Nowości polskiego rynku w Warszawie - relacja z Fleet Market 2014
Zakupy klientów indywidualnych stanowią w naszym kraju margines sprzedaży nowych modeli aut. Trzonem działalności punktów dealerskich okazuje się branża flotowa. Dlatego też polscy importerzy bardzo poważnie traktują firmy jako swoich potencjalnych klientów. Ostatnio mieli okazję to udowodnić.
Wszystko za sprawą targów Fleet Market 2014, które zorganizowano we wtorek (tj. 18 listopada) w stołecznym centrum wystawienniczym Expo XXI. W ramach szóstej edycji polskich targów flotowych marki samochodowe działające w naszym kraju miały okazję zaprezentować swoje najnowsze propozycje dla klientów flotowych.
Choć część nowości odsłoniętych w ramach targów idealnie wpisuje się w schemat auta służbowego, są też takie, które chętnie kupilibyście prywatnie. Dowody na to prezentujemy Wam poniżej, w przeglądzie premier i prezentacji, jakie miały miejsce na tegorocznym Fleet Market.
Volkswagen
Przechodząc do ostatniej marki ujętej w naszym przeglądzie, docieramy do najważniejszej nowości warszawskich targów flotowych. A jest nią Passat B8, w którym do stonowanej linii nadwozia dorzucono wykończone z dbałością wnętrze, pełne nowinek technicznych wyposażenie, a także chęć rywalizacji w klasie premium.