Szukaj

Volvo V70 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Volvo V70

Lata produkcji: 1997 – 2016
Segment: Wyższa klasa średnia
Model kombi należący do klasy średniej (segment D), a od trzeciej generacji do klasy wyższej (segment E). Produkowany od 1997 roku. Volvo wprowadziło go swojej oferty w miejsce modelu 850. Choć początkowo V70 był spokrewniony właśnie z tym samochodem, później kolejne generacje odpowiadały kolejnym modelom oznaczonym symbolem S (60, 70 i 80). Litera V w nazwie odnosi się do słowa versality (wszechstronność), tak jak S to saloon (sedan), a C – coupe. V70 od lat jest najlepiej sprzedającym się samochodem w Szwecji. Obecnie na rynku dostępna jest trzecia generacja modelu. Uterenowiona wersja V70 nosi nazwę XC70.
czytaj więcej
Powagosław
Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare? ~Powagosław
Luzacjusz
Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia. ~Luzacjusz

Oceny Volvo V70

Liczba ocen: 414
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~papaj2137
Volvo V70 II
Kombi 2.3 T5 250KM 184kW
Bardzo wygodny, przestronny i mocny samochód, jak na tamte lata. Nie brakuje mu mocy. Można na spokojnie ganiać się po autobahnie z nowym "niemieckimi premiumami" (u mnie lekki chip tuning). Skrzynia biegów bardzo precyzyjna. Auto dobrze wyciszone, jak na swój segment. Oczywiście - części swoje kosztują, ale są to czasy, kiedy volvo jeszcze pukało do bram "premium" - nie tylko poprzez koszt części, ale i wykończenie, trwałość, a w tym wypadku również mocny silnik. Rewelacyjne audio, mimo że fabryczne i nieruszane. Poprzedni właściciel mówił o spalaniu średnim 13-14 litrów LPG, mi udało się zejść przy spokojnej jeździe do 11-11,5. Uważam, że jak na takiego kloca z 2.3 R5 to dość dobry wynik, a często jeżdżę z pełnym (lub niemal pełnym) bakiem benzyny, który to ma ~70 litrów + trochę gratów. Co do usterek - nie miałem ich wiele, najgorsza była awaria modułu komfortu (znany temat wśród volviarzy), alternator (oryginał) skończył żywotność, co po 25 latach jest akceptowalne, poza tym rzeczy pierdołowate - cewki, żarówki, więc tematy tanie i pojawiające się w każdym innym samochodzie. Zdecydowanym plusem jest skrzynia biegów - precyzyjna i posiadająca długie przełożenia. 140 km/h na 5 biegu to ~3000 obrotów.
Dodane 1 miesiąc temu
1,4
~Garbaty
Volvo V70 II
Kombi 2.4 140KM 103kW
Dziadostwo, psuje się notorycznie, przez 4 lata wjebałem 20 000zł (naprawa usterek), prowadzenie tego pontonu to katastrofa, krótka jedynka sprawia że w mieście trzeba się sporo namachać lewarkiem. Pękające plastiki, wymiana żarówek z tyłu lub z przodu to robota na pół dnia bo brak dostępu. Auto ciężkie, silnik 2.4 140KM jest za słaby, Często trzeba naprawiać w specjalistycznych warsztatach od volvo bo z niektórymi usterkami zwykły mechanik sobie nie poradzi (moduły z zapchaną pamięcią). Części drogie, NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ TEGO GÓWNA.
Dodane ponad rok temu
5,0
~Viola
Volvo V70 I
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Po 4 latach użytkowania i kupieniu za 1000 zł...Uważam że jest najlepszym zakupem jaki mogłam dokonać.. Przewożenie mebli z Ikei czy 3 metrowego blatu nie było problemem..Pojemny,wygodny,bezawaryjny..Wszystkie części praktycznie oryginalne od nowości..Po 432000 km.czeka mnie niedługo z takich większych napraw,wymiana poduszek pod silnikiem..a tak do tej pory tyko płyny..zastanawiałam się nad zmianą na nowszy,może II generacja ale było mi szkoda oddać je w inne ręce.. jeżdżę dalej i nie oddam go nigdy..
Dodane 2 lata temu

Raporty spalania Volvo V70

Liczba raportów: 570
Średnie spalanie dla Volvo V70
6,7 – 14,3
l/100 km
5,4 – 8,9
l/100 km
5,6 – 16,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Volvo V70 III
Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Mam wersje euro 6, przy lekkim dociskaniu i dojazdach do pracy po eSce prędkość ok 130, zdecydowanie za dużo pali (zaznaczam że silnik igła z małym przebiegiem). Podejrzewam że Szwedzi robili pomiary spalania wg. swoich przepisów prawa co i tak jest idiotyczne bo przy 80 wrzuca 8 bieg i auto się meczy. auto kompletnie nie nadaje się do miasta, za to idealne na trasę mega komfortowe i bezpieczne. Ceny napraw i utrzymania powiedziałbym na przyzwoitym poziomie. Mercedes dla porównania 2x droższy e klasa z podobnego rocznika. Czekają go korekty softu i auto będzie ludzkie. Na Pewno kupię następcę jak tylko odłożę. Zdecydowanie polecam na trasy, w koło komina zdecydowanie nie!!!
Dodane ponad rok temu
9,5
Volvo V70 II
Kombi 2.0 T 180KM 132kW
Dla mnie bomba! Świeża instalacja stag ale bez żadnych szaleństw- pospolite podzespoły. Spalanie średnie w jeździe mieszanej poniżej 10l, a na autostradzie 140km/h- do 11,5l i wcale nie oszczędzam jak mi się zechce, a moc jest! :D Umiem depnąć jak trzeba ale umiem też wytrzymać z wrzucaniem luzu przed skrzyżowaniami i w miarę umiem ocenić kiedy puścić nogę z gazu żeby nie dusić bez sensu hamulca tracąc przy tym paliwo zużyte wcześniej na rozpędzanie się- może stąd takie niskie spalanie ;) Fura klasa koń! Pozdrawiam! :D
Dodane 2 lata temu
11,1
Volvo V70 III
Kombi 2.5 FT 231KM 170kW
Cykl mieszany mniej więcej 50/50 wychodzi ok 10l przy normalnej jeździe bez szaleństw Sama jazda po mieście na krótkich odcinkach ok 14l Spokojna trasa (drogi szybkiego ruchu, krajowe) można zejść do 8,2l Spalanie z dystrybutora
Dodane 2 miesiące temu

Usterki Volvo V70

Liczba wpisów: 31
skrzynia automatyczna zrywa
  • Volvo V70 II 2.4 140KM 103kW 2000-2007
  • układ napędowy
kupilem volvo z wada skrzyni,wiec kupilem druga skrzynie jezdzaca przed wyjeciem i zamontowalem wlacznie z konwerterem po 2m-cach lezenia w garazu.co jest dziwne mam dalej ten sam problem jak w poprzedniej czyli po wlaczeniu biegu D bum lekko i przy R klik lekko.poza tym przy chamowaniu z 50km/h lub wiecej do okolo 30-35km/h brak biegu i bum mocne na redukcji(obrotomierz na 3000rpm i zaraz bum na bieg i okolo 2000rpm) test skrzyni wykazal solenoid S-3,jednak sprobowalem na wlasna reke i testowalem dalej czujniki predkosci konwertera i dyferencjalu(byly dobre).nastepnie z tylu w gornej czesci skrzyni jest tlok cisnienia zwrotnego (tzw. B-4)ktory wyjalem i wymienilem(dojscie od zewnatrz skrzyni)co dalo lekko poprawe lecz dalej jeszcze nie to,wiec teraz kieruje na nowy update w servisie(cena kosmiczna i brak gwarancji na poprawe),wiec rezygnuje z powodu braku finansow i prosze o podpowiedz na mail:davidmonic@op.pl.szkoda sprzedac za bezcen a moje finanse napraw wyniosly 35%wartosci auta i brak rezultatu.
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Zapala się kontrolka silnika.
  • Volvo V70 I 2.3 Turbo 250KM 184kW 1997-2000
  • silnik
Od jakiegoś czasu mam problem z kontrolką silnika. po podłączeniu do komputera pokazał się błąd dotyczący sondy lambda szerokopasmowej ale sonda pracowała poprawnie podczas badania silnik był gorący. błąd został wykasowany i przez kilka dni było wszystko OK. ale niestety ostatnio znów się zaświeciła podczas jazdy silnik był gorący i świeci się już kilka dni. Co może być przyczyną. Silnik teoretycznie pracuje poprawnie nie falują obroty, pracuje równomiernie. co zauważyłem to wzrost zużycia paliwa tak przynajmniej podaje komputer jest to wzrost do 0.5 litra Usłyszałem też nie wiem na ile prawdziwe ale że może być to spowodowane problemem w automatycznej skrzyni biegów.
Dodane 16 lat temu
Problem rozwiązany
9 komentarzy
Brak mocy
  • Volvo V70 III Kombi 2.4 D4 163KM 120kW 2007-2013
  • układ napędowy
  • 377 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Witam,mam pytanko,w moim Volvo v 70 2.4 diesel automat,występuje dziwny objaw,mianowicie czasem jest tak,że auto jedzie jak wściekłe i żadnych problemów,a czasem jest tak że jest "mułem".Przy kickdown nie zmienia biegów,dopiero po odpuszczeniu gazu...Miał ktoś taki problem?Proszę o odpowiedź
Dodane 8 miesięcy temu

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 30
5,0
Volvo V70 II
Kombi 2.4 170KM 125kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu z parkingu. Przy przymrozkach, jakieś sto metrów. Benzyny dolewam raz na ......
Dodane 11 lat temu
3,8
Volvo V70 I
Kombi 2.5 20V Turbo 193KM 142kW
homologacja: ANLERO-POLSKA, S.J. Małgorzata Mościcka & Marzena Mościcka
instalacja: BIGAS SGIS
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
chciałbym przestrzec przed panami z codziennej. niby instalacja w miarę dobrze zamontowana(jak się przyjrzeć to przewodzik od gazu zaczął się przecierać od trytytki),ale to i tak nic. po ich regulacji wypaliło zawór. jak się póżniej okazało,nie mogli ustawić dobrze skoro wtryskiwacz był trafiony. no ale sorry,miał niecałe 20k najechane-panowie sprytnie oczywiście nie wpisali...
Dodane 12 lat temu
2,5
Volvo V70 I
Kombi 2.5 20V Turbo 193KM 142kW
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
zakładałem instalacje w firmie "SUNCAR" w Rumii(woj.pomorskie).TRAGEDIA&historia bez końca... przeprawa z instalacja gazową.. od początku powtarzające się problemy z komputerem, z oprogramowaniem powodujące wyłączanie się instalacji w czasie jazdy (super niebezpieczne-auto gasnie i wpada w bezład). "to nie wina sprzętu-powinno działać- może pan nie umie na gazie jezdzić,może...
Dodane 16 lat temu
Volvo V70

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów