20-lecie Mitsubishi w Polsce

Z końcem lutego japońska marka Mitsubishi obchodziła swoje 20. urodziny na polskim rynku. Z tej okazji w warszawskim hotelu Hilton zorganizowano japoński wieczór, w którym mieliśmy przyjemność uczestniczyć.

W „przyjęciu urodzinowym” marki uczestniczyło wielu dziennikarzy, aktorów oraz osób związanych ze światem mody. Wszystko za sprawą patronatu magazynu Harper’s Bazaar. Głównym celem spotkania było przedstawienie szerokiej publiczności dwójki nowych ambasadorów marki. Aktorka Anna Cieślak w duecie ze swoim białym Mitsubishi ASX, prezentowała się olśniewająco. Twarzą hybrydowego Outlandera PHEV został natomiast wybitny aktor – Maciej Stuhr.

Podczas wieczoru mieliśmy okazję skupić się nie tylko na motoryzacji, ale także obejrzeć pokaz mody japońskiej, zorganizowany przez Harper’s Bazaar Polska. Charakter wieczoru pozwalający poczuć się jak w kraju kwitnącej wiśni, podtrzymywała tradycyjna japońska muzyka, a goście mogli uczestniczyć w rytuale parzenia zielonej herbaty – Chanoyu. Nie mogło oczywiście zabraknąć regionalnych dań, czyli przede wszystkim sushi.

Mamy nadzieję, że nowi czterokołowi podopieczni spełnią oczekiwania ambasadorów marki Mitsubishi. Firmie natomiast życzymy kolejnych obfitych w sukcesy dwudziestu lat na polskim rynku motoryzacyjnym.

Dodano: 8 lat temu,
autor: Zuzanna Krzyczkowska,
zdjęcia: Materia³y prasowe
Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .