Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Yaris/Yaris Verso

Jeden z najlepiej sprzedających się w Europie (w tym również w Polsce) samochodów należących do segmentu B. Model produkowany jest od 1999 roku jako następca Toyoty Starlet. Od swojego debiutu znalazł w sumie ok. 3,5 miliona nabywców. Yaris jest pierwszym autem Toyoty, który otrzymał tytuł Samochodu Roku (2000 r.). Od 2011 roku na rynku dostępna jest trzecia generacja modelu. W innych krajach Yaris był i jest sprzedawany również pod nazwami: Echo (tylko pierwsza generacja; m. in. w USA i Kanadzie) oraz Vitz (Japonia).

Generacje Toyota Yaris

  • Wybierz generację: Toyota Yaris III (2011 - teraz)
    Toyota Yaris III
    Toyota Yaris III Facelifting 1.33 - galeria redakcyjna - lewy bok Toyota Yaris III Facelifting 1.33 - galeria redakcyjna - prawy bok Toyota Yaris III Facelifting 1.33 - galeria redakcyjna - widok z tyłu Toyota Yaris III Facelifting 1.33 - galeria redakcyjna - pełny panel przedni Toyota Yaris III Facelifting 1.33 - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu Toyota Yaris III Facelifting 1.33 - galeria redakcyjna - zestaw wskaźników

    Toyota Yaris III

    Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (symbol XP130). Na rynku debiutowała w roku 2011. Koncepcyjnym pierwowzorem samochodu był prototyp o nazwie Yaris HSD Concept zaprezentowany wiosną 2011 roku. Yaris III nie tylko nieznacznie...

    więcej o Toyota Yaris III

  • Wybierz generację: Toyota Yaris II (2005 - 2011)
    Toyota Yaris II
    Toyota Yaris 2006 - silnik Toyota Yaris 2006 - prawy tylny reflektor - wyłączony Toyota Yaris 2006 - klamka przód Toyota Yaris 2006 - skrzynia biegów Toyota Yaris 2006 - widok z góry Toyota Yaris 2006 - schowek w drzwiach przednich

    Toyota Yaris II

    Druga generacja modelu (symbol XP90) produkowana w latach 2005-2011 (w Polsce dostępna od roku 2006). Choć jego sylwetka została odświeżona i unowocześniona, a rozmiary nadwozia znacznie się powiększyły, stylistycznie był on bardzo podobny do swojego...

    więcej o Toyota Yaris II

  • Wybierz generację: Toyota Yaris I (1999 - 2005)
    Toyota Yaris I

    Toyota Yaris I

    Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 1999-2005. Jej projektantem był Grek Sotiris Kovos. W ofercie Toyoty Yaris zastąpił wysłużonego Starleta. W roku 2000 model triumfował w konkursie na Samochód Roku. Równie dobrze radził sobie w rankingach...

    więcej o Toyota Yaris I

Yaris III

Przygotowując następcę popularnego Yarisa II styliści Toyoty nie silili się na rewolucyjne zmiany w wyglądzie zewnętrznym, ale mimo to efekt modernizacji trzeba uznać za bardzo udany. Bo choć pod względem ogólnej sylwetki (o niemal jednobryłowym kształcie) nadwozie jest praktycznie kopią poprzednika, zupełnie nowy pas przedni, więcej głębokich przetłoczeń oraz inaczej narysowany tył nadają mu bardziej wyrazistego charakteru.

Mocniej niż na zewnątrz Yaris zmienił się w środku. Przede wszystkim zastosowano zupełnie nowy projekt deski rozdzielczej - co prawda mniej praktyczny (ze względu na znacznie skromniejszą liczbę schowków), ale z ciekawszym wyglądem, lepszymi materiałami wykończeniowymi, a przede wszystkim czytelniejszymi zegarami (analogowymi umieszczonymi przed oczami kierowcy zamiast cyfrowych umiejscowionych na środku deski). Dzięki temu, w kwestii wykonania i przejrzystości obsługi "maluch" Toyoty ulokował się w czołówce klasy B.

Pomimo, że projektując trzecią generację swojego "mieszczucha" Toyota postanowiła zafundować mu nieco poważniejsze gabaryty nadwozia, Yaris nadal jest jednym z najmniejszych propozycji w swoim segmencie. Co zaskakujące, wcale nie czuć tego w obszerności wnętrza - choć da się znaleźć przestronniejsze "maluchy", to japoński model trzyma niezły poziom i na minus wyróżnia się jedynie w kategorii miejsca nad głowami pasażerów tylnej kanapy. Tej ostatniej nie da się przesuwać tak jak w poprzedniku, ale za nią kryje się pojemniejszy (także od większości rywali) kufer.

Podczas jazdy Yarisem w jego naturalnym rewirze, czyli w mieście, spodobać powinien się bardzo bezpośredni układ kierowniczy, który natychmiast przekazuje ruchy kierownicą na koła. W polskich miastach na jaw wychodzi też inna zaleta samochodu - dzięki komfortowemu zawieszeniu pochłanianie dziur odbywa się bardzo sprawnie. Gorzej sprawa wygląda natomiast w kwestii właściwości jezdnych, bo na zakrętach nadwozie przechyla się, a zachowanie podwozia nie jest do końca przewidywalne. Stabilność pozostaje mimo wszystko w normie.

Dość wysoka cena zakupu, jaką Toyota proponuje za Yarisa nie powinna odstraszyć, bo po pierwsze konkurencja potrafi być droższa, a po drugie za dużo gotówki otrzymujemy w zamian dużo wyposażenia. W standardzie znalazły się przednie i boczne airbagi, "elektryka" szyb przednich i lusterek zewnętrznych, jak również zestaw audio z radiem CD/MP3/WMA, 6 głośnikami i sterowaniem z kierownicy.

Yaris II

Jednobryłowa sylwetka nawiązująca do minivanów mówi wszystko - nadwozie Yarisa zaprojektowano tak, aby w środku udało się wygospodarować jak największą ilość miejsca. Udało się, bo mimo, że miejska Toyota jest mniejsza od bezpośrednich rywali, w środku zapewnia należytą przestrzeń i dla pasażerów, i na walizki. Podkreślić trzeba też wysoką funkcjonalność wnętrza - do dyspozycji jest zarówno mnóstwo skrytek, jak i przesuwna tylna kanapa. Miejsce kierowcy pochwalimy za niezłą jakość wykończenia, skrytykujemy zaś za wymagającą przyzwyczajenia obsługę.

Podstawowy silnik Toyoty Yaris II - 1-litrowy, 3-cylindrowy "benzyniak" - jest trwały i oszczędny, ale nieprzyjemnie pracuje i sprawdzi się tylko w mieście. Lepszym wyborem będzie wersja 1,3-litrowa, która spala praktycznie tyle samo benzyny, jest niezawodna, a do tego wystarczająco żwawa. Jedyny diesel w gamie - 1.4 D-4D - kapitalnie łączy dynamikę z ekonomią, ale choć jest bezawaryjny, zwykle ma duży przebieg, generujący pierwsze poważniejsze, drogie naprawy. Zawieszenie nie ma problemów z resorowaniem nierówności, jednak powoduje znaczne przechyły karoserii na zakrętach.

Ceny drugiej generacji Yarisa okazują się znacznie wyższe niż w przypadku większości rywali, ale ma to swoje uzasadnienie - bezawaryjność japońskiego "malucha" jest godna pozazdroszczenia. Zwykle użytkownicy narzekają jedynie na drobiazgi - cienką powłokę lakierniczą, przepalające się żarówki, skrzypiące sprzęgło czy problemy z włączeniem niektórych biegów. Ceny części kształtują się na przeciętnym poziomie, ale za niektóre elementy - filtr cząstek stałych w dieslu po liftingu czy elementy zautomatyzowanej przekładni - trzeba słono zapłacić.

Komentarze redakcji

Powagosław: Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.
Luzacjusz: Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

Silniki Toyota Yaris

Toyota Yaris II - jaki silnik wybrać?

Z tego auta można wydobyć dwa wcielenia. Pierwsze – spokojne, miejskie i nudne. Pod maską ma nieduży, 1-litrowy motor benzynowy o mocy 68KM i 3 cylindry. Jego dźwięk może być dla niektórych dziwny, ale i tak na wolnych obrotach jest słabo słyszalny – gorzej przy wciskaniu pedału „gazu” do podłogi. Zapał temu silniczkowi kończy się przy 100km/h – powyżej jest tragicznie i wtedy właśnie warto pomyśleć nad tym drugim wcieleniem. Ambitniejsza wersja posiada benzynowy silnik 1.3l lub 1.33l i moc 86-100KM. Motor pracuje przyjemniej niż mniejszy brat, bo ciszej. Do tego jest wyraźnie dynamiczniejszy, ale ciężko wycisnąć z niego coś konkretnego na niższych obrotach, zdecydowanie lubi pracę powyżej 3 000 obr./min. Osiągi i oszczędność łączy malutki diesel 1.4 D-4D wyposażony standardowo w turbodziurę – taki jest niestety urok niedużych i wyżyłowanych motorów wysokoprężnych. Gdy już się rozkręci, to i przyjemniej zaczyna pracować i z auta wyciska trochę wigoru. Zwróci się przy większym przebiegu.

Publikacje o Toyota Yaris

Toyota Yaris - rosnąca forma
 
Nasz test Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i

Yaris przeszedł kurację odmładzającą. W ramach najdroższego w historii Toyoty faceliftinu wymieniono aż 1000 elementów. Czy to wystarczy, by Toyota Yaris mogła konkurować z najchętniej wybieranymi modelami segmentu B?

Ciekawe wersje popularnych aut

Na wiele samochodów spoglądamy z przymrużeniem oka, nie licząc na zbyt wiele. Czasami pozory okazują się złudne. Niepozorne auto może zaskoczyć dynamiką, przyjemnością prowadzenia albo ponadprzeciętnie bogatym wyposażeniem.

Toyota Yaris Verso - rozum tak, serce nie
 
Nasz test Toyota Yaris Verso – rozum tak, serce nie

Co jest ważne podczas wyboru odpowiedniego partnera? Typów jest tyle, ile ludzi na świecie. Jeden powie, że wygląd. Drugi - charakter. A jeszcze inny, że nie weźmie nikogo, kto nie trzyma w garażu Mercedesa. W związku pomiędzy kierowcą a samochodem jest podobnie. Ale jaki sposób na podryw ma Toyota Yaris...

Wersja bazowa. Czy jej zakup ma sens?

Klamka zapadła. Kupujesz nowy samochód. Zdecydowałeś się na segment B - auto wystarczająco przestronne, a jednocześnie na tyle małe, by manewrowanie nim nie nastręczało trudności. Silnik podstawowy. Nawet po ostatnich obniżkach ceny paliw do niskich nie należą, a konie pod maską trzeba przecież wykarmić.

Japońska ikona - Toyota Yaris (2005-2011)

Druga generacja Toyoty Yaris cieszy się nieposzlakowaną opinią. Auto uchodzi za przestronne, funkcjonalne i trwałe. Przekłada się to na ceny używanych egzemplarzy, które kosztują krocie, a mimo tego szybko znajdują nowych właścicieli.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Toyota Yaris

Toyota Yaris na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota YarisautoWcentrum - społeczność Toyota Yaris

najwyższe oktanyAuta - Toyota Yaris

Toyota Yaris 70,89

Toyota Yaris 48,11

Toyota Yaris Biały Yari 66,31

Toyota Yaris 88,08

Toyota Yaris  VERSO 50,40

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Yaris

sruba 65,99

dida88 40,69

geretz77 47,77

weterynarz44 30,13

Barnej1 50,58

gemwoj 87,88

g_esiu 77,41

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Yaris

Skrobanie szyb
Skrobanie szyb Poniedziałek czyli pierwszy dzień tygodnia czas iść do pracy :( Idę do auta i...
Toyota Yaris 1.0 VVT-i Linea Sol MMT Limuzyna
Toyota Yaris 1.0 VVT-i Linea Sol MMT Limuzyna poduszki powietrzne Aluminiowe poduszki powietrzne dla pasażerów odtwarzacz...
Koniec problemów z klimą
Koniec problemów z klimą Toyota Motor Poland uznała moją reklamacje sprężarki klimatyzacji i mam nadzieję...
Jest rozwiązanie problemu
Jest rozwiązanie problemu Problem z gasnącym silnikiem i błędem P1229 rozwiązany przyczyną były wtryski...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Yaris

od 39 900 zł do 74 900

Dostępne silniki

Benzyna (69 - 100 KM): 1.0 VVT-i, 1.33 Dual VVT-i, Hybrid

 

Diesel (90 KM): 1.4 D-4D

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna:
Katalog nowych aut Toyota Yaris
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Yaris

Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i 99KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
komputer
wspomaganie kierownicy

Dostępne kolory

Cena katalogowa

45 900

Zobacz ofertę Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i 99KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Toyota Yaris najczęściej porównywane z:

Skoda Fabia
1.2 TSI (105 KM)
Renault Clio
TCe (90 KM)
Ford Fiesta
1.0 EcoBoost (100 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 500 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 51 690 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 6 790 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Yaris

Toyota Yaris
1.0 benzyna 69 KM
83 200 km, 2006
17 900 PLN
Toyota Yaris
1.3 benzyna 86 KM
185 000 km, 1999
7 900 PLN
Toyota Yaris
1.4 diesel 75 KM
102 000 km, 2005
14 900 PLN
Toyota Yaris
1.0 benzyna 68 KM
137 500 km, 2002
10 000 PLN

Ocena auta Toyota Yaris/Yaris Verso

  • Średnia ocena
    na podstawie 1304 opinii
  • 4,11
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Toyota Yaris Hatchback 1.0 i 16V (68 KM)

Mam Yariskę od 15 lipca. Ogólnie dopiero mam niecałe 3kkm, ale sprawuje się dobrze. Szczególnie jestem zadowolony ze spalania. Jechałem na wakacje w Kotline Kłodzką i na trasie tam i po okolicy wyszło mi spalanie poniżej 5l/100 a jeździłem różnie (raz szybko a raz wolno - szczególnie za TIRami). Silnik dynamiczny, ale trochę głośny na wyższych obrotach - zresztą wszyscy moi poprzednicy to już zauważyli. Wad jak na razie nie widze, ale w przyszłym tygodniu czeka mnie gwarancyjne malowanie drzwi i dachu bo były skazy na lakierze i gdyby nie to że w bagażniku przypadkiem pod kołem dojazdowym znalazła się karteczka z zaznaczonymi miejscami (prawdopodobnie po kontroli w fabryce się zaplatała) to bym nic o tym nie wiedział). Prawdopodobnie będę chciał także wymienić uszczelkę tylnej klapy - przycięta przez zamek. Poza tym tak jak większość z Was pisze ceny w ASO są zabójcze, ale ja alarm montowałem w innym zakładzie i nie było żadnych problemów (mam na to maila z Centali w Wa-wie), że mogę...

dodał: pbklipa@tenbit.pl
Toyota Yaris Hatchback 1.4 DI (75 KM)

kupilem yarisa D4D z chipem co zwieksza jego moc o 15KM czyli na 90KM.Auto zostawia za soba passaty wielkie mydelniczki.Ale co z tego jak do tej pory nie moge sobie wygodniej ustawic fotela poniewaz w wersji 3 drzwiowej jaka posiadam jest regulacja "ząbkowa"-albo w gorze albo w dole.Wymiana wycieraczek bo skrzypialy i mazaly,i nadal to samo.Potem skrzypiace sprzeglo ktore sie wyciszylo ale nie przez blyskotliwosc naszych fachowco z Lubinia w ASO ale przez czas(pewnie sie znow odezwie),wymiana filtru powietrza nieplanowa(nie ma jej na liscie w tym przegladzie),auto drogie i toporne,chociaz moze sie podobac,w serwisie zalozyli mi czarne szyby z tylu na ktorych pojawily sie kropeczki i oczywiscie niech pan przyjedzie i zostawi auto na 4 dni a o zastepczym nie ma mowy(jak tez o zwrocie kosztow).GDYBY NIE POLSKIE SERWISY ASO I LATAJACY W NICH GOWNIARZE PO TECHNIKUM KTORZY NAWET REJESTRACJI NIE POTRAFIA ZAMONTOWAC wszystko byloby w porzadku.Zonie stuknely drzwi od garazu w blotnik przy wietrze...

dodał: piotrek3219@op.pl
Toyota Yaris Hatchback 1.0 i 16V (68 KM)

Wachalem sie tutaj czy 5 czy 4. Stawiam 4 z plusem, poniewaz komfort jazdy nie jest najwyzszy choc nie ma tez powaznych wad. Jest glosno i fotele sa malo wygodne, ale za to swiadomosc ze jedzie sie za pol darmo jest na tyle przyjemna ze rekompensuje czesc tych niedogodnosci. Polecam to auto, komus komu zalezy na niskich kosztach i ma zamiar nim jezdzic glownie po miescie, wowczas trudno sobie wyobrazic lepsze autko. Na trasie w 2, 3 osoby tez sobie radzi ale komfort jest niski i podroz meczy. Bagaznik symboliczny nie pozwala myslec o tym aucie jako rodzinnym. Z uwagi na fakt ze w Polsce tego typu auta wlasnie taka funkcje spelniaja o tym pisze. Na powazniejsza wycieczke zabiora sie 3 osoby maks. Pewnie sprzedalbym to auto po 6 - 7 latach gdyby nie fakt ze mi je ukradli. Niestety czesci a ASO sa drogie i zaczynaja krasc Yarisy na czesci wlasnie. Dodam ze jezdzilem w zyciu kilkoma samochodami podobnej klasy. Opel korsa 2 i 3, VW Polo 2 i 3 oraz Skoda Fabia. Na tym tle oceniam to auto. Obecnie...

dodał: prezesus
Toyota Yaris Hatchback 1.0 i 16V (68 KM)

Bardzo dobry samochód do jeżdżenia w 1 lub 2 osoby (mam za sobą 2 wyjazdy w 2 osoby na odl. ponad 500 km, z kupą bagażu), jednak dla układu 1+2 lub więcej byłby dla mnie już za mały. Po przyzwyczajeniu się do kilku cech charakterystycznych, bardzo dobrze mi się nim jeździ i bardzo go polubiłem. A że nie jest bez wad? Stawiam ...obojętne co takiemu, który pokaże mi samochód bez wad (to mój czwarty własny samochód w ciągu 20 lat; poprzednie to: używana Skoda Octavia roczn. 1959; używany PF-125P roczn. 1978, nowy Uno 1998). Zależało mi na samochodzie o lepszych lub co najmniej nie gorszych parametrach niż ostatni, ale nowocześniejszym i z ABS oraz dwoma poduszkami. Wyboru dokonywałem ok. pół roku porównując m.in. z: VW Polo, Citroenem Saxo, nowym Oplem Corsą i Suzuki Swiftem. Yarisa mogę polecić z czystm sumieniem.

dodał: Toyo-Piotr; email: toyopiotr@interia.pl
Toyota Yaris Hatchback 1.0 i 16V (68 KM)

Co tu pisać, to jest TOYOTA!!!! Myślę, że prędzej mi się znudzi niż zużyje. Zresztą chyba jeszcze za mało nią przejechałam, aby coś więcej powiedzieć. Może gdybym miała teraz wybierać, to wybrałabym tą samą wersję LUNA /3 specyfikacja/ tylko 5 drzwiową. Poza tym doskonałość w każdym calu!!! Chętnie poznam poważniejsze wady tego pojazdu, niż opisane dotychczas w komentarzach przez urzytkowników, którzy chyba nie czytali opisów innych marek. Jest to moje pierwsze auto tej marki. Do tej pory jeździłam tylko Fiatami. I jak gdzieś czytam, że np. Punto jest w czymś lepsze od TOYOTY to uważam, to tylko za reklamę FIATA i nic poza tym. Bo jak od dawna wiadomo, jakość nie wymaga reklamy, a prasa też musi się z czegoś utrzymywać. TO WŁASNIE T O Y O T A JEST MARKĄ DLA BIEDNYCH!!! Polecam każdemu.

dodał: "TOYA"
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ekonomiczność
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - skrzynia biegów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Toyota Yaris

Toyota Yaris 2012 - wersja 3-drzwiowa Toyota Yaris TS Toyota Yaris 2010 Toyota Yaris Hatchback 5d - galeria społeczności Toyota Yaris Verso Toyota Yaris 1.4 D-4D Terra - galeria redakcyjna Toyota Yaris 2008 Toyota Yaris Sport Toyota Yaris III Facelifting (2014) Toyota Yaris 2006
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Yaris

  • 1.
  • 5,00 Toyota Yaris II 1.33 Dual VVT-i (101KM) 2009r.
    dodał: Markoni321, 13.06.2012

    Po wielu tygodniach sprawdzania opinii, testów na temat instalacji lpg w yarisie, podjąłem decyzję o montażu. Wielu polecało staga bo ble..ble...ble...itp. Zaczerpnąłem opinii kilku właścicieli nauk jazdy i powiedzieli, jeśli tankuje się dobry gaz i pilnuje przeglądów to najlepiej sprawdzają sie instalacje brc. nie żadne stagi czy inne tam instalki. Oczywiście gwarancja 2lata bez limitu km też byłą brana pod uwagę. W przypadku staga jest to 2 lata ale z ograniczeniem na części mechaniczne do chyba 20 albo 30 tyś. (Bezsens) Założyłem również lubryfikację, ponieważ japońce tego wymagają - informacja z serwisu toyoty(dla porównania skoda i grupa vv, nie wymaga lubryfikacji - inne silniki inne materiały) nie zrobiłęm jeszce dużego przebiegu ale jak minie pare tyś może diodam opinie. Narazie jest tysiąc km i jestem MEGA ZADOWOLONY. Wszystko chodzi jak należy. Spalanie na trasie 5.3l (na dystansie 540km) w mieście ok 8l ( w porównaniu do benzyny ok 0,8l więcej gazu) w jeździe nie czuję żadnej róznicy. Przełącza sie na gaz niezauważalnie po osiągnięciu 35st. w tym samochodzie jet to dość szybko nawet przy zimnym silniku, ponieważ szybko się nagrzewa:) POLECAM INSTALACJE LPG BRC 24.11 W TYCH SAMOCHODACH KONIECZNIE Z LUBRYFIKATOREM

  • 2.
  • 5,00 Toyota Yaris I 1.3 i 16V (86KM) 2002r.
    dodał: Arek, 16.12.2011

    Wszyscy odradzają montaż lpg w Yarisce - TO BŁĄD - to mój 4 samochód na gaz więc wiem co piszę. 0d 10 lat jeżdżę samochodami na lpg - i kij w oko "baranom" którzy wydaja kasę na benzynę czy ropę. Ja zamontowałem Staga 300+ (koszt 2200) do mojej Yaris 1.3 i sprawdza się rewelacyjnie , w tej 1.0 będzie wam brakować mocy, ale w 1.3 jest super-choć nie ukrywam że w 1.5 było by najlepiej Przejechałem już 30000 km i nic się nie dzieje a mam Yariskę dopiero 7 m-cy i cały czas na gazie,samochód rewelacja pali 7 litrów lpg. Nie wiem skąd się bierze ta głupota ludzi dotycząca krytykowania lpg - ludzie nie słuchajcie tych którzy całe życie jeżdżą na ropie czy benzynie , zakładajcie lpg nie bójcie się , nie dajcie sobą manipulować, wszystko będzie ok- tylko załóżcie instalkę w zakładzie który istnieje już jakiś czas na rynku i ma doświadczenie - nie zakładajcie tego lubryfikatora pieniądze wyrzucone w błoto. Ja osobiście polecam wszystkim instalacje w Yaris 1.3

  • 3.
  • 4,25 Toyota Yaris I 1.0 i 16V (68KM) 2001r.
    dodał: idea, 06.01.2012

    Do yarisa można zamontować LPG pod pewnymi warunkami. Co 30.000 obowiązkowo regulacja zaworów , lubryfikacja . Nie trzeba kupować szklanek w serwisie za 100 zł szt. jesli po 30 000 bedzie ich do wymiany np. 12 szt to instalacja się nie opłaca. Ja co 30.000 oddaję szklanki do podszlifowania. Są oczywiście przeciwnicy że są utwardzane i nie wolno itp. Oświadczam : Nic się z tym nie dzieje. A całość jaką zapłacicie u mechanika to max 400 zł !!! Jeżdzę dużo i robię to co ok 8 m-cy. przy obecnej cenie gazu oszczędność jest ok 10 zł/100 km porównując do benzyny. na 30.000 oszczędza się zatem ok 3000 zł . wydanie zatem 400 zł opłaca się . jeśli ktoś bedzie miał jakies pytania zapraszam na priv tel1@o2.pl

  • 4.
  • 4,50 Toyota Yaris II 1.3 i VVT-i (86KM) 2010r.
    dodał: L car, 01.08.2011

    A mówili żeby nie montować,że się nie sprawdzi,a na forach to samo;nie montować,silnik nie da rady,gniazda zaworowe się wypala i takie tam jeszcze bleble.A tu proszę 20000km na gazie i wszystko ok.Zaznaczam ,że jest to L-ka nauka jazdy,więc kierowców wielu.I proszę, nic złego się nie dzieje a jaka oszczędność.A na gniazda panowie lubryfikator konieczny i nie ma stresu.Aha..i nie czytać forum,bo zgłupiejecie od "dobrych" rad tzw."fachowców".Zaufajcie montażyście,ja zaufałem Market Polowi i jestem w pełni USATYSFAKCJONOWANY.

  • 5.
  • 3,50 Toyota Yaris I 1.0 i 16V (68KM) 2002r.
    dodał: Katesh, 02.06.2009

    Początkowo wszystko wydawało się być OK. Niższe koszty paliwa marginalny spadek mocy. W chwili obecnej wiem iż montowanie LPG to jest pomyłka. Do wymiany wypalone 4 szklanki zaworowe (popychacze) koszt w nieautoryzowanym serwisie na poziomie 800 złotych a auto unieruchomione na 2 dni i to przy przebiegu auta na gazie 30 tyś. km. To jest TRAGEDIA. Nie bez przyczyny mówi się iż nawet porządne zapalniczki są na benzynę. Nie instalujcie instalacji LPG w samochodach, to jest tylko pozorna oszczędność!!!

  • 6.
  • 5,00 Toyota Yaris III 1.33 Dual VVT-i (99KM) 2011r.
    dodał: osk, 21.01.2013

    Samochód na gazie super,trochę się bałem,bo mówili,że ten silnik na gazie sobie nie radzi,ale za namową montażysty zamontowałem Staga Premium,listwę Hana 2000 i lubryfikator.Mój samochód to nauka jazdy,ale po przejechaniu ok.20000 km z pełną świadomością stwierdzam,że moja decyzja odnośnie gazu była słuszna.Mam zamontowane w tej firmie jeszcze dwie toyoty,ale jedna ma przejechane 3000 km a druga 6000 więc trudno jeszcze wydać wiarygodną opinię.Póki co sprawują się bez zarzutu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Yaris

Toyota Yaris

419 komentarzy

329 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~hrusis~hrusis

yaris jest moim pierwszym samochodem - wpływ pewnie mial na to tez fakt ze na nim uczyłam sie jezdzic, ale bralam tez pod uwage jego niezawodnosc i bardzo pozytywne opinie innych kierowców. wyboru nie załuje, samochod spisuje sie bez zarzutu a na dodatek cenie sobie komfort jazdy. moge jedynie polecac innym - pewnie nie tylko na pierwszy samochod

~polarkreis~polarkreis

Nowa yariska wygląda super. Ale wersja z napędem hybrydowym zaskakuje pod każdym względem. Samochód po prostu płynie. Jest bardzo cichy i wygodny. I moim zdaniem jak na tak mały samochód jest w nim dużo miejca w środku...

~kejsi~kejsi

nowa Yariska jest rewelacyjna! bylam uzytkowniczka yariski 5 late temu i byla z niej zadowolona, dlatego postanowilam powroci do niej tym razem z napedem hybrydowym co idealnie sparwdza sie dla osob ktore duzo jezdza szczegolnie po miescie. Ma sporo miejsca z tylu co jest dla mnie zaleta poniewaz z latwoscia pakuje teraz mojego synka

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
27 341
Przejechany dystans
24 655 864 km
Zatankowanego paliwa
862 822 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 039
Wydanych pieniędzy
1 119 722 zł
Średnie wydatki na auto
1 145 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 356
Wydanych pieniędzy
2 410 805 zł
Średnie wydatki na auto
2 465 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (978)

Testy zderzeniowe Toyota Yaris

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Yaris przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Yaris 1.3 'Active', LHD
2011

Toyota Yaris
Toyota Yaris

Toyota Yaris
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Yaris/Yaris Verso

Na podstawie 1012 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Posiadacz, dodano: 06.01.2012 23:36

Przy oszczędnej jeździe do 100Km/h spala mniej niż podaje katalog, u mnie 4,5L w cyklu mieszanym na odcinku 50 Km, dużo zależy też od pogody. Poza tym średnio 5,5L. W Wielkiej Brytanii podczas testu ALD Automotive wynik średniego spalania wyszedł o 15 proc. niższy niż wartość podawana przez Toyotę w specyfikacji technicznej nowego Yarisa (średnie spalanie dla silnika 1.0 VVT-i: 4.8 l/100 km). Trasa eko-maratonu wynosiła 563 km po i przebiegała zarówno w ruchu miejskim jak i poza miastem. Na przejechanie tego dystansu Toyota Yaris potrzebował jedynie 23.2 litrów benzyny. To nieznacznie więcej niż połowa baku, dzięki czemu średnie spalanie wyniosło 4.1l/100km. Podczas wciskania "do dechy" może spalać dużo więcej, średnio może 7-9L ale jeżeli ktoś chce jeździć tanio to tym samochodem się da.

pełny raport Toyota Hatchback 5d 1.0 VVT-i

autor: Słabo..., dodano: 03.10.2014 13:45

Auto waży 1020 kg i z silnikiem 1,0 3 cylindrowym, z bardzo niskim momentem obrotowym 93 Nm przy 3600 obr/min po prostu nie jedzie; to typowa taczka, jeździdełko. Słabe przyspieszenie, na autostradzie spalanie 6-7 l (folder producenta mówi 4,2 - nie wierzcie temu). Mały zbiornik paliwa, mały zasięg, tak jak przedmówca, stwierdził - stanowczo odradzam ten samochód do jazdy na trasie, nie z tym silnikiem. Na pewno diesel jest najlepszym wyborem na trasę. Samochód typowo miejski, z silnikiem 1,0 dziwnie się rusza, jak Maluchem. Plus za sporo miejsca w środku jak na tę klasę. W tej klasie jest wiele lepszych samochodów którymi jeździłem np. Fiat Grande Punto, Skoda Fabia, VW Polo, Opel Corsa. Toyota Yaris nie ma tego czegoś, co powoduje uśmiech na twarzy jeżdżąc np. Grande Punto, które o wiele lepiej się prowadzi.

pełny raport Toyota Hatchback 5d 1.0 VVT-i

autor: młody_bos, dodano: 16.08.2011 23:32

Jestem kierowcą który lubi żwawą jazdę ,jestem zadowolony z tego auta posiadam go już jakiś czas i nie mam zastrzeżeń . Moje auto ma silnik 1.0 ma 68 km , spala on 5.5/l na 100 km moja jazda jest dość gwałtowań często przyśpieszam i hamuje często zdarza się że kręcę go do 5 tyś obrotów i mimo to nie spala powyżej 5.5 litra ale też na autostradzie jadę z prędkością ok 120 km/h staram się nie przekraczać tej bariery gdyż gwałtownie wrasta zużycie paliwa (silnik 1.0 68 km wyciąga ok 165 ale jechałem z 3 osobami).

pełny raport Toyota Hatchback 1.0 i 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Toyota Yaris/Yaris Verso

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Yaris/Yaris Verso

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Yaris
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Yaris, oglądali także