Audi TT z nową jednostką napędową

No może nie do końca nową, choć będzie to świeża pozycja w ofercie. Dla tych, którzy marzą o Audi TT, ale nie chcą lub nie mogą wydać większej sumy na mocniejsze odmiany przygotowano podstawowy model.

No może nie do końca nową, choć będzie to świeża pozycja w ofercie. Dla tych, którzy marzą o Audi TT, ale nie chcą lub nie mogą wydać większej sumy na mocniejsze odmiany przygotowano podstawowy model.

Nowy bazowy model już wkrótce trafi do sprzedaży w Polsce. Wiadomo, że ceny na rynku w Niemczech zaczynają się od kwoty 32 100 euro za wersję coupe oraz 34 500 za odmianę bez dachu. A co znajdziemy pod maską? I tu do gry wchodzi podstawowy silnik 1.8 TFSI o mocy 180 KM z momentem obrotowym 250 Nm. Nie wiemy, czy wkrótce do oferty wskoczy jeszcze słabsza odmiana, ale wydaje się, że 180 KM w zupełności wystarczy do dynamicznej jazdy.

W połączeniu z 6-biegową manualną przekładnią Audi TT w wersji Coupe rozpędzi się od 0 do 100 km/h w czasie 6,9 sekundy, co jest świetnym wynikiem jak na auto o tej mocy. Nieco więcej czasu na sprint do setki potrzebuje odmiana z automatyczną skrzynią S tronic - około 7 sekund. Prędkość maksymalna dla obu wersji to nieco ponad 240 km/h. W przypadku odmiany kabrio czasy przyspieszenia to odpowiednio 7,2 oraz 7,3 sekundy, natomiast prędkość maksymalna to 237 km/h.

Dodano: 9 lat temu,
autor: Kamil Rogala,
zdjęcia: Materia³y prasowe Audi
Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .