Nowa Lancia Ypsilon jedną z gwiazd na czerwonym dywanie Warsaw Fashion Street

Moda, kultura i sztuka spotkały się na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie podczas kolejnej edycji Warsaw Fashion Street 2011. Lancia była sponsorem tego dwudniowego wydarzenia, zaś prawdziwą perłą i ozdobą imprezy stała się najnowsza Lancia Ypsilon, która od kilku dni jest dostępna w sieci sprzedaży Lancii w całej Polsce.

Moda, kultura i sztuka spotkały się na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie podczas kolejnej edycji Warsaw Fashion Street 2011. Lancia była sponsorem tego dwudniowego wydarzenia, zaś prawdziwą perłą i ozdobą imprezy stała się najnowsza Lancia Ypsilon, która od kilku dni jest dostępna w sieci sprzedaży Lancii w całej Polsce.

Warsaw Fashion Street 2011 odbył się w dniach 25 i 26 czerwca 2011. Na czas tej prestiżowej imprezy, marka Lancia przygotowała specjalne stanowisko dla zaproszonych gości, VIP-ów i celebrytów. Tam gwiazdy kina, telewizji, świata mody mogły zaprezentować się razem z „gwiazdą" motoryzacji - Nową Lancią Ypsilon.

Można śmiało powiedzieć, że najnowsza Lancia Ypsilon znalazła się we właściwym miejscu i we właściwym czasie. Samochód nie zawiódł miłośników piękna i wyjątkowego stylu włoskiej marki. Przyciągał wzrok i uwagę zgromadzonych gości niczym doskonała kreacja, łącząca w sobie wyszukany styl, najlepszą jakość i dbałość o szczegóły. Produkowana w fabryce Fiat Auto Poland w Tychach nowa Lancia oferuje dodatkowo „w pakiecie" luksus, nowoczesną technologię i ekologiczną moc wydajnych silników. Ponadto, po raz pierwszy w ponad 25-letniej historii modelu, Nowa Lancia jest oferowana w wersji 5-drzwiowej. Wszystko po to, by gwarantować jej użytkownikom jeszcze większy komfort i wygodę.

Przypominamy, że Lancia bardzo blisko związana jest ze światem mody. Od lat łączy pomysły kreatorów z włoską motoryzacją. Fani motoryzacji pamiętają o tym dzięki modelom marki inspirowanych modą, jak Ypsilon Moda Milano, Ypsilon Versus, czy Musa Poltrona Frau. W reklamach samochodów Lancii występują prawdziwe ikony włoskiej mody, jak Stefano Gabbana, czy Carla Bruni. Lancia była również sponsorem Milano Fashion Week, imprezy zaliczanej do najważniejszych w świecie mody. Ponadto zarówno Lancia, jak i moda są „made in Italy", to duet kojarzony jednoznacznie z luksusem oraz dobrym stylem i smakiem.

Nie dziwi zatem obecność Lancii także jako sponsora na Warsaw Fashion Street. Tematem tegorocznej edycji WFS były Kultury Świata, które stały się dla młodych projektantów inspiracją przy tworzeniu kolekcji.

Podczas tego święta mody swoje projekty prezentowali laureaci konkursów Talent Warsaw Fashion Street 2011, Off Fashion Kielce 2011, Cracow Fashion Awards 2011 i New Look Design 2011, którego finał odbył się właśnie ostatniego dnia imprezy na Krakowskim Przedmieściu - zwyciężyła Ewelina Smok. Projektantka odebrała nagrody ufundowane przez Lancię.

W trakcie Warsaw Fashion Street 2011 zorganizowano także dziecięcy pokaz mody dla Fundacji Spełnionych Marzeń Małgorzaty i Tomasza Osuchów. Na wybieg, wraz z dziećmi - podopiecznymi fundacji - wyszły gwiazdy m.in. Edyta Olszówka, Anna Korcz, Monika Richardson, Edyta Herbuś, Sonia Bohosiewicz, Anna Samusionek, Maja Hirsh, Agnieszka Włodarczyk i Magdalena Boczarska.

Honorowy patronat nad Warsaw Fashion Street 2011 po raz kolejny objęła Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Pani Hanna Gronkiewicz-Waltz.

Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .