Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Toyota Yaris II Hatchback 5d

Lata produkcji: 2005 - 2011
Segment: Auta małe
Druga generacja modelu (symbol XP90) produkowana w latach 2005-2011 (w Polsce dostępna od roku 2006). Choć jego sylwetka została odświeżona i unowocześniona, a rozmiary nadwozia znacznie się powiększyły, stylistycznie był on bardzo podobny do swojego poprzednika. Tak samo jak on, Yaris II był także jednym z najchętniej kupowanych aut w swoim segmencie. W Japonii model nadal sprzedawany był pod nazwą Vitz. W USA i Kanadzie dostępny również w wersji sedan (jako Toyota Belta). Od 2011 roku Yaris II na rynkach azjatyckich oferowany jest jako Daihatsu Charade.

Komentarze redakcji

Powagosław: Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.
Luzacjusz: Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

Dane techniczne Toyota Yaris II Hatchback 5d

Podstawowe parametry Toyota Yaris II Hatchback 5d

Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Promień skrętu
5 m
Pojemność baku
42 l

Wymiary zewnętrzne Toyota Yaris II Hatchback 5d

Długość
3750 mm
Szerokość
1695 mm
Wysokość
1530 mm
Rozstaw osi
2460 mm
Rozstaw kół - przód
1470 mm
Rozstaw kół - tył
1460 mm
Zwis przedni
565 mm
Zwis tylny
565 mm

Wymiary wewnętrzne Toyota Yaris II Hatchback 5d

Całkowita długość wnętrza kabiny
1865 mm
Całkowita szerokość wnętrza kabiny
1390 mm
Całkowita wysokość wnętrza kabiny
1270 mm

Wymiary bagażnika Toyota Yaris II Hatchback 5d

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
735 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
272 l
Wysokość bagażnika
910 mm
Szerokość bagażnika
1310 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą
1325 mm

Opony Toyota Yaris II Hatchback 5d

Szerokość
od 185 do 205 mm
Profil
od 45 do 60 %
Średnica
od 15" do 17"

Szkic techniczny Toyota Yaris II Hatchback 5d

Szkic techniczny Toyota Yaris II Hatchback 5d
zobacz dane techniczne

Oceny Toyota Yaris II Hatchback 5d

Średnia ocena modelu

na podstawie 285 opinii

3.91

Średnia dla segmentu: Auta małe 3.96

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Drobne usterki

Wady

- Skrzynia biegów

- Wyciszenie

- Stosunek jakość/cena

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (64%)
NIE (36%)

Wybrane oceny kierowców Toyota Yaris II Hatchback 5d

Różne negatywne oceny tego auta biorą się moim zdaniem z bezmyślnego zakupu. To małe rodzinne autko do jazdy po mieście ... więcejlub do dojazdów do pracy spod miasta. W tej roli sprawdza się znakomicie. Żwawe, ładne, zwinne (świetny promień skrętu), idealne do parkowania pod supermarketem. Ma jechać max 90 km/h i jest super. Jeśli ktoś kupił sobie Yarka do jazdy w trasę, to ma problem. Jest coś takiego jak jazda próbna, a potem dopiero należy kupować. To auto (przynajmniej z silnikiem 1,3 i bez 6go biegu) nie nie nadaje się do latania 130. Stąd negatywne opinie. Nie mam zastrzeżeń ani do jakości plastików ani do silnika. Wyje powyżej 90, ale tak jest zestrojona skrzynia. Popatrzcie sobie na obroty. To nie jest auto w trasę. ukryj
dodano 11.02.2009 przez
Ogólnie samochód oceniam bardzo pozytywnie. Przedstawiłem trochę wad, ponieważ jestem wymagający. Firma Toyota jest drugim na świecie, a wkrótce może ... więceji pierwszym producentem samochodów. Na swoją pozycję rynkową firma pracowała kilkadziesiąt lat, praktycznie wszystkie modele odniosły sukces. Jednak z chwilą przeniesienia produkcji do Europy jakość montażu samochodów, niezawodność i jakość materiałów spadła. Widać wyraźną tendencję w kierunku zrobienia wielkich pieniędzy kosztem produkcji doskonałych samochodów. Szkoda tylko prawdziwych miłośników motoryzacji. ukryj
dodano 28.12.2006 przez
bardzo przecietny samochod za ktory dalem 42000 zl a po 3 latach Toyota zaoferowala mi za niego 16 500 zl ... więcej(przy przebiegu 37000 km !!) i niech to da do myslenia tym ktorzy mysla kupic takie auto; nie nadaje sie kompletnie do uzytkowania w terenach gorskich; srodek rdzewieje ale Toyota (za slowami serwisu xxxxxx z Krakowa) tlumaczy ze nie czyscimy dokladnie ubuwia jak wchodzimy do tego auta (ostatni raz takie hece to mialem w fiacie 126 p); wibracje silnika powoli wracaja no bo gwarancja juz sie skonczyla; mysle jeszcze tym pojezdzic 2 lata i skonczyc moja pierwsza i ostatnia przygode z Toyota; gdyby jeszcze ten serwis byl w miare przyjemny dla klienta to byloby troche lepiej ale przeciez w Krakowie to ta firma xxx nawet nie ma magazynu czesci czyli jedziemy do serwisu oddajemy auto na caly dzien po czym wracamy po auto a tu niespodzianka czesc bedzie za tydzien i znowu zabawa na nowo (paranoja!); ale najlepszy w tym aucie to jest tzw. komputer pokladowy; jego wskazania sa czasami dosc zadziwiajace; a jak sie zawiesi to nalezy otworzyc korek wlewu paliwa i ma byc znowu ok. Plastiki sa fatalne do czyszczenia. No i nie wiem co jest grane (serwis sie tez nad tym glowil) ale w moim Yarisie na kazdej dziurze cos lomoce z tylu podejrzewam ze to ten fantastyczny patent z plastkowym deklem w przestrzeni kola zapasowego plus mocowania podnosnika auta etc.... slowem lekki szajs. Nie wiem skad tyle zachwytu nad tymi Toyotami u innych uzytkownikow ale w mojej opinii obecne modele sa po prostu marnej jakosci; ja wiem ze jak auto nie zepsuje sie na amen przez 10 lat to jest super ale zebym nie mogl miec przyjemnosci przez 10 lat z uzytkowania auta to super juz nie jest ukryj
dodano 09.11.2008 przez
Za wcześnie by narzekać. Auto naprawdę doskonałe. Jeśli musiałbym wskazać jakieś minusy to te plastiki na kokpicie - wydają się bardzo ... więcejdelikatne i podatne na zarysowania, są też matowe i nie bardzo nadają się do konserwacji błyszczącymi sprayami do kokpitu (na szczęście są jeszcze matowe lub półmatowe). Drugi minus - a raczej rada dla kupujących - nie wybierajcie w opcji dodatkowego wyposażenia siatki bagażnika. Ta toyoty to niesamowity chłam - ciężko się montuje, a torba do bagażnika z lidla za 30zł jest 100x bardziej funkcjonalna. Kolejny minus to beznadziejny dywanik dla kierowcy, wywaliłem go już po 500km bo się kilka razy niebezpiecznie podwinął i wstawiłem najtańszy z tesco i jest lepiej dopasowany niż orginalny ukryj
dodano 18.04.2010 przez
Zobacz oceny Toyota Yaris II Hatchback 5d Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Toyota Yaris II Hatchback 5d

Pb
3,63 - 9,80
Na podstawie 232 raportów spalania
ON
4,00 - 7,20
Na podstawie 66 raportów spalania
LPG
6,17 - 10,97
Na podstawie 4 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Toyota Yaris II Hatchback 5d

Według mnie samochód jest dość komfortowy, choć plastiki mogliby dać lepsze, niepozornie nawet sporo miejsca w środku jak na swoje ... więcejgabaryty, schowki wszędzie gdzie tylko nie spojrzeć. Zadziwiająco oszczędny, gdyż w mieście spala w granicach 6 - 7,5l/100 w zależności od natężenia ruchu i stylu jazdy (wiadomo, czasem chce się przydusić albo po prostu trafi się na korek). Na dystansie ~200km w 4 osoby na pokładzie i pełnym bagażnikiem różnych pierdół przy prędkości 100 - 120 km/h i włączonej klimie komputer pokazał 5,3 l/100. Ciekawy wynik, ale tankowałem za 50zł i dojechał bez problemu, jeszcze 2 kreski pokazywał :) Co do komputera to jest nieprecyzyjny i denerwujący. Nie pokazuje rzeczywistej ilości paliwa tylko ilość paliwa w baku uzależnia od średniego spalania auta, przykładowo mamy 2 kreski na wyświetlaczu, średnie spalanie to np. 8l/100, tankujemy za 30zł i wyjeżdżamy za miasto w trasę, dopiero po kilku minutach, gdy średnie spalanie spada do 5l/100 to na wyświetlaczu mamy już 3 kreski... Totalnie głupi pomysł Toyoty... W kwestii awaryjności nie mam żadnych zastrzeżeń, nie stwarza problemów, może jedynym minusem jest słaby akumulator, jakoś szybko się rozładowuje (chyba że mi się taki trafił w salonie). Co do osiągów, uwzględniając pojemność, moc, wagę oraz 6-biegową skrzynię max prędkość to ~180km/h jadąc samemu. Myślę, że to całkiem nieźle jak na Yarisa, a spalanie przy takiej prędkości według komputera to 11,5l/100. Aktualnie zastanawiam się nad przesiadką z Yariski na Audi A6 C5 1.9 TDI (130KM), ponieważ A6 jest z wyższej półki niż Yaris, koszty spalania niezbyt się będą różnić, lepsze materiały wykonania, dużo więcej miejsca w środku, większy komfort, bardziej wypasiona, no i oczywiście nie ma to jak Audi :) ukryj
dodano 04.05.2013 przez
Polecam autko każdemu. Jest jednym z lepszych w swojej klasie i w tym przedziale cenowym. Na trasie Lublin - Świnoujście ... więcej(ok. 750km w jedną stronę) z włączaną miejscami klimatyzacją, czterema osobami na pokładzie oraz bagażnikiem zapakowanym na równo z zagłówkami, spalił mi średnio 4,5l/100km (Miejscami jazda powyżej 130km/h). Przy bardzo ekonomicznej jeździe udało mi się zejść do 3,8l/100km (jazda do 70km/h, powolne rozpędzanie, zmiana biegu przy 2tys obrotów, wysokie biegi przy jeździe z góry itp.). Warto wspomnieć, że mam felgi 15" z oponami 195/55. To z pewnością stwarza większy opór i zwiększa spalanie. W zimie, tylko w mieście, na odcinkach do 10km (zimny silnik) spala 6.2-6.5l/100km. Oprócz tego, że samochód jest oszczędny, to 90KM przy masie ok. 1000kg powoduje, że auto jest dość dynamiczne. Śmiało może się równać np. nawet z Mercedesem W169, który ma 110KM oraz 2000cm3 (diesel). Toyota rozpędza się do 100km/h w ok. 10,5s, co powoduje, że może zaskoczyć nie jednego kierowcę. Ważne jest również, że maksymalny moment obrotowy uzyskuje już przy 1800 obr./min. więc nie ma efektu "turbodziury". Dzięki temu samochodem możemy przyśpieszać dynamicznie nie redukując biegu, niemalże niezależnie od prędkości (w granicach rozsądku:P). Przy nieekonomicznej jeździe, z klimatyzacją i katowaniu na każdym biegu do 3800 obr./min. potrafi spalić 8,5l/100km. Jednak za przyjemność dynamicznej i szybkiej jazdy trzeba płacić w przypadku każdego samochodu. Wnętrze może troszkę zbyt ubogie ale za te pieniądze Mercedesa nie kupimy... Obrotomierz umiejscowiony na środku i mnóstwo schowków stwarzają raczej wrażenie kobiecego auta. ukryj
dodano 05.01.2014 przez
Super silnik. Jest bardzo cichy, nie klekocze jak TDI na pompowtryskach, i duzo ciszej chodzi niz np. 1.4 HDI i ... więcejpeugeocie. 90 kucy i 200 niutków. To przy tym aucie, 6 biegowej skrzyni zupelnie wystarcza. W dlugiej trasie spalanie przy predkosciach drogowych ok 80-90km/h 3.6-3.7, sprawdzone wielokrotnie. Na autostradzie jechałem 135-140, czekalem kiedy srednie wskoczy powyzej 5l/100km - nie udalo sie, doszlo do 4.9, potem zjechalem z autostrady i znow spadalo. Bylo tez w tym troche jazdy po miescie. Ten silnik na prawde trzeba by meczyc zeby spalil ponad 5/100 w normalnej jezdzie. A jego charkterystyka jest bardzo fajna, od samego dolu plynnie sie rozpedza, od ponad 1000obr nie ma wibracji, nie telepie kokpitem, potem w okolicy 1800obr zaczyna dzialac turbina i wtedy ma kopa, jak na takie auto za te pieniadze o tych parametrach... nie jedna benzyne w kompakcie wyleszczylo juz. W zimie spalanie przeskoczylo mi 5.5 ale to wiadomo, wiecej grzania, wiecej wolnej jazdy itd.. Ogolnie polecam. Jak cos jedzie z max predkoscia dopuszczona na PL autostradach i miesci sie w 5 litrach to nic tylko chwalic ;) ukryj
dodano 26.04.2011 przez
Samochodem poruszałem się po warszawie, ale w korkach raczej nie stałem. Dodatkowo modlińska i armii krajowej, to ulice, gdzie można ... więcejspokojnie jechać optymalnie 90-100 ze spalaniem na poziomie 3,5 co znacznie obniża spalanie całkowite. Ale po 10tyś km jestem bardzo zadowolony, więcej niż 7l to można spalić tylko stojąc w korku przez 2h. Na jednym baku mniej więcej 700km (42l bak) przejeżdżam. Jeżeli ktoś chce jeździć ekonomicznie, to tym samochodem na pewno się da. Początkowo śr. spalanie 5,5-6l miałem, ale gdy samochód poznałem a silnik się przetarł, to po 2 miesiącach, 5,3 było normą a po pół roku 5,0. Najniższe spalanie średnie miałem 4,9l - komputer liczy średnie spalanie od momentu zatankowania, a ja tankuje gdy do zera się zbliżam, więc 4,9l to średnie spalanie po około 700 przejechanych kilometrach w normalnej moje jeździe codziennej, a nie po 20 na trasie - żeby ktoś nie pomyślał :) ukryj
dodano 18.05.2009 przez
Jak na razie jeżdżąć po Warszawie (częste światła czerwone, przestoje, ruszanie i hamowanie i tak dalej (tak np.słynne zakorkowane skrzyżowanie ... więcejBonifraterska i Konwiktorska, Modlińska) - to spalanie jest niestety nie najlepsze 7,8-7,9 l/100 pomimo tego ekonomicznego zachwalanego silnika (101km).Deptanie na gaz, zwiekszające dynamikę daje spalanie rzedu aż 9 litrów (samochód ma ok 2.600km przejechanych), ale mam nadzieje że albo sie silnik dotrze, albo poznikaja utrudnienia miejskie w stolicy (płynność jazdy, zielona droga). Na trasie pali 5,7-5,9 (np. Warszawa-Przemyśl)więc tutaj nie jest tak źle.Jest tak sobie. Yaris II rocznik 2009, wersja Sol, kurtyny boczne, 5 drzwi. Nie ma w nim zamontowanego systemu tak szeroko komentowanego (Stop and drive)- to miała być ta ekonnomia z ekologia. Gdyby to montowano w tej wersji było by lepeij ze spalaniem w mieście ukryj
dodano 14.12.2009 przez
Zobacz raporty spalania Toyota Yaris II Hatchback 5d Dodaj raport spalania

Publikacje o Toyota Yaris

Przeczytaj pozostałe 19 publikacje o Toyota Yaris

Newsy o Toyota Yaris

Przeczytaj pozostałe 26 newsów o Toyota Yaris

Testy zderzeniowe Toyota Yaris Euro NCAP

Toyota Yaris 1.3 'Active', LHD
Toyota Yaris 1.3 'Active', LHD
2011
Zobacz szczegóły
Toyota Yaris
Toyota Yaris
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Lista silników Toyota Yaris II Hatchback 5d

Jaki slinik wybrać?

Z tego auta można wydobyć dwa wcielenia. Pierwsze – spokojne, miejskie i nudne. Pod maską ma nieduży, 1-litrowy motor benzynowy o mocy 68KM i 3 cylindry. Jego dźwięk może być dla niektórych dziwny, ale i tak na wolnych obrotach jest słabo słyszalny – gorzej przy wciskaniu pedału „gazu” do podłogi. Zapał temu silniczkowi kończy się przy 100km/h – powyżej jest tragicznie i wtedy właśnie warto pomyśleć nad tym drugim wcieleniem. Ambitniejsza wersja posiada benzynowy silnik 1.3l lub 1.33l i moc 86-100KM. Motor pracuje przyjemniej niż mniejszy brat, bo ciszej. Do tego jest wyraźnie dynamiczniejszy, ale ciężko wycisnąć z niego coś konkretnego na niższych obrotach, zdecydowanie lubi pracę powyżej 3 000 obr./min. Osiągi i oszczędność łączy malutki diesel 1.4 D-4D wyposażony standardowo w turbodziurę – taki jest niestety urok niedużych i wyżyłowanych motorów wysokoprężnych. Gdy już się rozkręci, to i przyjemniej zaczyna pracować i z auta wyciska trochę wigoru. Zwróci się przy większym przebiegu.

Nowe Toyota Yaris

nowe Toyota Yaris
Toyota Yaris
ceny od 39 900 zł do 74 900

Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM od 2014

w pakiecie LIFE

w cenie katalogowej brutto

45 900 zł

Wyposażenie standardowe
Immobilizer
ISOFIX na skrajnych tylnych siedzeniach
Komputer pokładowy
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 23 oferty Toyota Yaris

Dealerzy Toyota

ANWA

ANWA SP. Z O.O. Toyota Kraków

małopolskie, Kraków, Al. Pokoju 57

Więcej

BOŃKOWSCY

BOŃKOWSCY Toyota Poznań

wielkopolskie, Poznań, Polska 112

Więcej

KOZŁOWSKI

KOZŁOWSKI Toyota Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Struga 17

Więcej

W & J WIŚNIEWSKI

W & J WIŚNIEWSKI Toyota Izabelin

mazowieckie, Izabelin, 3-go Maja 40

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Toyota Yaris

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

5 347

Przejechany dystans

750 744 zł

Zatankowanego paliwa

151 504 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

453

Wydanych pieniędzy

179 752 zł

Średnie wydatki na auto

881 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 548

Wydanych pieniędzy

358 162 zł

Średnie wydatki na auto

1 756 zł

ZOBACZ 204 dzienniki kosztów Toyota Yaris Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Toyota Yaris

Liczba wpisów: 43
komentarzy(37)
komentarzy(9)
komentarzy(11)
komentarzy(5)
komentarzy(1)
komentarzy(2)
Zobacz inne typowe słabe punkty Toyota Yaris dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Toyota Yaris II Hatchback 5d

Liczba wpisów: 9
Po wielu tygodniach sprawdzania opinii, testów na temat instalacji lpg w yarisie, podjąłem decyzję o montażu. Wielu polecało staga bo ... więcejble..ble...ble...itp. Zaczerpnąłem opinii kilku właścicieli nauk jazdy i powiedzieli, jeśli tankuje się dobry gaz i pilnuje przeglądów to najlepiej sprawdzają sie instalacje brc. nie żadne stagi czy inne tam instalki. Oczywiście gwarancja 2lata bez limitu km też byłą brana pod uwagę. W przypadku staga jest to 2 lata ale z ograniczeniem na części mechaniczne do chyba 20 albo 30 tyś. (Bezsens) Założyłem również lubryfikację, ponieważ japońce tego wymagają - informacja z serwisu toyoty(dla porównania skoda i grupa vv, nie wymaga lubryfikacji - inne silniki inne materiały) nie zrobiłęm jeszce dużego przebiegu ale jak minie pare tyś może diodam opinie. Narazie jest tysiąc km i jestem MEGA ZADOWOLONY. Wszystko chodzi jak należy. Spalanie na trasie 5.3l (na dystansie 540km) w mieście ok 8l ( w porównaniu do benzyny ok 0,8l więcej gazu) w jeździe nie czuję żadnej róznicy. Przełącza sie na gaz niezauważalnie po osiągnięciu 35st. w tym samochodzie jet to dość szybko nawet przy zimnym silniku, ponieważ szybko się nagrzewa:) POLECAM INSTALACJE LPG BRC 24.11 W TYCH SAMOCHODACH KONIECZNIE Z LUBRYFIKATOREM ukryj
dodano 13.06.2012 przez
A mówili żeby nie montować,że się nie sprawdzi,a na forach to samo;nie montować,silnik nie da rady,gniazda zaworowe się wypala i ... więcejtakie tam jeszcze bleble.A tu proszę 20000km na gazie i wszystko ok.Zaznaczam ,że jest to L-ka nauka jazdy,więc kierowców wielu.I proszę, nic złego się nie dzieje a jaka oszczędność.A na gniazda panowie lubryfikator konieczny i nie ma stresu.Aha..i nie czytać forum,bo zgłupiejecie od "dobrych" rad tzw."fachowców".Zaufajcie montażyście,ja zaufałem Market Polowi i jestem w pełni USATYSFAKCJONOWANY. ukryj
dodano 01.08.2011 przez
To już trzeci mój Yaris jaki przerobiłem w tej firmie. Naprawdę mogę polecić, a że prowadzę naukę jazy i auta ... więcejnaprawdę są tyrane to wiem co pisze.Za lubryfikator dopłata jest u nich symboliczna, więc warto założyć to dodatkowe urządzenie. W moim mieście za ten gadżet wołają dwa razy tyle. ukryj
dodano 02.03.2011 przez
Instalacja zamontowana naprawdę profesjonalnie.Montażysta zna się na swojej robocie.Do dnia dzisiejszego nic się nie dzieje z gazem.Polecam zakład w Wąbrzeźnie ... więcejna Rataja.Bardzo miła i fachowa obsługa.A tak mi odradzali założenia gazu do mojej Yarci! ukryj
dodano 09.07.2009 przez
Uzytkuje Yarisa II od nowosci. Instalacja gazowa pozwala sporo zaoszczedzic. Samochod spala srednio 6 litrow gazu. Pzejechalem 100tyskm i jestem ... więcejzadowolony. Ogolnie polecam kazdemu. ukryj
dodano 05.01.2014 przez
Facet w AC twierdzi że głowice w yarisach są słabe i mają przypadki gdzie były wymieniane, samochody na gwarancji- głowice ... więcejzmienia toyota po przegranej sprawie w sądzie ukryj
dodano 31.05.2012 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Yaris II Hatchback 5d

Skarbnica wiedzy o Toyota Yaris

Ciekawostki
dodano 24.08.2011 przez
Samochód ten jest zdobywcą wielu nagród i tytułów m.in. samochodu roku w 2000 roku.
Zobacz więcej Podziel się wiedzą