1)
komentarzy(0)
komentarzy(2)
komentarzy(0)
Zobacz inne typowe słabe punkty Suzuki Grand Vitara dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Suzuki Grand Vitara

Liczba wpisów: 14
Przejechałem na gazie ok 5tkm przez 5 m-cy. Na początku, tj przez jakieś 1500-2000 km było ok. Później się zaczęło... ... więcejsamochód sam zaczął przełączac się na benzynę, szarpac, gasnąc... Oczywiście w ramach gwarancji pojechałem z reklamacją. Błąd naprawiono, przy okazji zmniejszono zużycie paliwa do ok. 11-12litrów. Sytuacja powtórzyła się po około 2 tygodniach. Ponowna wizyta, szereg testów, wina komputera. Dostałem drugi na czas naprawy, która trwa już około miesiąca i wg pracowników nie wiadomo jak jeszcze długo potrwa. Na zapasowym kompie z tankowania na tankowanie pali coraz wiecej, obecnie dochodzi do 17 l/100km!!! Przy okazji gaśnie kiedy chce i obroty trzyma jak mu pasuje. Wytrzymam jeszcze do naprawy kompa lub do roku, jak się nie poprawi wyjmę to g.. i założe coś innego. Jedynym plusem jest miła i uczynna obsługa. Instalacji nie polecam ukryj
dodano 22.11.2011 przez
Samochód Sprawny mimo dość specyficznej pracy silnika (taki mróczek ) działa bardzo dobrze instalacja gazowa bez najmniejszych zastrzeżeń odnośnie silnika ... więcejnie czuć tych koni pod maską trochę mało żwawy , samochód daję sobie radę w niewielkim terenie co jest dość przyjemne w zimę . Wykonuje przeglądy raz na 10 tyś km czyszcząc filtry które dość szybko się brudzą przez kiepskiej jakości gaz. ukryj
dodano 01.07.2015 przez
zakładałem wtrysk gazu do swojej Vitarki w Arynowie koło Mińska Maz.zresztą już czwarty samochód tam robiłem,nigdy nie miałem żadnych problemów ... więcejz żadnym autkiem.Vitara spala mi średnio 11-12 l/100km gazu. dwa razy w roku jeżdżę na wymianę filtrów gazu i nic po za tym. ukryj
dodano 16.09.2012 przez
Dużo jeżdżę więc zależało mi na dobrej instalacji i profesjonalnym montażu.Wszystko jest ok,posiadam instalację STAG premium na listwach Hana2000.To już ... więcejtrzeci samochód zamontowany w tej firmie.Jeździ tak samo dobrze jak dwa pozostałe. ukryj
dodano 17.05.2013 przez
Muszę polecić zakład STANGAZ w Wieliczce . Zamontowałem tam już dwie instalacje i jestem zadowolony z jakości montażu instalacji. Wiązki ... więcejelektryczne i elementy instalacji tak poprowadzone że praktycznie ich nie widać. ukryj
dodano 26.08.2010 przez
Po zapoznaniu się z opiniami w internecie na temat zakładu postanowiłem oddać moje auto w celu zainstalowania LPG właśnie tam. ... więcejNie zawiodłem się .Silnik funkcjonuje idealnie-jak na benzynie.Polecam wszystkim. ukryj
dodano 03.07.2011 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Suzuki Grand Vitara

Skarbnica wiedzy o Suzuki Grand Vitara

Ciekawostki
dodano 23.08.2011 przez
"Samochód 4x4 roku 2007" przyznane przez ponad 35000 czytelników najpopularniejszego europejskiego czasopisma o pojazdach terenowych "AutoBILD allrad" W 2008 roku pierwsze miejsce w kategorii "Samochód…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą