Sprzęgła się dwoją

Francusko – japoński SUV otrzymał nową, dwusprzęgłową skrzynię biegów. Niewielkim zmianom poddano także wnętrze.

Francusko - japoński SUV otrzymał nową, dwusprzęgłową skrzynię biegów. Niewielkim zmianom poddano także wnętrze.

Citroen C-Crosser i jego bliźniak Peugeot 4007 zostały poddanie niewielkim zmianom stylistycznym, głównie we wnętrzu, gdzie pojawiły się nowe materiały wykończeniowe. Ciekłokrystaliczny wyświetlacz systemu multimedialnego w centralnej konsoli ma nową grafikę, z lepszymi kolorami.

Najważniejsza nowość to jednak dwusprzągłowa skrzynia DCS. Podobnie jak w skrzyniach DSG Volkswagena jedno z nich obsługuje biegi parzyste, drugie nieparzyste. Zrobotyzowana skrzynia zmienia przełożenia szybciej i płynniej niż inne automaty. Będzie współpracowała z turbo dieslem 2,2 HDI o mocy 160 KM. Auta z tym silnikiem będą spalały średnio 7,3 l/100 km.

(mysz)

Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .