Vincent Cassel twarzą kampanii reklamowej nowej Lancii Ypsilon

W mediach trwa obecnie kampania reklamowa nowej Lancii Ypsilon, prawdziwego „koncentratu" technologii i ekologicznej mocy na przestrzeni 3,84 metra. Model ten po raz pierwszy oferowany jest również w wersji pięciodrzwiowej, proponując entuzjastom czaru, technicznej doskonałości i unikalnego stylu Lancii jeszcze więcej wygody.

W mediach trwa obecnie kampania reklamowa nowej Lancii Ypsilon, prawdziwego „koncentratu" technologii i ekologicznej mocy na przestrzeni 3,84 metra. Model ten po raz pierwszy oferowany jest również w wersji pięciodrzwiowej, proponując entuzjastom czaru, technicznej doskonałości i unikalnego stylu Lancii jeszcze więcej wygody.

Kampania ta, zrealizowana przez agencję Armando Testa i prowadzona w telewizji, prasie, na nośnikach zewnętrznych, w radio i w Internecie, krytycznie podchodzi do tradycyjnej koncepcji luksusu, usuwając z niej wszelką przesadę i uzyskując w ten sposób nowoczesną definicję tego terminu. Według Lancii bowiem, nowoczesny luksus jest wolny od przesady i jest synonimem charakteru, i oryginalności: „masz prawo do luksusu"- głosi hasło reklamowe.

Bohaterem kampanii wprowadzającej model Ypsilon na rynek jest Vincent Cassel, aktor o mocnej osobowości, który w spocie reklamowym wygłasza monolog przypominający sztukę teatralną. Film został nakręcony w Paryżu przez wytwórnię „The Family" we współpracy z firmą „Caviar" w reżyserii Romain Gavrasa i Kim Chapiron.

Zmieniając nieustannie ton głosu i akcenty, Cassel zadaje sobie pytania: „Czym jest luksus? To imprezy, biżuteria, zbytkowne życie?". „Inny" Cassel, grający bardziej refleksyjną część samego siebie, rozumie natomiast, czym obecnie jest prawdziwy luksus: „To luksus wreszcie wolny od przesady, rezygnujący z tego, co niepotrzebne, ukryty w zwykłych rzeczach, które z tego właśnie powodu są tym cenniejsze". To nowy luksus według Lancii, luksus uwolniony od dawnych zasad i schematów, który wprowadza właśnie nowa Ypsilon, a następnie wszystkie modele powstałe na bazie nowej Lancii.

Stwierdzenia Vincenta Cassela nakładają się na siebie raz w szybkim, raz w wolnym tempie, zgodnie z rytmem recytacji. Odpowiedź na wszystkie pytania jest nieoczekiwana i prosta. Tak nieoczekiwana i prosta jak hasło reklamowe kampanii: „Masz prawo do luksusu".

Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .