Szukaj

Informacje o Toyota Highlander

Lata produkcji: 2001 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Toyota Highlander – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Andrzej
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Przed decyzją o zakupie auta testowałem kilka aut. Szukałem dużego i wygodnego auta do jazdy zarówno po mieście jak i w długich trasach (rocznie wypada mi około 10 jazd na dystansie nieco ponad 1 tys km). Ostatecznie wybór padł na Highlandera Executive z uwagi na dużo pozytywnych opinii amerykańskich użytkowników i moje jazdy próbne tym autem. Auto odebrane w lipcu 2021. Jestem zadowolony ze swojej decyzji choć auto ma kilka drobnych (czasem śmiesznych) niedoróbek. Ale ma zdecydowanie więcej pozytywnych zaskoczeń. Dziś kupiłbym Highlandera ponownie. To duże, komfortowe i bezpieczne auto bez sportowych inklinacji.
4,2
~Bigi
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Po 5 miesiącach użytkowania i przejechaniu ponad 22 tys. km mogę obiektywnie powiedzieć już o samochodzie coś więcej. Najpierw plusy: samochód sprawdza się jako wycieczkowiec i do pracy. Jeżdżę czasami w lekkim terenie i po drogach gruntowych i nie ma problemu z trakcją. Jako samochód wycieczkowy same plusy. Wyjazd na wakacje z bagażami po dach i spokoje. Przeloty autostradami 130-140 km/h dało średnio 7,2 l. Szacun. Pomimo gabarytów jeździ się spokojnie w mieście- bardzo zwrotny. Teraz minusy: Największa wada hamulce. Toyota zna sprawę i już 3 raz będą wymieniać tarcze+klocki. Obecnie ma być wykonany jakiś większy zakres wraz z zaciskami itp. Serwis rozkłada ręce i mówi że Toyota zna sprawę i pracuję nad tym. Uważam że powinni oficjalnie ogłosić że samochód ma wadę fabryczną a nie zachowują się cicho. Druga wada to chybocząca kanapa drugiego rzędu. Każda studzienka czy dziura powoduje hałas rozklekotanego metalu. To jest słabe. Będzie ponownie pięć gwiazdek jak rozwiążą problem hamulców ponieważ tu chodzi o bezpieczeństwo użytkowników.
4,2
~Bigi
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Po 5 miesiącach użytkowania i przejechaniu ponad 22 tys. km mogę obiektywnie powiedzieć już o samochodzie coś więcej. Najpierw plusy: samochód sprawdza się jako wycieczkowiec i do pracy. Jeżdżę czasami w lekkim terenie i po drogach gruntowych i nie ma problemu z trakcją. Jako samochód wycieczkowy same plusy. Wyjazd na wakacje z bagażami po dach i spokoje. Przeloty autostradami 130-140 km/h dało średnio 7,2 l. Szacun. Pomimo gabarytów jeździ się spokojnie w mieście- bardzo zwrotny. Teraz minusy: Największa wada hamulce. Toyota zna sprawę i już 3 raz będą wymieniać tarcze+klocki. Obecnie ma być wykonany jakiś większy zakres wraz z zaciskami itp. Serwis rozkłada ręce i mówi że Toyota zna sprawę i pracuję nad tym. Uważam że powinni oficjalnie ogłosić że samochód ma wadę fabryczną a nie zachowują się cicho. Druga wada to chybocząca kanapa drugiego rzędu. Każda studzienka czy dziura powoduje hałas rozklekotanego metalu. To jest słabe. Będzie ponownie pięć gwiazdek jak rozwiążą problem hamulców ponieważ tu chodzi o bezpieczeństwo użytkowników.
Średnie spalanie dla Toyota Highlander
8,5 – 13,0
l/100 km
9,7 – 16,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
To mój drugi samochód z hybrydowym napędem. Stosując odpowiednią technikę jazdy można osiągnąć oszałamiająco niskie spalanie jak na tak wielki samochód, o ile trasa jest dostatecznie długa żeby silnik zdążyłsię nagrzać a wnętrze schłodzić po postoju na słońcu. Podałem wyniki dla lata, w zimie pewnie będzie więcej. Spalanie średnie w zależności od prędkości wg licznika i rodzaju jazdy, wg wskazań komputera: Autostrada 150-155 km/h: ok. 10-11l / 100 Autostrada 140-145 km/h: ok 9-9.5 l/100 Trasa ekspresowa 120-125 km/h: 7.8-8.3 l /100 Droga krajowa 90-105 km/h: 5.8-6.3 l/100 Teren podmiejski, drogi lokalne, płynnie 50-70: 4.9-5.5 (mój rekord trasy 4.7 ale to był za krótki odcinek, tylko 10km, i silnik był wcześniej nagrzany) Duże miasto z sygnalizacja świetlna, długie odcinki: 6.0-7.5 l/100. Duże miasto z sygnalizacja świetlna, krótkie odcinki 15 l/100
16,0
Toyota Highlander I
SUV 3.3 i V6 24V 4WD 215KM 158kW
Nie wiem jak robią to poprzedni autorzy ocen, ale ja zużycie oceniam jako spore. Średnio 15,5 l/100 km. W cyklu miejskim w zimie nawet 23,5 l/100 km. Wracając z Holandii z prędkością 150km/h po autastradzie w Niemczech, z obciążeniem czterech osób i czterech rowerów, w tym jeden na dachu - trzy na platformie na haku - UWAGA! 27,5 L/100km. No, ale wybór należy do nas. Mówią, że czas to pieniadz. Więc wybierajmy. Niestety pojemność zbiornika paliwa zmusza do częstych odwiedzin na stacjach beznynowych. Nie wpływa to skrócenie czas przejazdu. Dostęp do podstawowych części eksploatacyjnych dobry (to samo co Lexus rx 350-370). O dziwo, ceny nie powalają.
16,3
Toyota Highlander I
SUV 3.3 i V6 24V 4WD 215KM 158kW
Proste, funkcjonalne, dobrze wyposażone auto. Prowadzenie bardzo komfortowe. Miejsca wewnątrz nawet dla 5 osób o amerykańskich wymiarach nie zabraknie. Do dupy lusterka zewnętrzne. Martwy punkt kryje mercedesa sprintera po obu stronach. Widoczność do tyłu i boczne tyły mocno ograniczona. Zużycie paliwa jak na ten silnik uważam za umiarkowane, choć nie wiem skąd tak hurraoptymistyczne rezultaty. Wymiar zużycia pomiędzy 15-19 litrów uważam za normalny i uczciwy. Chciałbym spojrzeć w oczy tym, co to im pali 11-12 l. /100 km. Swietnie spasowana skrzynia, komputer wprost ,,czyta" w myślach kierowcy. Latami deklarowałem wyższość manula nad automatem, obecnie się kłaniam z pokorą. Pozdrawiam
Toyota Highlander