Wycinanka quattro: Audi na targach wzorniczych Design Miami/Bazylea

Na trwających do 16 czerwca targach wzorniczych Miami/Bazylea, Audi prezentuje stoisko „Home of quattro“ zaprojektowane przez Tima Johna. Scenograf przybliża na nim najważniejsze wydarzenia z historii quattro, w sposób przypominający wycinankę. Centralne miejsce ekspozycji zajmują niezwykłe modele: nowe Audi RS6 Avant, które zadebiutowało w marcu podczas Salonu Samochodowego w Genewie i legendarne Audi Sport quattro z 1984 roku. W lutym bieżącego roku, Audi obchodziło szczególny jubileusz. Z taśmy produkcyjnej zjechało pięciomilionowe Audi ze stałym napędem na cztery koła.

Na trwających do 16 czerwca targach wzorniczych Miami/Bazylea, Audi prezentuje stoisko „Home of quattro“ zaprojektowane przez Tima Johna. Scenograf przybliża na nim najważniejsze wydarzenia z historii quattro, w sposób przypominający wycinankę. Centralne miejsce ekspozycji zajmują niezwykłe modele: nowe Audi RS6 Avant, które zadebiutowało w marcu podczas Salonu Samochodowego w Genewie i legendarne Audi Sport quattro z 1984 roku. W lutym bieżącego roku, Audi obchodziło szczególny jubileusz. Z taśmy produkcyjnej zjechało pięciomilionowe Audi ze stałym napędem na cztery koła.

Legendarny spot reklamowy, w którym Audi 100 CS quattro podjeżdża pod skocznię narciarską w fińskim kurorcie Kaipola, spektakularne zwycięstwo Waltera Röhrla w górskim wyścigu Pikes Peak czy pięć milionów egzemplarzy Audi z napędem quattro, to tylko kilka przykładów z pasjonującej historii quattro w ujęciu Tima Johna. Luca de Meo, szef sprzedaży i marketingu Audi tak opisuje ekspozycję: „Instalacja Tima Johna wyraża emocje, które nasi klienci łączą z quattro.“ Quattro podkreśla czołową rolę Audi jako pioniera napędu na cztery koła. Luca de Meo podkreśla też, że quattro to więcej niż technika. „quattro oznacza bezpieczeństwo i sportowy styl jazdy, wysokie kompetencje techniczne i dynamiczny styl życia, którego nie są w stanie spowolnić nieprzyjazne warunki na drodze.“

Audi od 2006 roku jest jedynym i wyłącznym partnerem targów Design Miami/Bazylea, reprezentującym branżę motoryzacyjną. Marka z Ingolstadt w równej mierze przykłada najwyższe znaczenie do techniki, jaki i do stylistyki. Współpracuje z uznanymi na arenie międzynarodowej projektantami i architektami, takiej rangi jak Moritz Waldemeyer, Mirko Borsche, Bjarke Ingels czy Clemens Weisshaar i Reed Kram. W roku 2013, Audi rozpoczęło współpracę z hamburskim scenografem Timem Johnem. John, wraz z różnymi grafikami, ilustratorami czy projektantami, buduje w swoim atelier interaktywne eksponaty, scenografie wykorzystywane w dekoracjach teatralnych i na planach filmowych oraz projektuje kompletne aranżacje wnętrz. Jego prace charakteryzuje zamiłowanie do szczegółu, pasja ręcznej pracy, a ożywia je humor i lekkość.

Targi Design Miami/Bazylea odbywają się w dniach od 11 do 16 czerwca, równocześnie z targami sztuki Art Bazylea i są najważniejszym forum kolekcjonerów klasyki wzornictwa i współczesnej awangardy.

Dodano: 10 lat temu,
autor: Volkswagen Group Polska sp. z o.o.
Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .