Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6

Model klasy wyższej (segment E) produkowany nieprzerwanie od 1994 roku. W ofercie Audi „A-szóstka” zastąpiła bardzo udany model 100 i błyskawicznie poszła w ślady swojego poprzednika zdobywając silną pozycję na rynku i stając się jednym z czołowych graczy w swojej klasie. Świadczy o tym nie tylko dobra sprzedaż, ale i liczne nagrody zdobywane w prestiżowych konkursach, w tym triumf w plebiscycie na Światowy Samochód Roku 2005. Obecnie na rynku dostępna jest czwarta generacja modelu.

Generacje Audi A6

  • Wybierz generację: Audi A6 C7 (2011 - teraz)
    Audi A6 C7
    Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - widok z przodu Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - widok z przodu Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - widok z przodu Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - manetka zmiany biegów pod kierownicą Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - prędkościomierz Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - nawigacja gps

    Audi A6 C7

    Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny...

    więcej o Audi A6 C7

  • Wybierz generację: Audi A6 C6 (2004 - 2011)
    Audi A6 C6
    Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - silnik Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - widok z tyłu Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - widok z przodu Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - bagażnik Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - tylna kanapa Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - kokpit

    Audi A6 C6

    Trzecia generacja A6 oznaczona symbolem C6 produkowana w latach 2004-2011. Model został zaprojektowany przez Włocha Waltera de’Silvę. Stylistycznie auto było udoskonaloną wersją swojego poprzednika, choć było od niego dłuższe, a jego sylwetka...

    więcej o Audi A6 C6

  • Wybierz generację: Audi A6 C5 (1997 - 2004)
    Audi A6 C5
    Audi RS6 - widok z tyłu Audi RS6 - widok z tyłu Audi RS6 - widok z przodu Audi RS6 - widok ogólny wnętrza z przodu Audi RS6 - kokpit Audi A6 2001 - kokpit

    Audi A6 C5

    Druga generacja A6 oznaczona symbolem C5 była produkowana w latach 1997-2004. Model na dobre ugruntował pozycję Audi w klasie wyższej. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód wyróżniał się nową, jeszcze bardziej opływową i elegancką sylwetką, w...

    więcej o Audi A6 C5

  • Wybierz generację: Audi A6 C4 (1994 - 1997)
    Audi A6 C4

    Audi A6 C4

    Pierwsza generacja A6 oznaczona symbolem C4 debiutowała w roku 1994. Samochód był praktycznie zmodernizowaną wersją swojego popularnego poprzednika, Audi 100. Niemiecka marka zmieniła jednak nazwę swojego modelu zgodnie z nową symboliką obowiązującą w...

    więcej o Audi A6 C4

Audi A6 C7

Sztukę połączenia elegancji ze sportowym „sznytem” oraz stonowanej formy z nowoczesnymi akcentami Audi opanowało właściwie do perfekcji. Doskonałym dowodem na to jest model A6 o oznaczeniu wewnętrznym C7. Zarówno jako sedan, jak i kombi prezentuje się on tak, jak przystało na współczesną limuzynę segmentu premium. Niektórym przeszkadzać może jednak zbyt wyraźne podobieństwo stylistyczne do pozostałych modeli spod znaku czterech pierścieni – zwłaszcza tych tańszych.

Zajmując miejsce za „kółkiem” niemieckiej limuzyny można wpaść w zachwyt. Prowadzący siada na wygodnym, odpowiednio wyprofilowanym fotelu, a dzięki szerokiej regulacji łatwo znajduje idealną pozycję za kierownicą. Przed sobą widzi elegancko zaprojektowaną deskę rozdzielczą, w której czołowe miejsce zajmują klasyczne zegary o wskazówkach „startujących” z pozycji pionowej. Zegary okazują się bardzo czytelne, podobnie zresztą jak inne wskaźniki otaczające kierującego. Obsługa kokpitu wymaga trochę przyzwyczajenia, ale biorąc pod uwagę mnogość funkcji pokładowych i ergonomię u konkurencji, trudno specjalnie narzekać. Wisienką na torcie jest jakość wykończenia – pierwszorzędne tworzywa łączy bowiem z nieskazitelnym montażem.

Przechodząc do kwestii przestronności poznajemy kolejne zalety wnętrza. Przestrzeni nie brakuje w obu rzędach siedzeń, i to zarówno na długość oraz szerokość, jak też – co przy obecnym trendzie na opadające dachy nie jest takie oczywiste – na wysokość. Dodać należy do tego bagażnik, który w obu oferowanych wariantach nadwoziowych zachwyca pojemnością, regularnymi kształtami oraz innowacyjnymi rozwiązaniami poprawiającymi funkcjonalność. Za dodatkowy atut wypadałoby uznać wykończenie kufra, jednak przy transporcie niezbyt czystych pakunków może być ono utrudnieniem.

Prowadzenie „A-szóstki” to sama przyjemność. Samochód posłusznie wykonuje komendy wydawane przy pomocy kierownicy i stabilnie trzyma się drogi nawet na ostrych zakrętach. Układ jezdny nieźle radzi sobie z dziurami, choć trzeba przyznać, że w tej klasie aut są modele gwarantujące większą wygodę podróżowania. Niewiele rywali dogania jednak Audi pod względem poziomu bezpieczeństwa czynnego, w czym zasługa zarówno kapitalnych hamulców, jak i opcjonalnego napędu na cztery koła.

Mówiąc o bezpieczeństwie warto zaznaczyć, że opisywany model jest wręcz naszpikowany technologiami chroniącymi podróżnych. Niestety, sporo z tych technologii należy do wyposażenia opcjonalnego, którego lista jest może bardzo długa, ale zawiera niemałe kwoty zakupu. Drogie jest zresztą całe auto, a horrendalnych cen nie rekompensuje wysoki standard wyposażenia (w którym znajdziemy m.in. system przygotowujący podróżnych do nieuniknionej kolizji, pakiet multimedialny z 6,5-calowym ekranem LCD, 8-głośnikowy zestaw audio, automatyczną klimatyzację, rozbudowane oświetlenie wnętrza oraz alufelgi).

Audi A6 C6

Prezencja zewnętrzna nie pozostawia złudzeń - Audi A6 III. generacji to samochód stworzony dla dyrektora. Oprócz udanej sylwetki, nadwozie proponuje dokładny montaż poszczególnych elementów i wzorowe zabezpieczenie przed rdzą. Doskonale wykonane jest wnętrze, choć niektóre elementy kokpitu podatne są na zarysowania. Co ważne, pomimo nagromadzenia przycisków i przełączników, jego obsługa jest stosunkowo prosta. Narzekać nie można też na przestronność wnętrza - zwłaszcza w odmianie kombi z funkcjonalną częścią bagażową.

Najpopularniejsze, a zarazem najchętniej wybierane są "A-szóstki" z ekonomicznym dieslem pod maską. Podstawowe 2.0 TDI polecamy wyłącznie w późniejszych odmianach z common railem, znacznie ciekawiej wyglądają jednak motory 2.7 i 3.0. Wśród silników benzynowych najbezpieczniejszym wyborem jest wariant 2.4/177 KM, większe jednostki okazują się bardzo wrażliwe na jakość paliwa. Zawieszenie gwarantuje wysoki komfort, a przy tym bezpieczne prowadzenie, szczególnie w sprzężeniu z napędem Quattro. Stanowczo odradzamy wersje z przekładnią Multitronic.

Podobnie jak Volkswageny, samochody Audi są uwielbiane przez polskich kierowców, co skutkuje zalewaniem naszego rynku przez egzemplarze niechlujnie naprawiane, z "bogatą" historią. Koszty eksploatacji A6 C6 są wysokie, ale pod względem niezawodności auto prezentuje przyzwoity poziom. Najczęściej zawodzą silniki wysokoprężne, w których psują się turbosprężarki, układy wtryskowe, a nawet łańcuchy rozrządu. Koszty bardziej paliwożernych "benzyniaków" polecamy obniżyć instalacją LPG jedynie wtedy, gdy mamy do czynienia z motorem 2.4.

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Silniki Audi A6

Audi A6 C7 - jaki silnik wybrać?

Czy podstawowy silnik benzynowy 2.0 TFSI 180KM jest w stanie zapewnić rozsądne minimum w tym aucie? Jak najbardziej tak! Moc nie wydaje się duża, ale motor przyjemnie wchodzi na obroty, jest zrywny i ma wyczuwalną rezerwę mocy. Do tego już od samego dołu bierze się do akcji. Wariant 2.8 FSI trzeba wkręcać pod czerwone pole obrotomierza, żeby poczuć 204KM, ale różnica w stosunku do wersji 180KM i tak na drodze nie będzie wielka. Za to pod względem wydanych pieniędzy już tak. Hybrydowy 2.0 TFSI Hybrid 245KM jest raczej ciekawostką, a koneserzy osiągów powinni sięgnąć po 3.0 TFSI 310KM. To taki przedsmak sportowych S6 i RS6. Diesle też są niezłe. 2.0 TDI 177KM w zupełności wystarczy podczas codziennej jazdy, a prawdziwą frajdę na drodze serwuje 3.0 TDI 204-313KM. Aksamitny dźwięk, kultura pracy i osiągi idealnie ze sobą tu współgrają, szczególnie we flagowej wersji.

Audi A6 C6 - jaki silnik wybrać?

Duże auto, duże silniki? Niezupełnie. Najmniejsza „benzyna” TFSI ma 2.0l pojemności i aż 170KM – dzięki doładowaniu. A6 jest dość ciężki, ale dzięki 280Nm osiąganym już przy 4300obr/min rozpędza się całkiem żwawo i jest oszczędny – średnio 9-10l/100km nie powinno być trudne do osiągnięcia. To prawda, że im większe auto, tym rozsądniej jest wziąć diesla, dlatego inne motory benzynowe, nad którymi warto „zerwać nockę” oferują coś, czego paleta motorów wysokoprężnych nie przewiduje – naprawdę dużą moc. Audi ma 3 takie jednostki: 3.2 FSI o mocy 255KM – czuć, że cała gromadka koni jest posłuszna i tylko czeka, aż przejedzie się im ostrogą po boku. Odwdzięczą się większym łykiem paliwa, jednak nie tak dużym, jak w 4.2 FSI V8. 350KM musi kosztować, choć w stosunku do oferowanych możliwości nie jest źle. Do tego ten dźwięk... . Na szczycie znajduje się 5.2l, 435KM i 10 cylindrów w układzie V. Pochodzenie? Lamborghini Gallardo. To jednak motor dla wybranych – jeśli zależy wam na osiągach i spalaniu, to warto przejrzeć diesle – są dobre. W stronę 2.0 TDI 140KM nawet nie patrzcie – zaśniecie za kierownicą. Lepiej odłożyć trochę przez rok i wziąć 2.7 TDI 180KM/190KM – bardzo żwawy, o miłym brzmieniu, a przy tym oszczędny, dlatego miażdży podobne motory benzynowe. Ponadto może napędzać wszystkie koła. Mocniejszy, 3.0 TDI o ponad 230KM jest oczywiście jeszcze lepszy, ale czy jest sens dopłacać za niewiele lepsze osiągi? Jeśli pliczek banknotów nie robi wam większej różnicy, to warto.

Publikacje o Audi A6

Audi A6 Allroad Quattro 3.0 TDI - do zadań specjalnych
 
Nasz test Audi A6 Allroad Quattro 3.0 TDI 320 KM

Komu najbardziej przydałoby się nowe Audi A6 Allroad? Jak bardzo jest wszechstronne? Czy podoła ekstremalnym próbom? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w teście, ale by lepiej zobrazować możliwości Audi, pokusiliśmy się o dość nietypowe podejście - opowiemy Wam historię opartą na faktach. Faktach...

Audi A6 FL - wciąż w formie

Facelifting obecnej generacji Audi A6, to oprócz drobnych zmian stylistycznych, przede wszystkim modyfikacje technologiczne. Trudno się temu dziwić, ponieważ Audi chcąc być liderem w świecie motoryzacji, musi stawiać na innowacje.

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Przeczytaj pozostałe 4 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 C4 2.5TDI 73,73

Audi A6 sreberko 70,86

Audi A6 70,52

Audi A6 1.9 TDI 110KM 72,75

Audi A6 Czarna Bestia 2.8 V6 75,81

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

Kontrast 41,36

rob25 30,18

leon11 31,45

marcinx89 36,80

ada2 45,42

Boss6c 32,42

qnik-33 30,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Trzymam kciuki...
Trzymam kciuki... Właśnie wróciłem z serwisu... Diagnoza uszczelniacze pompowtrysków... Wymienione...
Grand Theft Audi
Grand Theft Audi W weekend jak każdy wie był narodowy... Dzień kobiet! Każdy facet tego dnia p...
Wcale nie jest mi do śmiechu...
Wcale nie jest mi do śmiechu... Pomimo, że ostatnio dodałem w motoblogu kawały motoryzacyjne to tak naprawdę nie...
Nowy filtr kabinowy, lepiej późno niż wcale :)
Nowy filtr kabinowy, lepiej późno niż wcale :) Parę dni temu wymieniłem filtr kabinowy, powinienem to zrobić zaraz po zakupie a...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

od 178 200 zł do 525 000

Dostępne silniki

Benzyna (190 - 560 KM): 1.8 TFSI, 1.8 TFSI ultra, 2.0 TFSI, 3.0 TFSI, 4.0 TFSI

 

Diesel (150 - 326 KM): 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI clean diesel, 3.0 TDI competition

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6 4.0 TFSI 420KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

hak
radio / CD
komputer
skórzana tapicerka
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
centralny zamek

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet skórzany (Zakres 2) - 2 880
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente - 1 610

Cena katalogowa

375 000

Zobacz ofertę Audi A6 4.0 TFSI 420KM - 4 drzwiowy sedan
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Volvo V70
2.0 D3 (136 KM)
Skoda Superb
3.6 FSI (260 KM)
Volvo V60
2.4 D5 (215 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo S60 Momentum Volvo S60 Momentum
Rocznik: 2010. Przebieg: 108 060 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 58 600 zł
Volvo V60 Momentum Volvo V60 Momentum
Rocznik: 2011. Przebieg: 99 700 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 64 900 zł

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6

  • Średnia ocena
    na podstawie 1121 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Audi A6 Avant 2.5 V6 TDI (155 KM)

Nie czytajcie kupując to auto komentarzy typu silnik 2,5 TDI bardzo awaryjny. Są to komentarze bezsasadne . Jest tak dlatego, że 80% właścicieli aut z tym silnikiem nie przypuszcza nawet, że mają najechane po 400-500 tys.km przebiegu a na liczniku wyświetla się 130-170 tys. km. Nic więc dziwnego, że zaczynają się awarie. Zazwyczaj dość poważną usterką jest awaria wałków rozrządu, mało kto wie, ale te silniki powinny pracować na oleju syntetycznym nawet przy 400 tys. km, a niestety właściciele zaczynają wlewać olej półsyntetyczny a niekiedy i mineralny przy dużo niższym przebiegu. Odkłada się to na złe doprowadzanie oleju maleńkimi kanałami do w/w wałków, co z kolei prowadzi do ich szybkiego zużycia i awari silnika. Inną dość istotną wadą jest awaria pompy paliwa ( opinie właścicieli). Otóż, pompy te są dość słabo odporne na kiepską jakość paliwa, a wiadomo nie od dziś, że większość z nas szuka taniego paliwa typu ON co niestety nie idzie ze sobą w parze- dobra jakość niska cena, jest dokładnie...

dodał: mario
Audi A6 Avant 2.5 TDI (180 KM)

Całokształt - ocena 3,5 - pomiędzy "przeciętnie" a "dobrze". Jeździ się nim bardzo dobrze (duży komfort, przestronność, doskonałe wyposażenie, dobre trzymanie się drogi, dobre osiągi, odrobina prestiżu). Z drugiej strony wysokie koszty utrzymania - wynikające przede wszystkim z dużej usterkowości - włączając bardzo poważne awarie silnika 2,5 TDI, ale także sporo "drobnych" napraw kosztujących każdorazowo 200 - 1000 zł. Również wysokie zużycie paliwa nie zachęca do kupna tego auta. Polecałbym raczej A6-tkę z silnikiem 1,9TDI - dużo trwalszym i oszczędniejszym (ale słabszym). Dla tych, którzy nie dbają specjalnie o koszty - to doskonałe auto. Tych natomiast, którzy spodziewają się dość niskich kosztów utrzymania ze względu na wysoką jakość Audi, może spotkać przykra niespodzianka. Przy poziomie dochodów miesięcznych netto ok. 9-14 tys. PLN na rodzinę poziom kosztów jest trudno akceptowalny, ale do zniesienia. Biedniejszym nie polecam. Bogatsi wybiorą raczej nowszą generację. Gdybym miał podejmować...

dodał: ea_pajak@poczta.onet.pl
Audi A6 Sedan 2.6 V6 quattro (150 KM)

Po przerobce na gaz, koszty uzytkowania spadly do 1/3.Pompe paliwa musialem mimo wszystko wymienic (prawie 100 euro!), bo na gaz silnika sie nie da zapalic.Z dwoma bakami zasieg auta ogromny: 1500-1600km.Dzieki klimatyzacji automatycznej nawet slonce na Gibraltarze to pestka!Zima spisuje sie wspaniale w Austrii.Do tego polecalbym Quattro.Wtedy lancuchy moga lezec na dnie bagaznika.To juz trzeci Audi.Poprzednie to "100" 2 litrowym 5 cylindrowym silnikiem, drugi byl C4 2.3 tez 5 cylindrowy ale pijany Niemiec w Nowy Rok zjechal na nasz pas i trzasnal z przodu.Auto zlom a my cali.Policja powiedziala, ze jakby byl to mniejszy samochod to po nas.Przeciwnik jechal tzw "Bulli" , VW busik, z przodu jak czolg! Nastepne auto napewno tez Audi A6 i to ten nowy.Nie wiem jeszcze tylko, czy benzyniak, czy diesel.Zeby tylko cena jego byla troche przystepniejsza...

dodał: Didi z Aachen (didiac@tlen.pl)
Audi A6 Sedan 2.5 TDI (140 KM)

Auto ma jedną poważną wadę - jest już stare , najmłodsze roczniki mają 11 lat , czyli nieoszukując się przynajmniej 200 tys na liczniku , poza tym jest nieporównywalnie lepsze auto od A4, nie bójcie się napędu quattro , jest bezobsługowy, wcale nie powoduje dodatkowego zuzycia paliwa, silnik AEL 2.5 tdi 140 km to po porstu rewelacja, 9,9 sek do setki , spalanie na poziomie 7-8 litrów,vmax= 220 km/h, co ważne - bardzo trwałe turbiny,500 tyśkm do remontu silnika to normalka , także nie przestraszcie się przebiegów rzędu 250-300 tyś, blacharka - auto jest ocynkowane czyli zero rdzy ,duży bagażnik ok 500l , wygodne fotele ( zwłaszcza kubełki ), auto naprawdę godne polecenia za cenę 15-20 tys można spotkać zadbany egz , a za tą cenę można kupic tylko mułowatego merca albo bmkę z beznadziejnym tds-em . POZDRAWIAM !!!!

dodał: 2,5 TDI !!!!!
Audi A6 Sedan 2.4 V6 (165 KM)

Autem jeździ się wspaniale nie trzeba się zastanawiać przed wyprzedzaniem , po prostu wciska się gaz i jedzie. Nie odczuwa się również różnicy czy jedziemy 110km/h czy 190km/h. Na zakrętach trzyma się super , dziury również no i napęd na 4 kółka jest wspaniały. Minusami są - duże spalanie , części też nie są za tanie. Przy wymianie oleju wchodzi 5,5 litra. Jest to auto dla tych którzy cenią sobie komfort i prestiż z posiadania auta a nie zwracają za bardzo uwagi na to że świece muszą być platynowe za 250zł a nie zwykłe za 100zł a takich przypadków można wymieniać i wymieniać. Jeżeli ktoś jest zainteresowany i myśli o Audi A6 albo Mercedesie E-klass albo o BMW 5 - ja miałem wszystkie z tych aut i SZCZERZE POLECAM AUDI.

dodał: Maciek_lex
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi A6 Avant 2008 Audi A6 C7 Avant TDI ultra (2015) Audi A6 C7 Allroad quattro Facelifting (2015) Audi A6 Avant V6 TDI 2012 Audi RS6 Audi RS6 2007 Audi A6 Sedan 2008 Audi A6 Avant V6 TFSI 2012 Audi A6 C7 Avant Facelifting (2015) Audi A6 Allroad - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 685
Przejechany dystans
21 695 087 km
Zatankowanego paliwa
897 521 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 751
Wydanych pieniędzy
2 025 348 zł
Średnie wydatki na auto
1 497 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 344
Wydanych pieniędzy
4 943 804 zł
Średnie wydatki na auto
3 654 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 353)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6

Na podstawie 1602 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mariusz, dodano: 08.03.2010 17:16

Nie da się ukryć, że autko spala sporo. Chociaż minimalne spalanie jakie zanotowałem w długiej trasie, przy prędkości ustalonej na tempomacie na 90-100 m wyniosło trochę ponad 8 litrów, to wystarczy tylko wjechać do miasta aby zauważyć, że kreska wskaźnika paliwa spada już sporo szybciej. Jeżdżę w miarę spokojnie, rzadko kiedy gdy sytuacja zmusi wciskam pedał gazu do końca. Przy takiej jeździe średnio w trybie mieszanym samochód spala ponad 10 litrów. Najwięcej auto spaliło mi ponad 12 litrów przy jeździe praktycznie tylko w mieście. Ale z tego co zauważyłem, myślę że nie byłoby problemu w tym, aby spalanie osiągnęło poziom 16-17 litrów (ale wtedy uważam, że znacznie więcej wydało by się na mandaty ;) Podsumowując napisze, że autko z tym silnikiem daje już naprawdę fajne wrażenia z jazdy, pozwala czuć się bezpiecznie na drodze ale jeśli zechcemy w pełni wykorzystać jego możliwości to musimy liczyć się z częstymi wizytami na stacjach benzynowych.

pełny raport Audi Sedan 2.4 V6

autor: Piotru1984, dodano: 19.04.2013 22:24

Średnie spalanie trasa 70%, miasto 30% wynosi dokładnie tyle ile tutaj piszą, czyli 11,4L LPG. W trasie spalanie LPG spada o około 1 litr. Spalanie benzyny od 7,8L do 10,5L, więcej mi się nie przytrafiło. Zaznaczam że jeżdżę dosyć dynamicznie i codziennie przejeżdżam średnio 50km. Jestem bardzo zadowolony z auta. Silnik może nie najzrywniejszy, ale w trasie nawet z obciążeniem można bez żadnego problemu utrzymywać bardzo wysokie prędkości podróżne bez specjalnego obciążania silnika. Auto na gazie jeździ S U P E R, nie ma żadnej różnicy, co więcej na gazie zmierzona moc na hamowni jest wyższa o ok 2KM. Przed kupnem zastanawiałem się nad 2,4 V6 którym również miałem okazję się przejechać, ale podczas normalnej jazdy 1,8T wykazuje się lepszą sprawnością dzięki momentowi obrotowemu który utrzymuje swoją maksymalną wartość praktycznie na tym samym poziomie już od 1800 obrotów do prawie 5000obr. POLECAM.

pełny raport Audi Sedan 1.8 T

autor: komix007, dodano: 20.02.2011 23:18

Ze spalaniem w tym aucie jest różnie gdyż w zależności od pory roku,zimą przy normalnej jeździe miejskiej przy odpaleniu na zimnym silniku spalanie potrafi osiągnąć do 28L lecz po rozgrzaniu silnika wychodzi ok 23L, dziwna jest rzecz w tym aucie jak rośnie temperatura otoczenia bo wychodzi nawet do 4L mniej, spalanie jest bardzo zróżnicowane. Dziwna jest również sprawa jazdy dynamicznej i jazdy tzw. dotykiem gazu w mieście, różnice w spalanie są bardzo małe ok 1L. Trasa jazdą prędkościami ok 120km/h potrafi wynieść ok 11-12L ale gdy chcemy sobie pojeździć wychodzi mniej więcej tyle z jaką prędkością się jedzie czyli stosunkowo 150km/h 15L. Co do gazu powiem tyle bez niego idzie zbankrutować i mam instalację ok pół roku i jak narazie silnik pracuje bardzo ładnie i praktycznie nie stracił niczego z tego co było przed założeniem tzw. gazu. Instalacja koszt. ok 6000zł sekwencja BRC ale warto, jak narazie nie awaryjna.

pełny raport Audi Avant 4.2 V8 40V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A6 C7 4.0 TFSI 560KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także