Jennifer Lopez reklamuje Fiata 500C w USA

Podczas, gdy europejski oddział Fiata zaprezentował na targach we Frankfurcie model 500C w limitowanej wersji "by Gucci", Fiat USA opublikował filmik promujący "500-kę" Cabrio z okazji wprowadzenia jej na amerykański rynek.

Podczas, gdy europejski oddział Fiata zaprezentował na targach we Frankfurcie model 500C w limitowanej wersji "by Gucci", Fiat USA opublikował filmik promujący "500-kę" Cabrio z okazji wprowadzenia jej na amerykański rynek.

Na video reklamującym nową propozycję Fiata w Stanach Zjednoczonych, u boku białego egzemplarza 500C wystąpiła gwiazda muzyki pop, Jennifer Lopez. Warto wspomnieć, że amerykańska piosenkarka pojawi się także w kolejnych materiałach promujących małego Fiata bez dachu.

„Jennifer doskonale pasuje do marki [Fiata 500C], ale nie ze względu na to kim jest, a z powodu tego jaka jest” – przyznał Olivier Francois, dyrektor ds. sprzedaży w koncernie Chrysler Group LLC. „Gdy przyglądamy się jej karierze, dostrzegamy, że jest ona uosobieniem idei Fiata «Życie jest lepsze, kiedy jeździmy».”

Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .