Nissan Juke N-Tec - kolejna edycja specjalna

Wydaje się, że Nissan Juke jest nieśmiertelny. Japoński producent jest zdumiewająco wytrwały w promocji swojego auta i co jakiś czas oferuje kolejne edycje specjalne. Tym razem w Wielkiej Brytanii do sprzedaży trafia Nissan Juke N-Tec.

Wydaje się, że Nissan Juke jest nieśmiertelny. Japoński producent jest zdumiewająco wytrwały w promocji swojego auta i co jakiś czas oferuje kolejne edycje specjalne. Tym razem w Wielkiej Brytanii do sprzedaży trafia Nissan Juke N-Tec.

Nowy/stary Nissan Juke N-Tec startuje z cennikiem od poziomu 16 295 funtów za model z silnikiem 1,6 i manualną skrzynią biegów. Podstawowa wersja z silnikiem Diesla 1,5 dCi i manualną skrzynią kosztuje już 17 690 funtów. Na szczycie oferty znajduje się Nissan Juke N-Tec z silnikiem 1,6 DIG-T z napędem na obie osie i skrzynią M-CVT w cenie 20 tysięcy funtów.

Model bazuje na modelu Nissan Juke w wariancie Accenta. Najwięcej zmian znajdziemy we wnętrzu. Nissan Juke N-Tec dostanie między innymi system infomedialny Connect nowej generacji, dotykowy wyświetlacz o przekątnej 5,8-cala, łączność Bluetooth oraz system nawigacji satelitarnej.

Oprócz tego Nissan Juke N-Tec dostanie wsparcie dla technologii Google Send-To-Car, która umożliwia wysłanie planu podróży z domowego komputera PC lub tabletu bezpośrednio do nawigacji w samochodzie. Nawigacja sama opracuje najbardziej optymalną trasę przejazdu z uwzględnieniem punktów wybranych przez kierowcę.

Nissan w tej wersji dostanie także 18-calowe czarno-srebrne felgi aluminiowe oraz lakierowane na czarno lusterka i słupki B. Do wyboru będzie osiem kolorów nadwozia oraz trzy różne warianty tapicerki wewnątrz. Juke N-Tec dostanie wolnossący silnik o pojemności 1,6-litra i mocy 117 KM oraz turbodoładowaną jednostkę DIG-T o tej samej pojemności i mocy 190 KM.

Do wyboru będzie również 1,5-litrowa jednostka dCi generująca 110 KM. Jeśli chodzi o wybory skrzyń biegów, słabsza jednostka benzynowa dostanie 5-biegową skrzynię ręczną lub przekładnię XTRONIC CVT. Przednionapędowy wariant DIG-T zostanie wyposażony w 6-biegową skrzynię ręczną, natomiast model z napędem na obie osie otrzyma XTRONIC M-CVT. Diesel zostanie połączony tylko z 6-biegową skrzynią manualną.

Dodano: 11 lat temu,
autor: Kamil Rogala
Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .