Szukaj

Informacje o Volvo V70

Lata produkcji: 1997 – 2016
Segment: Wyższa klasa średnia
Model kombi należący do klasy średniej (segment D), a od trzeciej generacji do klasy wyższej (segment E). Produkowany od 1997 roku. Volvo wprowadziło go swojej oferty w miejsce modelu 850. Choć początkowo V70 był spokrewniony właśnie z tym samochodem, później kolejne generacje odpowiadały kolejnym modelom oznaczonym symbolem S (60, 70 i 80). Litera V w nazwie odnosi się do słowa versality (wszechstronność), tak jak S to saloon (sedan), a C – coupe. V70 od lat jest najlepiej sprzedającym się samochodem w Szwecji. Obecnie na rynku dostępna jest trzecia generacja modelu. Uterenowiona wersja V70 nosi nazwę XC70.
czytaj więcej
Powagosław
Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare? ~Powagosław
Luzacjusz
Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia. ~Luzacjusz

Volvo V70 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Volvo V70 - wyceny aut używanych

Nie wiesz na co Cię stać? Policz to z nami!

Oceny Volvo V70

Liczba ocen: 365
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Leszek Toruń
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Volvo V70 II
Prześwietne auto dla rodziny. Niezwykle pakowne i zwinne. Zrobiłem soft oprogramowania i mając prawie 200 km i 500 niutonometrów śmigam jak kuna, przy średnim spalaniu 8 litrów. Podróż tym autem na dystansie np. 1200 km w jeden dzień to czysta przyjemność. Pojemność bagażnika po zdjęciu rolety pozwala przewieźć wszystko co tylko potrzeba, Wielokrotnie wyruszałem nim w podróże po Europie w 4 osoby, które w ciszy i komforcie podróżowały wraz z kompletem walizek w bagażniku i lodówką. Do tego jasne skóry i wnętrze, ładne alusy i lakier prawie wcale się nie starzeją. Kiedy je kupowałem jako 4 letnie z certyfikatem przebiegu na 167 tyś. km mogłem za te pieniądze kupić nową skodę octavię. Dokonałem świetnego wyboru. Kupiłem Volvo ze względu na bezpieczeństwo moje i mojej rodziny. W zderzeniu z właśnie takim Volvo zginął jeden z moich byłych sąsiadów, jadący nowym audi A4. Jego żona przeżyła i opowiedziała mi o zdarzeniu. Facet z Volvo po wypadku, który spowodował, otworzył drzwi i zadzwonił po pomoc. Do tego absolutnie znikoma awaryjność i zużywalność części eksploatacyjnych sprawia, że to świetne i tanie w eksploatacji auto. Nigdy mnie nie zawiodło i zawsze wracałem do domu z każdej podróży. Czasem udawało mi się zrobić ponad 1000 km na jednym zbiorniku, co dawało i daje mi ogromną swobodę podróżowania.
4,5
~BB
Kombi 2.4 140KM 103kW
Volvo V70 II
Dużo jeżdżę w trasie i to zdecydowanie najwygodniejszy samochód jaki posiadałem. Po 12h jazdy do chorwacji wysiadłem i jeszcze rozbiłem z rodziną namioty. Bagażnik jest kwadratowy przez co super pakowny. Fabryczna siatka w przestrzeni ładunkowej umożliwia pakowanie aż po sufit. Jednym słowem to świetne auto dla rodziny. Z wad to na pewno parkowanie w mieście z uwagi na swoje gabaryty. Moc 140km do miasta to rakieta. W trasie jest wystarczająca, problem pojawia się dopiero gdy zapakujemy auto i chcemy ostrzej wyprzedzić w trasie. To jeden z ostatnich modeli prawdziwego, solidnego Volvo. Auto ma ponad 320 tys. km a naprawy to zwykła eksploatacja, nie miałem poważnej usterki. Najgorsze co mi się przytrafiło to nie odbił klocek hamulcowy i tarcza poszła do wymiany. Ale na ten przebieg to głupstwo. Jak ktoś narzeka na awaryjność to raczej ma kręcony licznik.
4,0
~Volvofan na zakręcie
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Volvo V70 II
To moje 4 Volvo. Zachciało mi się "luksusów to mam..Generalnie samochód mnie rozczarował. Niewątpliwe zalety to to że jest bardzo wygodny, świetne fotele, silnik super - doskonała elastyczność. Wielki bardzo "ustawny" bagażnik. Świetny wynalazek pt fabryczne ogrzewanie postojowe. zima - rewelacja. Poza tym - wszechobecnie trzeszczące irytująco plastiki, elektryka żyjąca własnym życiem - samoopuszczające się szyby raz działające raz nie podświetlenie konsoli środkowej, mometami głupiejąca klimatyzacja. Duuużo wyższe koszty utrzymania niz V40.

Raporty spalania Volvo V70

Liczba raportów: 484
Średnie spalanie dla Volvo V70
6,7 – 14,3
l/100 km
5,3 – 8,7
l/100 km
5,6 – 16,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Volvo V70 II
Mam volvo w automacie, przy spokojnej jeździe na trasie do 120km/h pali 6-6.3l/100km, na niemieckiej autostradzie 130-140 km troszkę więcej, ok 6.8 litrów. W mieście pali ok 10-11 litrów przy jednorazowych dystansach ok 7 km. MOŻE gdybym mieszkał na Prawobrzeżu (Szczecin) i jezdzilbym na drugi brzeg Odry do pracy to latem zeszloby do 9-9.5l/100. Odkąd go mam to wszystkie tankowania zapisuję w aplikacji i średnie spalanie to 8.5l/100km przy przejechanych 8700km. Także w mieście pali normalnie jak na duże auto w automacie, na trasie można spokojnie uznać je za oszczedne.
12,0
Kombi 2.4 T 200KM 147kW
Volvo V70 II
Silnik mocny, dynamiczny, 5 cylindrów, ale spalanie bardzo przyzwoite - z powodu awarii instalacji gazowej przez jakiś czas jeździłem na benzynie i wg moich obserwacji spalanie było od 8–10 litrów w trasie (zależnie od stylu jazdy i szybkości - można zejść w okolice 7 litrów), do ok 10–12 litrów w mieście, przy czym 12 litrów to już dynamiczna jazda, korki, pierwszy ze świateł, itp. Spalanie gazu ok 1-1,5 litra więcej niż benzyny. Średnio, przy obecnych cenach LPG czyli 2,4zł koszt przejechania 100km to ok 30zł. Butla na 50 litrów, więc ok 400km da się zrobić bez problemu, mój rekord to ok 440km (pewnie trochę zależy od jakości gazu). Jak dla mnie rewelacja, więc przestałem już patrzeć na licznik paliwa - po prostu tankuję i jeżdżę!
11,0
Kombi 2.4 140KM 103kW
Volvo V70 II
W trasie przy 140 km/h (czyli licznikowych 150 km/h) bierze średnio 12,2-12,5 l/100 km. Przy gonieniu 170-180 km/h bierze już 13,5-14 l/100 km. Przy bardzo równej i spokojnej jeździe 110-120 km/h po płaskim bez wiatru można zejść do 9,2 l/100km. W mieście nie wiem, bo nie przejechałem nigdy całego zbiornika w mieście.

Usterki Volvo V70

Liczba wpisów: 21
skrzynia automatyczna zrywa
  • Volvo V70 II 2.4 140KM 103kW 2000-2007
  • układ napędowy
kupilem volvo z wada skrzyni,wiec kupilem druga skrzynie jezdzaca przed wyjeciem i zamontowalem wlacznie z konwerterem po 2m-cach lezenia w garazu.co jest dziwne mam dalej ten sam problem jak w poprzedniej czyli po wlaczeniu biegu D bum lekko i przy R klik lekko.poza tym przy chamowaniu z 50km/h lub wiecej do okolo 30-35km/h brak biegu i bum mocne na redukcji(obrotomierz na 3000rpm i zaraz bum na bieg i okolo 2000rpm) test skrzyni wykazal solenoid S-3,jednak sprobowalem na wlasna reke i testowalem dalej czujniki predkosci konwertera i dyferencjalu(byly dobre).nastepnie z tylu w gornej czesci skrzyni jest tlok cisnienia zwrotnego (tzw. B-4)ktory wyjalem i wymienilem(dojscie od zewnatrz skrzyni)co dalo lekko poprawe lecz dalej jeszcze nie to,wiec teraz kieruje na nowy update w servisie(cena kosmiczna i brak gwarancji na poprawe),wiec rezygnuje z powodu braku finansow i prosze o podpowiedz na mail:[email protected] sprzedac za bezcen a moje finanse napraw wyniosly 35%wartosci auta i brak rezultatu.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Zapala się kontrolka silnika.
  • Volvo V70 I 2.3 Turbo 250KM 184kW 1997-2000
  • silnik
Od jakiegoś czasu mam problem z kontrolką silnika. po podłączeniu do komputera pokazał się błąd dotyczący sondy lambda szerokopasmowej ale sonda pracowała poprawnie podczas badania silnik był gorący. błąd został wykasowany i przez kilka dni było wszystko OK. ale niestety ostatnio znów się zaświeciła podczas jazdy silnik był gorący i świeci się już kilka dni. Co może być przyczyną. Silnik teoretycznie pracuje poprawnie nie falują obroty, pracuje równomiernie. co zauważyłem to wzrost zużycia paliwa tak przynajmniej podaje komputer jest to wzrost do 0.5 litra Usłyszałem też nie wiem na ile prawdziwe ale że może być to spowodowane problemem w automatycznej skrzyni biegów.
Oczekuje na rozwiązanie
5 komentarzy
wyłączająca się klimatyzacja..
  • Volvo V70 II 2.4 D5 163KM 120kW 2005-2007
  • inne
witam , mam pytanie; czy ktoś miał juz taki problem i wie jak się zabrać za temat; mam nabitą szczelną klimatyzację , chłodzi idealnie ale po mniej więcej 10 minutach wyłącza się zupełnie . po wyłączeniu auta mniej więcej po 15 minutach postoju przy ponownym odpaleniu znowu się załącza , ale z takim samym skutkiem - czyli kilka min pracuje i znowu się wyłącza... czy ktoś z szanownych forumowiczów może mi pomóc ? dzieki
Problem rozwiązany
4 komentarze

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 30
5,0
Kombi 2.4 170KM 125kW
Volvo V70 II
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu z parkingu. Przy przymrozkach, jakieś sto metrów. Benzyny dolewam raz na ......
3,8
Kombi 2.5 20V Turbo 193KM 142kW
Volvo V70 I
homologacja: ANLERO-POLSKA, S.J. Małgorzata Mościcka & Marzena Mościcka
instalacja: BIGAS SGIS
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
chciałbym przestrzec przed panami z codziennej. niby instalacja w miarę dobrze zamontowana(jak się przyjrzeć to przewodzik od gazu zaczął się przecierać od trytytki),ale to i tak nic. po ich regulacji wypaliło zawór. jak się póżniej okazało,nie mogli ustawić dobrze skoro wtryskiwacz był trafiony. no ale sorry,miał niecałe 20k najechane-panowie sprytnie oczywiście nie wpisali...
2,5
Kombi 2.5 20V Turbo 193KM 142kW
Volvo V70 I
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
zakładałem instalacje w firmie "SUNCAR" w Rumii(woj.pomorskie).TRAGEDIA&historia bez końca... przeprawa z instalacja gazową.. od początku powtarzające się problemy z komputerem, z oprogramowaniem powodujące wyłączanie się instalacji w czasie jazdy (super niebezpieczne-auto gasnie i wpada w bezład). "to nie wina sprzętu-powinno działać- może pan nie umie na gazie jezdzić,może...
Volvo V70