Zgłoś sugestię Żarówka
Kliknij aby zamknąć

Niecodzienna moc na co dzień

Ford Focus II - Typowe usterki

Ford
Focus
II
Wybierz
nadwozie
lub silnik
Pokaż

Ford Focus II - szczegóły typowej usterki

Awarie alternatorów DENSO w dieslach 1,8 TDCI.

Ford Focus II
~BART
dodał 26.03.2009 20:07:13

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

4
66

od 15 do 30

3
63

od 30 do 45

5
57

od 45 do 60

7
48

od 60 do 75

5
43

od 75 do 90

10
33

od 90 do 105

10
22

od 105 do 120

2
20

od 120 do 135

5
15

od 135 do 150

3
12

od 150 do 165

6
6

od 165 do 180

1
4

od 180 do 195

1
1

więcej niż 195

1
0
Komentarze kierowców (9 komentarzy)
~krzysiek
1
|
0

focus 1.8tdci, 2009 rok, przejechane 115 tys. padl regulator napiecia, + rolki do wymiany. razem 700 pln za naprawe.

16.04.2013 17:31:16 | napisz odpowiedź
~ffocus
1
|
0

wina Forda, zastosował ten sam alternator bodajże 120 amper do Diesla co do Benzyny. Nowy Denso jest 150 A.

09.04.2013 23:20:56 | napisz odpowiedź
~ewa
0
|
0

musisz wymienic regulator napiecia

09.04.2013 17:34:17 | napisz odpowiedź
~Lezy
0
|
0

czy kts wie jaki powinien byc akulumator ile A/h i EN mam nie orginalny alternator jest 120A 12V a powodem sa przygasajace swiatla . Ford fokus tdci 1.8 2006

29.01.2012 14:31:21 | napisz odpowiedź
~STfun
0
|
0

Jak kupowałem Focusa, kolega który miał takie auto jako służbowe powiedział, że będę zadowolony z jazdy, ale przy 50 tys wymienię alternator. Kupiłem auto z przebiegiem 27 tys, i po około 25 tysiącach alternator padł. I takie dziadostwo powinno być karalne bo 800 zł poszło się wietrzyć.

17.08.2011 02:00:50 | napisz odpowiedź
~Qwaser
0
|
0

Jeśli światła rozpalają się i przygasają to jest to wina regulatora napięcia przy alternatorze. Słabo zabezpieczona taśma "+" rdzewieje i się rozpada ale ta usterka jest trudna do znalezienia. Wystarczy zmienić regulator napięcia a nie cały alternator.

05.07.2010 00:00:32 | napisz odpowiedź
~dzekoo
0
|
0

W mnie w 2.0TDCI też denso i też padł po około 100 tys. km, a światła przygaszają się lub rozjaśniają w zależności od obrotów i w nowym alternatorze i w starym. Pewnie dlatego tak szybko mi żarówki je. Zgłaszałem to skakanie napięcia do ASO, wg nich to normalne, ciekawe.

12.04.2010 18:22:40 | napisz odpowiedź
~bisiek
0
|
0

U mnie padł po ~ 56kkm :/

03.03.2010 22:57:10 | napisz odpowiedź
~Foczka 1.8 TDCI
1
|
1

Mój alternator padł po 35kkm, ale jeszcze na gwarancji :), z tym, że teraz znowu się coś zaczyna dziać - na wolnych obrotach - lekko przygaszają się światła.

03.03.2010 14:40:06 | napisz odpowiedź