Specjalne wersje Lancii Ypsilon i Delty na Genewę

Do Genewy marka Lancia przywiezie specjalne wersje dwóch swoich modeli Ypsilon i Delta. Obie powstały we współpracy z włoskim producentem dodatków i galanterii MOMODESIGN. Dodatkowo będzie można zobaczyć odmianę Lancii Ypsilon Elefantino, nawiązującą do historii firmy.

Do Genewy marka Lancia przywiezie specjalne wersje dwóch swoich modeli Ypsilon i Delta. Obie powstały we współpracy z włoskim producentem dodatków i galanterii MOMODESIGN. Dodatkowo będzie można zobaczyć odmianę Lancii Ypsilon Elefantino, nawiązującą do historii firmy.

Delta w wersji by MOMODESIGN będzie posiadać dwukolorowe nadwozie dodatkowo ozdobione matowymi elementami i 18 – calowymi aluminiowymi obręczami kół. We wnętrzu odnajdziemy wykończenie kokpitu w kolorze, bardzo modnej teraz „fortepianowej czerni”, panel zegarów ozdobiony żółtymi wstawkami czy fotele, których materiał poszycia łączy ze sobą skórę z alcantarą. Pod maską Lancii Delty S by MOMODESIGN będzie mógł pracować albo turbodoładowany silnik benzynowy TurboJet o pojemności 1.4 litra i mocy 120 koni mechanicznych albo jedna z dwóch jednostek wysokoprężnych MultiJet: 1.6 o mocy 120 koni mechanicznych i 1.9 – 190 KM.

Lancia Ypsilon by MOMODESIGN będzie posiadać dwukolorowe nadwozie, 15- lub 16 – calowe, matowo czarne koła z lekkich stopów, czy chromowaną końcówkę układu wydechowego. Specjalnie do tej wersji pojawią się nowe schematy łączenia kolorów nadwozia, gdzie barwy: Neve White, Vulcano Black, Argilla Red, Pietra Grey i Zaffiro Blue będzie można zespolić z matowo czarnymi lusterkami czy dachem. We wnętrzu pojawi się czarna tapicerka z szarymi szwami i grafikami z logo MOMODESIGN.

Wersja Elefantino jest nawiązaniem do przeszłości i historii marki, kiedy to symbol niebieskiego słonika był obecny na karoseriach samochodów rajdowych od roku 1953 i nadwoziu modelu Lancia Ypsilon z lat 1996 – 2003. Obecna wersja oprócz znaczka ze słonikiem, otrzyma również stylowe oznaczenia i wzory na lusterkach, klamkach, obręczach kół, fotelach, desce rozdzielczej czy słupku B. We wnętrzu pojawią się elementy chromowane i skórzane. Zarówno wersja Elefantino jak i by MOMODESIGN będą napędzane przez jeden z dwóch silników benzynowych: 0.9 TwinAir o mocy 85 koni mechanicznych, czy 1.2 Fire o mocy 69 KM oraz jednostkę Diesla o pojemności 1.3 litra i mocy 95 koni mechanicznych. Wszystkie wersje będą dostępne w sprzedaży od drugiego kwartału tego roku.

Dodano: 11 lat temu,
autor: Mateusz Dêbski
Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .