Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Audi A6/RS6/S6

Model klasy wyższej (segment E) produkowany nieprzerwanie od 1994 roku. W ofercie Audi „A-szóstka” zastąpiła bardzo udany model 100 i błyskawicznie poszła w ślady swojego poprzednika zdobywając silną pozycję na rynku i stając się jednym z czołowych graczy w swojej klasie. Świadczy o tym nie tylko dobra sprzedaż, ale i liczne nagrody zdobywane w prestiżowych konkursach, w tym triumf w plebiscycie na Światowy Samochód Roku 2005. Obecnie na rynku dostępna jest czwarta generacja modelu.

Generacje Audi A6

  • Wybierz generację: Audi A6 C7 (2011 - teraz)
    Audi A6 C7
    Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - widok z przodu Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - widok z przodu Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - widok z przodu Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - manetka zmiany biegów pod kierownicą Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - prędkościomierz Audi A6 C7 3.0 TFSI quattro - galeria redakcyjna - nawigacja gps

    Audi A6 C7

    Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny...

    więcej o Audi A6 C7

  • Wybierz generację: Audi A6 C6 (2004 - 2011)
    Audi A6 C6
    Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - silnik Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - widok z tyłu Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - widok z przodu Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - bagażnik Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - tylna kanapa Audi A6 Avant 2.7  V6  TDI (180 KM) - galeria redakcyjna - kokpit

    Audi A6 C6

    Trzecia generacja A6 oznaczona symbolem C6 produkowana w latach 2004-2011. Model został zaprojektowany przez Włocha Waltera de’Silvę. Stylistycznie auto było udoskonaloną wersją swojego poprzednika, choć było od niego dłuższe, a jego sylwetka...

    więcej o Audi A6 C6

  • Wybierz generację: Audi A6 C5 (1997 - 2004)
    Audi A6 C5
    Audi RS6 - widok z tyłu Audi RS6 - widok z tyłu Audi RS6 - widok z przodu Audi RS6 - widok ogólny wnętrza z przodu Audi RS6 - kokpit Audi A6 2001 - kokpit

    Audi A6 C5

    Druga generacja A6 oznaczona symbolem C5 była produkowana w latach 1997-2004. Model na dobre ugruntował pozycję Audi w klasie wyższej. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód wyróżniał się nową, jeszcze bardziej opływową i elegancką sylwetką, w...

    więcej o Audi A6 C5

  • Wybierz generację: Audi A6 C4 (1994 - 1997)
    Audi A6 C4

    Audi A6 C4

    Pierwsza generacja A6 oznaczona symbolem C4 debiutowała w roku 1994. Samochód był praktycznie zmodernizowaną wersją swojego popularnego poprzednika, Audi 100. Niemiecka marka zmieniła jednak nazwę swojego modelu zgodnie z nową symboliką obowiązującą w...

    więcej o Audi A6 C4

Audi A6 C7

Może jest stonowane, może przypomina tańsze modele, ale trzeba przyznać mu jedno - prezentuje się dokładnie tak, jak powinna wyglądać limuzyna klasy wyższej. Audi A6 C7 stanowi idealny kompromis pomiędzy elegancją a dynamiką, świetnie scala klasyczną formę z nowoczesnymi akcentami, a swój prestiżowy charakter ukazuje bez emanowania przepychem. Samochód ma na koncie jeden face-lifting, który przeprowadzono jesienią 2014 roku.

Stylistyczna równowaga panuje również w środku. Szlachetna deska rozdzielcza, klasyczne zegary i tradycyjne przyciski łączą się z gustownie wkomponowanymi gadżetami typu high-tech. Wszystko jest czytelne, a ergonomia obsługi stoi na dobrym poziomie. Kierowca może liczyć na wygodną pozycję za kierownicą i odpowiednią widoczność, zaś wszyscy podróżni - na wysoką jakość materiałów wykończeniowych i nieskazitelną staranność montażu.

Wnętrze Audi A6 sprzyja pokonywaniu długich dystansów. Wprawdzie po ogromnym nadwoziu można byłoby spodziewać się przestronniejszej kabiny, jednak wolnego miejsca i tak nie brakuje. Pasażerowie dostają ponadto wygodne siedzenia i praktyczne dodatki w postaci skrytek, uchwytów czy multimedialnych gniazd. Do dyspozycji mają również obszerny kufer, którego aranżację ułatwiają foremne kształty oraz garść funkcjonalnych patentów.

Wrażenia z jazdy niemiecką limuzyną zależą w sporej mierze od tego, jaką wersją jedziemy. Standardowe odmiany łączą dobre prowadzenie w zakrętach z dobrym resorowaniem nierówności. Te z zawieszeniem pneumatycznym stawiają przede wszystkim na komfort. Z kolei najostrzejsze warianty nadają się do jazdy torowej. W ofercie jest nawet uterenowiony model Allroad, który wygodę na asfalcie splata z możliwością pokonywania lekkich wertepów.

Cztery pierścienie na grillu sugerują, że tanio nie będzie. Emblemat A6 zdobiący tylną klapę wskazuje, że będzie wręcz bardzo drogo. I tak też jest w istocie. Bohater naszego opisu to produkt dla wybranych, o czym świadczą wysoka cena podstawowej odmiany, ogromne ceny lepszych wersji oraz wręcz horrendalne dopłaty za dodatki. Te ostatnie obejmują zarówno luksusowe opcje personalizacji, jak i szalenie zaawansowane systemy elektroniczne.

Audi A6 C6

Prezencja zewnętrzna nie pozostawia złudzeń - Audi A6 III. generacji to samochód stworzony dla dyrektora. Oprócz udanej sylwetki, nadwozie proponuje dokładny montaż poszczególnych elementów i wzorowe zabezpieczenie przed rdzą. Doskonale wykonane jest wnętrze, choć niektóre elementy kokpitu podatne są na zarysowania. Co ważne, pomimo nagromadzenia przycisków i przełączników, jego obsługa jest stosunkowo prosta. Narzekać nie można też na przestronność wnętrza - zwłaszcza w odmianie kombi z funkcjonalną częścią bagażową.

Najpopularniejsze, a zarazem najchętniej wybierane są "A-szóstki" z ekonomicznym dieslem pod maską. Podstawowe 2.0 TDI polecamy wyłącznie w późniejszych odmianach z common railem, znacznie ciekawiej wyglądają jednak motory 2.7 i 3.0. Wśród silników benzynowych najbezpieczniejszym wyborem jest wariant 2.4/177 KM, większe jednostki okazują się bardzo wrażliwe na jakość paliwa. Zawieszenie gwarantuje wysoki komfort, a przy tym bezpieczne prowadzenie, szczególnie w sprzężeniu z napędem Quattro. Stanowczo odradzamy wersje z przekładnią Multitronic.

Podobnie jak Volkswageny, samochody Audi są uwielbiane przez polskich kierowców, co skutkuje zalewaniem naszego rynku przez egzemplarze niechlujnie naprawiane, z "bogatą" historią. Koszty eksploatacji A6 C6 są wysokie, ale pod względem niezawodności auto prezentuje przyzwoity poziom. Najczęściej zawodzą silniki wysokoprężne, w których psują się turbosprężarki, układy wtryskowe, a nawet łańcuchy rozrządu. Koszty bardziej paliwożernych "benzyniaków" polecamy obniżyć instalacją LPG jedynie wtedy, gdy mamy do czynienia z motorem 2.4.

Komentarze redakcji

Powagosław: Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi.
Luzacjusz: Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny.

Silniki Audi A6

Audi A6 C7 - jaki silnik wybrać?

Czy podstawowy silnik benzynowy 2.0 TFSI 180KM jest w stanie zapewnić rozsądne minimum w tym aucie? Jak najbardziej tak! Moc nie wydaje się duża, ale motor przyjemnie wchodzi na obroty, jest zrywny i ma wyczuwalną rezerwę mocy. Do tego już od samego dołu bierze się do akcji. Wariant 2.8 FSI trzeba wkręcać pod czerwone pole obrotomierza, żeby poczuć 204KM, ale różnica w stosunku do wersji 180KM i tak na drodze nie będzie wielka. Za to pod względem wydanych pieniędzy już tak. Hybrydowy 2.0 TFSI Hybrid 245KM jest raczej ciekawostką, a koneserzy osiągów powinni sięgnąć po 3.0 TFSI 310KM. To taki przedsmak sportowych S6 i RS6. Diesle też są niezłe. 2.0 TDI 177KM w zupełności wystarczy podczas codziennej jazdy, a prawdziwą frajdę na drodze serwuje 3.0 TDI 204-313KM. Aksamitny dźwięk, kultura pracy i osiągi idealnie ze sobą tu współgrają, szczególnie we flagowej wersji.

Audi A6 C6 - jaki silnik wybrać?

Duże auto, duże silniki? Niezupełnie. Najmniejsza „benzyna” TFSI ma 2.0l pojemności i aż 170KM – dzięki doładowaniu. A6 jest dość ciężki, ale dzięki 280Nm osiąganym już przy 4300obr/min rozpędza się całkiem żwawo i jest oszczędny – średnio 9-10l/100km nie powinno być trudne do osiągnięcia. To prawda, że im większe auto, tym rozsądniej jest wziąć diesla, dlatego inne motory benzynowe, nad którymi warto „zerwać nockę” oferują coś, czego paleta motorów wysokoprężnych nie przewiduje – naprawdę dużą moc. Audi ma 3 takie jednostki: 3.2 FSI o mocy 255KM – czuć, że cała gromadka koni jest posłuszna i tylko czeka, aż przejedzie się im ostrogą po boku. Odwdzięczą się większym łykiem paliwa, jednak nie tak dużym, jak w 4.2 FSI V8. 350KM musi kosztować, choć w stosunku do oferowanych możliwości nie jest źle. Do tego ten dźwięk... . Na szczycie znajduje się 5.2l, 435KM i 10 cylindrów w układzie V. Pochodzenie? Lamborghini Gallardo. To jednak motor dla wybranych – jeśli zależy wam na osiągach i spalaniu, to warto przejrzeć diesle – są dobre. W stronę 2.0 TDI 140KM nawet nie patrzcie – zaśniecie za kierownicą. Lepiej odłożyć trochę przez rok i wziąć 2.7 TDI 180KM/190KM – bardzo żwawy, o miłym brzmieniu, a przy tym oszczędny, dlatego miażdży podobne motory benzynowe. Ponadto może napędzać wszystkie koła. Mocniejszy, 3.0 TDI o ponad 230KM jest oczywiście jeszcze lepszy, ale czy jest sens dopłacać za niewiele lepsze osiągi? Jeśli pliczek banknotów nie robi wam większej różnicy, to warto.

Publikacje o Audi A6

Audi A6 Allroad Quattro 3.0 TDI - do zadań specjalnych
 
Nasz test Audi A6 Allroad Quattro 3.0 TDI 320 KM

Komu najbardziej przydałoby się nowe Audi A6 Allroad? Jak bardzo jest wszechstronne? Czy podoła ekstremalnym próbom? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w teście, ale by lepiej zobrazować możliwości Audi, pokusiliśmy się o dość nietypowe podejście - opowiemy Wam historię opartą na faktach. Faktach...

Audi A6 FL - wciąż w formie

Facelifting obecnej generacji Audi A6, to oprócz drobnych zmian stylistycznych, przede wszystkim modyfikacje technologiczne. Trudno się temu dziwić, ponieważ Audi chcąc być liderem w świecie motoryzacji, musi stawiać na innowacje.

Audi RS6 Avant - praktyczny potwór
 
Nasz test Audi RS6 Avant 4.0 TFSI 560 KM

802 770 złotych. Tyle kosztowało testowe Audi RS6 Avant. Kwota robi wrażenie, a samochód? Wydaje się, że właśnie do tego został stworzony.

Audi A6 C6 - coraz tańsze Premium

Audi od dłuższego czasu produkuje samochody, którym ciężko cokolwiek zarzucić. Przynajmniej jak są nowe. Mówią, że nieszczęścia chodzą parami, ale w koncernie Volkswagena tak naprawdę poruszają się całym stadem, bo jedna wada konstrukcyjna rozprzestrzenia się po wielu modelach różnych marek, ze względu...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Przeczytaj pozostałe 4 artykuły o Audi A6

Audi A6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A6autoWcentrum - społeczność Audi A6

najwyższe oktanyAuta - Audi A6

Audi A6 C6 V6 CR 3,0 TDI :) 82,57

Audi A6  V6 78,42

Audi A6 3.0 ABT 275KM 86,78

Audi A6 Czarna perelka 76,78

Audi A6  quattro 74,38

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A6

Starless 31,29

pantego 78,98

karol8892 95,66

dawid1989 33,86

camelmg 30,16

ada2 42,86

Robo67 78,59

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A6

Jak rozpętałem I nerwice samochodową
Jak rozpętałem I nerwice samochodową Czyli czeka was historia, która jeszcze trzy godziny temu nie zaczęła się dziać....
Mordercza Opona - Wiosenne starcie
Mordercza Opona - Wiosenne starcie Z racji, że wykład dobiegał końca i byłem już praktycznie w stanie wymęczenia um...
Wcale nie jest mi do śmiechu...
Wcale nie jest mi do śmiechu... Pomimo, że ostatnio dodałem w motoblogu kawały motoryzacyjne to tak naprawdę nie...
Grand Theft Audi
Grand Theft Audi W weekend jak każdy wie był narodowy... Dzień kobiet! Każdy facet tego dnia p...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A6

od 178 200 zł do 525 000

Dostępne silniki

Benzyna (190 - 560 KM): 1.8 TFSI, 1.8 TFSI ultra, 2.0 TFSI, 3.0 TFSI, 4.0 TFSI

 

Diesel (150 - 326 KM): 2.0 TDI ultra, 3.0 TDI clean diesel, 3.0 TDI competition

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A6
 

Najpopularniejsza wersja Audi A6

Audi A6 4.0 TFSI 420KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

hak
radio / CD
komputer
skórzana tapicerka
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
centralny zamek

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet skórzany (Zakres 2) - 2 880
Pakiet oświetlenia zewnętrznego i wnętrza Ambiente - 1 610

Cena katalogowa

375 000

Zobacz ofertę Audi A6 4.0 TFSI 420KM - 4 drzwiowy sedan
 

Audi A6 najczęściej porównywane z:

BMW Seria 5
520d (184 KM)
Jaguar XF
2.2 D (200 KM)
Skoda Superb
2.0 TDI (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo V70 Momentum Volvo V70 Momentum
Rocznik: 2009. Przebieg: 129 365 km. Silnik: 2.0 100KM .
Cena: 54 900 zł
Volvo V60 Kinetic Volvo V60 Kinetic
Rocznik: 2011. Przebieg: 99 405 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 69 900 zł

Używane Audi A6

Audi A6
3.0 diesel 240 KM
275 000 km, 2007
70 000 PLN
Audi A6
2.0 diesel 177 KM
70 000 km, 2011
79 500 PLN
Audi A6
2.7 diesel 180 KM
212 841 km, 2008
55 900 PLN
Audi A6
2.0 diesel 140 KM
152 000 km, 2008
39 000 PLN

Ocena auta Audi A6/RS6/S6

  • Średnia ocena
    na podstawie 1121 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Audi A6 Avant 2.5 V6 TDI (155 KM)

Nie czytajcie kupując to auto komentarzy typu silnik 2,5 TDI bardzo awaryjny. Są to komentarze bezsasadne . Jest tak dlatego, że 80% właścicieli aut z tym silnikiem nie przypuszcza nawet, że mają najechane po 400-500 tys.km przebiegu a na liczniku wyświetla się 130-170 tys. km. Nic więc dziwnego, że zaczynają się awarie. Zazwyczaj dość poważną usterką jest awaria wałków rozrządu, mało kto wie, ale te silniki powinny pracować na oleju syntetycznym nawet przy 400 tys. km, a niestety właściciele zaczynają wlewać olej półsyntetyczny a niekiedy i mineralny przy dużo niższym przebiegu. Odkłada się to na złe doprowadzanie oleju maleńkimi kanałami do w/w wałków, co z kolei prowadzi do ich szybkiego zużycia i awari silnika. Inną dość istotną wadą jest awaria pompy paliwa ( opinie właścicieli). Otóż, pompy te są dość słabo odporne na kiepską jakość paliwa, a wiadomo nie od dziś, że większość z nas szuka taniego paliwa typu ON co niestety nie idzie ze sobą w parze- dobra jakość niska cena, jest dokładnie...

dodał: mario
Audi A6 Avant 2.5 TDI (180 KM)

Całokształt - ocena 3,5 - pomiędzy "przeciętnie" a "dobrze". Jeździ się nim bardzo dobrze (duży komfort, przestronność, doskonałe wyposażenie, dobre trzymanie się drogi, dobre osiągi, odrobina prestiżu). Z drugiej strony wysokie koszty utrzymania - wynikające przede wszystkim z dużej usterkowości - włączając bardzo poważne awarie silnika 2,5 TDI, ale także sporo "drobnych" napraw kosztujących każdorazowo 200 - 1000 zł. Również wysokie zużycie paliwa nie zachęca do kupna tego auta. Polecałbym raczej A6-tkę z silnikiem 1,9TDI - dużo trwalszym i oszczędniejszym (ale słabszym). Dla tych, którzy nie dbają specjalnie o koszty - to doskonałe auto. Tych natomiast, którzy spodziewają się dość niskich kosztów utrzymania ze względu na wysoką jakość Audi, może spotkać przykra niespodzianka. Przy poziomie dochodów miesięcznych netto ok. 9-14 tys. PLN na rodzinę poziom kosztów jest trudno akceptowalny, ale do zniesienia. Biedniejszym nie polecam. Bogatsi wybiorą raczej nowszą generację. Gdybym miał podejmować...

dodał: ea_pajak@poczta.onet.pl
Audi A6 Sedan 2.6 V6 quattro (150 KM)

Po przerobce na gaz, koszty uzytkowania spadly do 1/3.Pompe paliwa musialem mimo wszystko wymienic (prawie 100 euro!), bo na gaz silnika sie nie da zapalic.Z dwoma bakami zasieg auta ogromny: 1500-1600km.Dzieki klimatyzacji automatycznej nawet slonce na Gibraltarze to pestka!Zima spisuje sie wspaniale w Austrii.Do tego polecalbym Quattro.Wtedy lancuchy moga lezec na dnie bagaznika.To juz trzeci Audi.Poprzednie to "100" 2 litrowym 5 cylindrowym silnikiem, drugi byl C4 2.3 tez 5 cylindrowy ale pijany Niemiec w Nowy Rok zjechal na nasz pas i trzasnal z przodu.Auto zlom a my cali.Policja powiedziala, ze jakby byl to mniejszy samochod to po nas.Przeciwnik jechal tzw "Bulli" , VW busik, z przodu jak czolg! Nastepne auto napewno tez Audi A6 i to ten nowy.Nie wiem jeszcze tylko, czy benzyniak, czy diesel.Zeby tylko cena jego byla troche przystepniejsza...

dodał: Didi z Aachen (didiac@tlen.pl)
Audi A6 Sedan 2.5 TDI (140 KM)

Auto ma jedną poważną wadę - jest już stare , najmłodsze roczniki mają 11 lat , czyli nieoszukując się przynajmniej 200 tys na liczniku , poza tym jest nieporównywalnie lepsze auto od A4, nie bójcie się napędu quattro , jest bezobsługowy, wcale nie powoduje dodatkowego zuzycia paliwa, silnik AEL 2.5 tdi 140 km to po porstu rewelacja, 9,9 sek do setki , spalanie na poziomie 7-8 litrów,vmax= 220 km/h, co ważne - bardzo trwałe turbiny,500 tyśkm do remontu silnika to normalka , także nie przestraszcie się przebiegów rzędu 250-300 tyś, blacharka - auto jest ocynkowane czyli zero rdzy ,duży bagażnik ok 500l , wygodne fotele ( zwłaszcza kubełki ), auto naprawdę godne polecenia za cenę 15-20 tys można spotkać zadbany egz , a za tą cenę można kupic tylko mułowatego merca albo bmkę z beznadziejnym tds-em . POZDRAWIAM !!!!

dodał: 2,5 TDI !!!!!
Audi A6 Sedan 2.4 V6 (165 KM)

Autem jeździ się wspaniale nie trzeba się zastanawiać przed wyprzedzaniem , po prostu wciska się gaz i jedzie. Nie odczuwa się również różnicy czy jedziemy 110km/h czy 190km/h. Na zakrętach trzyma się super , dziury również no i napęd na 4 kółka jest wspaniały. Minusami są - duże spalanie , części też nie są za tanie. Przy wymianie oleju wchodzi 5,5 litra. Jest to auto dla tych którzy cenią sobie komfort i prestiż z posiadania auta a nie zwracają za bardzo uwagi na to że świece muszą być platynowe za 250zł a nie zwykłe za 100zł a takich przypadków można wymieniać i wymieniać. Jeżeli ktoś jest zainteresowany i myśli o Audi A6 albo Mercedesie E-klass albo o BMW 5 - ja miałem wszystkie z tych aut i SZCZERZE POLECAM AUDI.

dodał: Maciek_lex
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A6

Audi S6 Avant Audi A6 Allroad Audi RS6 2007 Audi A6 C7 Allroad quattro Facelifting (2015) Audi S6 Avant 2012 Audi A6 2011 Audi RS 6 C7 Avant Facelifting (2015) Audi S6 Audi A6 C7 Facelifting - galeria redakcyjna Audi S6 C7 Limousine Facelifting (2015)
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A6

  • 1.
  • 4,50 Audi A6 C5 2.0 (130KM) 2003r.
    dodał: C4C5, 09.04.2010

    Wtryski i-Plus. Instalacja jako taka, sprawuje się znakomicie. Nie wiem, na czym jadę (Pb/LPG) - tylko mogę odczytać z przełącznika LPG, która dioda świeci. Jednak spodziewałem się mniejszego spalania LPG, zwłaszcza w trasie. Jest 1.4x benzyna, więc stanowczo za dużo. W mieście 1.3x Pb. Nie wygląda to na regulację, bo próbowałem już innych dysz, zmieniłem typ wtrysków itd. Pogarszała się tylko dynamika, a spalanie nie spadało (znacząco). Wolę tak - auto co prawda pali trochę więcej od założeń teoretycznych, ale za to dynamika jest taka, jak na benzynie.

  • 2.
  • 3,25 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 1998r.
    dodał: niezadowolony, 28.04.2011

    Gaz montowany u Andrzeja KOtlarka w Radomsku ul. Sportowa nigdy i nikomu nie polece tego warsztatu.Wlasciciel to cham i burak a pracownicy to niedouczeni partacze,zle dobrany reduktor wtryskiwacze oraz za maly przekroj przewodu zasilajacego.Wszystko to pomimo wyraznych sugesti co ma byc zalozone ,ale jakze to moze byc zeby zwykly czlowiek zwracal uwage "fachowcom".Omijacie ten warsztat z daleka...Auto zle pracowalo na gazie stracilo moc a na pseudo regulacjach mialem ciagle wmawiane ze jest ok

  • 3.
  • 4,50 Audi A6 C4 2.6 V6 (150KM) 1996r.
    dodał: bambi, 18.10.2009

    auto spisuje sie na lpg rewelacyjnie, zadnych problemów przez cały okres ekspoloatacji, jedyne co serwisowałem do tej pory w instalacji lpg to wymiana filtrów , silnik pracuje równo, nie ma zadnej róznicy jezeli chodzi o dynamikę. zdecydowanie ppolecam tę jednostkę. srednie spale przy delikatnej jezdzie na trasie 90-100km/h ok 9 litów gazu:)) auto wydawało by sie nie na studencką kieszeń:P:P pozdrawiam!

  • 4.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.4 V6 (165KM) 2000r.
    dodał: Piotr m, 23.04.2010

    Większość aut jest przystosowana do pracy na LPG kwestią istotną jest rodzaj instalacji i odpowiednie ustawienie w zakładzie gdzie montowałem LPG było jeżdżone z laptopem w cyklu miejskim z klimą i na autostradzie różnice w ustawieniach były spore .JAK SIĘ DOWIEDZIAŁEM CZASY WTRYSKÓW PRZY OBCIĄŻENIU ZNACZNIE SIĘ RÓŻNIĄ OD USTAWIEŃ NA POSTOJU CZYLI BIEGU JAŁOWYM POZDRAWIAM PIOTR M.

  • 5.
  • 3,25 Audi A6 C5 3.7 V8 (260KM) 2002r.
    dodał: mariow44, 20.12.2011

    Po przejechaniu ponad 24tys km uważam, że montaż instalacji był jak najbardziej na miejscu. Spalanie może nie jest małe, bo oscyluję w przedziale 14-18 ale przy 3litrach pojemności jest OK. Spadku macy w zasadzie nie czuję. Ze wzgledu na silnik i być może moje przewrażliwienie, raz lub 2 na pół roku jeżdżę na regulację. Ogólnie całość na 4+

  • 6.
  • 5,00 Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo (250KM) 2001r.
    dodał: piotrek791, 30.12.2010

    Mam w swoim A6 Quattro (2.7 T) instalacje gazowa Prins VSI IV generacji i smigam za grosze. Auto na gazie idzie tak samo jak na benzynie, wszystko to kwestia dobrego wystrojenia. Nie mialem z nia nigdy problemu a sama instalacja byla montowana juz ponad rok temu. Calosc zamontowana i zakupiona w Energy Gaz Polska! Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A6

Audi A6

355 komentarzy

257 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Tomek~Tomek

Sprzedać :D

~bogdan~bogdan

hhvhv

~bogdan~bogdan

ten sam jest zzzaj tani w utrzymańiu 2 końcówki kosz 70zł

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
27 045
Przejechany dystans
20 429 674 km
Zatankowanego paliwa
951 926 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 939
Wydanych pieniędzy
2 149 524 zł
Średnie wydatki na auto
1 529 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 682
Wydanych pieniędzy
5 028 094 zł
Średnie wydatki na auto
3 576 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 406)

Testy zderzeniowe Audi A6

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A6, 2.0 diesel, LHD
2011

Audi A6
Audi A6

Audi A6
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A6/RS6/S6

Na podstawie 1623 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mitra111, dodano: 10.04.2010 20:25

Autko ma już rok zrobiłem 50 000km a średnie spalanie z całości 8.8l\km podkreślę ze to spalanie autostradowe w 80% a jazda od 160km\h i więcej silnik ok kultura niezła choć odczuwam niedostatek mocy przydało by się ze 40KM więcej ale nie narzekam kumpel ma 3.0tdi qattro automat i w mieście pali 4l więcej trasa 2l. więcej wiec jak coś to sobie zafunduje chipa ale wracając jazda autostrada 1000km nocą w 6h średnie spalanie z trasy 9.4l\100km a jazda 70-90km\h to spalanie 5.2-5.5l\100km w gruncie od mojego passata 2.0tdi 178KM po chipie pali 1.5-2.0l\100km więcej dużym plusem jest łańcuszek jeśli nie padnie he he ale nie narzekam jazda git autko stworzone na autostradowe jazdy.A w zimie długo się nagrzewała przez co spalanie było podniesione na dystansach (15-25km) o 3l sprawdzałem wsio jest ok widocznie wada fabryczna.

pełny raport Audi Limousine 2.7 V6 TDI

autor: Piotr, dodano: 17.11.2010 14:27

Mój samochód ma niezawodny silnik. kupiłem go , jak miał przejechane 200 tyś, dziś ma 280tyś, jeśli chodzi o spalanie, to jak się jeździ 90km/h to jest nieźle średnia z trasy 7,3l. jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, gdzie jedziemy stałą 130km/h- spalanie 9,7litra. w mieście zaś nigdy nie spada poniżej 10 litrów/100km, a zimą nie spada poniżej 14litrów,jeśli zaś spieszycie się w trasie-160-180km/h spalanie może sięgać do 17 l/100km co jest koszmarem, ponieważ na baku za 250zł można przejechać zaledwie 450-500km. więc polecam kupić samochód, po wymianie silnika. mimo , że silniki te podobno wytrzymują 500tyś km, z czym się mogę zgodzić, to wiele innych podzespołów musiałem w nim wymienić - samochód kupiłem za 26tyś zł, i w pół roku- czyli w 9 roku jego życia- wsadziłem na zamienniki wysokiej klasy 10tyś,co, gdyby nie to, że potrzebowałem go do pracy, już dawno nie było by mnie na niego stać. w jego 10 rocznice. a więc jeśli ktoś, tak jak i ja chce samochód do przejechania nim 40tyś rocznie, polecam upewnić się, czy: ma wymieniony rozrząd- 2000zł, wahacze-2000zł, sprzęgło-ok1000zł, pompa wspomagania-1000zł, listwa głównego zasilania samochodu - renowacja 500zł nie wspominając, o klockach, tarczach i innych podzespołach, za które trzeba też w sumie wydać 3000-4000zł. co do opon do tego samochodu, polecam markę Achilles, contiSport3 się nie umywają!!!! niech mój komentarz będzie przestrogą dla potomnych.

pełny raport Audi Avant 2.5 V6 TDI

autor: Jarek, dodano: 21.11.2009 20:59

Nie wiem czy ja trafiłem takie autko, czy to poprostu jest taka oszczędność. Powiem tak, miałem A4 B6 2,5 TDI 163 KM z 2003r i spalanie miałem w granicach 10,2 l w mieście, na trasie 6,5l a najniżej zszedłem na 5,7l ... w tej A6 3,0 spalanie jest naprawde fantastyczne mimo większej pojemności i aż 233KM ... prawdą jest, że auto ma dopiero przejechane 60tys. km, ale jak na taką pojemność, to jest genialne. Oczywiście po krótce ... 10,2l w mieście przy takiej powiedzmy "lekkiej" nodze ... jak trzeba się pośpieszyć gdzieś to oczywiście w mieście doszło mi nawet do 19l, ale cóż. Na trasie przy prędkości 140km/h na 6 biegu spalanie w granicach 6,8 -6,3l pokazuje na komputerze, ale zawsze dodaje te 0,5l- ... i ostatnie, na "6" przy prędkości 100km/h komputer wskazał mi 5l czyli 5,5l ... W sumie ASO itd. to drogie, ale silnik bardzo oszczędny.

pełny raport Audi Limousine 3.0 V6 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Audi A6/RS6/S6

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A6/RS6/S6

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A6
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A6 C7 4.0 TFSI 560KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A6, oglądali także