Lexus GS - więcej komfortu i większy bagażnik

Pomimo identycznego rozstawu osi jak u swojego poprzednika, nowy GS oferuje więcej przestrzeni i komfortu wszystkim osobom w kabinie. Otwory przednich oraz tylnych drzwi zostały tak zaprojektowane, aby w maksymalnym stopniu ułatwić wsiadanie i wysiadanie.

Pomimo identycznego rozstawu osi jak u swojego poprzednika, nowy GS oferuje więcej przestrzeni i komfortu wszystkim osobom w kabinie. Otwory przednich oraz tylnych drzwi zostały tak zaprojektowane, aby w maksymalnym stopniu ułatwić wsiadanie i wysiadanie.

Nowe przednie fotele mają obniżone siedziska, co sprawia, że biodra kierowcy znajdują się o 100 mm bliżej środka ciężkości samochodu. Fotele te łączą optymalne trzymanie z doskonałym komfortem. Nowo zaprojektowane oparcia są lepiej przystosowane dla wysokich osób. Wydłużony skok przesuwu fotela rozszerza do maksimum zakres możliwości dopasowania. W połączeniu ze zwiększonym zakresem regulacji pionowej pozwoliło to uzyskać więcej miejsca na nogi i do 30 mm więcej miejsca nad głowami.

Nowe fotele zapewniają aż 18 różnych możliwości regulacyjnych. Obejmują one między innymi anatomiczne zagłówki, trzymanie barkowe, trzymanie boczne, 4-kierunkową regulację podparcia lędźwiowego oraz możliwość zmiany długości siedziska w zakresie do 76 milimetrów.

Również tylne siedzenia zostały przeprojektowane, ze zmienionymi pod kątem większego komfortu kątem odchylenia oparcia i wyprofilowaniem siedziska. Mniejsza grubość oparć przednich foteli pozwoliła uzyskać o 20 mm więcej miejsca na wysokości kolan. Jest też o 25 mm więcej miejsca nad głowami.

Dzięki nowej, bardziej zwartej konstrukcji tylnego zawieszenia, o 170 mm wzrosła szerokość otworu załadunkowego, a wydłużenie przestrzeni bagażowej nowego GS przy jednoczesnym zmniejszeniu jej wysokości uczyniło ją bardziej praktyczną oraz lepiej dostępną przy załadunku i wyładunku. Wyraźnie wzrosła też pojemność bagażnika, zarówno w wersji benzynowej - która obecnie wynosi 566 litrów1 (o 31% więcej w porównaniu z poprzednim GS 300), jak i hybrydowej - pojemność bagażnika GS 450h wzrosła do 482 litrów (o 61% więcej w porównaniu z dotychczasowym GS 450), co uzyskano dzięki warstwowemu ułożeniu ogniw akumulatora trakcyjnego. Czyni to model GS liderem w swojej klasie pod względem ilości miejsca w bagażniku.

Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .