Audi daje pstryczka w nos Mercedesowi

Amerykański oddział Audi przygotował spot reklamowy, który będzie emitowany w najlepszym czasie antenowym w USA - podczas przerwy w finale Super Bowl.




Minutowa reklamówka przedstawia nowe Audi A8 jako samochód nowoczesny, pełen zaawansowanych technologii, a zarazem luksusowy. Mercedes klasy S jest z kolei ucieleśnieniem staromodnego szyku, który odchodzi już do lamusa. Ciekawe jak producent ze Stuttgartu zareaguje na ten atak. Rynek amerykański dla Audi jest bardzo ważny. Świadczy o tym chociażby fakt, że nowy model flagowej limuzyny z Ingolstadt zaprezentowano w Miami.
Dodano: 13 lat temu,
autor: Kobieta i auto
Zobacz inne artykuły
Bezpieczeństwo w Mazda CX-60 – czyli systemy wspomagające i ochrona
Chcesz poczuć się jak właściciel ponad 3000 aut, których nie musisz naprawiać ani ubezpieczać? Takie rzeczy tylko w Traficarze
Okazje ze Stanów mogą być pułapką, ale nie muszą. Oto, jak sobie z nimi radzić
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .