Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6 C5 Sedan 1.9 TDI

Druga generacja A6 oznaczona symbolem C5 była produkowana w latach 1997-2004. Model na dobre ugruntował pozycję Audi w klasie wyższej. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód wyróżniał się nową, jeszcze bardziej opływową i elegancką sylwetką, w stylu fastback. W 2001 roku model przeszedł drobny face-lifting. „A-szóstka” zajęła trzecie miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku 1998, była też druga w amerykańskiej edycji plebiscytu, a magazyn „Car and Driver” dwukrotnie (lata 2000 i 2001) zaliczał ją do dziesiątki najlepszych aut.

Audi A6 2001 - silnik
Audi A6 2001 - lewy bok
Audi A6 2001 - lewy bok
Audi A6 2001 - widok z tyłu
Audi A6 2001 - kokpit

Generacje Audi A6

  • A6 C5   1997 - 2004
    Audi A6 C5
    • Wybierz generację

    • A6 C7 (2011 - teraz)
    • A6 C6 (2004 - 2011)
    • A6 C5 (1997 - 2004)
    • A6 C4 (1994 - 1997)

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Wersje nadwozia Audi A6 C5

Silniki Audi A6 C5 Sedan

Lista silników:

Publikacje o Audi A6

Audi A6 FL - wciąż w formie

Facelifting obecnej generacji Audi A6, to oprócz drobnych zmian stylistycznych, przede wszystkim modyfikacje technologiczne. Trudno się temu dziwić, ponieważ Audi chcąc być liderem w świecie motoryzacji, musi stawiać na innowacje.

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Audi RS6 Avant - król Autobahny
 
Nasz test Audi RS6 Avant

4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". Takie liczby opisują nowy supersamochód spod znaku czterech pierścieni. Nie mówimy jednak o kolejnej generacji sportowego R8, tylko praktycznym i komfortowym RS6 Avant!

Przeczytaj pozostałe 3 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 MOJE CACKO 74,44

Audi A6 Ślubna 70,72

Audi A6 C4 2.5TDI 73,73

Audi A6 Czarna Bestia 2.8 V6 69,51

Audi A6 Czarna perelka 76,50

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

beegos 36,71

ooomlodyooo777 30,16

kilex 76,56

mthvs 31,08

kromek1975 52,09

macio12 90,33

truszek 83,71

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Wymiany, wymiany, wymiany.
Wymiany, wymiany, wymiany. Witam, po zimie nastał czas gruntownych wymian zużytych ciężką eksploatacją elem...
Pomoc w odkręceniu śrub antykradzieżowych w salonie Audi
Pomoc w odkręceniu śrub antykradzieżowych w salonie Audi Dziś podjechałem do salonu Audi na Radzymińskiej w Warszawie, aby sprawdzić czy ...
Zmniejszy spalanie ?
Zmniejszy spalanie ? Dzisiaj tj. 21 odebrałem samochód po wymianie 2 sond lambda, czujnika położenia ...
Wydech - sito oraz inne działania przy pojeździe.
Wydech - sito oraz inne działania przy pojeździe. Witam [bigok] od dłuższego czasu nie było dziennika, bo i wiele się nie działo. ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Audi A6
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Volvo S80
2.4 D5 (215 KM)
Mercedes Klasa E
200 BlueTEC (136 KM)
Jaguar XF
3.0 (340 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo S60 Momentum D3 Volvo S60 Momentum D3
Rocznik: 2011. Przebieg: 117 500 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 59 900 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Volvo V60 Summum Volvo V60 Summum
Rocznik: 2011. Przebieg: 141 224 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 63 900 zł 63 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6 C5 Sedan 1.9 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 50 opinii
  • 4,31
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Audi A6 Sedan 1.9 TDI (110 KM)

za 30 tys mozna juz kupic ladna A6, ja jestem bardzo zadowolony duzo miejsca bogate wyposazenie w standardzie ele. szyby lusterka fotele klima abs asr poduszki itd. auto prestizowe niezawodne swietnie wygladajace

dodał: prezess
Audi A6 Sedan 1.9 TDI (110 KM)

polecam dusigroszą, poza eksploatacją nic nie trzeba wkładać, polecam 1.9TDI i manualną skrzynie - niezawodny sprzęt, robie rocznie 50 000tyś wiem co mówie!!!!

dodał: adam
Audi A6 Sedan 1.9 TDI (110 KM)

Uwielbiam swoje auto Naprawdę komfortowo pokonuje sie duże odległości w komfortowych warunkach (dużo miejsca, klimatronic, dobre audio, niezłe przyśpieszenie)

dodał: ceks@wp.pl
Audi A6 Sedan 1.9 TDI (110 KM)

przy tak małej pojemności silnika zadziwiaące osiągi i dynamika, przy minimalnym średnim spalaniu w granicach +- 6 litrów -rewelacja

dodał: artur Jelenia Góra
Audi A6 Sedan 1.9 TDI (110 KM)

nawet jakbym miał naprawiać go co tydzień itak go nie sprzedam jest świetnym samochodem ma niepowtarzalny wygląd i klase

dodał: bastek@jawnet.pl
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi A6 Sedan 2008 Audi A6 C7 Avant TDI ultra (2015) Audi A6 C7 Allroad Audi A6 C5 Sedan - galeria społeczności Audi A6 C7 Limousine Facelifting (2015) Audi S6 C7 Avant Facelifting (2015) Audi A6 C6 Avant - galeria społeczności Audi A6 Allroad Audi A6 2011 Audi A6 Avant
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
24 389
Przejechany dystans
20 846 388 km
Zatankowanego paliwa
849 568 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 488
Wydanych pieniędzy
1 896 155 zł
Średnie wydatki na auto
1 497 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 898
Wydanych pieniędzy
4 806 796 zł
Średnie wydatki na auto
3 794 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 267)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6 C5 Sedan 1.9 TDI

Na podstawie 72 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: vader1980, dodano: 25.08.2011 09:10

Silnik nie należy do oszczędnych po mieście zimą spala nawet 20 litrów gazu na 100km. Latem również dużo po mieście 16-18 litrów gazu (Tarasa 10l. LPG przy toczeniu 120 km/h). Ale rekompensatą tego jest gang 5 cylindrów w rzędzie!!! Żadna V6 nie ma gangu silnika (tylko wydechu) a w R5 2.3E REWELACJA!!! Ciągle ktoś się ogląda jak tylko wskoczę na 4000 obr. za pięknym dźwiękiem. Duże spalanie jest spowodowane wtryskiem mechaniczny i co się z tym wiążę instalacja gazowa tylko najprostsza najbardziej paliwożerna (ale też najtańsza, ja zapłaciłem w 2010r. 1300 zł – 3 lata gwarancji) I więcej wad ten silnik nie ma!!! Silniki 2.3 AAR to rzadkość ale cały blok silnika układ chłodzenia i olejowy a nawet część osprzętu jest identyczna jak w 2.5 TDI a to jest po prostu stonka. Ogólnie części kupuje się za grosze!!! Silnik bardzo prosty i w 100% mechaniczny (ze śrubokrętem i kluczami 7,8,13,17,19 zrobisz przy nim wszytko sam) I jeszcze jedno, silnik nie wysilony co zapewnia mu dłuuuuugowieczność, czytałem o 600.000 km - 800.000 km bez remontu!!! Mój ma 300.000 km i ostatnio zdjąłem pokrywę zaworową a tam 0 śladów zużycia.

pełny raport Audi Sedan 2.3

autor: Europejczyk, dodano: 16.09.2007 13:24

Mam te autko od miesiaca jest to 1.9 TDI 1998. Autko chodzi jak zegarek nic nie puka nic nie sutka przebieg 150.300 km. Mam zamontowane w nim 16 calowe felgi od najnowszej A6, opony to 205/55/16 Fulda. Auto bardzo przestronne i wygodne. Diesel to diesel zawsze bedzie chodzic glosniej niz benzyna ale mozna sie przyzwyczaic jezeli chodzi jak zegarek to nawet jest to mile dla ucha gdy turbina zaczyna gwizdzec gdy sie przyspiesza. Co do klimatyzacji spelania ona moje wszystkie wymagania. Naglosnienie w aucie jest wystarczajace zeby posluchac glosniej muzyki. Bagaznik ogromny. Na autostradzie autko spisuje sie naprawde super jadac 140 kmh obrotomierz wskazuje kolo 3000 obrmin. Tym modelem mozna jechac spokojnie 180 kmh co juz zaczyna byc slyszalen w kabinie. Autkiem tym naprawde milo sie jezdzi i prowadzac taka A6 jest to tylko czysta przyjemnosc, prezentuje sie ona oczywiscie naprawde pieknie i potrafi zwrocic uwage ludzi chociaz juz ma tyle lat. Polecam te atuko kazdemu kto ceni sobie luksus i przestronnosc i przede wszystkim niezawodnosc. Pozdrawiam

pełny raport Audi Avant 1.9 TDI

autor: gizmo1983, dodano: 17.02.2010 15:08

Spalanie mnie zaskoczyło. Jak kupiłem Auto na trasie palił 4,5 l/100km na niemieckim paliwie i na autostradzie. Po przejechaniu granicy i zatankowaniu auta dopiero wtedy zaczęły sie problemy. Komputer przełącz sie w tryb awaryjny max 90KM/h i szybciej nie pojedzie u mechanika dowiedziałem się, że to DPF (filtr cząstek stałych) Mordowałem sie z tym miesiąc po czym dowiedziałem sie, że to wina uszkodzonej przepustnicy koszt naprawy 1500zł, ale to nie rozwiązało problemu przepalania włączało sie co 200km a powinno raz na 2000 km. Spalanie wychodziło 860km w trybie mieszanym na 80 litrach paliwa. Dopiero gdy usunąłem DPF wszytsko zaczęło działać jak trzeba koszt usunięcia 2500zł. Jeśli ktoś kupuje auto z zagranicy, z przebiegiem 200 tys km niech sobie zarezerwuje 5000zł na doprowadzenie go do używalności. Z napraw jakie mnie czekały w pierwszym miesiącu użytkowania to wymiana przepustnicy 1500zł regeneracja turbiny 1400zł regeneracja pompy oleju(wyciera sie wałek) 300zł (oczywiście przez ta pompe musiałem zrobić turbine, ponieważ pompa nie podała oleju.) I tu skończyły się problemy zrobiłem 16000km w przeciągu 5 miesięcy i auto niewidziało warsztatu, teraz musze jechac wymienić olej:) Po wymontowaniu DPF spalanie srednie spadło z 12 litr na 7,8 gdzie nie jeżdżę oszczędnie i teraz posiadam 170KM myślę, że spokojnie można zejść poniżej 7 litr a na trasie poniżej 6. Ogólnie jak na samochód tej klasy to ceny nie są rewelacyje w porównaniu do tych samych aut z większym silnikiem. niewielki koszt wymiany rozrządu 600zł a 3.0 Quatro 5000zł

pełny raport Audi Avant 2.0 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6 C5 Sedan 1.9 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6 C5 Sedan 1.9 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6 C5 Sedan 1.9 TDI 110KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także