Szukaj

Zapowietrzenie układu paliwowego
Jeep Grand Cherokee II 2.7 CDRi 163KM 120kW 2002-2004

  • Autor: Agata
  • Kategoria: inne
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 250 tys. km
Mam powracający kłopot z zapowietrzeniem układu paliwowego. Co ok. pół roku powtarza się problem z uruchomieniem silnika z powodu sporej ilości powietrza w wężyku nadmiaru. Wymiany oringów, filtra, opasek i zaworka przelewowego niestety nie pomagają. W sklepie moto natomiast słyszałam, że owe zaworki są w znacznej części uszkodzone fabrycznie i trafić na sprawny jest ciężko. Przy ominięciu zaworka paliwo jest także bardzo wzburzone. Może ktoś ma pomysł, co jest przyczyną?

Komentarze

U mnie pomogła wymiana wstępnej pompy paliwa ( niskiego ciśnienia)
Odpowiedz
Przerabiałem temat w dwóch egzemplarzach. Pomogła wymiana wężyka paliwa (polecam kupić orginał, podróba długo nie wytrzymała).
Odpowiedz
Który wężyk paliwa?
Odpowiedz
Miałem to samo, ale z doświadczenia wiedziałem że to szukanie igły w stogu siana. Rozwiązanie jest proste, zakup uniwersalny zawór zwrotny fi 5mm (żeby pasował króciec do wężyka), wstaw go przed filtrem powietrza i problem z głowy. U mnie działa to już 5 lat bez problemu.
Odpowiedz
Arty, napisałeś "filtr powietrza". Chodzi Ci o filtr paliwa, tak?
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Jeep Grand Cherokee II 2.7 CDRi 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
66,00 zł
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Grand Cherokee II