Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Ford Focus II - Typowe usterki

Ford Focus II - szczegóły typowej usterki

Awarie alternatorów DENSO w dieslach 1,8 TDCI.

Ford Focus II
~BART
dodał 26.03.2009 20:07:13

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

4
66

od 15 do 30

3
63

od 30 do 45

5
57

od 45 do 60

7
48

od 60 do 75

5
43

od 75 do 90

10
33

od 90 do 105

10
22

od 105 do 120

2
20

od 120 do 135

5
15

od 135 do 150

3
12

od 150 do 165

6
6

od 165 do 180

1
4

od 180 do 195

1
1

więcej niż 195

1
0
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (9 komentarzy)

~krzysiek

Oceń przydatność:

1
0

focus 1.8tdci, 2009 rok, przejechane 115 tys. padl regulator napiecia, + rolki do wymiany. razem 700 pln za naprawe.

16.04.2013 17:31:16 napisz odpowiedź
~ffocus

Oceń przydatność:

1
0

wina Forda, zastosował ten sam alternator bodajże 120 amper do Diesla co do Benzyny. Nowy Denso jest 150 A.

09.04.2013 23:20:56 napisz odpowiedź
~ewa

Oceń przydatność:

0
0

musisz wymienic regulator napiecia

09.04.2013 17:34:17 napisz odpowiedź
~Lezy

Oceń przydatność:

0
0

czy kts wie jaki powinien byc akulumator ile A/h i EN mam nie orginalny alternator jest 120A 12V a powodem sa przygasajace swiatla . Ford fokus tdci 1.8 2006

29.01.2012 14:31:21 napisz odpowiedź
~STfun

Oceń przydatność:

0
0

Jak kupowałem Focusa, kolega który miał takie auto jako służbowe powiedział, że będę zadowolony z jazdy, ale przy 50 tys wymienię alternator. Kupiłem auto z przebiegiem 27 tys, i po około 25 tysiącach alternator padł. I takie dziadostwo powinno być karalne bo 800 zł poszło się wietrzyć.

17.08.2011 02:00:50 napisz odpowiedź
~Qwaser

Oceń przydatność:

0
0

Jeśli światła rozpalają się i przygasają to jest to wina regulatora napięcia przy alternatorze. Słabo zabezpieczona taśma "+" rdzewieje i się rozpada ale ta usterka jest trudna do znalezienia. Wystarczy zmienić regulator napięcia a nie cały alternator.

05.07.2010 00:00:32 napisz odpowiedź
~dzekoo

Oceń przydatność:

0
0

W mnie w 2.0TDCI też denso i też padł po około 100 tys. km, a światła przygaszają się lub rozjaśniają w zależności od obrotów i w nowym alternatorze i w starym. Pewnie dlatego tak szybko mi żarówki je. Zgłaszałem to skakanie napięcia do ASO, wg nich to normalne, ciekawe.

12.04.2010 18:22:40 napisz odpowiedź
~bisiek

Oceń przydatność:

0
0

U mnie padł po ~ 56kkm :/

03.03.2010 22:57:10 napisz odpowiedź
~Foczka 1.8 TDCI

Oceń przydatność:

0
1

Mój alternator padł po 35kkm, ale jeszcze na gwarancji :), z tym, że teraz znowu się coś zaczyna dziać - na wolnych obrotach - lekko przygaszają się światła.

03.03.2010 14:40:06 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Focus, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Ford Focus

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Ford Focus

Ford Focus - w jeszcze lepszej formie
Ford Focus - w jeszcze lepszej formie Facelifting Focusa nie ograniczył się do odświeżenia karoserii i zmiany kilku detali wnętrza. Ford poprawił istotne mankamenty kompaktowego modelu - wprowadził nowy system multimedialny i pozbył się przeładowanej przyciskami konsoli środkowej.

Ford Focus - zobacz filmy

Ford Focus Kombi 1.6 EcoBoost 150 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl
Ford Focus Kombi 1.6 EcoBoost 150 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl Długo się zastanawiałem, czy to w ogóle dać online. Bo zrobione trochę za szybko i na żywioł... Zdecydowałem się jednak zmontować i pokazać Wam ten "partyzancki" test Focusa, ale pod jednym warunkiem :) Proszę, napiszcie - czy jak dostaję auto dosłownie na chwilę to czy mam robić taką "partyzantkę", czy lepiej już nic nie robić? Przyjmę każdy werdykt :)
Genewa 2014 - Ford Focus - krótka prezentacja
Genewa 2014 - Ford Focus - krótka prezentacja Ford przedstawił w Genewie zmodyfikowanego Focusa. Zmiany są kosmetyczne, ale dzięki nim ten hatchback będzie miał więcej argumentów w walce z konkurencją.
Ford Focus ST 2.0 EcoBoost 250 KM - przyspieszenie 0-100 km/h
Ford Focus ST 2.0 EcoBoost 250 KM - przyspieszenie 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia (DriftBox) modelu Ford Focus ST z silnikiem 2.0 EcoBoost o mocy 250 KM.
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Ford Focus II