Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A6/RS6/S6

Model klasy wyższej (segment E) produkowany nieprzerwanie od 1994 roku. W ofercie Audi „A-szóstka” zastąpiła bardzo udany model 100 i błyskawicznie poszła w ślady swojego poprzednika zdobywając silną pozycję na rynku i stając się jednym z czołowych graczy w swojej klasie. Świadczy o tym nie tylko dobra sprzedaż, ale i liczne nagrody zdobywane w prestiżowych konkursach, w tym triumf w plebiscycie na Światowy Samochód Roku 2005. Obecnie na rynku dostępna jest czwarta generacja modelu.

Generacje Audi A6

  • Wybierz generację: Audi A6 C7 (2011 - teraz)
    Audi A6 C7
    Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - widok z przodu Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - widok z przodu Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - widok z przodu Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - manetka zmiany biegów pod kierownicą Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - prędkościomierz Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - nawigacja gps

    Audi A6 C7

    Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny...

    więcej o Audi A6 C7

  • Wybierz generację: Audi A6 C6 (2004 - 2011)
    Audi A6 C6
    Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - silnik Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - widok z tyłu Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - widok z przodu Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - bagażnik Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - tylna kanapa Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - kokpit

    Audi A6 C6

    Trzecia generacja A6 oznaczona symbolem C6 produkowana w latach 2004-2011. Model został zaprojektowany przez Włocha Waltera de’Silvę. Stylistycznie auto było udoskonaloną wersją swojego poprzednika, choć było od niego dłuższe, a jego sylwetka...

    więcej o Audi A6 C6

  • Wybierz generację: Audi A6 C5 (1997 - 2004)
    Audi A6 C5
    Audi RS6 - widok z tyłu Audi RS6 - widok z tyłu Audi RS6 - widok z przodu Audi RS6 - widok ogólny wnętrza z przodu Audi RS6 - kokpit Audi A6 2001 - kokpit

    Audi A6 C5

    Druga generacja A6 oznaczona symbolem C5 była produkowana w latach 1997-2004. Model na dobre ugruntował pozycję Audi w klasie wyższej. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód wyróżniał się nową, jeszcze bardziej opływową i elegancką sylwetką, w...

    więcej o Audi A6 C5

  • Wybierz generację: Audi A6 C4 (1994 - 1997)
    Audi A6 C4

    Audi A6 C4

    Pierwsza generacja A6 oznaczona symbolem C4 debiutowała w roku 1994. Samochód był praktycznie zmodernizowaną wersją swojego popularnego poprzednika, Audi 100. Niemiecka marka zmieniła jednak nazwę swojego modelu zgodnie z nową symboliką obowiązującą w...

    więcej o Audi A6 C4

Audi A6 C7

Sztukę połączenia elegancji ze sportowym „sznytem” oraz stonowanej formy z nowoczesnymi akcentami Audi opanowało właściwie do perfekcji. Doskonałym dowodem na to jest model A6 o oznaczeniu wewnętrznym C7. Zarówno jako sedan, jak i kombi prezentuje się on tak, jak przystało na współczesną limuzynę segmentu premium. Niektórym przeszkadzać może jednak zbyt wyraźne podobieństwo stylistyczne do pozostałych modeli spod znaku czterech pierścieni – zwłaszcza tych tańszych.

Zajmując miejsce za „kółkiem” niemieckiej limuzyny można wpaść w zachwyt. Prowadzący siada na wygodnym, odpowiednio wyprofilowanym fotelu, a dzięki szerokiej regulacji łatwo znajduje idealną pozycję za kierownicą. Przed sobą widzi elegancko zaprojektowaną deskę rozdzielczą, w której czołowe miejsce zajmują klasyczne zegary o wskazówkach „startujących” z pozycji pionowej. Zegary okazują się bardzo czytelne, podobnie zresztą jak inne wskaźniki otaczające kierującego. Obsługa kokpitu wymaga trochę przyzwyczajenia, ale biorąc pod uwagę mnogość funkcji pokładowych i ergonomię u konkurencji, trudno specjalnie narzekać. Wisienką na torcie jest jakość wykończenia – pierwszorzędne tworzywa łączy bowiem z nieskazitelnym montażem.

Przechodząc do kwestii przestronności poznajemy kolejne zalety wnętrza. Przestrzeni nie brakuje w obu rzędach siedzeń, i to zarówno na długość oraz szerokość, jak też – co przy obecnym trendzie na opadające dachy nie jest takie oczywiste – na wysokość. Dodać należy do tego bagażnik, który w obu oferowanych wariantach nadwoziowych zachwyca pojemnością, regularnymi kształtami oraz innowacyjnymi rozwiązaniami poprawiającymi funkcjonalność. Za dodatkowy atut wypadałoby uznać wykończenie kufra, jednak przy transporcie niezbyt czystych pakunków może być ono utrudnieniem.

Prowadzenie „A-szóstki” to sama przyjemność. Samochód posłusznie wykonuje komendy wydawane przy pomocy kierownicy i stabilnie trzyma się drogi nawet na ostrych zakrętach. Układ jezdny nieźle radzi sobie z dziurami, choć trzeba przyznać, że w tej klasie aut są modele gwarantujące większą wygodę podróżowania. Niewiele rywali dogania jednak Audi pod względem poziomu bezpieczeństwa czynnego, w czym zasługa zarówno kapitalnych hamulców, jak i opcjonalnego napędu na cztery koła.

Mówiąc o bezpieczeństwie warto zaznaczyć, że opisywany model jest wręcz naszpikowany technologiami chroniącymi podróżnych. Niestety, sporo z tych technologii należy do wyposażenia opcjonalnego, którego lista jest może bardzo długa, ale zawiera niemałe kwoty zakupu. Drogie jest zresztą całe auto, a horrendalnych cen nie rekompensuje wysoki standard wyposażenia (w którym znajdziemy m.in. system przygotowujący podróżnych do nieuniknionej kolizji, pakiet multimedialny z 6,5-calowym ekranem LCD, 8-głośnikowy zestaw audio, automatyczną klimatyzację, rozbudowane oświetlenie wnętrza oraz alufelgi).

Audi A6 C6

Prezencja zewnętrzna nie pozostawia złudzeń - Audi A6 III. generacji to samochód stworzony dla dyrektora. Oprócz udanej sylwetki, nadwozie proponuje dokładny montaż poszczególnych elementów i wzorowe zabezpieczenie przed rdzą. Doskonale wykonane jest wnętrze, choć niektóre elementy kokpitu podatne są na zarysowania. Co ważne, pomimo nagromadzenia przycisków i przełączników, jego obsługa jest stosunkowo prosta. Narzekać nie można też na przestronność wnętrza - zwłaszcza w odmianie kombi z funkcjonalną częścią bagażową.

Najpopularniejsze, a zarazem najchętniej wybierane są "A-szóstki" z ekonomicznym dieslem pod maską. Podstawowe 2.0 TDI polecamy wyłącznie w późniejszych odmianach z common railem, znacznie ciekawiej wyglądają jednak motory 2.7 i 3.0. Wśród silników benzynowych najbezpieczniejszym wyborem jest wariant 2.4/177 KM, większe jednostki okazują się bardzo wrażliwe na jakość paliwa. Zawieszenie gwarantuje wysoki komfort, a przy tym bezpieczne prowadzenie, szczególnie w sprzężeniu z napędem Quattro. Stanowczo odradzamy wersje z przekładnią Multitronic.

Podobnie jak Volkswageny, samochody Audi są uwielbiane przez polskich kierowców, co skutkuje zalewaniem naszego rynku przez egzemplarze niechlujnie naprawiane, z "bogatą" historią. Koszty eksploatacji A6 C6 są wysokie, ale pod względem niezawodności auto prezentuje przyzwoity poziom. Najczęściej zawodzą silniki wysokoprężne, w których psują się turbosprężarki, układy wtryskowe, a nawet łańcuchy rozrządu. Koszty bardziej paliwożernych "benzyniaków" polecamy obniżyć instalacją LPG jedynie wtedy, gdy mamy do czynienia z motorem 2.4.

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Silniki Audi A6

Audi A6 C7 - jaki silnik wybrać?

Czy podstawowy silnik benzynowy 2.0 TFSI 180KM jest w stanie zapewnić rozsądne minimum w tym aucie? Jak najbardziej tak! Moc nie wydaje się duża, ale motor przyjemnie wchodzi na obroty, jest zrywny i ma wyczuwalną rezerwę mocy. Do tego już od samego dołu bierze się do akcji. Wariant 2.8 FSI trzeba wkręcać pod czerwone pole obrotomierza, żeby poczuć 204KM, ale różnica w stosunku do wersji 180KM i tak na drodze nie będzie wielka. Za to pod względem wydanych pieniędzy już tak. Hybrydowy 2.0 TFSI Hybrid 245KM jest raczej ciekawostką, a koneserzy osiągów powinni sięgnąć po 3.0 TFSI 310KM. To taki przedsmak sportowych S6 i RS6. Diesle też są niezłe. 2.0 TDI 177KM w zupełności wystarczy podczas codziennej jazdy, a prawdziwą frajdę na drodze serwuje 3.0 TDI 204-313KM. Aksamitny dźwięk, kultura pracy i osiągi idealnie ze sobą tu współgrają, szczególnie we flagowej wersji.

Audi A6 C6 - jaki silnik wybrać?

Duże auto, duże silniki? Niezupełnie. Najmniejsza „benzyna” TFSI ma 2.0l pojemności i aż 170KM – dzięki doładowaniu. A6 jest dość ciężki, ale dzięki 280Nm osiąganym już przy 4300obr/min rozpędza się całkiem żwawo i jest oszczędny – średnio 9-10l/100km nie powinno być trudne do osiągnięcia. To prawda, że im większe auto, tym rozsądniej jest wziąć diesla, dlatego inne motory benzynowe, nad którymi warto „zerwać nockę” oferują coś, czego paleta motorów wysokoprężnych nie przewiduje – naprawdę dużą moc. Audi ma 3 takie jednostki: 3.2 FSI o mocy 255KM – czuć, że cała gromadka koni jest posłuszna i tylko czeka, aż przejedzie się im ostrogą po boku. Odwdzięczą się większym łykiem paliwa, jednak nie tak dużym, jak w 4.2 FSI V8. 350KM musi kosztować, choć w stosunku do oferowanych możliwości nie jest źle. Do tego ten dźwięk... . Na szczycie znajduje się 5.2l, 435KM i 10 cylindrów w układzie V. Pochodzenie? Lamborghini Gallardo. To jednak motor dla wybranych – jeśli zależy wam na osiągach i spalaniu, to warto przejrzeć diesle – są dobre. W stronę 2.0 TDI 140KM nawet nie patrzcie – zaśniecie za kierownicą. Lepiej odłożyć trochę przez rok i wziąć 2.7 TDI 180KM/190KM – bardzo żwawy, o miłym brzmieniu, a przy tym oszczędny, dlatego miażdży podobne motory benzynowe. Ponadto może napędzać wszystkie koła. Mocniejszy, 3.0 TDI o ponad 230KM jest oczywiście jeszcze lepszy, ale czy jest sens dopłacać za niewiele lepsze osiągi? Jeśli pliczek banknotów nie robi wam większej różnicy, to warto.

Publikacje o Audi A6

Audi A6 FL - wciąż w formie

Facelifting obecnej generacji Audi A6, to oprócz drobnych zmian stylistycznych, przede wszystkim modyfikacje technologiczne. Trudno się temu dziwić, ponieważ Audi chcąc być liderem w świecie motoryzacji, musi stawiać na innowacje.

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Audi RS6 Avant - król Autobahny
 
Nasz test Audi RS6 Avant

4.0 V8, biturbo, 560 KM, 700 Nm i 3,9 sekundy do "setki". Takie liczby opisują nowy supersamochód spod znaku czterech pierścieni. Nie mówimy jednak o kolejnej generacji sportowego R8, tylko praktycznym i komfortowym RS6 Avant!

Przeczytaj pozostałe 3 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 3.0 TDI quattro. 90,89

Audi A6 C4 2.5TDI 73,73

Audi A6 QUATTRO 71,28

Audi A6 3.0 TDI Quattro  75,78

Audi A6 S-Line 78,49

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

Apster58 32,00

gigus13 52,79

kromek1975 51,94

camelmg 30,16

marcinx89 48,37

bandit_bb 90,51

macio12 90,33

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Naprawa silnika
Naprawa silnika Witam, wakacje chociaż fajne skończyły się źle dla Audi i mojego portfela:) Wrac...
Niezauważona blokada parkingowa = wgniecenie...
Niezauważona blokada parkingowa = wgniecenie... Ehhh... około 2 tygodnie temu zaparkowałem samochód na obcym mi parkingu, godzin...
Wymiana oleju i filtra oleju
Wymiana oleju i filtra oleju Czas na pierwszą po zakupie wymianę oleju w Bestii, stary już czarny więc nie wi...
Zabezpieczenie karoserii twardym woskiem politurowym
Zabezpieczenie karoserii twardym woskiem politurowym Dziś po porządnej kąpieli na myjni samoobsługowej, zabezpieczyłem moja bestię tw...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

od 178 100 zł do 525 000

Dostępne silniki

Benzyna (190 - 560 KM): 1.8 TFSI, 1.8 TFSI ultra, 2.0 TFSI, 3.0 TFSI, 4.0 TFSI

 

Diesel (150 - 326 KM): 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI clean diesel, 3.0 TDI competition

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6 4.0 TFSI 420KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

hak
radio / CD
komputer
skórzana tapicerka
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet skórzany (Zakres 2) - 2 880
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente - 1 610

Cena katalogowa

375 000

Zobacz ofertę Audi A6 4.0 TFSI 420KM - 4 drzwiowy sedan
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

Volvo V60
2.0 T6 DRIVE-E (306 KM)
Mercedes Klasa E
63 AMG S (585 KM)
Volvo S60
2.4 D5 (215 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo S60 Momentum D3 Volvo S60 Momentum D3
Rocznik: 2011. Przebieg: 117 500 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 59 900 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Volvo V60 Summum Volvo V60 Summum
Rocznik: 2011. Przebieg: 141 224 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 63 900 zł 63 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6

  • Średnia ocena
    na podstawie 1121 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Audi A6 Avant 2.5 V6 TDI (155 KM)

Nie czytajcie kupując to auto komentarzy typu silnik 2,5 TDI bardzo awaryjny. Są to komentarze bezsasadne . Jest tak dlatego, że 80% właścicieli aut z tym silnikiem nie przypuszcza nawet, że mają najechane po 400-500 tys.km przebiegu a na liczniku wyświetla się 130-170 tys. km. Nic więc dziwnego, że zaczynają się awarie. Zazwyczaj dość poważną usterką jest awaria wałków rozrządu, mało kto wie, ale te silniki powinny pracować na oleju syntetycznym nawet przy 400 tys. km, a niestety właściciele zaczynają wlewać olej półsyntetyczny a niekiedy i mineralny przy dużo niższym przebiegu. Odkłada się to na złe doprowadzanie oleju maleńkimi kanałami do w/w wałków, co z kolei prowadzi do ich szybkiego zużycia i awari silnika. Inną dość istotną wadą jest awaria pompy paliwa ( opinie właścicieli). Otóż, pompy te są dość słabo odporne na kiepską jakość paliwa, a wiadomo nie od dziś, że większość z nas szuka taniego paliwa typu ON co niestety nie idzie ze sobą w parze- dobra jakość niska cena, jest dokładnie...

dodał: mario
Audi A6 Avant 2.5 TDI (180 KM)

Całokształt - ocena 3,5 - pomiędzy "przeciętnie" a "dobrze". Jeździ się nim bardzo dobrze (duży komfort, przestronność, doskonałe wyposażenie, dobre trzymanie się drogi, dobre osiągi, odrobina prestiżu). Z drugiej strony wysokie koszty utrzymania - wynikające przede wszystkim z dużej usterkowości - włączając bardzo poważne awarie silnika 2,5 TDI, ale także sporo "drobnych" napraw kosztujących każdorazowo 200 - 1000 zł. Również wysokie zużycie paliwa nie zachęca do kupna tego auta. Polecałbym raczej A6-tkę z silnikiem 1,9TDI - dużo trwalszym i oszczędniejszym (ale słabszym). Dla tych, którzy nie dbają specjalnie o koszty - to doskonałe auto. Tych natomiast, którzy spodziewają się dość niskich kosztów utrzymania ze względu na wysoką jakość Audi, może spotkać przykra niespodzianka. Przy poziomie dochodów miesięcznych netto ok. 9-14 tys. PLN na rodzinę poziom kosztów jest trudno akceptowalny, ale do zniesienia. Biedniejszym nie polecam. Bogatsi wybiorą raczej nowszą generację. Gdybym miał podejmować...

dodał: ea_pajak@poczta.onet.pl
Audi A6 Sedan 2.6 V6 quattro (150 KM)

Po przerobce na gaz, koszty uzytkowania spadly do 1/3.Pompe paliwa musialem mimo wszystko wymienic (prawie 100 euro!), bo na gaz silnika sie nie da zapalic.Z dwoma bakami zasieg auta ogromny: 1500-1600km.Dzieki klimatyzacji automatycznej nawet slonce na Gibraltarze to pestka!Zima spisuje sie wspaniale w Austrii.Do tego polecalbym Quattro.Wtedy lancuchy moga lezec na dnie bagaznika.To juz trzeci Audi.Poprzednie to "100" 2 litrowym 5 cylindrowym silnikiem, drugi byl C4 2.3 tez 5 cylindrowy ale pijany Niemiec w Nowy Rok zjechal na nasz pas i trzasnal z przodu.Auto zlom a my cali.Policja powiedziala, ze jakby byl to mniejszy samochod to po nas.Przeciwnik jechal tzw "Bulli" , VW busik, z przodu jak czolg! Nastepne auto napewno tez Audi A6 i to ten nowy.Nie wiem jeszcze tylko, czy benzyniak, czy diesel.Zeby tylko cena jego byla troche przystepniejsza...

dodał: Didi z Aachen (didiac@tlen.pl)
Audi A6 Sedan 2.5 TDI (140 KM)

Auto ma jedną poważną wadę - jest już stare , najmłodsze roczniki mają 11 lat , czyli nieoszukując się przynajmniej 200 tys na liczniku , poza tym jest nieporównywalnie lepsze auto od A4, nie bójcie się napędu quattro , jest bezobsługowy, wcale nie powoduje dodatkowego zuzycia paliwa, silnik AEL 2.5 tdi 140 km to po porstu rewelacja, 9,9 sek do setki , spalanie na poziomie 7-8 litrów,vmax= 220 km/h, co ważne - bardzo trwałe turbiny,500 tyśkm do remontu silnika to normalka , także nie przestraszcie się przebiegów rzędu 250-300 tyś, blacharka - auto jest ocynkowane czyli zero rdzy ,duży bagażnik ok 500l , wygodne fotele ( zwłaszcza kubełki ), auto naprawdę godne polecenia za cenę 15-20 tys można spotkać zadbany egz , a za tą cenę można kupic tylko mułowatego merca albo bmkę z beznadziejnym tds-em . POZDRAWIAM !!!!

dodał: 2,5 TDI !!!!!
Audi A6 Sedan 2.4 V6 (165 KM)

Autem jeździ się wspaniale nie trzeba się zastanawiać przed wyprzedzaniem , po prostu wciska się gaz i jedzie. Nie odczuwa się również różnicy czy jedziemy 110km/h czy 190km/h. Na zakrętach trzyma się super , dziury również no i napęd na 4 kółka jest wspaniały. Minusami są - duże spalanie , części też nie są za tanie. Przy wymianie oleju wchodzi 5,5 litra. Jest to auto dla tych którzy cenią sobie komfort i prestiż z posiadania auta a nie zwracają za bardzo uwagi na to że świece muszą być platynowe za 250zł a nie zwykłe za 100zł a takich przypadków można wymieniać i wymieniać. Jeżeli ktoś jest zainteresowany i myśli o Audi A6 albo Mercedesie E-klass albo o BMW 5 - ja miałem wszystkie z tych aut i SZCZERZE POLECAM AUDI.

dodał: Maciek_lex
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi RS6 2007 Audi S6 Sedan 2008 Audi RS6 Avant 2014 Audi RS 6 C7 Avant Facelifting (2015) Audi A6 C7 Avant 3.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna Audi A6 2001 Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560KM - galeria redakcyjna Audi A6 C7 hybrid Audi A6 C7 Allroad Audi A6 Avant V6 TDI 2012
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
24 440
Przejechany dystans
20 858 759 km
Zatankowanego paliwa
850 666 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 490
Wydanych pieniędzy
1 896 507 zł
Średnie wydatki na auto
1 497 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 920
Wydanych pieniędzy
4 816 449 zł
Średnie wydatki na auto
3 801 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 267)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6

Na podstawie 1572 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: AUTO MANIAK, dodano: 01.01.2010 12:53

WITAM WSZYSTKICH !!! SAMOCHÓD JAK NA SWÓJ WIEK - WYPRZEDZA CZAS O 10 LAT ( BIORĘ POD UWAGĘ 6-CIO BIEGOWĄ SKRZYNIĘ BIEGÓW,ORAZ JEDNOSTKĘ NAPEDOWĄ A CO ZA TYM IDZIE MAŁE SPALANIE/A REWELACYJNE PRZYSPIESZENIE , TRZYMANIE SIE W ZAKRETACH JAK NA SWOJĄ WAGĘ TO SZOK, KOMFORT JAZDY POMIMO MAŁO AWARYJNEGO ZAWIESZENIA TO TEŻ REWELACJA JAK NA POLSKIE DZIURAWE DROGI,MAM FOTELE Z WYSÓWANYMI LĘDŻWIAMI I MOŻNA BEZ ZMĘCZENIA JECHAĆ W NICH KILKANASCIE GODZIN BEZ BOLU PLECÓW -A MOŻE NAWET WIĘCEJ-BO NIE PRÓBOWAŁEM - NO A MIEJSCE W AUCIE-MOŻNA SIĘ W NIM GONIĆ I NAJWAŻNIEJSZA RZECZ W TYCH AUDI I INNYCH MODELACH - TO OCZYWISCIE OCYNKOWANA KAROSERIA - NO I TĄ ISTONĄ KWESTIĘ ZOSTAWIAM BEZ KOMENTARZA!!! JEDYNA SŁABA ŻECZ-ALE BEZ PRZESADY-TO HAMULCE-NO ALE PRZY NASTEPNEJ WYMIANIE KLOCKÓW HAMULCOWYCH-BĘDĘ ZMUSZONY I DO WYMIANY FABRYCZNYCH PRZEDNICH TARCZ HAMULCOWYCH-WYMIENIE JE NA SPORTOWE TARCZE-"Z NACINANYMI ROWKAMI" BO JUZ Z DOŚWIADCZENIA WIEM,ŻE RÓŻNICA PIORUNUJĄCA!!! NO A TERAZ RZECZ NAJWAŻNIEJSZA,A MIANOWICIE SPALANIE: JAK JUŻ WSPOMIANIAŁ MÓJ PRZEDMÓWCA ARKADIUSZ:"JEŻELI MAMY SPRAWNĄ TURBINĘ+WTYSKIWACZE+PALIWO+UKŁAD DOLOTOWY I WYLOTOWY+ NO I PODSTAWA:FILTR POWIETRZA I PALIWA DROŻNY = TO TYLKO WTEDY MOŻEMY ROZMAWIAĆ O PRAWDZIWYM SPALANIUN KTÓRE Z MOICH WYLICZEŃ WYGLADA NASTEPUJĄCE: WYNIK 6,6 LITRA=JEST TO ŚREDNIE SPALANIE UZYSKANE NA TRASIE A WLAŚCIWIE AUTOSTRADZIE-PRZEJECHANE PONAD 2000KM Z PRĘDKOŚCIOM 100-160KM/H .WYNIK 8 LITRÓW TO W PRZEWADZE MIASTO I JAZDA NIEEKONOMICZNA-BO ZAPEWNIAM-MOŻNA Z TYM AUTEM POSZALEĆ-PODOBNY WYNIK UZYSKAMY JADĄC AUTOSTRADĄ Z PREDKOŚCIAMI 160-200KM/H -NO A JEŻDŻĄC ŻWAWO PÓŁ NA PÓŁ MIASTO/TRASA =WYNIK OKOŁO 7 LITRÓW-JA UZYSKUJE PRZEWAZNIE. PODSUMOWUJĄĆ APETYT NA PALIWO TEGO AUTA Z TĄ JEDNOSTKĄ NAPĘDOWĄ = NA 80-CIO LITROWYM ZBIORNIKU PALIWA MUSIMY W OBU PRZYPADKACH NIEŻLE "POSTARAĆ SIĘ" BY PRZEJECHAĆ NA NIM 1000KM ALBO BY ZROBIĆ NA NIM AŻ 1500KM -BO TO TEZ JEST MOŻLIWE-A BYĆ MOŻE NAWET WIĘCEJ?

pełny raport Audi Avant 2.5 TDI

autor: Michał, dodano: 04.09.2014 23:53

Tu jest temat rzeka, jak auto było nowe to wydaje mi się że to niedościgniony wzór pod względem kosztów utrzymania. Sporadyczne awarie zdarzają się najlepszym. Ale gdy przebieg zbliża się do magicznych 200 000 tys km to zaczyna się robić studnia i najlepiej przygotować 10 000 zł na naprawy. Tak tak, kupno takiego auta czy VW Passat czy Audi ogólnie z silnikiem 1.9 tdi + wielowahaczowe zawieszenie to jedno ale 10 000 potrzebne na naprawy bez problemu. Ponieważ stopniowo poddają się: turbina, pompa wtryskowa, wtryskiwacze, sprzęgło + dwumas + cała masa problemów z elektryką min szyby, pakiet oświetlenia ale to przez przeklęte zamki drzwi które mają po 5 mikrostyczników, bez sprytnego elektryka to zostaje wam tylko zakup zamka używanego bez gwarancji a nowy to koszta są jak w NASA

pełny raport Audi Avant 1.9 TDI

autor: kuba@choinski.p, dodano: 03.12.2008 23:14

Jak na diesla pali sporo, ale mam automatyczną skrzynię i quattro - wcześniej miałem podobne auto w benzynie (silnik 4.0) i paliło 4-5 litrów więcej, więc diesel w moim przypadku się opłacił. Ale jak ktoś mało jeździ, to doradzam benzynę, bo silnik tani w utrzymaniu nie jest (dobrze zrobiony rozrząd to 4-5 tys. PLN). Sam silnik fajny, zwłaszcza w połączeniu z 4x4 (więcej nie kupię przednionapędowca), 180KM wystarcza dla tego auta (w poprzednim, z 280KM w benzynie bīlo podobnie, dopóki nie weszło na wyższe obroty). W A6 jest jeszcze 1.9TDI - dużo oszczędniejszy, ale moim zdaniem za słaby dla takiego auta no i nie ma go w wersji quattro. Choć jak ktoś dużo jeździ i nie ma nic przeciwko LPG to 2.7T oferuje nie gorsze osiągi i byłby tańszy w eksploatacji. Ja sam co do diesla mam mieszane uczucia (to mój pierwszy - wcześniej 3 razy benzyna) i nie wiem, czy kolejny raz się na "klekota" zdecyduję.

pełny raport Audi Avant 2.5 V6 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A6 C7 4.0 TFSI 560KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także