Alfa Romeo MiTo w specjalnych wersjach limitowanych

Na stoisku Alfy Romeo na Salonie Samochodowym w Paryżu zadebiutują dwie wersje modelu MiTo. Będzie to MiTo SBK Limited Edition oraz MiTo Superbike Special Series. Oczywiście obie wersje zostały stworzone by uczcić swój udział sponsorski w serii wyścigów Superbike.

Na stoisku Alfy Romeo na Salonie Samochodowym w Paryżu zadebiutują dwie wersje modelu MiTo. Będzie to MiTo SBK Limited Edition oraz MiTo Superbike Special Series. Oczywiście obie wersje zostały stworzone by uczcić swój udział sponsorski w serii wyścigów Superbike.

Niestety auta powstaną w limitowanej liczbie egzemplarzy, zapewne w dość wysokiej cenie. Na pierwszy ogień leci model Alfa Romeo MiTo SBK Limited Edition z 1,4-litrowym silnikiem o mocy 170 KM. Auto powstanie w liczbie 200 sztuk i w tym przypadku trzeba przyznać, że to duża szkoda - auto prezentuje się świetnie w tej wersji.

Auto może być polakierowane na jeden z dwóch kolorów - czarny lub czerwień Alfa. Oprócz tego, do wyboru są trzy kolory dachu oraz lusterek - czerwień Alfa, czarny lub nowa biel Cristallo. Wisienką na torcie jest szara naklejka biegnąca od grilla do słupka C. Wersja czarna z czerwonym dachem i lusterkami wygląda świetnie.

Oprócz tego auto dostanie pakiet aerodynamiczny oraz nowe 18-calowe felgi z czerwonymi zaciskami hamulców. We wnętrzu znajdziemy sportowe fotele Sabelt z elementami z włókna węglowego i wstawkami z Alcantary, czerwone przeszycia, skórzane dodatki oraz kilka plakietek okolicznościowych.

Alfa Romeo MiTo SBK Limited Edition ze 170-konnym 1,4-litrowym silnikiem przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 7 sekund i zużywa średnio 4,8 l/100km. Dla nieco bardziej oszczędnych i mniej zachłannych na osiągi przygotowano model MiTo Superbike Special Series. Auto w tym wariancie dostępne jest ze wszystkimi jednostkami z dwoma wyjątkami.

W ofercie nie znajdziemy 1,4-litrowego silnika o mocy 70 KM oraz 170 KM. Alfa Romeo MiTo Superbike Special Series dostała 16-calowe aluminiowe felgi, chromowaną końcówkę wydechu, sportowy zderzak, czarne obudowy lamp przeciwmgłowych oraz logo SBK na tylnej klapie. Do wyboru są cztery kolory nadwozia - czerwień Alfa, czarny, biały oraz niebieski Tornado oraz trzy kolory dachu - biały, czarny oraz czerwony Alfa.

Wewnątrz znajdziemy logo SBK, wstawki imitujące włókno węglowe, seryjną klimatyzację manualną, radio z MP3 i CD oraz skórzaną kierownicę. W opcji są również dodatki zarezerwowane dla droższej wersji, takie jak naklejki czy większe felgi. Ogólnie wszystko prezentuje się świetnie, pod warunkiem, że cena będzie rozsądna.

Dodano: 11 lat temu,
autor: Kamil Rogala
Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .