Audi A7 Sportback - wyjątkowa reklama

Kreatywność ludzka nie zna granic. Doskonale świadczą o tym kolejne pomysły motoryzacyjnych specjalistów od marketingu. Tym razem czymś naprawdę wyjątkowym zaskoczyło nas Audi.

Kreatywność ludzka nie zna granic. Doskonale świadczą o tym kolejne pomysły motoryzacyjnych specjalistów od marketingu. Tym razem czymś naprawdę wyjątkowym zaskoczyło nas Audi.

Niemiecka firma postanowiła w nietypowy sposób zareklamować model A7 Sportback. Nowa limuzyna spod znaku czterech pierścieni trafiła na ogromny billboard zdobiący berliński Checkpoint Charlie (dawny punkt graniczny pomiędzy NRD a Berlinem Zachodnim).

Obraz Sportbacka przedstawiony na billboardzie został stworzony przez czterech artystów, którzy wykorzystali swoje nieprzeciętne umiejętności oraz dostępne materiały (w tym 200 puszek farby w sprayu). Całość została ochrzczona hasłem „Nic nie jest tak inspirujące, jak pusty arkusz papieru. To możliwość stworzenia czegoś oryginalnego.”

Prace nad ogromną reklamą nowego Audi trwały dwa tygodnie, a skrót wszelkich czynności możecie zobaczyć na prezentowanym powyżej video.

kaytek_rx4

Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .