Nowa Toyota Auris Hybrid debiutuje na polskim rynku

Już wkrótce polska oferta Toyoty wzbogaci się o kolejny model hybrydowy. Dokładnie 13-14 kwietnia we wszystkich salonach Toyoty w Polsce zadebiutuje kolejna odsłona nowego Aurisa, wyposażona w pełną technologię hybrydową.

Już wkrótce polska oferta Toyoty wzbogaci się o kolejny model hybrydowy. Dokładnie 13-14 kwietnia we wszystkich salonach Toyoty w Polsce zadebiutuje kolejna odsłona nowego Aurisa, wyposażona w pełną technologię hybrydową.

Nowa Toyota Auris Hybrid dołączy do innych modeli z tym systemem napędowym: Yaris Hybrid, Prius, Prius Plug In oraz Prius Plus. A jak poznamy hybrydowego Aurisa? Jak twierdzi producent, Auris Hybrid będzie wyróżniał się od wersji z silnikami benzynowymi i Diesla zarówno elementami nadwozia, jak i detalami wnętrza.

Z zewnątrz wersja hybrydowa otrzymała matowo-grafitowy dolny grill i dyfuzor tylnego zderzaka, oraz błękitne wykończenie detali, znane z innych hybrydowych modeli Toyoty. Tylne lampy tylko w wersji hybrydowej wyposażone są w diody LED. Na karoserii znajdują się także oznaczenia Hybrid oraz Hybrid Synergy Drive. Dla Aurisa Hybrid opracowane zostały także specjalne wzory 15- i 17-calowych felg aluminiowych.

Oczywiście producent chwali się przede wszystkim ponadprzeciętną ekonomiką auta. Główną kartą przetargową, która przyciągnie klientów ma być niskie zużycie paliwa. W informacji prasowej czytamy:

Auris Hybrid, podobnie jak pozostałe modele hybrydowe Toyoty, wyróżnia się rekordowo niskim zużyciem paliwa i emisją CO2. Pojazd zużywa w mieście zaledwie 3.7 l/100 km, emitując 87g CO2/km, będąc najbardziej oszczędnym samochodem kompaktowym na rynku. Integralnym elementem układu hybrydowego Toyoty jest automatyczna przekładnia planetarna, zapewniająca komfortową jazdę. W najnowszej generacji hybrydowego Aurisa przekładnia ta została zmodyfikowana pod kątem jeszcze bardziej płynnej i cichej pracy przy przyśpieszaniu.

Ceny nowej Toyoty Auris Hybrid rozpoczynają się od 84 900 zł. Za 990 złotych możemy dokupić system automatycznego parkowania (SIPA) z czujnikami z przodu i z tyłu, podwójną podłogę bagażnika z systemem składania kanapy w płaską podłogę, elektrycznie regulowane szyby tylne, oraz podgrzewane fotele przednie z podparciem lędźwiowym fotela kierowcy.

Dodano: 11 lat temu,
autor: Kamil Rogala
Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .