Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Audi A6

Lata produkcji: 1994 - teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Model klasy wyższej (segment E) produkowany nieprzerwanie od 1994 roku. W ofercie Audi „A-szóstka” zastąpiła bardzo udany model 100 i błyskawicznie poszła w ślady swojego poprzednika zdobywając silną pozycję na rynku i stając się jednym z czołowych graczy w swojej klasie. Świadczy o tym nie tylko dobra sprzedaż, ale i liczne nagrody zdobywane w prestiżowych konkursach, w tym triumf w plebiscycie na Światowy Samochód Roku 2005. Obecnie na rynku dostępna jest czwarta generacja modelu.

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Audi A6 C7

Może jest stonowane, może przypomina tańsze modele, ale trzeba przyznać mu jedno - prezentuje się dokładnie tak, jak powinna wyglądać limuzyna klasy wyższej. Audi A6 C7 stanowi idealny kompromis pomiędzy elegancją a dynamiką, świetnie scala klasyczną formę z nowoczesnymi akcentami, a swój prestiżowy charakter ukazuje bez emanowania przepychem. Samochód ma na koncie jeden face-lifting, który przeprowadzono jesienią 2014 roku.

Stylistyczna równowaga panuje również w środku. Szlachetna deska rozdzielcza, klasyczne zegary i tradycyjne przyciski łączą się z gustownie wkomponowanymi gadżetami typu high-tech. Wszystko jest czytelne, a ergonomia obsługi stoi na dobrym poziomie. Kierowca może liczyć na wygodną pozycję za kierownicą i odpowiednią widoczność, zaś wszyscy podróżni - na wysoką jakość materiałów wykończeniowych i nieskazitelną staranność montażu.

Wnętrze Audi A6 sprzyja pokonywaniu długich dystansów. Wprawdzie po ogromnym nadwoziu można byłoby spodziewać się przestronniejszej kabiny, jednak wolnego miejsca i tak nie brakuje. Pasażerowie dostają ponadto wygodne siedzenia i praktyczne dodatki w postaci skrytek, uchwytów czy multimedialnych gniazd. Do dyspozycji mają również obszerny kufer, którego aranżację ułatwiają foremne kształty oraz garść funkcjonalnych patentów.

Wrażenia z jazdy niemiecką limuzyną zależą w sporej mierze od tego, jaką wersją jedziemy. Standardowe odmiany łączą dobre prowadzenie w zakrętach z dobrym resorowaniem nierówności. Te z zawieszeniem pneumatycznym stawiają przede wszystkim na komfort. Z kolei najostrzejsze warianty nadają się do jazdy torowej. W ofercie jest nawet uterenowiony model Allroad, który wygodę na asfalcie splata z możliwością pokonywania lekkich wertepów.

Cztery pierścienie na grillu sugerują, że tanio nie będzie. Emblemat A6 zdobiący tylną klapę wskazuje, że będzie wręcz bardzo drogo. I tak też jest w istocie. Bohater naszego opisu to produkt dla wybranych, o czym świadczą wysoka cena podstawowej odmiany, ogromne ceny lepszych wersji oraz wręcz horrendalne dopłaty za dodatki. Te ostatnie obejmują zarówno luksusowe opcje personalizacji, jak i szalenie zaawansowane systemy elektroniczne.

Audi A6 C6

Prezencja zewnętrzna nie pozostawia złudzeń - Audi A6 III. generacji to samochód stworzony dla dyrektora. Oprócz udanej sylwetki, nadwozie proponuje dokładny montaż poszczególnych elementów i wzorowe zabezpieczenie przed rdzą. Doskonale wykonane jest wnętrze, choć niektóre elementy kokpitu podatne są na zarysowania. Co ważne, pomimo nagromadzenia przycisków i przełączników, jego obsługa jest stosunkowo prosta. Narzekać nie można też na przestronność wnętrza - zwłaszcza w odmianie kombi z funkcjonalną częścią bagażową.

Najpopularniejsze, a zarazem najchętniej wybierane są "A-szóstki" z ekonomicznym dieslem pod maską. Podstawowe 2.0 TDI polecamy wyłącznie w późniejszych odmianach z common railem, znacznie ciekawiej wyglądają jednak motory 2.7 i 3.0. Wśród silników benzynowych najbezpieczniejszym wyborem jest wariant 2.4/177 KM, większe jednostki okazują się bardzo wrażliwe na jakość paliwa. Zawieszenie gwarantuje wysoki komfort, a przy tym bezpieczne prowadzenie, szczególnie w sprzężeniu z napędem Quattro. Stanowczo odradzamy wersje z przekładnią Multitronic.

Podobnie jak Volkswageny, samochody Audi są uwielbiane przez polskich kierowców, co skutkuje zalewaniem naszego rynku przez egzemplarze niechlujnie naprawiane, z "bogatą" historią. Koszty eksploatacji A6 C6 są wysokie, ale pod względem niezawodności auto prezentuje przyzwoity poziom. Najczęściej zawodzą silniki wysokoprężne, w których psują się turbosprężarki, układy wtryskowe, a nawet łańcuchy rozrządu. Koszty bardziej paliwożernych "benzyniaków" polecamy obniżyć instalacją LPG jedynie wtedy, gdy mamy do czynienia z motorem 2.4.

Dane techniczne Audi A6

Silniki

Moc silników 90-580 KM

Poj. silników 226-5 204 cm3

Prędkość maks. 182-280 km/h

Przyspieszenia 0-100 3,9-17,5 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Audi A6

Średnia ocena modelu

na podstawie 1217 opinii

4.31

Średnia dla segmentu: Wyższa klasa średnia 4.31

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Ergonomia

+ Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena

- Drobne usterki

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (86%)
NIE (14%)

Wybrane oceny kierowców Audi A6

Podkreślam,że zakupiłem auto bezwypadkowe z prawdziwym przebiegiem, rzeczy które się psuły były oryginalne, nie grzebane wcześniej przez amatorów. Według ... więcejmnie ładne auto i tyle. Za dużo sprawia mi problemow i zbytnio napycha kieszenie Kulczykowi/Boschowi i innym. ukryj
dodano 18.05.2010 przez
Całokształt - ocena 3,5 - pomiędzy "przeciętnie" a "dobrze". Jeździ się nim bardzo dobrze (duży komfort, przestronność, doskonałe wyposażenie, dobre ... więcejtrzymanie się drogi, dobre osiągi, odrobina prestiżu). Z drugiej strony wysokie koszty utrzymania - wynikające przede wszystkim z dużej usterkowości - włączając bardzo poważne awarie silnika 2,5 TDI, ale także sporo "drobnych" napraw kosztujących każdorazowo 200 - 1000 zł. Również wysokie zużycie paliwa nie zachęca do kupna tego auta. Polecałbym raczej A6-tkę z silnikiem 1,9TDI - dużo trwalszym i oszczędniejszym (ale słabszym). Dla tych, którzy nie dbają specjalnie o koszty - to doskonałe auto. Tych natomiast, którzy spodziewają się dość niskich kosztów utrzymania ze względu na wysoką jakość Audi, może spotkać przykra niespodzianka. Przy poziomie dochodów miesięcznych netto ok. 9-14 tys. PLN na rodzinę poziom kosztów jest trudno akceptowalny, ale do zniesienia. Biedniejszym nie polecam. Bogatsi wybiorą raczej nowszą generację. Gdybym miał podejmować decyzję o kupnie jeszcze raz, kupiłbym A6, ale z silnikiem 1,9 TDI 130KM i dał do chip-tuning na 160KM, zyskując dobrą trwałość silnika (nawet po chip-tuning-u), dobre osiągi i przyzwoite spalanie. ukryj
dodano 13.09.2008 przez
Dobrze wykonane, swietnie zaprojektowane auto, bez zadnych wiekszych wad, odpowiednio serwisowane nie sprawilo mi zadnych powazniejszych problemow. W czarnym kolorze ... więcejz chromami wygladalo dostojnie. Duzo przestrzeni dla podrozujacych, swietne rodzinne auto nie widzialem sensu posiadania wiekszego silnika poprostu uklad jezdny sie do tego nie nadawal, poprostu brak w nim calkowicie sportowego zaciecia. ukryj
dodano 18.04.2010 przez
Bardzo komfortowe auto z umiarkowanym apetytem na paliwo. Dedykowane przede wszystkim do długich wojaży. Rodzina 4 osobowa z powodzeniem zabierze ... więcejsię w to auto na dłuższe wakacje. Rewelacyjna pojemność bagażnika. Mimo że to AVANT to na spotkania biznesowe możemy nim się wybrać bez obciachu - auto z pazurkiem... Polecam ludziom ceniącym estetykę i wysoki komfort i ... ukryj
dodano 27.10.2012 przez
Zobacz oceny Audi A6 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Audi A6

Pb
5,67 - 19,47
Na podstawie 418 raportów spalania
ON
4,80 - 14,50
Na podstawie 1029 raportów spalania
LPG
9,17 - 18,67
Na podstawie 205 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Audi A6

auto kupilem ponad miesiac temu, szukałem auta duzego, bezpiecznego potrzebny był naped na cztery kola, z dodatkowym wyposażeniem takim jak ... więcejskóra czy nawigacja, ze wzgledu ze auto uzytkuje takze moja dziewczyna konieczni automat. auto uzytkuje po skandynawskich ciasnych i kretych drogach, mroźny klimat i przykre doswiadczenia z poprzednim autem z silnikiem disla z ktorym mialem wiele problemow zarowno zima(odpalanie) jak i latem liczne usterki zadecydowalo ze tym razem bedzie to benzyna. wczesniej jakos niespecjalnie podchodzilem do audi allroad´a jako godnego nastepce poprzedniego auta, zwykle audi z poszerzanymi blotnikami z i zderzakami ktore nie sa w kolorze nadwozia, nic nadzwyczajnego. jednak spełniala moje kryteria i postanowilem je sprawdzic, dzis mysle ze jest to bardzo trafiony wybor mimo tego ze przez krotki czas uzytkowania mialem juz usterki takie jak sonda lambda oraz problem z zawieszeniem, niewaze kiedy pierwszy raz wsiadlem do auta i sie nim przejechalem nie moglem pozniej zasnac z ekscytacji:) auto zbieralo sie fenomenalnie do tego to co mnie zaskoczylo najbardziej zawieszenie jednak było to cos co przewazylo o zakupie auta. samochod poprostu plynie cichutko pracuje zadnych stokow i wtedy kiedy "wdrapuje" sie pod gorzysta waska droge auto automatycznie sie podnosi nie zachaczajac miska olejeowa badz tez inna czescia podwozia a gdy zjezdzam znow na droge ekspresowa i "lece" sobie spokojnie 150 znow mi sie obniza do optymalnej do predkosci i drogi poziomu. co do usterek jestem w stanie przyjac to co narazie sie dzieje chodz jest to niepokojace, sonde lambda wyminil na swoj koszt poprzedni wlasciciel, lecz problem z zawieszeniem ktory wyszedl mi niedawno bede musial uprac sie sam( podejrzewam przepracowany kompresor, gdyz problem z opuszczaniem czy tez podnoszeniem zawieszenia pojawil sie przy silnych mrozach) jednak wcale to nie przeszkada w uzytkowaniu auta. co do spalania tez nie prosze sie sugerowac moimi danymi poniewaz sa troche jakby to nazwać "wyżyłowane" tak jak wczesniej wspomnialem auto caly czas uzytkowane jest w skandynawi i poprzez gorzyste drogi spalanie jest wyższe niz jezeli by sie jechalo spokojnie po niemieckiej autostradzie... jadac pod gore kiedy mi sie spieszy do pracy spalanie moze oscylowac w granicy 22 litow ale i 50 litrow nie jest problem jak nie zaluje sie przepustnicy, z kolei gdy wracam z pracy jade z gorki analogicznie auto pobiera duzo mniej benzynki. ogolnie nie jest zle na tak duze auto jest to wynik do zaakceptowania. mysle ze zrobilem sluszny zakup i wszyskich zastanawiajacych sie szczerze zachecam, przedewszystkim trzeba sie tym przejechac. w moim wypadku auto bylo baaaaardzo drogie z racji zakupu za granica, jednak przed zakupem trzeba sprawdzic koniecznie zawieszenie w moim przypadku wszystko bylo okej z racji ze auto stalo caly czas w ogrzewanym garazu a ostatnimi czasie gdy ja je uzytkuje stoi na mrozach rzedu -25 to kompresor odpowiedajacy za podnoszenie auta troche odmawia posluszenstwa. narazie nie przejmuje sie tym i ciesze sie jazda moja uternowiana A6! POLECAM ukryj
dodano 04.02.2012 przez
WITAM WSZYSTKICH !!! SAMOCHÓD JAK NA SWÓJ WIEK - WYPRZEDZA CZAS O 10 LAT ( BIORĘ POD UWAGĘ 6-CIO BIEGOWĄ SKRZYNIĘ ... więcejBIEGÓW,ORAZ JEDNOSTKĘ NAPEDOWĄ A CO ZA TYM IDZIE MAŁE SPALANIE/A REWELACYJNE PRZYSPIESZENIE , TRZYMANIE SIE W ZAKRETACH JAK NA SWOJĄ WAGĘ TO SZOK, KOMFORT JAZDY POMIMO MAŁO AWARYJNEGO ZAWIESZENIA TO TEŻ REWELACJA JAK NA POLSKIE DZIURAWE DROGI,MAM FOTELE Z WYSÓWANYMI LĘDŻWIAMI I MOŻNA BEZ ZMĘCZENIA JECHAĆ W NICH KILKANASCIE GODZIN BEZ BOLU PLECÓW -A MOŻE NAWET WIĘCEJ-BO NIE PRÓBOWAŁEM - NO A MIEJSCE W AUCIE-MOŻNA SIĘ W NIM GONIĆ I NAJWAŻNIEJSZA RZECZ W TYCH AUDI I INNYCH MODELACH - TO OCZYWISCIE OCYNKOWANA KAROSERIA - NO I TĄ ISTONĄ KWESTIĘ ZOSTAWIAM BEZ KOMENTARZA!!! JEDYNA SŁABA ŻECZ-ALE BEZ PRZESADY-TO HAMULCE-NO ALE PRZY NASTEPNEJ WYMIANIE KLOCKÓW HAMULCOWYCH-BĘDĘ ZMUSZONY I DO WYMIANY FABRYCZNYCH PRZEDNICH TARCZ HAMULCOWYCH-WYMIENIE JE NA SPORTOWE TARCZE-"Z NACINANYMI ROWKAMI" BO JUZ Z DOŚWIADCZENIA WIEM,ŻE RÓŻNICA PIORUNUJĄCA!!! NO A TERAZ RZECZ NAJWAŻNIEJSZA,A MIANOWICIE SPALANIE: JAK JUŻ WSPOMIANIAŁ MÓJ PRZEDMÓWCA ARKADIUSZ:"JEŻELI MAMY SPRAWNĄ TURBINĘ+WTYSKIWACZE+PALIWO+UKŁAD DOLOTOWY I WYLOTOWY+ NO I PODSTAWA:FILTR POWIETRZA I PALIWA DROŻNY = TO TYLKO WTEDY MOŻEMY ROZMAWIAĆ O PRAWDZIWYM SPALANIUN KTÓRE Z MOICH WYLICZEŃ WYGLADA NASTEPUJĄCE: WYNIK 6,6 LITRA=JEST TO ŚREDNIE SPALANIE UZYSKANE NA TRASIE A WLAŚCIWIE AUTOSTRADZIE-PRZEJECHANE PONAD 2000KM Z PRĘDKOŚCIOM 100-160KM/H .WYNIK 8 LITRÓW TO W PRZEWADZE MIASTO I JAZDA NIEEKONOMICZNA-BO ZAPEWNIAM-MOŻNA Z TYM AUTEM POSZALEĆ-PODOBNY WYNIK UZYSKAMY JADĄC AUTOSTRADĄ Z PREDKOŚCIAMI 160-200KM/H -NO A JEŻDŻĄC ŻWAWO PÓŁ NA PÓŁ MIASTO/TRASA =WYNIK OKOŁO 7 LITRÓW-JA UZYSKUJE PRZEWAZNIE. PODSUMOWUJĄĆ APETYT NA PALIWO TEGO AUTA Z TĄ JEDNOSTKĄ NAPĘDOWĄ = NA 80-CIO LITROWYM ZBIORNIKU PALIWA MUSIMY W OBU PRZYPADKACH NIEŻLE "POSTARAĆ SIĘ" BY PRZEJECHAĆ NA NIM 1000KM ALBO BY ZROBIĆ NA NIM AŻ 1500KM -BO TO TEZ JEST MOŻLIWE-A BYĆ MOŻE NAWET WIĘCEJ? ukryj
dodano 01.01.2010 przez
Witam serdecznie! Auto to mam od 18 lipca 2010 które sprowadziłem z Belgi. Autem jeździł dziadek wiec auto było w idealnym ... więcejstanie i także było serwisowane w ASO. Przebieg przy zakupie licznik pokazywał na 197 tys. i był to przebieg autentyczny bo sprawdziłem go w serwisie. Samochód przez ten okres czasu spisuje się idealnie. Pół roku temu zrobiłem profesjonalnego chipa w firmie V-tec w Krakowie auto w tej chwili ma moc 138 koni i 340 Nm momentu obrotowego. Jeżdżę na felgach i oponach o rozmiarze 225/45/17 firmy Nokian. Musze przyznać ze po chipie gdy wsiadłem do auta to miałem wrażenie że siedzę w zupełnie innym autku! Spalanie praktycznie zostało na tym samym poziomie a auto jest dużo dynamiczniejsze i nie zbiera sie już jak czołg w tej chwili jest 9.1 s do 100km/h (mierzone na hamowni) także całkiem przyzwoicie. Polecam ten silnik i ten samochód i oczywiście "chipa" czyi zmianę mapy paliwowej ponieważ auto mimo swoich lat prezentuje się znakomicie jest dynamiczne i do tego mało pali przy takich oponach jak mam oczywiście muszę też wspomnieć o bardzo małej awaryjności bo wymieniłem tylko elementy które się zużywają. Zachęcam do kupna tego samochodu oczywiście tylko sprowadzonego z zagranicy bo w Polsce nie ma tych aut w dobrym stanie i Jeżeli macie dokonać wyboru miedzy 1.9 a 2.5 to zachęcam do wyboru 1.9 z tego względu ponieważ jest dużo tanszy w utrzymaniu mniej pali tanszcze cześci i do tego gdy zrobimy chipa w cale nie odbiega osiągnieciami od 2.5 z tego względu że 2.5 jest może troche mocniejszy ale ma mniejszy moment oborotwy i auto z tym motorem jest cięższe. Pozdrawiam ukryj
dodano 02.11.2011 przez
Spalanie mnie zaskoczyło. Jak kupiłem Auto na trasie palił 4,5 l/100km na niemieckim paliwie i na autostradzie. Po przejechaniu granicy ... więceji zatankowaniu auta dopiero wtedy zaczęły sie problemy. Komputer przełącz sie w tryb awaryjny max 90KM/h i szybciej nie pojedzie u mechanika dowiedziałem się, że to DPF (filtr cząstek stałych) Mordowałem sie z tym miesiąc po czym dowiedziałem sie, że to wina uszkodzonej przepustnicy koszt naprawy 1500zł, ale to nie rozwiązało problemu przepalania włączało sie co 200km a powinno raz na 2000 km. Spalanie wychodziło 860km w trybie mieszanym na 80 litrach paliwa. Dopiero gdy usunąłem DPF wszytsko zaczęło działać jak trzeba koszt usunięcia 2500zł. Jeśli ktoś kupuje auto z zagranicy, z przebiegiem 200 tys km niech sobie zarezerwuje 5000zł na doprowadzenie go do używalności. Z napraw jakie mnie czekały w pierwszym miesiącu użytkowania to wymiana przepustnicy 1500zł regeneracja turbiny 1400zł regeneracja pompy oleju(wyciera sie wałek) 300zł (oczywiście przez ta pompe musiałem zrobić turbine, ponieważ pompa nie podała oleju.) I tu skończyły się problemy zrobiłem 16000km w przeciągu 5 miesięcy i auto niewidziało warsztatu, teraz musze jechac wymienić olej:) Po wymontowaniu DPF spalanie srednie spadło z 12 litr na 7,8 gdzie nie jeżdżę oszczędnie i teraz posiadam 170KM myślę, że spokojnie można zejść poniżej 7 litr a na trasie poniżej 6. Ogólnie jak na samochód tej klasy to ceny nie są rewelacyje w porównaniu do tych samych aut z większym silnikiem. niewielki koszt wymiany rozrządu 600zł a 3.0 Quatro 5000zł ukryj
dodano 17.02.2010 przez
silnik 2.5 litra trzeba czymś karmić ale i tak nie jest to jakiś straszny głodomor, średnio na 1000 km w ... więcejjeździe mieszanej spalanie oscyluje w granicach 6.5-7.5 litra, przy takiej masie, takiej mocy i przy napędzie quattro to jest śmiech na sali, do baku wchodzi 80 litrów, na baku robię 1000-1100 km, i zostaje jeszcze kilka litrów rezerwy na której można zrobić jeszcze jakieś 100-120 km więc jest super, odnośnie awaryjności to nie ma zbytnio dużo do gadania, przez rok zrobiłem następujące rzeczy: - wymieniłem końcówkę tłumika bo poprzednik po prostu nie miał gustu i był założony jakiś sportowy harpagan, teraz jest tak jak w oryginale - wymieniłem przednie wahacze bo w obu sworzniach były luzy, przy okazji wszystkie gumy z przodu, końcówki drążków, gumy stabilizatora(za wszystko dałem chyba niecałe 500 zł a spokój mam już na lata) - wymieniłem łożysko z jednej strony bo już zaczynało dawać oznaki zużycia (cena 70 zł firmy FAG takie jakie są w oryginale) i jak na razie nic więcej, ale jest jeszcze kilka rzeczy które trzeba zrobić, w końcu samochód ma 14 lat na razie silnik chodzi jak marzenie tylko wymiany eksploatacyjne, zawieszenie jest jeszcze stalowe i ma miano niezniszczalnego, potwierdziło to kilku taksówkarzy z którymi rozmawiałem przed zakupem, karoseria ocynkowana więc rudej ani widu ani słychu, przez rok wydałem jakieś 800-900 zł na naprawy i części eksploatacyjne, wszystko robię sam bo lubię się grzebać i mam pewność jest dobrze;D ukryj
dodano 12.11.2009 przez
Zobacz raporty spalania Audi A6 Dodaj raport spalania

Publikacje o Audi A6

Przeczytaj pozostałe 33 publikacje o Audi A6

Newsy o Audi A6

Przeczytaj pozostałe 32 newsy o Audi A6

Generacje Audi A6

2011 - teraz
2004 - 2011
1997 - 2004
1994 - 1997

Nowe Audi A6

nowe Audi A6
Audi A6
ceny od 180 800 zł do 532 900

Audi A6 C7 Limousine Facelifting 2.0 TFSI 252KM od 2014

w pakiecie 2.0 252KM TFS

w cenie katalogowej brutto

206 000 zł

Wyposażenie standardowe
Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
System Start/Stop + system rekuperacji
Wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet skórzany (Zakres 2) (3 360 zł)
Pakiet promocyjny "Comfort" (16 880 zł)
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente (1 410 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet skórzany (Zakres 2) (3 360 zł)
Pakiet promocyjny "Comfort" (16 880 zł)
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente (1 410 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 33 oferty Audi A6

Dealerzy Audi

JJ IDCZAK

AUDI Idczak Łódź

łódzkie, Łódź, Niciarniana 51/53

Więcej

MARSZAŁEK

MARSZAŁEK AUDI Częstochowa

śląskie, Częstochowa, Makuszyńskiego 78/80

Więcej

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Audi Modlnica

małopolskie, Modlnica, Prof. Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Audi Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO VIVA Audi Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Połczyńska 111

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Audi A6

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

3 841

Przejechany dystans

657 230 zł

Zatankowanego paliwa

151 404 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

718

Wydanych pieniędzy

408 784 zł

Średnie wydatki na auto

1 696 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 130

Wydanych pieniędzy

541 800 zł

Średnie wydatki na auto

2 248 zł

ZOBACZ 241 dzienników kosztów Audi A6 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Audi A6

Liczba wpisów: 45
komentarzy(6)
komentarzy(31)
komentarzy(28)
komentarzy(1)
komentarzy(2)
komentarzy(3)
Zobacz inne typowe słabe punkty Audi A6 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Audi A6

Liczba wpisów: 62
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Audi A6 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Audi A6

Liczba wpisów: 81
Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika ... więcejLPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie. ukryj
dodano 09.04.2010 przez
Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak ... więceja pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok ukryj
dodano 28.04.2011 przez
auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji ... więcejlpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam! ukryj
dodano 18.10.2009 przez
Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem ... więcejLPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M. ukryj
dodano 23.04.2010 przez
Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo ... więcejoscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+ ukryj
dodano 20.12.2011 przez
Silnik pracuje bardzo dobrze, może dlatego że był kupiony nie od niemca staruszka co jeździł tylko do kościoła:) Auto po ... więcejpierwszym właścicielu z udokumentowanym przebiegiem. Instalacja BRC zakładana zaraz po zakupie przy 160 tys.km na liczniku, zbiornik 650/61. Jak do tej pory jedynie wymiana filtrów i raz kontrolny serwis, nic poza tym ukryj
dodano 21.06.2015 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Skarbnica wiedzy o Audi A6

Ciekawostki
dodano 01.08.2011 przez
W 2005 roku nowe Audi A6 wygrało nagrodę Światowego samochodu roku.
dodano 01.08.2011 przez
Model C5 został wprowadzony w 1997 roku. Włoski projekt przebudowy auta, przygotowany przez znane biuro projektowe "Pininfarina" obejmował nowoczesny design w stylu Fastback. Współczynnik oporu…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą